vatana millete hayırlı uğurlu olsun
uzun gs 500 araştırmalarımdan sonra http://www.motosiklet.net/forum/alma...riyorum-3.html
gönlüme göre bir gs 500 bulamadığımdan gidip 0 km bir cbf 500 aldım.
aldım oldu bitti ile olmuyo tabi bu işler. öncelikle benim ilk motorum olması duruma ayrı bir özellik katıyor daha önceden az scooter tecrübemle gs 500 almaya kafayı koymuştum içime sinen bi gs 500 bulamayınca forumda ki baskı ile beraber bir cbf 500 sahibi oldum. baskıyı yapanlar kendilerini biliyolar zaten
şimdi ben ne olacak ya versin gsx r1000 i 300 yapayım hobara tey tey diyen bi insandım. fekat bu motorun sürücü koltuğunda o cengaver gitti süt dökmüş kedi geldi. ya eve nasıl gidcez acep diye düşünmeye başladım. bu arada dürüst olmak gerekirse ki gerekiyo heralde motor çok ağır geldi zaten bu durumdan da kaynaklanak ufak bi durum oldu anlatıcam onu da
motoru almaya gittim son bilgileri aldım motorla ilgili artık en son çıkarken bana bizimle ilgilenen kişi vitesli motor tecrüben var mı dedi yok dedim. araba sürüyor musun dedi evet dedim. iyi o zaman gel bi tur atalım dedi beni aldı arkasına ufak bi tur attık bazı önemli noktaları vurguladı ve balatalar biraz yağlı senin feren mesafeni uzatır deyip motoru servise soktuk tekrar ve ordakilerden balata spreyi sıkmalarını rica etti bu sırada (vakit de oldukça geç olmuştu) istersen motoru teslim alma şimdi burda kalsın yarın geş bi de sen tur at ben bakayım ne durumdasın dedi gayet iyi niyetli bir şekilde. fakat ben daha o zaman sürücü koltuğuna oturmamıştım daha cengaverken geldi yani bu teklif (bkz. cengaver (yukarıda)). ben de tabi elime tersi ile red ettim bu teklifi çünkü senelerdim hayalini kurduğum şeye hükmetmeme artık sadece 5 dk kalmıştı ve bu teklif hiç cazip gelmemişti
eveeet ve motorun üstüne oturdum ayalığı kaldırdım bu sırada cengaverlikten kediliğe geçiş başladı çünkü motor oldukça ağır geldi bana. sonra motoru çalıştırdım ve bir kaç başarısız kalkış denemesinden sonra motorun kavrama noktasını kavradım biraz uzaklaştım bu sırada ben kan ter içinde korumalar üstümde ilerde bi taraftan eve nasıl gidicez lann diye düşünüp bi taraftan babamı bekliyordum biraz daha uzaklaşınca bi baktım babam gayet rahat bi şekilde sohbete devam ediyor bizimle ilgilenen kişi ve güvelikçi ile gelir heralde diye biraz bekledim sonra daha fazla tere dayanamayıp dıt dedim ve bana baktı hemen geldi ve ben güvenlikçinin ve bizimle ilgilenen kişinin dikkat uyarıları ve iyi dilekleri arasında yola koyuldum.
biraz gittikten hemen sonra hem ter ve sıcaklık yönünden hem de motoru sürme konusunda oldukça rahatlamıştım. çevre yoluna girişten hemen önceki shell den depoyu fulledikten sonra çevre yoluna çıktık ve asıl zevkin tadına vardım bu dakikadan sonra. yalnız popomdaki titreşim, bileklerimin içindeki sıcaklık ve arka frenin biraz zayıflığı dikkatimi çekti. çevre yolunda gayet güzel gittim performans süper rüzgarı o şekilde hissetmek muazzamdı. bir kaç başarısız vites değişiminden başka aksiyon yaşamadım.
veee zurnanın zırt dediği yere geldim çevre yolunun bittiği yerdeki çıkışından sonra örnekköydeki ilk ışıklara vardım ki ne vardım 3 şeritli yolda orta şeride bir kamyonun arkasına girdim kamyon nede olsa yavaş kalkar ben de yavaş kalkarsam arkamdakiler korna filan çalmaz en azından dedim kendimce bunda bi problem yok fakat kamyona yaklaştım yaklaştım o anda artık kamyonun kasasından ışıkları göremiceğimi ışığı görebilmem için tam orda durmam gerektiğini farkettim ve babamın da ışıklarda öndeki araca fazla yaklaşma debriyajı hızlı bırakırsın ya da gazı fazla açarsın öndeki arabanın üstüne çıkarsın dediği aklıa geldi ve ha durayım burda dedim. tam o esnada sarı oldu ha gideyim dedim ha durayım ha gideyim derken birden motor durdu ve sol tarafa doğru gitmeye başladı ben ayağımı yere koyduğumda motor belli bir açı yatmış fakat daha düşmemişti fakat o açıdan sonra 183 kiloluk motoru tutabilmem mümkün olmayınca sadece motoru çok yumşak bir şekilde yere bırakabildim. tam burada belirtmek istediğim bi şey var motorung her şeyi tamam bir tek koruma demiri eksikti ve ben sabahtan beri motoru teslim almak için koruma demirinin gelmesini bekliyordum. bu vakit de saat akşam 6 yı bulunca ben dellendim birden ve baba gidelim alalım motoru demiri olsun olmasın dedim yarım saat sonra demirin geldiğini öğrendim ve motora monte edildi bunuda kaderin bir cilvesi olarak görüyorum. çünkü motor zaten o km hızda durduğu yere yavaşça yattı ve sadece koruma demirinin altı azıcık gidonun ucuda çok hafif çizildi olsun ne yapalım nazarlık oldu dedik geldi. bu arada babamda arabayla arkamda duruyodu allahtan ben öyle yatınca hemen dörtlüleri yaktı arkadan da bi tehlike doğmadı. sonra ben kimseyle göz temasına girmeden rezil olmuş bir vaziyette motoru düzelttim gittim. bu sırada inşallah fazla insan görmemiştir diyordum ama görülmeyecek gibi değildi eğer sizde saat 8 sularında örnekköyde ışıklarda ters kepçe gelmiş bir gümüş giri cbf 500 sahibi gördüyseniz o benim motora bi şey olmadı ama ben şekilden şekile girdim
ve en son apartmanın otoparkına girip park ettim en son dönüp bi daha baktığımda oha dedim açıkçası motor nedense o ana kadar o kadar heybetli gelmemişti bana nedense o son bakışımda oldukça heybetli geldi bana (belkide artık benim olduğu içindir bilemiyorum) gs 500 almaktan direkten dönmüş birisi olarak gayet iyi bir seçim yaptığımı düşündüm açıkcası ama yinede gs 500 yerine cbf 500 aldığım için dönmüş değilimn gs 500 kesinlikle çok yakışıklı bir motor
velhasıl kelam bu aletin şu anda benim olduğuna ve şu anda garajımda durduğuna hala inanamıyorum. eğer 10 15 kilometreye tecrübe denebilirse ben de kendimce tecrübelerimi paylaştım sizinle yanlış bi şey dediysekte af ola
güneş battığı için foto çekmedim merak edenlere yarın foto da koyarım
son olarak sıfırdan cbf 500 başlanabilir mi: olabilir
tehlikeli olur mu: olabilir