su videoyu bir seyredebilseydim ne iyi olacakti.
Sedici nerdesin????
su videoyu bir seyredebilseydim ne iyi olacakti.
Sedici nerdesin????
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
”Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre hürmet ederiz. Fikirler, şiddetle, top ve tüfekle öldürülemez.” M.Kemal Atatürk...
Hanımefendi Hoysung için gidon dönmüyor demişler, ama Ninja'yı çok beğenmişler.2 gidonun arasında bu kadar çok dönüş açısı farkı var mı ki?Merak etmedim değil, 2 side SS R1 bilen dönmüyor.
Daelimi olan arkadaşımız Hoysungun gidişini anlartırkenki göz ifadesi çok iyidi
CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır.(Murat KANAT 17.01.13 )
Hyo Ninja ya göre daha SS tarzına yakın olduğu için gidon çok daha aşağıda.. Ninja da ise gidon daha yukarıda ve sürekli yatmanı gerektirmiyor.. Bundan dolayı Hanımefendi beğenmemiş Evet iki motor arasındaki gidon farkı var ama SS yavrusu bir motordan başka ne beklenebilir ki? Birde ben vites değişimlerinde çatur çutur dal kıran arkadaşlara sesleniyorum.. SS Yavrusu motorda tüy gibi vites olmaz arkadaşlar.. Elma ile Armutu kıyaslamamak lazım..
Not: Ninjayı Hyo dan hala daha çok severim.. Yani Hyo fan ı falan değilim.. Üstelik testteki Ninja eski motorum..
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
Hyosung'un vites geçişlerinin sert olmasının ss yavrusu olmasıyla falan alakası yok. Belki dal kırıyorum diyecek kadar değil ama diğer motorlara ve olması gerekene göre sert olduğu açıkça belli, tahminimce kullandıkları balataların kalitesiyle alakalı bir durum. 35.000 km'dir Hyosung kullanan birisi olarak söylüyorum bunu.
Büyükşehirlerde yaşayan kawasakiyi alsın, ktm yi alsın, servis sıkıntısıydı pahalıydı demeyecekse;
uzun ömürlü olsun evladiyelik diyen, honda cbr 250,
fiyakalı dursun yakıtı yedek parçası sorun olmaz diyen hyosungu,
anca zar zor 8 bin toplarım diyenlerde daelimi.
Gerçi bu kıyaslamada calibre 250 veya ventura 250 yi görmek isterdim ama onlar girseydi bunların karşısında söylenebilecekler belli sanırım...
HErşeyi geçtim de 250 cclik motorlar 10 binlira olur mu ya? haksız mıyım arkadaşlar?
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:51 ----------
Bu arada barkın Beye ve katılımcı arkadaşlara teşekkürler umarım 150-250 cc liklerde cross enduro,
150-200-250 ccliklerde de chopper karşılaştırmalarını biraz daha profesyonelce yapılmış şekilde izleriz.
bence bazı sorunlar var 250 cc değerlendirlmesi buna göremi yapılmalı çünki şimdi tamamen apayrı sürüş teknikleri olan motorlar var bence . kıvraklık çeviklik dinamiklik ve amortisör sanmıyorum duke kadar olsun diğerleri zaten tamamen street motoru ktm çok pahalı bir motor delhim çok ucuz bir motor bu kulvarda bu 2 sinden biri kronik arıza vermeye başlarsa ocak söndürür diğeri düzeltilip başka bir kulanıcıya verilir . ktm min kazasında granaj para yetiştimek problem delhimde yine kolay ucuz .ama kulanımda ktm hem keyifli hemde rahat olduğundan çok eminim diğerleirnde zaten motora nerdeyse uzanıcak gibi kulanıyorsun ama az rüzgar alıyorsun . bu testin şöyle yapılması lazımdı modellere göre ayrılıp o model kullanıcıları içinde yapılmalıydı .
Oyle boyle yapilmasini istyoruz herkez bisey istyo ama barkn beyin imkanlari bukadardir belki yani bu islerde bi prodüksyon butce vs okadar adami motoru bulmak herkezin bos gunune denk getirmek vs vs uydurmak kolay degldir sanirm o yuzden boyle bisey ckmis ortaya daha iyi tabiki olabilirdi oda temennimiz olsun eline saglik genede
hyosung berbattı,dal kırıyodum ayağımla böyle ağaç dalı kırıyodum sanırım arkadaş vites geçirmeye çalışmış
eğer aynı çekimlerden AEA nın da yorumlarının olduğu bir bölüm çıkarılmaz ise gelip şu soruyu soracam:
lokantaya gidip yemek sipariş ettiğinizde malzemeyi önünüze döküp al kendin pişir diyorlar mı?
yine de emeğe saygı, + rep
aslında ipucu brakılmış müzikle birlikte, ama yetmez
harder: Ninja, better: İnazuma, faster:GT250R, stronger:Duke200
Koy agasının bırı hac donusu butun malını koyluye dagıtmak ıstemıs.
Herkes ahırın onune sıraya gırmıs.
Koyunu alan cıkıyor her cıkanda , vay ...... Cocugu en ufak koyunu bana verdı , en yaglıyı etsızı bana verdı , ben kuyruksuz ıstıyordum bana kuyruklu ver ...
Vs vs dıye sove saya cıkıyormus
Bılmem anlatabıldımmı
:p
daelim e güzel uzuyor denmiş ön fren güzel denmiş sonrası kimse beyenmemiş amortisör sebebiyle boşalt amortisör yağını koy 20 numara yayların üzerine bir pul al sana on numara motor
hepsi aynı anda motorlara bindiler ama elemanlar arasında inazuma'nın sahibi neden yok? yoksa inazuma barkın'ınmı
bi gaza bassam googlede arasan bulamazsın
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)