CBR125R aldım, bigüzel de düştüm:(
Reklamlar
-
2 motor gidiyorduk. önümdeki motor sağa döndü, ben de dönerim dedim. hızım 15-20 civarıydı belki daha az. motor gerektiği kadar yavaşlamadı bir türlü. arkanın kayacağını hissettiğimi sanıyorum, sonra da öne dokunayım dedim. yol sağa doğru eğimliymiş. gidon hafif sağa dönmüştü. bende hafif dokunacaktım ön frene ve dönecektim. tam o anda ön teker kaydı, düştüm. kendimi nasıl attım bilmiyorum bi anda atmışım.full korumaydım bende bişi yok. motorda biraz hasar var:( sol sinyal kırıldı + ön grenajın sol tarafı çatladı, sürtünmeden dolayı boyası da gitti. ön çamurluğum kırıldı. aynayı gidona bağlayan yer kırıldı ayna sağlam. arka tarafta artçı tarafında çizikler var. vites levyesi ve basma yeri eğrildi... amma yazdım biliyorum. sorularım var.. arka fren neden bu kadar çabuk kaydırır? arka lastiği değiştireyim mi 151rsde daha rahattı fren?:S Bu hasarlar tahmini ne kadar tutar yardımcı olurmusunuz rica etsem?
Reklamlar
-
-
Üzüldüm haline dostum geçmiş olsun. Bende cbr125r düşünüyordum ilk negatif mesaj oldu bu okuduğum.Ama aklım hala bu motorda.Umarım az bi masrafa kurtarırsın yinede zarar almamış olmana sevindim.
-
vallahi ne yapacağımı şaşırdım... ön-yan arası grenaj çatladı ya... kaç paradır bu? yapıştırıcam galiba başka türlü olmayacak şimdilik. ya bana biri hasar raporu çıkarsa sevabına, kaç para tutar bunlar. şimdi tamircide, eğrilen metal yerler düzeltilmiş, ayna düzeltilmiş 21 milyona aynayı tutan yeri değiştiriceklermiş ok dedim, boyalarını yenilemem gereken yerleri nasıl halledicem yardım?:(:(:(
galiba arka lastiği değiştirmem gerek ne dersiniz? ya bu kadar çabuk etkisiz hale gelen bi arka fren görmedim.
-
sinyaller 100kusur diye hatirliyorum yannis da olabilir
[COLOR="Red"][B]Been here, done that before and survived[/B][/COLOR]
-
yapıştırmayla halletmişler sinyalleri anladığım kadarıyla, şimdi aldım telefon. yapamadıkları; yan-ön arası grenajdaki çatlak, aynayı tutan aksam ve arkadaki çizik. yarın mutluhana gidicem 1000lik bakımına, bunları da yaptırıcam.
umarım fazla tutmaz... en azından sinyalleri kurtardık.
-
geçmiş olsun arkadaşımm...
[COLOR="Black"][FONT="Comic Sans MS"]RİDE THE WINDS OF CHANGE[/FONT][/COLOR]
-
geçmiş olsun.sana birşey olmaması sevindiri bir olay bende buna benzer şekilde motoru düşürmüştüm.göbekten sola dönerken benim devam etmem gereken yola bir araba girmiş tersden öylece bekliyor döner dönmez onla karşılaştım panik bi ön fren sonrası motor durdu arabaya çarpmadım. ama motor yerde idi,çünkü viraj alırken frenaj yaptım gidon sola dönük idi tabi doğal olarak öğrendim bir daha o şekilde frenaj yapmıyorum motoru düz pozisyona getirip arka ve ön freni uyumlu kullanıyorum. benim motorum kymco ck 125 üzerinde koruma demiri vardı ve faydasını ilk günden görmüştüm. motorda hasar sıfırdı.şimdi ilk motoru olacak arkadaşlar bu tip motorlar alsalar daha iyi olur ama maddi durum iyise ve ben düşsemde önemli değil taktırırız yenisini önemli olan havalı birşey olsun derse başka tabi sen artık almışsın ama dikkatli bir şekilde kendini geliştirmeye bak.eğitim alma imkanın varsa mutlaka al.
-
Geçmiş olsun, düşerken hızın 10-20 km/st miydi? Neyse ki daha yüksek hızda düşmemişsin.
May the Force be with McLaren Mercedes
-
Geçmiş olsun.Heralde acemiğliğinden düştün.Sana bişey olmamıs ya onemlı olan bu sanırım.
-
geçmiş olsun,iyi ki sana bişey olmamış.
ama sende haklısın mal canın yongasıdır.
parçaların fiyatlarını internetten araştırabilirsin,bence en sağlıklısı bu.
tekrar büyük geçmiş olsun.
-
arkadasim motorun hayirli olsun
sanada gecmis olsun
[COLOR="Red"]DREAM OF POWER HONDA [/COLOR]
-
hocam sen bırak bu motor işini de araba falan alalım sana.
4 teker olunca kayma düşme derdin de olmaz.
kal sağlıcakla.
geçmiş olsun tekrardan
-
cbr 125 in parcalarının pahalı oldugunu duymuştum :S
-
MOTORA ÜZÜLDÜM SENİ BOŞVEER şaka bi yana çok çok geçmiş olsun kardeş bu alışma faslında dikkatli olmak lazım huyunu suyunu bilmediğin motora fazla güvenme işi çözdünmü şıkır şıkır takıp vitese gidersin ama ilk alışmaya dikkat tekrar geçmiş olsun
-
Adana İl Temsilcisi
geçmiş olsun diyorum.grenaj konusunda bir fikrim var.Yıllar önce de benim başıma benzer olay geldi.Bende gidip daha ucuza getirmek için,şu nissan çiftkabin pickup'lar ve benzerlerinin arka bölümlerine fiberglas kabinler yapan birisi ile tanıştım,sorunumu anlatınca hemen yardımcı oldu.Hatta abartmıyorum ben bir bardak çay içinceye kadar,tamir etti.sonra parçayı orada bıraktım boyanması için,ertesi günde gittim aldım.epeyi ucuza maletmiştim.
-
motor geldi, biraz inceleyip o anı hatırlayınca arka frene kayar diye yeterli basmadığım ortaya çıktı. koruma demiri takılmazmı buna yaf?.. son durum ön grenajda çatlak, ayna ve arkadaki ufak çizikle kurtuldu alet. ya bende tam koruma var, korunmasız motora asla binmem, faydasını da bugün gördüm. genelde temkinli giderim, düşeceğimi hiç ummazdım. İyi oldu ya aslında, büyük bi kaza yapmaktansa, ders oldu bana. scooterda ön frenden de hafif destek aldığım olurdu mesela (tabiki hatalı bi hareket), racing felaket hassas bi aletmiş ya. olsun inadım inat çözücem. :D yine de arka tekeri yarın değiştiricem, biraz daha dengeli olur sanırım..
-
geçmiş olsun kardeş işallah ucuza halladersin.
-
Geçmiş olsun birader, mala geleceğine cana malum... CBRın lastiklerinin bayağı kötü olduğundan bahsediyorlardı yanlış hatırlamıyorsan, hatta bazıları aldığınız gün değiştirin diyordu. Sen yine de bana güvenme, forumda bi kontrol et. Ucuza halledersin umarım hepsini.
[CENTER]Vuuuu diye aşarım dağları, enginlere sığmam taşarım :P[/CENTER]
-
geçmiş olsun dostum... 15-20km hızla nasıl kaydın anlayamadım...
Motorumu Sattım Kendimi Garip ve Yanlız Hissediyorum
( A RH + ) Türkçe' ye Sahip Çık, Yok Olmasına İzin Verme...
Aşkın Bir Sabun İse Köpürt Beni Pakize
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler