yükselim hayırlı olsun yeni makinanız , babana verme hiç hep sen bin, muzaffer abim kendine başka alsın
desene bu hafta kesin beraberiz
yükselim hayırlı olsun yeni makinanız , babana verme hiç hep sen bin, muzaffer abim kendine başka alsın
desene bu hafta kesin beraberiz
sıkıysa yakala HAYALBUYSA
hayırlı olsun maşşallah nazar değmesin çok hoş motor
baba oğul motorcu olmanız ayrıca gzl
valla genelde hoşuma gitmez bu tarz motorlar ama baya hoşuma gitti Taş gibi maşallah güzel güzel kazasız belasız otobüssüz taksi siz =) güle güle kullan
evt abi hmde nasıl hemen gezıye gelecegız surda 5 ay kaldı ehlıyetımı alım hemen alacam ama ben buna tek bınmem cbr600RR WARKENyok honda ılerde buna bınerım ehlıyet olsun yavas yavas acelem yok trafık canavarı olmak ıstemıyorum
tsk ederim ewt abi senın gbı herkes soyluyo baba-ogul benm ıcınde gercekten cok guzel bı duygu
tsk ederim abi senın motorda masallah nazar deymesın harıka bı makına
cok tsk ederım darası sana ıns hayalındekı motora kavusman dılegyle
Hayırlı olsun .
hayırlı uğurlu olsun tekeriniz düz basssın....
O KASKI Hemen Kafana Geçir.......
Allah kazasız sürüşler nasip etsin tekerleği düz gitsin ne kadara mal oldu usta
Hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle
Bu arada iridyum bujiyi takarken ateşleme bobinlerini değiştirmişlermi bilgin varmı ? Yok eğer değiştirmemişlerse orjinal bujiden farklı bir performans vermez, hatta performans kaybına neden olabilir bilgin olsun.
İridyum bujiler yüksek ateşleme sağladıkları için yanma odalarındaki benzin-hava karışımının daha yüksek güçle patlamasını sağlayıp performans artışına yardımcı olurlar. Ancak iridyum bujinin normal bujiye yani içinde bakır yada bakır özlü nikel - krom çubuk elektrot olan bujiye göre daha yüksek ateşleme yapabilmesi için yüksek amperli voltaja ihtiyacı vardır. Çünkü bujiler tek başlarına elektrik üretmezler onlara bu elektrik akımını motorlarımızda bulunan ateşleme bobinleri sağlar. İşte burada küçük bir sorun baş gösteriyor iridyum buji kullanımında bakıra göre daha yüksek bir özgül kütleye sahip olan iridyumun ( civaya yakın ) ateşlemeyi sağlıklı yapabilmesi için daha yüksek amperli voltaja ihtiyacı vardır. Yani eğer iridyum buji kullanacaksak ateşleme bobinlerimizide ona göre değiştirmemiz lazımdır. Aksi takdirde normal ateşleme bobini iridyum bujiye gerçek randımanla ateşleme yaptıramayacağından performas kaybına sebep olabilir.
Rüzgara Karşı Koşmamışsan, Onunla Esmeyi Bilemezsin; Henüz Motora Binmediysen, Yaşıyorum Diyemezsin !!!
hey yavrum benim fazer olsun ne olursa olsun
hayırlı olsun fazer in fazercan kardeş
bujiler yetmez ama
benim gibi hemen bi yağ bi hava filtresi KN marka
şöle bi akro ekzostt
bide pawer commender takıp katalizörü iptal ettimmiydi birazda co ayarlarıyla oynadımmı gör bak neler oluyo
RACING TEAM ÜYESİ :GAZCI ÜYE
bende babama şu motor olayını aşılasam adam her sabah yolda solu kapatmış bir cbf 150 görüp korkmasa
Hayırlı olsun kazasız sürüşler...
Hayırlı olsun
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
evt haklısın ama ben akro deıl two brother egszo ıstıyorumyagları ve havayı taktıracas merak etme :queen ewt haklısın mnyak oluyoda zamanı gleınce onlarında yaparız
ilk once babana akılı surecegını ınandırman lazım.butun ekipmlaırnı tak gez zamanla alısacaktır.
tskler latıf abicim darısı sana ins bı hyb alırsın kısa zmanda
bunu mrak etme babama soracagım bu yazdıgnı okutacagım o sana daha ıyı bı bılgı werırbu arada cok tsk ederım senınde tkerın duz bassınyazdıgın cok gusel bır bılgı aksam tam olarak yazarım=)
hayırlı olsun güzel motor kazasız belasız kullanmak nasip etsin bu motorda ençok arka egzoz hoşuma gidiyor
Yarını düşünmeden, özgürlüğe yelken açmışcasına..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)