Hayırlı olsun, keyifle sürmek nasip olur inşallah. Lastikleri acilen değiştirmek için bütçe ayırın, motosikletinizin karakteri değişecek emin olun.
Yağ bakımlarını, zincir yağlama ve gergi kontrollerini sık yapın, yarı sentetik MA sınıfı yağ tercih edin, yetkili servisi boşverin demem gerekiyor çünkü Yuki yetkili servisleri genellikle yetki almış basit tamirciler oluyor. Sonrasında sıkıntı çıktığında garanti falan hak getire. Onun için Çinlide garantiyi çok da şey etmemek gerek kanısındayım. Tabi ki yine de siz bilirsiniz, ama güvenilir ve kaliteli bir ustayı dandik yetkili bir servise her zaman tercih ederim.
Motosiklet çok yakışıklı, YUKI' yi sök KTM yapıştır piyasanın %99' u sorgulamadan inanır, model sorar. O derece keyifli tasarımı var. Zaten çinliler tasarımla çok kazanıyor malumunuz. Yuki' de kanaatimce makul fiyatlılar içinde en iyi çinlilerden biri. Tekrardan hayırlı olsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:14 ----------
O sadece kapak. Aslında tek bir susturucu var, daha doğrusu susturucu kazan tipinde yayvan ve tek parça, artçı sele ve kuyruk altında kalıyor. Görüntüyü kurtarmak için iki susturucu varmış gibi bir hava yaratılmış.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------
Bir de şimdi fark ettim. Tam motorun altında, alttan en sık darbe alınan yere adam fren hidrolik dağıtıcı "P"Valf gibi birşey koymuş, sanırım hidrolik frende kombine fren uygulamak istemiş. Ama arkadaş o valfin koyulacağı yer orası mıdır. Değil araziye çıkarken, kaldırımdan inerken dahi ona vurur kırar adam, farketmeden hem ön hem arka fren hidroliğini boşaltacak ve frenlerin her ikisini de aynı anda devre dışı bırakacak büyük bir sorun, hayati risk.
Acilen bahsettiğim yeri kontrol edip bir şekilde valfin konumunu değiştirmenizi veya iptal etmenizi öneririm. yoksa siz farkında dahi varmadan ön ve arka freninizi birlikte bir anda kaybedebilirsiniz. Korkunç bir durum olur, acilen kontrol edip çözüm bulmanızı öneriyorum.