çok güzel bir paylaşım olmuş. güzel bir eşleştirme olmuş.
13.000 tl lik motorla bile kıyaslanabiliyorsa bu en büyük artısı bence
çok güzel bir paylaşım olmuş. güzel bir eşleştirme olmuş.
13.000 tl lik motorla bile kıyaslanabiliyorsa bu en büyük artısı bence
cbr 250 ile titreşimi aynımı ?
satın alma aşamasındayım. arada ciddi bir fiyat farkı var. İkinci elde cbr kadar gider mi acaba
http://www.motosiklet.net/forum/sati...270-km-de.html
Geçen sene cbr yi satarken tam 1,5 ay ilanda kaldı. En sonunda araba ihtiyacından dolayı gıcır gıcır cbr mi 8250 ye sattım. Kısmet meselesi. Daha önceki honda titanımı bir arkadaş ve ybr mi komşumuz elimden zorla aldı Aklımda satmak bile yoktu. Jawa ve pejom ilk pazara çıkarmamda satıldı. Türkiyenin en çok satış yapan markası mondial de satışta bakalım o ne zaman satılacak
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
2015 te inşaallah gelecek olan
bajaj discover 100 ön inceleme 1 litreyle 91-100 km
bol fotolu
http://www.motosiklet.net/forum/test...ml#post3352088
Arkadaşlar öyle ahım şahım bi titreşim yok. Herkes başka yorumlar yapıyo ben test sürüşü yaptım kısa sürede olsa motordaki titreşim rahatsız edici değil kesinlikle hatta kullanımı okadar zevkliki aklına bile gelmiyo. ayrıca hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin. Güle güle binmen dileğiyle doğru bir seçim yapmışşın..
Arkadaşlar rodaj nedeni ile yakıt ölçümü çok sağlıklı bilgi vermez ama ben yinede paylaşayım:
Yakıt göstergesi son dişe düşüğü anda trip metreyi sıfırlayıp tekrar tek dişe düşene kadar yol alınarak ölçüm yapılmıştır.
4 lt ile 140 km gitti yani 100 km de 2,85 lt ( tek kişi 120 km si 5 bin devri geçmeden ş.dışı - 20 km ş.içi )
1.8 lt ile 50 km, 100 km de 3,6 lt ( iki kişi 30 km ş.dışı - 20 km ş.içi yine 5bin devri geçmeden)
Şehir içinden kastım 2. Vites 20-25 km/h arası. Malum ilçe küçük, yollar berbat, hız kesiciler arabanın altını sürterek geçmenize sebebiyet verecek kadar yüksek.
Bu gün koltuğu söküp döşemeciye gideceğim. Resimleri atarım. Koltuğun sertliği ve aynaların yetersizliği harici bir olumsuzluk göremedim. Onlarda zaten halledilebilecek konular. Yetkililerden şikayetleri dikkate alan abilerimiz oluyor. Koltuk ve ayna konusunu dile getirirlerse sonra gelecek partiler için faydalı olacağı kanatindeyim.
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
molipot kaplama kac km sonra tamamen eriyor acaba
bugün motorla sehir disi yaptım
ortalama 60 ile giderken ondeki kamyondan 1 adet balkon demiri 10-15 metre ileride onume düştü
aha gittik moduna girdim frenledim bir baktım demir yolun kenarına savruldu
1 adet de çinko benzeri nesne de ayni şekilde düşmüştü
piskin piskin durdular ilerde demiri arıyorlar
Kamyonlardan uzak durun
motosiklet tehlike hacı
yol kamerasinin önemi birkez daha ortaya çıktı
Bu arada 2.el bajaj almak isteyenlere sahibinden.com da 2 tane gördüm plaka masrafından kurtulmak isteyenler için iyi bir fırsat
Selam arkadaşlar.
Cuma günü Drift i yeni sahibine kavuşturmak üzere Urfa merkeze doğru yola çıktık. Ama ne Drift ne de Pulsar birbirinden ayrıldıkları için bana pas vermiyorlar.
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
Bu arada arkadaşlar döşemeciden pulsarın selesini aldım. Daha önce Cbr250 nin selesini %100 deri kaplatmıştım. Yazın terletme yaptığı için bu sefer ustamızında tavsiyesi ile suni deri kaplama yaptırdık.
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
Orijinal hali ile selenin ne kadar ince olduğuna bir bakın.
[IMG][/IMG]
Cbr den bir tık daha sert olduğunu düşündüğüm ve cbr ye yarım santimlik sünger çektirdiğim için Pulsar a 1cm sünger çektirmeyi uygun buldum. Ve sonuç:
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
Sonuç olarak eskisine göre oldukça yumuşak rahat ve konforlu bir sele. Titreşim sıfıra indi diyebilirim.
Sayın Ekrem Abi. Şu kardeşinize kulak verin. Sele olarak imkan varsa yumuşak sele ile gelmesi sizin ve kullanıcı için büyük bir artı olacak. Sonuçta 30 tl bir maliyeti var. Ki bu fabrikasyonda daha da azalır.
Sırada aynalar ve elcik rüzgar koruma var. Takip etmeye devam edin
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
Ekonomi arkadaşımın Airhawk projesi ile (havalı koltuk) seyahat boyun yastığı ile yaptım konforlu oldu demesi ve BİM de 3 tl ye portatif havalı yastığı görmemle birlikte aklımda şimşekler çaktı. Hemen aldım ve 2 tl lik motosiklet lastikli filesi ile birleştirdim.
[IMG][/IMG]
Öncelikle koltuğu söktüm ve alttan kancaları ile sabitledim.
[IMG][/IMG]
Koltuğa cuk oturdu. İyice sıkıştığından dolayı gram oynama yapmıyor. Havasını en az seviyede şişirmeniz tavsiyem.
Özellikle uzun yolda çok iyi olacağı kanaatindeyim. Zaten araya 1cm lik sünger koyarak deri çektirdiğimi söylemiştim ve titreşim 0 a yakın olmuştu. Havalı koltukla konfuruda on numara oldu.
Bu da bonus olsun:
[IMG][/IMG]
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
Arkadaşlar bende ankara da memurum ve motor a merak saldım. 7 bin TL param var bajaj pulsar 200 ns le mi başlamalı YM yoksa 2014 çift farlı cbr 250 mi. Birde rahat çok egilmeyecegi m motor olmasını istiyorum. Yorumlarınızı bekliyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:26 ----------
Ehliyet alırken motorsiklet ehliyeti de aldım. 7 8 defa kullanmisligi m var.
TEŞEKKÜRLER KARDEŞ
KAZASIZ SÜRÜŞLER
Arkadaşlar dün pulsar ın ilk bakımı için Urfadan G.antep e gittim. Hem gezerim hem de motoru alalı 1,5 ay olacak hala 400 km deyim - biraz km yapmış olurum dedim.
[IMG][/IMG]
Sabah 8 de yola çıktım bir solukta ( 5 er dakikalık 2 mola ile ) Antep e vardığımda saat tam 11 di. Bayii sahibi Yasin Bey ile bir gün öncesinde telefonlaşıp elinde istediğim yağın ve yağ filtresinin olup olmadığını sormuştum. Olumlu yanıt alınca sabah 11 de ordayım dedim. Yasin Bey beni görünce abi ne kadar dakiksin saat tam 11 dedi.
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
Motorun soğumasını bekledik. Saat 12:30 a kadar motor anca ılımıştı. Bende şaşırdım ama hava sıcaklığının 40 derece olmasının büyük etkisi var bence.
Pulsarı bakıma almazdan evvel bir de Bokser ile test sürüşü yaptım. Daha önce birkaç kez discover de test etmiştim. Bokser Discover e göre daha atik, güçlü ve torklu geldi. Gaz tepkimesi çok daha iyi. Keşke bu motor bloğunu Discover e taksalarmış dedim kendi kendime.
Ustamız Mesut Bey bakıma almadan önce biraz muhabbet ettik. Motor için ilk kaporayı ben verdim ama ikinci partiden aldım, Orta sehpa yı kaçırdık felan dedim. Abi senin istediğin orta sehpa olsun takalım hemen dedi. İlk gelen pulsarın orta sehpasını monte etmeden hemen birebir kopyasını çıkarmışlar. Hareketli olan burç kısmını da kendileri yapıyorlarmış.
[IMG][/IMG]
Torna - tesviye ne ararsan serviste mevcut. Malum Antep deyiz. Adamı kopyalar bunlar derdi babam
Bir de Küba nın apaçilikte son nokta olduğu memlekette olmazsa olmaz. Her türlü motor büyütme vs.
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
Orta sehpa takılıyor. Ben beğendim, Çok kolay sehpaya alınıyor ( bu aynı kolaylıkta düşer anlamına gelmiyor ama), iyi ayarlanmış yalnız çok dik ayaklar öne biraz meyilli olsa daha da güvende durduğunu hissederdi insan.
[IMG][/IMG]
Yağ boşalıyor. Yağ Tapasının altında Honda Titanda olduğu gibi ekstra Filtre görevi gören bir süzgeç mevcut. Zaten Mesut usta çıkan filtreye bakıp: Adamlar ne motor yapmış bu 3. ilk bakımını yaptığım motor; 5000 km türkiye turundaki motorların da bakımını ben yaptım; istanbulda ki gösteri motorlarının bakımını parçalarını inceledik; vesselam Atık yağda curuf nerdeyse yok gibi dedi.
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
Tepeden tırnağa kontrol edilen tüm vidaları sıkıştırılan, hareketli parçaları yağlanan pulsar bir güzel temizlendikten sonra serviste işimiz bitiyor.
Tam çıkacak bokser in sepetlisi servise geliyor. Motor sahibi amcayla biraz muhabbet ediyoruz. Daha önce 2 tane HH ruz malı kayıklısının olduğundan bokser in onları aratmayacak kadar güçlü olduğunu ve nerdeyse 3 te 1 kadar yakıt tükettiğinden bahsetti.
[IMG][/IMG]
Normalde yolda durup resim çekmeyi pek sevmem - üşenirim ama telefon çalınca durdum, durmuşken bir foto alayım dedim
[IMG][/IMG]
Şimdi gelelim yakıt verilerine:
20 tl - 3,85 lt benzin ile : 155 km yol gittim. Bu yolun 20 km si Ş.içi, 40 km si çoook bozuk ( 1. vites e kadar düştüm 6 yı hiç gömedim ) ara kestirme diye girdiğim yol ve 95 km si 70 km/h ort ile temiz asfaltta geçti.
Yani karma kullanımda 100 km de 2,5 lt yakıt yaktım.
Eğer yolun tamamında 70 km/h ort ile gitseydim 1 lt ile 52 - 53 km yol gidecektim ki;
100km de 1,96 lt civarı yapacaktı.
Dönüşte artık ilk bakımı yaptırmanın verdiği rahatlıkla 100 km nin altına düşmeden bir defa 144 - bir kez de 152 km hızı görerek ve yolda ilk defa redline ışığını yaktırarak ort 110km/h ile yine 20 tl - 3,85 lt benzin ile 130 km yol gittim.
Yani 110 km/h ort ile 100 km de 3 lt yakıt yaktım.
Diyeceklerim bu kadar.
Buradan özellikle Ekrem ATA Abiye, Bayii - servis sahibi Yasin Bey e ve 10 parmağında 10 marifet Mesut ustamıza çok teşekkür ediyorum. Misafir perverlikleri ayrıca çok hoşuma gitti. 5000 bakımında yine Selçuk Motor a gitmeye çalışacağım. Selametle.
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
gerçekten güzel iş çıkarmış usta.aslında bajaj a layık hizmet de bu zaten...
SS sınıfı bir motorla, naked sınıfı bir motorun karşılaştırması, değişik olmuş bir ilke de imza atılmış böylece yurdumda...
Kazasiz belasız inşallah
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)