Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Motor olduğu yerde düştü + Aküde boşaldı ???

    REKLAM ALANI
  1. #21
    SeRHaTeKiNci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kymco (Satılık)
    Aaaa. hiç görmedim yaa...
    Geçmiş olsun abicim..
    Gidersen Öyle Bir Gitmelisin ki;
    Ayrılıklar Bile Seninle Gurur Duymalı..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    15 Mayıs 2007
    Şehir
    kocaeli kandıra
    Motosikleti
    2006 fazer a
    Alıntı Marlboro Man adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir markanın rezil olması bu kadar kolay olsaydı Hyosung bugüne kadar çoktan silinip giderdi.Ama son derece emin gidiyor hyosung.Müsade edinde 25000 ytl ye satılan japonlarla arasında biraz fark olsun.Bu gidon kırılma meselesi alimünyum olmasından.Motorun ağırlığını tartmıyor olabilir.Zaten düşünce bi tarafı kırılmayan motorda olmaz sanırıım.Eleştiri yapmakla markaya çamur atmak arasındaki ince çizgiyi geçmemek gerek bence.Her güzelin bir kusuru vardır.Sorun bunlar olsun.
    beni ağır bi yazı yazmaktan kurtardın sağol

  3. #23

    Üyelik
    22 Mayıs 2003
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Zealsun 200 gs 'den>zx6r' a ; aklım yok aklım! Scuba instructor
    Alıntı marten1907 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sağolun dostlarım

    Yarın globale tel. açıcam ayna varmı diye 1,5 ay önce yoktu eğer yine yoksa artık bedava verseler bile hyosung almam vede bundan sonraki motorum asla hyosung olmayacak son sözüm budur

    Sağ gidon 84$+kdv
    Ayna 58,5 $+kdv
    Sinyal ön 20$+kdv
    Benim sıfır aracımın ayna ve sinyali bile daha ucuz bu ne ya !!!

    Bakın 2008 de Yamaha ve kawasaki 250 cc racingleri piyasaya versin (honda da rekabete girecek mecburen) bu köşe dönmeci çinli ve koreli ithalatçıları piyasadan tüyecek herkesin bilgisi olsun...

    Allah belalarını versin hepsinin...Zaten başları dertten kurtulmuyor bu yüzden...

    Kanı bozuk dolu piyasa !!!

    [B][COLOR="Red"]"Kendinizi Cesurca Gösterin! Trafikte Farkettirin! Yaşamanız Sadece Buna Bağlıdır!!!"[/COLOR][/B]:bounce:

  4. #24
    azgurbuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Bianchi 21 Vites
    Kırılan parçanın aluminyumdan yapılması çok ilginç. Keza ucuz bir malzeme değilki.

  5. #25
    ozrace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Motosikleti
    = Kawasaki KLE 500
    çok geçmiş olsun.benim anlamadığım parçalar neden bu kadar pahalısen en iyisi arkadaşlarında dediği gibi tornacıda çelik yaptır.laf atmayın hyoya ben severim hyosung u
    ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....

  6. #26
    100 Oktan Moderatör (Komtan) Gürkan Anbarlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2003
    Motosikleti
    Fazer
    Gelelim asıl meseleye AKÜDE SU KALMAMIŞ DAHA MOTOR 1385 KM'DE saf su koyduk işlem tamam
    ne denir ki şimdi suyu nasıl ne şekilde nereye koydunuz merak ettim şimdi, fotoğraflı anlatabilirseniz eğer çok makbule geçer gerçekten..

    Hyosung maalesef bu tarz bir motor.Eski bir hyo kullanıcısıyım bende.Bugüne kadarda sağa yatıp bu gidon kırma hareketini yapmayan hyo görmedim ben.
    İstanbul'da 10 larca hasarlı hyo gördüm bugüne kadar, durduğu yerde düşüpte bu şekilde gidon kırılmasına ilk defa şahit oldum.. Manet topuzu deseler kabul ederimde, gidonun bu şekilde kırılması oldukça ilginç..

  7. #27
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Temmuz 2007
    o kadar kötü mü yapıyolarki ya o gidonu? allah korusun yolda sert bir çukurdada kırılabilir o zaman

  8. #28
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı eczaci101 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim sıfır aracımın ayna ve sinyali bile daha ucuz bu ne ya !!!

    Bakın 2008 de Yamaha ve kawasaki 250 cc racingleri piyasaya versin (honda da rekabete girecek mecburen) bu köşe dönmeci çinli ve koreli ithalatçıları piyasadan tüyecek herkesin bilgisi olsun...

    Allah belalarını versin hepsinin...Zaten başları dertten kurtulmuyor bu yüzden...

    Kanı bozuk dolu piyasa !!!

    Hakan sinirlenme sakin ol.......

    Kırılırsada orjinalini almayın zaten..Aynılarının yerli yapımı var piyasada....
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  9. #29

    Üyelik
    23 Eylül 2007
    Hyo sahipleri eleştirilere neden bozuluyor, motorlarının değeri düşer diye mi ? Bu kadar çocukça yaklaşmamak lazım. Güneş balçıkla sıvanmaz. Olduğu yerde motoru yere yatırdığınızda gidon kırılıyorsa -dolasıyla manet ve sinyal, ayrfıca grenaj çiziliyorsa- bu normal değildir. Yana yatan motor 200 USD masraf çıkarıyorsa normal değildir, kabul edilemez. Muhtemelen ağırlığı azaltmak için aluminyum gidon kullanıyorlar ama sonuç bu oluyorsa en hafif ifadeyle tasarım hatası demek lazım. Benim motor en 5 defa bu şekilde düşmüştür, en ufak bir sorunu olmadı, demek hyo almış olsaydım 1000 USD içerdeydim.

  10. #30
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Aynı sorun benim de başıma gelmişti, ancak ben hareket halindeyken yan yatmıştım motorla.
    Sonuçta, tornacıyla ucuz yoldan hallettim işimi, sinyal sirkeci'den 5 ytl, aynaya da kaynak

    Herşeyin orjinalini takmaya kalksanız adamın ocağına incir ağacı dikilir. Araştırıp ekonomik yönden halletmek mümkün Türkiye'de herşeyi

  11. #31
    efendy_iso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2007
    Şehir
    Güneşin doğduğu yer ( Adana )
    Motosikleti
    R1_8
    Alıntı komtan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    n suyu nasıl ne şekilde nereye koydunuz merak ettim şimdi, fotoğraflı anlatabilirseniz eğer çok makbule geçer gerçekten..
    abi şaka ypıyosun dimi suyu nerey koyduğumuzu bilmediğini söyleme düşer bayılırımm şimdi
    Alıntı bybrut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o kadar kötü mü yapıyolarki ya o gidonu? allah korusun yolda sert bir çukurdada kırılabilir o zaman
    tabi sert çukurdada kırılır hatta gazı biraz tahrikli aç zincir bile kırılabilir tövbe tövbe
    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herşeyin orjinalini takmaya kalksanız adamın ocağına incir ağacı dikilir. Araştırıp ekonomik yönden halletmek mümkün Türkiye'de herşeyi
    katılıyorum sinaylin çiftini on milyona taktırdımm orjinaliyle aynı bi tek üstünde hyo yazısı yok oda olmayı versin canım
    [I]315 ile uzaklaştım,aynamda görünmüyorsun...I]

  12. #32

    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Motosikleti
    HONDA CbR125R BlueBird
    marten1907 öncelikle geçmiş olsun diliyorum,

    boyle seyler oluyor, tekki sana birşey olmasın, takma kafana.

    İşin ilginç tarafı akünün bakım gerektirmemesi gerkirdi.
    Çünkü motosikletin kuru tip bakım gerektirmeyen akülerden kullanıyor.

    Acaba motosikletin son model de, bu modeller mi böyle, veya aküyü sen mi değiştirdin ( ne bileyim performans olsun diye yüksek amperli akü mü taktın )
    bi servis araştırması yapsan ?

    Motosikletinle kazasız, belasız sürüşler dilerim.

  13. #33

    Üyelik
    30 Temmuz 2007
    Şehir
    KAYSERİ
    Motosikleti
    Olacak İnşaalaah Hayallerimde ki MOTOR HONDA VTX 1300S
    Geçmiş Olsun nn Kardessss
    Ben SADECE Motorlara AŞIĞIMMM
    ::tutkuy::

  14. #34
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    diyecek laf yok.. Çin kotu Kore İyi diyenler kulaklarını acıp da dinlesinler... Benım Motor Yan yattıgında hiç bi grenaj yerle temas etmiyo. Tek temas eden yer gidon bası yan ayaklıklar.. Onlardanda su ana kadar hiç kırılma vb sacma seyler olmadı... Kaç kere motor yan yattı Şaha Kalktı Bi sorun olmadı.
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  15. #35
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    AKÜDE SU KALMAMIŞ DAHA MOTOR 1385 KM'DE saf su koyduk işlem tamam
    Bende Komtanla aynı fikirdeyim, suyu nasıl nereden koydunuz

    Çünkü Hyosungların üzerindeki akü bir çok yeni motorda olduğu gibi Tam Bakımsız Aküdür.

    Çoğu kişi Kuru Akü deri buna ama aslında kuru tip akü değildir bunlar. İlk montajda içine suyu koyulur şarja bağlanır ondan sonra kapakları güç uygulanarak kapatılır ve bir daa açılmaz suda eklenmez.

    Bir kapak var aslında üzerinde, ama bu vidali yada geçmeli kolay açılır bir kapak değildir. Ancak tornavida ile güç uygulayarak (kanırtarak) açabilirsiniz.

    Ki açmanız gereksizdir, bahsi geçen tam bakımsız akü su eklemesine ihtiyaç duymaz.

    Kapağı dediğim gibi açıp su eklediyseniz de bu sizi kısa bir süre idare eder. O aküden hayır gelmez artık. Sizi tekrar yolda bırakacağından emin olabilirsiniz.

    Keşke hiç ellemeden servise götürüp garantiden değiştirseydiniz.

    Şimdi kapağı filan açıp kurcaladınız diye değiştirmezlerde.
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  16. #36
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Alıntı myheart adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    diyecek laf yok.. Çin kotu Kore İyi diyenler kulaklarını acıp da dinlesinler... Benım Motor Yan yattıgında hiç bi grenaj yerle temas etmiyo. Tek temas eden yer gidon bası yan ayaklıklar.. Onlardanda su ana kadar hiç kırılma vb sacma seyler olmadı... Kaç kere motor yan yattı Şaha Kalktı Bi sorun olmadı.

    Yahu güzel kardeşim, şu yaptırdığın karşılaştırmaya bak,

    Bir tanesi her türlü zorlu koşulda kullanılmak üzere, dayanıklılık ön planda tutularak dizayn edilmiş bir cross motor,

    Diğeri, cadde kullanımı için, dayanıklılıktan ziyade hız ön planda tutularak, daha hafif malzemelerden dizayn edilmiş, bir race motor.

    Sen elmayla armutu karşılaştırıyorsun, mantıklı mı sence bu?

    O zaman Hyosung'un cross modeliyle karşılaştırma yap da bari, hangisi daha kaliteli o zaman tartışalım.

    Saygılar..

  17. #37

    Üyelik
    02 Ekim 2007
    Şehir
    G.O.P
    Motosikleti
    Hyosung Gv 250
    geçmiş olsun yine marka kıyasına girmişsiniz bırakın yaw değmez motor motordur

  18. #38
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    öncelikle sektörüm olduğundan cesarete geldim.

    aynı ebatlardaki alüminyum gidon tahminimce 700 - 800 gr max' ağırlık tutarken, çelik muhtemelen 2 kilo civarı olucaktır. sadece gidonlarda bile motorun ağırlığında 4 kilonun farkedeceğini düşünürseniz, motorun bir çok yerinde çelik kullanılabilecekken alüminyum kullanırlar.
    ama bu dandik yaptıkları anlamına gelmez. alaşım alüminyumlar vardır.
    belirli bir darbe dayanımı vardır. mesela 100 kilo yüke kadar deforme olmaz. ve sert döküm malzemelerdir. ama sert döküm malzemeler, darbe dayanımının üstünde yüke maruz kalınca yamulma yada esneme yapmaz. kırılırlar.

    döküm üretmenin avantajı seri üretimde çok ucuza çıkmasıdır.
    ucuza çıksın diye döküm kullanmak kötü yada dandiklik değildir.

    bilmek gerekir
    BİR MEKANİK AKSAM BELİRLİ BİR YÜKE MARUZ KALDIĞINDA, EKLEMLERİNİN VE KAYNAK YERLERİNİN ZARAR GÖRMEMESİ İÇİN BAZI İLK ÇARPIŞMA PARÇALARI BİLİNÇLİ OLARAK BELİRLİ BİR YÜKE KARŞI DAYANIKSIZ YAPILIR.

    şöle düşünün
    gidon kırılmasa motorun bütün yükü direksiyonu gövdeye bağlayan ekleme ve ordaki bilyalara binerdi. ikinci düşürmeden sonra kullanıcı bunu bilmezse, yolda giderken teker başka yöne gidonlar başka yöne gidebilirdi gibi.

    hoş görürsünüz ki motosikletin fiyatı belli. bence bu fiyat içerisinde aldığınız üründen beklentileriniz de o sınırda olmalı. bence alüminyum döküm gidon böyle orta seviye bi motor için en doğru seçim.

    yanlış seçim sizinki olabilir. 9000 ytl'ye 250 cc racing motor alıyorsunuz. ve 25000 ytl'lik racing'lerdeki malzeme kalitesini bekliyorsunuz

    hyosung tecrübeli bi firma. ve endüstriyel üretim biraz arge yapınca sır değil. isteseler yamaha honda kalitesinde motor da yaparlar. ama görülüyorki onlar imkanları daha kısıtlı, ama o zevki de tatmak isteyenleri hedef kitle edinmişler.

    yoksa alüminyum işlemekle çelik işlemek arasındaki gidon için olabilecek birim masraf 3 dolar fazla olurdu. ve hyosung istese yapardı. yapılabilir de
    ama motorun her parçasına 2 - 3 dolar eklerseniz zaten 25000lik ustalarından daha ucuza çıkmadığını da görürsünüz.

    fiyat performans oranı açısından bence piyasadaki en başarılı ( yamahasından suzukisinden bmw'sinden bile ).. tekrar söliycem. fiyat / performans oranı en başarılı markalardan diyebilirim.

    para verirsin ürün alırsın
    daha güzeline kat kat para verme lüksün yoksa
    hyosung gayet başarılı

  19. #39
    marten1907 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XJ 6 Diversion F
    Alıntı Eyong adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende Komtanla aynı fikirdeyim, suyu nasıl nereden koydunuz

    Çünkü Hyosungların üzerindeki akü bir çok yeni motorda olduğu gibi Tam Bakımsız Aküdür.

    Çoğu kişi Kuru Akü deri buna ama aslında kuru tip akü değildir bunlar. İlk montajda içine suyu koyulur şarja bağlanır ondan sonra kapakları güç uygulanarak kapatılır ve bir daa açılmaz suda eklenmez.

    Bir kapak var aslında üzerinde, ama bu vidali yada geçmeli kolay açılır bir kapak değildir. Ancak tornavida ile güç uygulayarak (kanırtarak) açabilirsiniz.

    Ki açmanız gereksizdir, bahsi geçen tam bakımsız akü su eklemesine ihtiyaç duymaz.

    Kapağı dediğim gibi açıp su eklediyseniz de bu sizi kısa bir süre idare eder. O aküden hayır gelmez artık. Sizi tekrar yolda bırakacağından emin olabilirsiniz.

    Keşke hiç ellemeden servise götürüp garantiden değiştirseydiniz.

    Şimdi kapağı filan açıp kurcaladınız diye değiştirmezlerde.


    Saf su dediysem bakkaldan aldıgım aytaç su koyduk

    Ben tamamen arkadaşın himayesine bıraktım motoru akü ile arkadasım ilgilendi

    Yaw olcay abi yemişim globalin garantisini hikayee yaaa servise götürsem 3 ay beklerdim akü diye... seninle konusmustum debriyaj müşürünü 2 hafta bekledim gelmedi aartık garanti maranti hikaye benim motorda

  20. #40

    Üyelik
    01 Ekim 2007
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    -
    geçmiş oılsunda ben hala onun nasuıl o hale geldigin anlamadım :S


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)