Düştüm ve korumaların faydasını gördüm
Reklamlar
-
05 Haziran 2008, 00:13
#1
Reklamlar
-
05 Haziran 2008, 00:17
#2
Super Moderator
İlhan abi geçmiş olsun; sende bir şey olmaması sevindirici...Yolun boş olması da büyük bir şans olmuş..
-
05 Haziran 2008, 00:17
#3
geçmiş olsun umarım bidaha korumalıklarının sağlamlıgını test etmek zorunda kalmazsın
-
05 Haziran 2008, 00:18
#4
ibretlık goruntuler paylasım ıcın tesekkur ederım
::winkwink[B]zeki çevik ve ahlaksızım beni böle seven manitanın hastasıyım::winkwink[/B]
-
05 Haziran 2008, 00:22
#5
hocam gecmıs olsun.bu son kazanız olsun.acaba teker neden kılıtlenmıs olabılır?ustanız bu konuda ne dedı?
evet korumalar cok onemlı bencede.bende korumaszı cıkmam halbukı gıttgım yol hergün işe,kısa ama olsun.herkes benle dalga gecıyor ama belkı bızı ornek alan bırılerı cıkar dimi?tekrar gecmıs olsun
-
05 Haziran 2008, 00:23
#6
çok geçmiş olsun allah tekrarını yaşatmasın
-
05 Haziran 2008, 00:23
#7
geçmiş olsun ucuz atlatmışsın.az önce yarın gideceğim 25 km lik yer için dizliklerimi takmasammı diye düşünüyodum...
-
05 Haziran 2008, 00:24
#8
büyük geçmiş olsun,en büyük kazan bunla kalsın. ucuz atlatmışsın,cana geleceğine mala gelsin. senden öncekilerin kazaları nasıl sana ibret oldu ve korumaların tam olmasına sebep olduysa, senin kazanda korumalarını ihmal edenlere ibret olsun ve ders çıkarsınlar. o dizliğin halini göz önünde bulundursunlar, parçalanan diz kapağıda olabilirdi
-
05 Haziran 2008, 00:25
#9
Neden arka tekerleğin kitlendiğini öğrendiniz mi?
-
05 Haziran 2008, 00:32
#10
Arkadaşlar hepinize teşekkür ediyorum.
shule adlı üyeden alıntı
hocam gecmıs olsun.bu son kazanız olsun.acaba teker neden kılıtlenmıs olabılır?ustanız bu konuda ne dedı?
evet korumalar cok onemlı bencede.bende korumaszı cıkmam halbukı gıttgım yol hergün işe,kısa ama olsun.herkes benle dalga gecıyor ama belkı bızı ornek alan bırılerı cıkar dimi?tekrar gecmıs olsun
Ustanın dediğine göre motor fazla ısınmaktan, yani fazla sıkıştırmaktan dedi. Aslında fazla da sıkıştırmadım ama bilenler bilir Devrekten Mengene gelirken hemen hemen 3 Km. sonra bir rampa var. Sanırım o rampa motoru sıkıştırdı. Çünkü o rampada motor 2. vitese düştü. Ben de rampadan sonra nasıl olsa iniş aşağı motor rahatlar diye yola devam ettim.
Ama anlamadığım motoru kaldırdıktan sonra bastım marşa çalıştı. Usta ile detaylı olarak daha görüşemedim.
Tekrar teşekkürler.
-
05 Haziran 2008, 00:37
#11
İlhan abi ben boludan mustafa geçen hafta Bolu, düzce, akçakoca, ereğli, zonguldak,mengen tekrar bolu gezisi yaptık arkadaşımın hondası ile dönüş yolunda ''ya dedik ne güzel korumalarını giymiş aheste aheste gidiyor dedik'' seni gördük gri Honda fes 250 ile sana selam vermiştik hatırladın mı? sen yavaş yavaş gidiyordun bir benzinlikte kaldın maaşallah da dedik amma neyse çok geçmiş olsun cana gelmesinde mala gelsin.
-
05 Haziran 2008, 00:45
#12
Çok buyuk geçmiş oLsun,
Bu arada o dizLiğinde oyLE kabak gibi ikiye ayrıLması hiç normaL değiL asLında..
Allah korumuş..
Kafa FLY
Görüntü FLU
Hayat FREE
-
05 Haziran 2008, 00:45
#13
Mustafa ÖZEN adlı üyeden alıntı
İlhan abi ben boludan mustafa geçen hafta Bolu, düzce, akçakoca, ereğli, zonguldak,mengen tekrar bolu gezisi yaptık arkadaşımın hondası ile dönüş yolunda seni gördük gri Honda fes 250 ile sana selam vermiştik hatırladın mı? sen yavaş yavaş gidiyordun bir benzinlikte kaldın maaşallah da dedik amma neyse çok geçmiş olsun cana gelmesinde mala gelsin.
Evet hatırladım. Ben motor yeni yapıldığından rodaj yaptığım için dolaşıyordum.
Siz beni geçtikten sonra motor aniden stop etti. Durdum ve 1-2 defa marşa bastım çalıştı.
Ben sizin arkanızdan baktım belki biyerde mola vermişlerdir de tanışırız diye ama göremedim. Heralde mola vermeden devam etiiniz.
Hatta karşılaştığımız günün akşamı ve daha sonraki birkaç gün Bolu MT. yi inceledim. Belki benden bahsederler diye.
Neyse inşallah tekrar karşılaşırız.
İyi dilekler için teşekkürler.
-
05 Haziran 2008, 00:49
#14
ilhan_67 adlı üyeden alıntı
Evet hatırladım. Ben motor yeni yapıldığından rodaj yaptığım için dolaşıyordum.
Siz beni geçtikten sonra motor aniden stop etti. Durdum ve 1-2 defa marşa bastım çalıştı.
Ben sizin arkanızdan baktım belki biyerde mola vermişlerdir de tanışırız diye ama göremedim. Heralde mola vermeden devam etiiniz.
Hatta karşılaştığımız günün akşamı ve daha sonraki birkaç gün Bolu MT. yi inceledim. Belki benden bahsederler diye.
Neyse inşallah tekrar karşılaşırız.
İyi dilekler için teşekkürler.
Abi bizde baya bir yavaşladık belki bize yetişirsin diye motorun stop ettiğini görseydik mutlaka yanına gelirdik keşke bizi durdursaydında tanışsaydık.Neyse başka sefere inşallah
-
05 Haziran 2008, 01:11
#15
-
05 Haziran 2008, 01:42
#16
Geçmiş olsun, ucuz kurtarmışsınız. Aynı dizlikleri kullanıyorum, korumada başarılı olmaları sevindirici.
Bu arada, bence biraz zorlayınca kilitlenen bir motorun servise götürülmesi gerekli.
-
05 Haziran 2008, 02:07
#17
büyük geçmiş olsun aynı marka dizliklerden bende de var ama öyle yarılması beni korkuttu açıkcası ucuz atlatmışsınız
Its not the same, takes two to know Two to know, two to know Why cant you see? Arnold layne...
Syd Barrett
-
05 Haziran 2008, 02:20
#18
Tam bir ibret öyküsü;
arkadaşımız gerçek bir motorcu gibi yola çıkmış gerek tüm tedbirleri almış ve tatsız ama sevimli bir sonuç....
kaskı künye gibi koluna takanlara, dizliğin ne olduğunu bilmeyenlere, eldivenle kartopu oynayanlara, bellik yarış için diyenlere ibret olsun.
paylaştığınız için sağolun.
Hey tarzan motorcular do you understand yoksa undermayamıstandt
KIÇI MOTORUN SELESİNE DEĞEN HERKES ARTIK MOTOSİKLET VAZGEÇİLMEZİDİR.
-
05 Haziran 2008, 13:48
#19
Khutuck adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun, ucuz kurtarmışsınız. Aynı dizlikleri kullanıyorum, korumada başarılı olmaları sevindirici.
Bu arada, bence biraz zorlayınca kilitlenen bir motorun servise götürülmesi gerekli.
Teşekkür ederim.
Zaten motor yeni yapılmıştı daha 500 km. yapmıştım. Yapan usta Düzcede onun yanına gidiyordum. Bana 500 km.den sonra yağların değişeceğini ve sibop ayarı yapacağını söylemişti. Ben de yavaş yavaş gideyim diye yola çıktım.
bladebj adlı üyeden alıntı
büyük geçmiş olsun aynı marka dizliklerden bende de var ama öyle yarılması beni korkuttu açıkcası ucuz atlatmışsınız
Teşekkürler. Dizliklerin yarılması önemli değil önemli olan gerekli korumayı sağlamış olması. Dizlik nasıl olsa tekrar alınır. Ama Allah korusun ya dizime birşey olsaydı tamiri mümkünmüydü ? bunu düşünmek lazım.
borty adlı üyeden alıntı
Tam bir ibret öyküsü;
arkadaşımız gerçek bir motorcu gibi yola çıkmış gerek tüm tedbirleri almış ve tatsız ama sevimli bir sonuç....
kaskı künye gibi koluna takanlara, dizliğin ne olduğunu bilmeyenlere, eldivenle kartopu oynayanlara, bellik yarış için diyenlere ibret olsun.
paylaştığınız için sağolun.
Hey tarzan motorcular do you understand yoksa undermayamıstandt
Aynen katılıyorum.
Önceleri kısa mesafelerde ben de dizlikleri takmıyordum. Ama takınca hem insan kendini daha güvende hissediyor hemde faydasını görünce önemini daha iyi anlıyor.
-
05 Haziran 2008, 13:54
#20
Allah beterinden saklasın..
o dizlikten bendede var ama soguktan hic korumuyo =(
ama düşünce koruyomuş demekki =)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler