KTM Duke 390 ile katılıyorum aranıza...
-
05 Aralık 2016, 00:13
#21
larnon adlı üyeden alıntı
Motoru fazla zorlama, blok patlatma gibi bir huyları var bu KTM'lerin.
Huy derken? Bajaj ve motor stop etme yüzdesine bakalım, veya başka markalarda "huy" dediklerimizin oluşma yüzdesine. Sonra da KTM'deki yüzdeye bakınca bu blok patlatma meselesine "huy" demek biraz insafsızlık oluyor. Ki yetkili servisle konuştuğumda oluşan blok patlama sorunlarının çoğunun kullanıcı hatası olduğunu, gayet makul ve mantıklı çerçevede izah edebildiler. (Bu başlıkta bağlantısı verilen hadiseyi kastetmediğimi de ekleyeyim.)
PcK0PaT, teşekkürler. Satın almaya karar vermeden önce 250 klasmanında çok motora baktım. KTM 390 biraz gözümü korkutuyordu ama korkunun da ecele faydası yok. Eğitimi tam bitirmeden, işin içine tam girmeden de binesim yok aslına bakarsan. Ek olarak daha seleye oturmadan çevremden bahsettiğin tarzda tepkiler almaya başladım bile. Yine de "mütevazı" kalmaya devam edeyim ben.
velizrsln, makinenin üstünde pek oynama yapasım yok, belki powerparts serisinden bazı eklentiler zaman içinde olabilir. Plaka katlamayı da pek düşünmüyorum. Kullandığım araçta kurallara uymayı başarabiliyorum sanırım. Son 10 senede ceza yemişliğim 3 kez var. Umarım benzer bir yüzdeyi motosiklet ile de yakalarım.
Reklamlar
-
05 Aralık 2016, 01:22
#22
hknzrdm adlı üyeden alıntı
Huy derken? Bajaj ve motor stop etme yüzdesine bakalım, veya başka markalarda "huy" dediklerimizin oluşma yüzdesine. Sonra da KTM'deki yüzdeye bakınca bu blok patlatma meselesine "huy" demek biraz insafsızlık oluyor. Ki yetkili servisle konuştuğumda oluşan blok patlama sorunlarının çoğunun kullanıcı hatası olduğunu, gayet makul ve mantıklı çerçevede izah edebildiler. (Bu başlıkta bağlantısı verilen hadiseyi kastetmediğimi de ekleyeyim.)
PcK0PaT, teşekkürler. Satın almaya karar vermeden önce 250 klasmanında çok motora baktım. KTM 390 biraz gözümü korkutuyordu ama korkunun da ecele faydası yok. Eğitimi tam bitirmeden, işin içine tam girmeden de binesim yok aslına bakarsan. Ek olarak daha seleye oturmadan çevremden bahsettiğin tarzda tepkiler almaya başladım bile. Yine de "mütevazı" kalmaya devam edeyim ben.
velizrsln, makinenin üstünde pek oynama yapasım yok, belki powerparts serisinden bazı eklentiler zaman içinde olabilir. Plaka katlamayı da pek düşünmüyorum. Kullandığım araçta kurallara uymayı başarabiliyorum sanırım. Son 10 senede ceza yemişliğim 3 kez var. Umarım benzer bir yüzdeyi motosiklet ile de yakalarım.
@larnon üyesinin tabiri yanlış. Böyle bir kanıya varmak, söyleyebilmek için resmi belgelerle konuşuyor olmanız gerekiyor bence.
Bahsedilen blok patlatma olayını yaşayan ve güncel konu sahibi kullanıcı da benim bu arada.
@hknzrdm Benim yaşadığım sorun benden kaynaklı değil ve firma onarımı garantiden yapabileceklerini de söylediler, belirtmeden geçemeyeceğim.
Motosikletiniz hayırlı olsun, güzel günlerde kullanmanız dileğiyle.
-
05 Aralık 2016, 09:00
#23
@*Heka öncelikle çok geçmiş olsun. Başlığı baştan sona okudum, kullanıcı hatası olmadığı her halinden belli oluyor, dikkat etmişsindir senin başlıkla ilgili durumu da ayrı tutmuştum iletimde. Garantiden çözülebilecek olmasına da gerçekten sevindim. Olur da iş hukuki sürece girerse en azından akıl fikir alabileceğin avukat arkadaşlarım var, bir kenarda dursun bu teklifim. Umarım ihtiyacın kalmaz.
Ayrıca çok teşekkür ederim. Umarım bir yerlerde yollarımız kesişir.
-
Bu motor bana baya titreşimli gelmişti (rc390). Hala düşünüyorum ancak boy 190 kilo 125 motora göre iri dururum diye düşünüyorum. Ancak tez zamanda canlı test etmeye çalışacağım.
Hayırlı olsun Allah kaza göstermesin.
-
YasinC adlı üyeden alıntı
Bu motor bana baya titreşimli gelmişti (rc390). Hala düşünüyorum ancak boy 190 kilo 125 motora göre iri dururum diye düşünüyorum. Ancak tez zamanda canlı test etmeye çalışacağım.
Hayırlı olsun Allah kaza göstermesin.
Sağolasın kardeşim. Cümlemiz kazasız belasız sürüşlerde görüşelim inşallah.
Motor önce bana da küçük geldi, fakat binince hiç de küçük hissetmiyor insan. Bir de altında her santimetrekaresine motor sıkıştırılmış ufak bir psikopat olması keyifli. Tabii en önemlisi onu kontrol edebilmek.
Analogue at birth, digital by design. The fat on my body is the designer and the brain is trying to be the coder.
-
hknzrdm adlı üyeden alıntı
Sağolasın kardeşim. Cümlemiz kazasız belasız sürüşlerde görüşelim inşallah.
Motor önce bana da küçük geldi, fakat binince hiç de küçük hissetmiyor insan. Bir de altında her santimetrekaresine motor sıkıştırılmış ufak bir psikopat olması keyifli. Tabii en önemlisi onu kontrol edebilmek.
Konusuna yazdım ancak kimse cevap vermedi titreşim ne durumda ?
-
Hayırlı olsun.. KTM candır.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)