Bir tane de ben almış bulunmaktayım. Dostlar bu motorun rölanti ayarı nerdedir.
Bir tane de ben almış bulunmaktayım. Dostlar bu motorun rölanti ayarı nerdedir.
2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400
Saolasın Mengü hocam, yarın bi bakayim.
Motor ile 36km yol yaptım. Titreşim yok denilebilinir belli bir devirde sadece ayak peglerinde titreşim oluyor. Çok önemli bi unsur değil. Ayrıca sesi mükemmel. Sanki altımda cruiser motor var. Ama uzun yolda ses rahatsız edici olabilir. Motorun gücü süper tek tekere rahatlıkla kalkar o yüzden aman dikkat derim. Özellikle ilk motoru olanlar gaz ayarını fazla kaçırmasın. Amortisörleri sert, çukurlarda hissediliyor. Lastikler bence çok ince Yaz sonu kalın güzel kaliteli lastik mutlaka alacağım. Kışın bu lastikler ile yol alınmaz. Motor rölantide iken ara ara stop etmekte o yüzden gaz ayarı yapmam gerekiyor sanırım. Fiyatını fazla fazla hakediyor arkadaşlar..
Ek not: Aynaları bana küçük geldi. Kör noktaları fazla..
2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400
1viteste gaza bıraz yuklenınce, ''debrıajsız'' tekere gelıyor motor bende yok ama 0 bi xcg'yı hazırlayıp denedım cook guclu. o motora o şasi hiiç olmamıs ama, bı yandan da olmus. cok rahat gıdıyor motor. ustundekı motor 150 degıl 162cc falan denılıyor. baya guclu bu xcg. bızım burda acayıp tutuldu. carsıda xcgler cırıt atıyo mıllet ilk ben alıyım dıye geldı bizim bayiiye ama 1 hafta sonra bı baktılar 10 tane xcg olmus ilki milki kalmamıs şimdi modifiyeye basladılar farklılastırmak ıcın. bu xcg'ye egzoz zaten takılmaz, o egzoz cekıyo xcg'yi. bı performans hava fıltresıyle, ırrıdyum bujı atılsa var ya, of dıyorum sıze. bu motor tutulmaz elınden kayar gıder adamın
he bu arada amortısorler dedıgı gıbı yumusar.500bakımına gelenlerden bılıyor yag gıbı arka on amortısor var.
İridyum bujiye boşuna para vermeyin, ben 2 liralık marshal buji kullanıyorum motor 5. viteste bile 11 bin devir çeviriyo. Bujide bi keramet yok. Yüksek devirlerde daha iyi çekiş için performans cdi ve ateşleme bobini lazım.
Mengu16 kardes bu performans cdi ve bobini sence iş yaparmı takan verim alan gördün mü çevrende
Arkadaş, 100 hp de olsa, titreşim varsa, benim gözümde beş para etmez.
TR de de satan cok ama işe yarar mı bilmiyorum, orjınalden farklı olacak ki verdiğin paraya degsin.
dediğin gibi akü takviyesi varsa bobinde elbet işe yarıyordur, tesisattan gelen akım yetmiyor galiba takviyeyi direk aküden alıyordur
akü destekli CDİ da varmıs
http://www.motostar.com.tr/CG125PERF...TEKL&urun&1852
@Mengü, @Cem ikiniz bir olun da benim şu titreşim problemime bir çare bulun. Titre titre nereye kadar.
valla balansörlü motor a gececen kardes baska cıkar yol gelmiyor aklıma ne yazikki
Abi bunu satıp başka bir tane alasım var aslında ama biraz dırdırdan çekiniyorum
---------- Post added at 23:17 ---------- Previous post was at 23:15 ----------
Selenin üstüne hasır deyince, Ümmet abinin sele üzerine kattığı minder geldi aklıma. Bana da böyle bir uygulama gerek
Düşük bütçeli motor markalarından pek anlamayan arkadaşıma kuba xcg aldırdım.Motorun lastiklerinin inceliği dışında sıkıntısı yok.Mondial mg prince 100 lük alacaktık ama Kuba xcg150 tercihinde bulunduk.Burada 25 30 civarı satıldı ve kuba'nın en çok satan modeli şu aralar.Motoru 2150 aldık ama 2350 isteyecekler bundan sonra alacak olanlar elini çabuk tutsun.
Titreşim hissedilir derecede değil. Ama yok da değil. 2150tl bu motor için bedava denilebilinir. Muhtemel zam gelebilir. Ankara'da ki bayide bile zibille gidiyor.
Lastikleri ince ama iyi görünüyo, motoru şimdi alsanız yaz sonuna kadar hatta ekime kasıma kadar işinizi görür. Arka jantı biraz daha kalın taksalar 90/90-18 lastik rahat takılırmış şimdi galiba üzerinde 1.60X18 jant var biraz ince geliyo 90/90-18 lastiğe.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)