ktm ve inazumayı merak etmedim değil... olsa da binsek denesek
ktm ve inazumayı merak etmedim değil... olsa da binsek denesek
Ninja
Barkın abi hepinizin emeğine sağlık bizler için okadar uğraşıp çekim yaptın çok güzel olmuş:
çok güzel bir çalışma olmuş. fakat herkes kendi motoru hariç diğer motorlara puan verseymiş ve yorum yaparken kendi motoru hakkında konuşmasaymış daha iyi olurdu. bu arada daelimci bir ara bunlara dalacak sandım. adam eleştirileri direk şahsına maletti.
ellerine, ayaklarına sağlık barkın reyiz!!
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
Naked sürenler racing, Racing sürenlerde naked'i haklı olarak beğenmemiş.
iyi yönlerini belirtmeleri güzeldi. En azından yalandan kötülemediler. Ancak prof bi gözün anlatımını ve deneyimini dinlemek isterdim.
Daelim zaten içinde kibrit çöpü olmayan kibrit kutusu, O motorların arasında dibe vurması zaten kaçınılmaz.
Serap hanım sosyetik galiba KTM ona japon kullanıcıların ruhu olan kendini beğenmişliği aşılamış.
Neyse sonuç itibari ile ben 250 cc de , İnzuma, Hyosung, CBR250 arasındayım. Kullanıcıdan kullanıcıya değişir.
Barkın beye de böyle bir incelemeye ön ayak olduğu için teşekkür ediyoruz. Ancak bir de sizin ağzınızdan dinlemek isteriz.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Profosyenel anlamda motosikletten anlamasamda test amaçlı bir değerlindirmenin hakıkaten teknik bilgi açısından donanımlı kişiler tarafından yapılmasını yeğlerdim,sanırım yapılan değerlendirmede motorun teknik verilerinin yol tutuşunun yakıtı ivmelenmesi beygir gücü soğutma sistemi vs.vs.vs... olarak ayrı ayrı test edilip yorumlanabilirdi.
Çok afedersiniz ama farklı katagorilerdeki motorların ....idik yarıştırması gibi olmuş.Çoğu motor sürücüsü (maddi kaygısı olmayanlar sınıfı hariç) yedek parça servis yakıt motorun fiyatını bulunduğu il ilçede servis olup olmadığını göz önünde bulundurarak motor seçimini yapıyor,şimdi size sorarım bu video biz motor kullanılıcılarının yüzde kaçlık kesimine hitap ediyor ? bence bundan sonra herhangi bir motor test edilecekse tek olarak ele alınıp dediğim özellikleri profosyenel sürücüler tarafından değerlendirilerek bizlerin huzuruna getirilmeliki bizlere faydalı olsun,yoksa bu tip çekilen videonun motor sürücüleri arasında sınıf ayrımı yapmaktan başka işe yarayacağı düşüncesinde değilim,bizler karar verirkende zevkimize maddi durumumuza göre değerlendirme yapar karar alırız.
bence serap hanımın demek istediği en pahalı olan benim motor almak isteseydim verdiğim parayla diğerlerinden alabilirdim.ben öyle anladım sosyetik olsaydı zaten katılmazdı.
engin arkadaşımızın sym wolf kullandım ktm duke göre biraz hantal ama ( ağırlğından dolayı olsa gerek ) virajlarda ktm duke göre daha güven veriyordu okadar çok titreşim hissetmedim .
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Herşeyden önce bu projeyi hazırlayıp çekenlere ve emeği geçen herkese teşekkürler.
Herkes videoyu seyredip belirli bir fikir edinip bunu msjlarında dile getirmiş ve sonuçta Barkın beyin neden yorum yapmadığı konusunda sitemini dile getirmiş ama Barkın bey zaten başka videolarda bu motorlar hakkında fikrini dile getirdi ve bir çoğumuz bunu izledik !
Gelelim bu videoya ve bu 250cc sekmentine; neredeyse tüm forumda ve başka forumlarda siteleri lokomotif gibi sürükliyen bir konu,başka başlıklardaki açılan konulara (son olarak ben bir başlık açtım yaklaşık 140 kişi bakmış ve kimse yorum yapmamış) genel olarak bakılırken konu 250cc dedinmi siteler ziyaretçi rekoru kırıyor bu segment satış piyasasındaki pazarındada çok kuvetli. Barkın beyin yapacağı yorumlar etik olarak doğru bulunmaz ve tepki alırdı çünkü burada okuyacağınız veya çevrenizde edeceğiniz sohbetler esnasında muhakkakki bu yorumlar dilden dile gezecek ve belirli markaları zan altında bırakacaktır ( bu olay Barkın beyin daha önceki bir videoda yaptığı yorumlar o motoru ve markayı baya gözden düşürmüştü herkes o motor durmuyormuş diyip duruyordu ) satış politakalarını etkiliyecektir, Barkın bey bu kaynayan kazan sekmentinin altına tabiri caizse bir odunda kendi atıp yanan ateşi dahada kuvetlendirmedi heleki söz konusu bukadar farklı marka iken !! ama anlamak isteyene video zaten birşeyler verdi ve dediki Barkın; sizlerce msjlarda yazdığınız ergen ,apaçhi, sosyatik adlandırdığınız 250cc segmenti motor kullananlar kendi motorlarından farklı motorlara binince bunları hissetti hissettikleri ve yorumları iyisinle kötüsünle bunlar,ama ilaaa Barkın bey ne hissetti diyosanız videonun sonunda 3 cümle var o yeter..
çocuktan al haberi tadında olmuş biraz...barkın biz sen test edecen zannetmiştik esasında...
Aslında böylesi daha güzel oldu bence sonuçta bu tip motorları alan profesyonel tecrübeli sürücü sayısı gerçekten az.Barkın abi gerçekten tecrübeli mesela 125 lik 250lik testlerini yaparken bulduğu hatalar ve kusurlar inanın yeni sürücünün aklına gelmiyor ve bu Barkın abinin tecrübesinin verdiği farkındalıktan geliyor.Tek sıkıntı 18 dakikanın içine giren motor sayısı çok 2 veya 3 motor tanıtılmalıydı kalanı ayrı bir video olsa daha detaylı bir test olurdu ama Türkiyede bu işi yapan tek insana da verdiği kendi kararından dolayı saygı duyuyorum ve teşekkürü bir borç bilirim kendi adıma.
Bunu en pahalı benim motorum cümlesinden çıkardıysan; çekimde ona sorulan soru, fiyat sınırlaması olmasaydı hangisini alırdın olduğu için istesem diğerlerini de alabilirdim zaten manasında verdiği bir cevap. Kendisini tanıyorum, değil kendini beğenmiş biri olmak öyle olmaya çok uzak.
noktası virgülüne katılıyorum... aynı şeyleri düşünüyorum..
sonucu ucu acık ve yoruma dayalı bir test.
isteyen istediğini alsın mantalitesi var..
2 motosiklet öne cıkmış başka bişi anlamadım. bir sidik yarışı gitmiş. herkes motorunu övmeye calışmış bilincli bilincsiz.
bunları garipsemiyorum cok doğal ..
# motosikletle.blogspot
Öncelikle emeği geçen herkese teşekkürler.
Genelde motorların bildiğimiz yönleri söylenmiş, bir tek inazumanın konforu öne çıkmış biraz. İnazuma ve cbr genel itibari ile sevilmiş.
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
Videodan anladığım, INAZUMA epey beğenilmiş.
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
INAZUMA : Konfor
CBR 250R : Yol tutuşu
HYOSUNG GT250R : Kalıp
Ninja 250R : HIZ
DAELİM ROADWİN 250 : kötülemişler full
UNUTMA iyi gelişmiş refleksler şanstan daha hızlıdır.
adam ne yapsın birşey güzel deyince reklam yapıyor deniliyor , kötüleyince işine gelmedi deniliyor...
her fırsat elinde vardı,o ise sadece milletini düşündü.....
---- SYM ? ----
testten ziyade moto- magazin olmuş bence. yine de eğlenceli bir video. teşekkürler
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)