geçmiş olsun arkadaşım. bu olayda benim asıl dikkatimi çeken arabasına çarptıgın bayan oldu. çok anlayışlı davranmış başka birisi olsa birsürü olay çıkartırdı. öyle birinin arabasına çarptıgın için şanslısın. tekrar geçmiş olsun
geçmiş olsun arkadaşım. bu olayda benim asıl dikkatimi çeken arabasına çarptıgın bayan oldu. çok anlayışlı davranmış başka birisi olsa birsürü olay çıkartırdı. öyle birinin arabasına çarptıgın için şanslısın. tekrar geçmiş olsun
geçmiş olsun arkadaşım korumaların ne kadar işe yaradığını görüyoruz
korumasız binen arkadaşlara duyrulur
Geçmiş olsun dostum...
Çok Geçmis olsun allahtan sana bisey olmamis gerisi hikaye full korumalı çıkmanın bir faydası +1000
geçmiş olsun
ben giderim adım kalır dostlar beni hatırlasın
İlginize çok teşekkür ederim.
Açıkça ben yaz ayında bile pişmeme rağmen korumalı gezdim, Çok genç gördüm yazın kasksız ve tişörtle dolaşanı iyi cesaret diyorum onların yaptığına, herkeze tekrar söylüyorum belki çok sert düşmedim ama koruma sayesine çiziği burakın vücudumda bir morluk kızarıklık bile yok hatta birşey hissetmedim desem yalan olmaz.
Tatlı su motorcusu. Yamura çamura gelmez.
büyük geçmiş olsun arkadaşım ALLAH korumuş
]
Geçmiş olsun. Allah cümlemizi kazadan beladan korusun.
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)
Geçmiş olsun.
Lastikler tabi ki çok önemli,yalnız artık havalar soğuyor ve lastikler yeterli çalışma ısısına ulaşamıyor bu nedenle sürüş alışkanlıklarımızı değiştirmekte,yol ve hava koşullarına uygun tarzda bir sürüş şekli belirlememiz de fayda var.
Tüm sürücüler trafikte algılarını aktif tutmalılar ama özel olarak uçak pilotları,uzay adamları ve motor sürücüleri bu algı yeteneklerini daha da geliştirip tepe noktada tutmalılar.
Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.
geçmiş olsun böyle araba sahipleri her zaman çıkmaz arabası çizilse düşen kişiyi sormaz çiziğe bakar sen şanslıymışsın. tekrar geçmiş olsun.
Geçmiş olsun.Sizde bişey olmamasına sevindim.Full korumalı olmanın faydalarını görmüşsünüz,full korumalı olmasaydınız şu an hafif bir kaza dahi yapmış olsanız çok kötü sonuçlar doğurabilirdi.Kazanın sadece motosikletinizdeki hasarla sonuçlanmış olması sevindirici.Lastikleri eğer değiştirmediyseniz bence lastiği de değiştirmenizde fayda var.Ben 20.000 km yaptım o motosiklet ve lastiğiyle ve biliyorum ne derece bir sürüş stabilliğine sahip olduğunuTekrar tekrar geçmiş olsun
Sağolun arkadaşlar, Araba sahibi yönünden hakikatten şanslıydım ( Allah razı olsun ) , Baharda zaten lastik ve amortisör olayına girecektim, Koruma olmasaydı kesinlikle hasar alırdım, Kırık falan olmazdı ama zemin kazınmış tırtıklı asfalttı inanın deriyi ve eti bile kaldırırdı o asfalt yokuş olduğu için düştüğüm hızdan daha hızlı sürüklendim.
Tatlı su motorcusu. Yamura çamura gelmez.
Geçmişolsun..
SERTAC OZTURK
BMW F 650 GS/2006 *B Rh (+)*
Küçük çaplı tekerleklerde kontrol daha zor olmaktadır! Tekerin yanak genişliği , esneme payı , kapasitesi daha da azdır. Bu yüzden zemine çok kısa sürede tepki verir...
Dikkatli olmak ; korumaları eksik etmemek gerekir. Kimse motordan düşmeyecek diye birşey sözkonusu değildir. Ama düşüşteki zararı en aza indirmek yine bizim elimizdedir.!
Tekrar geçmiş olsun.
Unutma ; her kaza , bir tecrübedir...
Saygılar.
çok büyük geçmiş olsun allah beterinden saklasın
full koruma şart;)
motosiklet kullanmak şeytanla kumar oynamaya benzer ,hep sen kazanırsın ama o kazandığında oyun biter
Geçmiş olsun.
[FONT="Times New Roman"][SIZE="2"][COLOR="Red"][B][I][U]Birol HALICI[/U][/I][/B][/COLOR][/SIZE][/FONT]
büyük geçmiş olsun tam koruma nın önemini bir kez daha anlamış olduk
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)