Tüm motosiklet.net ailesinin geçmiş bayramını kutlarım.
Akraba ziyareti dönüşü asfalt yol üzerindeki kasis yüzünden kolumu kırdım , hatalı olabilirim ama bu kasisi yapıp hiç bir ikaz işareti koymayan görevliler kabahatli deyillermi ?
Tüm motosiklet.net ailesinin geçmiş bayramını kutlarım.
Akraba ziyareti dönüşü asfalt yol üzerindeki kasis yüzünden kolumu kırdım , hatalı olabilirim ama bu kasisi yapıp hiç bir ikaz işareti koymayan görevliler kabahatli deyillermi ?
GEçmiş olsun arkadaşım, Allah beterinden saklasın. Malesef bizim ülkede, ıuyarı falan hak getire, hepsini biz düşünücez
Geçmiş olsun..
İşte bu nedenden dolayı memleketimizde motosiklet kullanırken yurtdışındakilerden 2x daha dikkatli olmamız gerekiyor..
kasislerin yükseklik standardı 8 cm dir
ya haliç köprüsünde 30cmlik kasis vardıda bi işaret bile yoktu. senin benim ölmemin onların hayatı için bi anlamı yok
ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN
çok geçmiş olsunn
canı sıkılan kasis yapıyor , bizim binanın önünda devasa bi tepe var pardon kasis günde kaç araba acı bi fren sesiyle atını vuruyor , acaba dava açsam bi çözüm olurmu ?
geçmişolsun nediyelim olan olmus artık
۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR
Polise kaza raporu tatturdunuz mu?
Eğer, böyle bir rapor tutturduysanız, hemen belediyeye tazminat davası açın.
Tutanak yoksa, tek yapabileceğiniz: Belediyeye "Ben, bu kasisin TCK Kanunu'na uygun olmadığını düşünüyorum" mealinde bir dilekçe yazmak ve o kasis kaldırılıncaya kadar dilekçeyi takip etmek.
Kasisler aslında vatandaşların isteği doğrultusunda veya direkt olarak belediye Trafik Şb. MD.lüğü'nün "Uygun görüşüyle" tamamen iyi niyetle yapılıyor, ama, kasis yapılırken kantarın topuzu kaçıyor, çok yüksek yapılıyor.Bu da tepkilere, daha da kötüsü kazalara yolaçıyor.
Yollarımız tuzaklarla dolu maalesef. Çok dikkatli olmak gerekiyor.
Geçmiş olsun.
EN YAKIN YOL,BİLDİĞİN YOLDUR.
geçmiş olsun....Eski sağlığına en kısa zamanda kavuşursun işallah...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Geçmiş olsun Acil şifalar.
Geçmiş olsun, kasis olayı şans işi ,bana denk gelirse havaya kalkıp geçiyorum ama scooter ne yapsın
çok geçmiş olsun.burda,yeminle söylüyorum.kasisin üstünde askıda kalmış araba gördüm.mübarek caddenin ortasına kasis değil,bendiyim berlin duvarı sizdeyin istinat duvarı. ''örmüşler'' bu kasisleri yapılırken tesadüfi birine denk geldim,belediye çalışanlarının başına bir iki tane ''mahallenin sahibi ihtiyar'' toplanmış resmen ihtiyarların doğrultusunda kasis yapıyolardı.artık dicek laf kalmıyo.
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
geçmiş olsun kardeşim.
geçmi$ olsun arkada$ım.
$urdan buldum, http://www.mmo.org.tr/genel/bizden_detay.php?kod=5807trafik hızının şehir içi azami hız sınırlarının da altında olması istenildiğinde; TS 6283 standartlarına uygun olarak tesis edilmiş hız kontrol edici tümseklerin kullanılmasıdır. TS 6283 standartlarına göre, tümseklerin genişliği araçların dingil mesafelerine bağlı olarak 3.6 metre ile 3.8 metre, yol sathından yüksekliği 7.5 cm ile 10 cm. ve yol kaplama malzemesi ile aynı cinsten olmalıdır.
Ulaştırma Bakanlığı, Karayolları Genel Müdürlüğü‘nün 24.12.2007 tarihli 2007/115 sayılı genelgesi ile, Şehir içi yollarda tesis edilecek hız kesicilerin (kasislerin), konu ile ilgili "Yol Sathı Hız Kontrol Elemanları - Tümsekler (Kasisler)" başlıklı TS 6283 standardında belirtilen esaslar dahilinde ve bu standartta belirtilen kesimlerde tesis edilmesi gerekmektedir.
anla$ılan bu dertden yakınan sadece motorcular değil
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)