allah günahlarını affetsin..:(
canını ne motor ne trafik aldı, bunlar sadece neden.
zamanı gelenin ruhu alınır,insanlarada lanet okuncak korkutulcak bi neden gösterilir..
allah kabir azabından uzak tutsun..
allah günahlarını affetsin..:(
canını ne motor ne trafik aldı, bunlar sadece neden.
zamanı gelenin ruhu alınır,insanlarada lanet okuncak korkutulcak bi neden gösterilir..
allah kabir azabından uzak tutsun..
arkadaşlar savaşı tanımayan arkadaşlarımız sanırım şöyle bir fikre sahipler ki, yanlış.
savaş burgmandan sonra race aldı doğru fakat ilk defa race kullanmamıştı. burgmandan öncede race kullanıcısıymış. bu kendi ifadesidir bana.
defalarca onunla geziye çıkmış birisi olarakta en ufak bir acemi hareketini görmedim. çok akıllı ve uslu kullanırdı. kesinlikle gereksiz hız ve hareket yapmazdı. ama neticede altındaki iki teker ve 200 beygirlik bir makine. tamam bende motosiklet sevdamdan vazgeçemediğim için kendi kendime bahaneler uyduruyorum. yok hızlıydı yok motor çok agresifti falan diye. ama sanırım en iyisi kader deyip dua etmek. ve eleştirmek yerine eğer kullanmaya devam edeceksek gerekli eğitimi almak ve gereksiz atraksiyonlardan kaçınmak. üç gündür kendimde değilim desem yeridir yeni yeni kafam yerine geldi. ve bunları yazmak istedim. ALLAH hepimizi korusun ama bizde sürücü olarak yapmamız gerekenleri yapalım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:14 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:12 PM ----------
ben ALLAH ın izniyle kullanmaya devam edeceğim. ama daha fazla dikkatli olacağım. ve altımdakinin iki teker olduğunu unutmadan. gerisi ALLAH ın takdiri..
Allah rahmet eylesin eleştiri veya tartışma maksatında değil ama asla ve asla racer sevmedim bedava verseler kullanma maksatıyla almam enduro ya biniyorum vede öle olucak bu şeytan işi sakata gelmez habere çok üzüldüm
Motosiklet mucidi
Allah rahmet eylesin.
Allah rahmet eylesin...
Bi ülkede "KÖPEKLER" istedi diye atlar ölmez...!!!
Drift Religion
Allah rahmet eylesin.Ailesine sabır versin
(K)aza (A)nında (S)eni (K)orur
Lastiği Yak Ruhunu Değil...!
İlk olarak rahmetli Savaş burgman kullanmadan once racing motor sürdüğünü banada anlatmıştı, zx10 aldığını forumdan öğrendim. Motorun ne olduğuna internetten baktım görünce sitem edip aman dikkat demiştim, merak etme Tarık ben bunu ehlileştirerek biniyorum demişti. Defalarca gezilere gittik hiç hız yapmadı hep sakin kullandı. Ama sonuçta 200bg motor altında olupta gazı açmayacak insan varmıdır bilemiyorum..
Bu motoru özellikle gidip arayıp almamış bir iş karşılığı alacağına tazminen almış.
Hep 1200rt alıcam çok beğeniyorum derdi, hatta kendi burgmanını satıp benimkini almayı bile düşünüyordu..
Savaş kesinlikle kötü şöför değildi, herkes rahmet okumuş Allah razı olsun.. Birkaç kişide herkese ders niteliğinde bir kaç satır döktürmüş, sinirlendim ama giden gitti geri gelmez.
Bu başlığı okuyan herkes kendine pay biçmiş alacağı dersi almıştır, Allah geride kalanlarına sabır versin.
Teyzesi defterdaarr olan, faytonla damda dolaşırr:P
allah rahmet eylesin
İNSANLARIN EN ACİZİ DOST EDİNMEYENDİR BUNDAN ACİZİ İSE DOSTUNU YİTİRENDİR
AKLINI KULLAN ADINI ÇIKAR DELİYE HERGÜN BAYRAM EĞLENMEK KALIR GERİYE
(özlü sözler)
Allah rahmet eylesin yakınlarına sabır versin.
@tarikiko
Herhalde kastettiğin kişilerden biri de benimdir. Artık bunları tartışmamız Savaş arkadaşımızı geri getirmez ama belki başkalarının hayatını kaybetmesini engelleyebilir. Bu dediklerimi ister ders niteliğinde satır olarak alın, ister ukalalık olarak alın fark etmez. Ben kazayı görmedim ama kazaya şahit olan Ercüment adlı kişinin anlattıklarından bu kazanın Savaş arkadaşımızın deneyimsizliğinden kaynaklandığı apaçık ortadadır. Anlatıldığına göre Savaş arkadaşımızın sürati 240 km/h civarındaymış ve tıra arkadan çarpmış. Bu da kontrolsüz güç anlamına geliyor. Bu arada Savaş arkadaşımızın ehliyetinin de olmadığı söyleniyor. Bu yazdıklarıma sinirlendiğinize göre olayın bizim tarafımızdan bilinmeyen kısımları var. Özellikle kazanın nasıl olduğu ve bu arkadaşımızın ehliyetinin olup olmadığı ile ilgili detay bilgiyi bize verir misiniz?Birkaç kişide herkese ders niteliğinde bir kaç satır döktürmüş, sinirlendim ama giden gitti geri gelmez.
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
Allah Rahmet Eğlesin bir abimiz daha gitti.. Allahım Sen Koru Cümlemizi ..
Allah rahmet eylesin...
Arkadaslar burada ortalama hergün 3 motorcu vefat ediyor.. Senede 900 küsür kisi diye okumustum. TR de bu durumu bilen varmi?
Bilen yazsin lütfen.. Belki bazi arkadaslar uyanir daha dikkatli olur...
savaşın mı ehliyeti yokmuş? gözümle görmedim ehliyetini fakat olmasaydı kesinlikle söylerdi. ben kesinlikle böyle bir şeyin olabileceğini sanmam.
her hafta cuma akşamı saatlerce her konuda sohbet ederdik. ehliyeti olmasaydı muhakkak konusu geçerdi. ama sanmam. nereden çıktı bu??
şunuda söylemeliyimki sanırım aramızda en iyi kullanıcı savaştı. burgmanı 50bin km kullanmıştı diye hatırlıyorum. ondan öncekiler cabası
devamlı şehirlerarası yolculuklar yapıyordu işi dolayısıyla
motorunun her yerini söküp temizleyip geri takardı. yani nur içinde yatsın burada olsa motor konusunda hepimize ders verirdi. onunla defalarca geziye çıkmış birisi olarak şunu diyebilirim ki, kesinlikle ve kesinlikle acemi değildi. ama altımızdaki iki teker.
sanırım sizde race kullanıcısı olduğunuzdan kendi kendinizi rahatlatmak için bazı şeylere inanmak istiyorsunuz.
ama ben race daha tehlikelidir falan gibi klişeleri tekrar etmeyeceğim. sadece olabildiğince eğitim, olabildiğince dikkat ve olabildiğince koruma diyeceğim.
ALLAH hepimizi korusun kazalardan belalardan.[COLOR="Silver"]
birde kontrolsüz güçten bahsetmişsin. 240 km hızı nasıl kontrol edeceksin çok merak ediyorum.
@vedatarpacı
240 km/h sürat size çok yüksek geldiğinden böyle demişsiniz ama 2 saniye civarında 100 km/h sürate ulaşan, birinci viteste 150 km/h sürate erişen bu tür motosikletler için bu sürat çok da yüksek bir sürat değildir. Bırakın dümdüz yolu, toplam uzunluğu 2 km olan ve çoğu yeri viraj olan İzmit Körfez Pisti'nde bile yarışıyorken bu süratlere çıkılıyor, üstelik bu sürate çıktıktan hemen sonra 80 km/h süratle girebileceğiniz sert bir sağ viraj var. MotoGP yarışlarında çıkılan maksimum sürat 350 km/h, bu süratlerde motoru nasıl kontrol edebiliyorlarsa 240 km/h süratte de rahatlıkla kontrol edilebiliyor motor. Tabi bunu yapabilmek için de deneyim gerekiyor. Ben kazayı görmedim ama kazayı anlatan kişinin anlattıklarına bakarsanız bu iş bariz acemilikten kaynaklanmış. Ehliyet konusu da yine olayı anlatanın ağzından çıkan laflardan.. Ben ehliyetinin olup olmadığını bilmiyorum. Onun dışında bu tür motorların deneyimi diğer motorlardan çok farklıdır, sadece uzun süre motosiklet kullanmak yetmez, bu olaydaki gibi çok yüksek süratlerde motora hakim olabilmek için bazı teknikleri bilmeniz ve uygulayabiliyor olmanız gerekiyor. Neyse konuyu çok da uzatmak istemiyorum.. Tek diyeceğim şey bu tür motorlara binecekseniz ve bu tür aksiyonlar yapacaksanız adam gibi eğitimini almanızdır. Bunun için California Superbike School gibi yarış tekniklerini öğreten yerler var.birde kontrolsüz güçten bahsetmişsin. 240 km hızı nasıl kontrol edeceksin çok merak ediyorum.
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)