Dün motorumu teslim aldım. (GV 650, siyah ) Çok fazla test etme imkanım olmadı ancak ilk intibalarım çok olumlu...
Buradan paylaşmaya devam edeceğim. Soruları olanlar varsa, elimden geldiği kadar cevaplarım. Gerçi Eralpin yaptığı testten sonra söyleyecek pek bir söz kaldığını düşünmüyürum ama...
Bu kısım, Hyo kullanıcıları başlığında yazdığım ikinci bölüm:
Yaklaşık 300 km yaptıktan sonra, kendi deneyimlerimi ufak ufak paylaşmaya başlayabilirim.
Motorun ebatları oldukça büyük, Virago yanında yavrusu gibi kalıyor (ama o da çok güzel...)
Motorun üstünde bir mendil koyacak bir yer bile yok, insan ne yapacağını şaşırıyor.
Son derece güçlü, bu güç daha hırıltısını duyunca anlaşılıyor, ancak sürücüsüne o kadar sert davranmıyor. Yani vahşi bir at değil, iyi eğitimli ama çok güçlü ve süratli terbiyeli bir at gibi...
1. ve 2. vitesler biraz kısa tutulmuş ancak 2.vitesde bayılmıyor. Olay 3. vitesde başlıyor. Cruiser bir motosiklet olduğu için 3. vites oldukça geniş tutulmuş, uzun bir aralığıda kapsıyor, canın istediği anda büyük bir gücü de elinin altına veriyor.
Klasik bir cruiser olduğu iddiası hiç olmayan bir motor. Örneğin sele yüksekliği muadillerine göre 7-8 cm daha yüksek. Bu sayede benim gibi uzun boyluların da çok rahat kullanması mümkün. Peg mesafesi ayarlanabiliyor 2 ayrı kademe var.
Orjinal Rüzgarlık, tam motorun çizgisine uygun dizayn edilmiş, motorla bütünlük sağlıyor ve Aquilanın futuristik ve spor çizgilerini tamamlıyor.
Bunun yanısıra rüzgarlık biraz alçak. 110 km nin üstünde rüzgar hissediliyor ama çok süratli oabilen bir motor olduğu için daha yüksek olsaydı tehlikeli olurdu.
Orjinal motor koruma demiri de motor ile çok uyumlu. Koreliler çizdikleri motorun karakterini koruması için çok özen göstermişler.
Aynı durum sisy bar ve çantalık için de geçerli, çizime uyumları tam. Ancak insan çantalık için düşünmeden edemiyor, acaba olmasa dahamı güzel dururdu motor diye...
Hyosung zaten sisy bar ile çantalığı ayrı ayrı satıyor. Diğer yandan yukarıda bahsettiğim gibi motorun üstünde en ufak bir eşya koyacak yer olmadığından, çaresiz takılacak !
Motora uzun uzun baktım, yok yan çanta bu motora yakışmaz. Ancak uzun yola giderken mecburiyetten takılmalı...
Şimdilik bunlar var, sorusu olan var ise elimden geldiği kadar cevaplarım.