geçmiş olsun, düşme bu işin tuzu biberidir... allah beterinden saklasın.
geçmiş olsun, düşme bu işin tuzu biberidir... allah beterinden saklasın.
büyük geçmiş olsun...!!!
Geçmiş olsun.
Yere dik olmayan motorda kitlenen ön teker kitlenen arka tekerden çok daha tehlikeli diye düşünüyorum. Çok düşük hızlarda bile dengeyi fena bozuyor.
bu high-side ne yaw
İki kişinin bindiği motor değildir.
8geçmiş olsun arkadaşım ALLAH beterinden saklasın
"Suskunluğum asaletimdendir / Her lafa verilecek bir cevabım var / Lakin; / Bir lafa bakarım laf mı diye, / Bir de söyleyene bakarım adam mı diye?"
geçmiş olsun
teşekkürler, teşekkürler, teşekkürler
Çok geçmiş olsun ama arka fren bu durumlarda ön frene göre daha emniyetli. Ön tekerlek kaymaya başlarsa hiç kurtuluş yok, ki zaten yolda ıslaksa direk kaymaya başlar, üstelik virajda... Ama arka kaymaya başlarsa belki toparlama imkanın olabiliyor. Tekrar çok geçmiş olsun.
Artık yollarda ölmek İS-TE-Mİ-YO-RUZ!!!
Yaşamadan Olmuyormus demekki !!
Bu benim içinde geçerli Yaşadım Oldu...
[CENTER][U]% 100 Koruma % 100 Yaşam [/U] [COLOR="Indigo"]| Kaskını Tak..! |[/COLOR]
[B][COLOR="Black"]EndurO TourinG [/COLOR][/B]:bounce:[/CENTER]
Geçmiş olsun.
Senin durumun şu aşağıdaki videodaki yaşanan duruma benziyor, ancak videodaki adam durumu kurtarmış:
http://www.liveleak.com/view?i=8c9_1219486394
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)