Merhaba ,
Bisan Lifan 125 Shalter aldım. Yarın trafikteki işlemleri yapılacak. Bu model nasıldır? İnternette özelliklerini yazan bir site bulamadım. Bilen birileri varsa link verebilir mi?
Merhaba ,
Bisan Lifan 125 Shalter aldım. Yarın trafikteki işlemleri yapılacak. Bu model nasıldır? İnternette özelliklerini yazan bir site bulamadım. Bilen birileri varsa link verebilir mi?
internette yoksa sen bize söyliceksin demektir.
aramaya devam ediyordum şunu buldum. http://www.lifan.com/en/product_list...id=8409&id=860
Sanırım bu model. Resmi benziyor ama bazı farklılıklar varsa bilmiyorum.
TEKNİK ÖZELLİKLERİ
Ebatları (BxExY) : 2020x760x1040 mm Yağlama : Basınçlı/Sıçratma
Min. Yerden Yükseklik (mm) : 160 Motor Tipi : Tek silindir, hava soğutmalı, dört zamanlı
Tekerlek eksen arası mesafe (mm) : 1315 Çap x strok : 56,5 mm x 49,5 mm / 62 mm x 49,5 mm
Boş Ağırlık (kg) : 133 Motor hacmi : 124 ml / 149,4 ml
Fren Performansı : <=7m/30 km/h Azami güç : 11 Hp / 9000 r/min/10 kW/9500 r/min
Max. Hız (km/h) : 85 km/h / 90 km/h Azami tork : 8,5 N.m. /7500 r/min - 10 N.m. /7500 r/min
Ekonomik yakıt tüketimi
: <2,1 L / 2,2 L (L/100 km) Debriyaj : Yağlı çok plakalı
Egzost emisyonları CO (%) ; HC (ppm) : CO<=3,8%; HC=800 ppm Marş : Elektrikli / ayak Marşlı
Tırmanma açısı (°) :>=20 Ateşleme : C.D.I.
Ön lastik ebadı ve hava basıncı : 2,75-18/175KPa
Hızlanma performans :< = 15 s
Arka lastik ebadı ve hava basıncı : 3,00-18/200KPa
Bilgilendirme için teşekkürler.
Bisan Shalter babamda var , daha önce bi arkadaşın konusunda yazmıstım. aynısını burayada yapıştırayım
Bisan Shalter ilk bakışta çin malının standardının üzerinde gibi gözüküyo . motosiklet 15bin km gördu ve buyuk bir sorunu yok .Orjinalden sadece egsoz değişti . Son dönemde debriyaj kaçırmaya başladı ama bu makinanın kalitesizliğinden değil bizim aşırı tekteker girişimlerimizden kaynaklanıyo .
Gelelim diğer özelliklerine .Titreşim aşırı devirlerde kullanılmadığı sürece makul seviyede denilebilir.Motorun viraja girişleri iyi gibi ama yandan rüzgarlarda çok çabuk etkileniyo . Hız olarak 130 km görüldü ama ibrenin gerçekliği tartışılır .Soğuk havalarda jiglesiz marşa basma bile hayatta çalışmaz .
motorun eksilerinden bir tanesi ise modelinin dewamı olmaması, yanı bir süre sonra parça sıkıntısı yaşanacağı .
Bence seni sorunsuz götürmeye aday bir motosikletin var , Kasasız ve Ustasız sürüşler
Aklına bişey takılırsa yaz buraya,cevaplamaya çalışırım .
Saygılar ...
Konu linki :http://www.motosiklet.net/forum/moto...-sahalter.html
Not :>Konunun yeri burası değil , yeri Moderatorler tarafından değiştirilir , Muhtemelen Moto Sohbet'e atılır
Bir Afrika Atasözü; Sular yükselince, balıklar karıncaları yer.Sular çekilince de karıncalar balıkları yer .Kimse bugünkü üstünlügüne ve gücüne güvenmemelidir. Çünkü kimin kimi yiyecegine “suyun akışı" karar verir. - Drift Religion
oncelıkle hayırlı olsun arkadasım valla ben de var kullanıorum rahat serı motor ama hız yok fazla yada ben motoru ıkıncı el aldım oncekı ksıı rodajını ıyı yapamamıs bence gzl saglam bı motor cekısı felende ıyı bayır yukarı banamısın demıo yakıtıda normal ıyı motor yanı benceeee...
Bir Afrika Atasözü; Sular yükselince, balıklar karıncaları yer.Sular çekilince de karıncalar balıkları yer .Kimse bugünkü üstünlügüne ve gücüne güvenmemelidir. Çünkü kimin kimi yiyecegine “suyun akışı" karar verir. - Drift Religion
Tebrik eden arkadaşlara teşekkürler.
Motorumu yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum. 210 Km civarında oldu. Bu motor ne zaman açılacak? Kimisi 500 km'ye kadar diyor. Kimisi 1000 km'ye kadar. Kimisi 60 km/h hızı geçme diyor kimileri 80km/h.
Birde motordan inince ellerimde hafif bir zonklama oluyor. Bu titreşimden dolayı mı oluyor? Zamanla geçer mi?
Ayrıca Ankara'dan Salihli'ye (İzmir'den 90 km önce yani yaklaşık 500 km) motorla gitsem mi diye düşünüyorum. Ne çok acemiyim nede profesyonel. Siz ne tavsiye edersiniz?
rodaj için verilen süre 500 km ama tam performans için açılması 3000-4000 km üstünü bulur . hız olayına gelirsek 500 e kadar 70-80'i geçme ama arada kısa süreli zorlayabilirsin . bu motorun daha iyi açılmasını ve zamanla hızının iyi olmasını sağlar . shalter'de direksiyonda titreşim var, ama ellerini zonklatacak kadar aşırı değil , başka bi durum sözkonus herhalde . acemi isen 500 km yol tehlikeli olabilir
Bir Afrika Atasözü; Sular yükselince, balıklar karıncaları yer.Sular çekilince de karıncalar balıkları yer .Kimse bugünkü üstünlügüne ve gücüne güvenmemelidir. Çünkü kimin kimi yiyecegine “suyun akışı" karar verir. - Drift Religion
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)