Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

KTM Duke 390 ile katılıyorum aranıza...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    hknzrdm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2016
    Şehir
    Antalya <-> İstanbul
    Motosikleti
    Honda NT700V Deauville
    Alıntı larnon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru fazla zorlama, blok patlatma gibi bir huyları var bu KTM'lerin.
    Huy derken? Bajaj ve motor stop etme yüzdesine bakalım, veya başka markalarda "huy" dediklerimizin oluşma yüzdesine. Sonra da KTM'deki yüzdeye bakınca bu blok patlatma meselesine "huy" demek biraz insafsızlık oluyor. Ki yetkili servisle konuştuğumda oluşan blok patlama sorunlarının çoğunun kullanıcı hatası olduğunu, gayet makul ve mantıklı çerçevede izah edebildiler. (Bu başlıkta bağlantısı verilen hadiseyi kastetmediğimi de ekleyeyim.)

    PcK0PaT, teşekkürler. Satın almaya karar vermeden önce 250 klasmanında çok motora baktım. KTM 390 biraz gözümü korkutuyordu ama korkunun da ecele faydası yok. Eğitimi tam bitirmeden, işin içine tam girmeden de binesim yok aslına bakarsan. Ek olarak daha seleye oturmadan çevremden bahsettiğin tarzda tepkiler almaya başladım bile. Yine de "mütevazı" kalmaya devam edeyim ben.

    velizrsln, makinenin üstünde pek oynama yapasım yok, belki powerparts serisinden bazı eklentiler zaman içinde olabilir. Plaka katlamayı da pek düşünmüyorum. Kullandığım araçta kurallara uymayı başarabiliyorum sanırım. Son 10 senede ceza yemişliğim 3 kez var. Umarım benzer bir yüzdeyi motosiklet ile de yakalarım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    11 Mayıs 2014
    Şehir
    Muğla/Uşak
    Motosikleti
    Café Racer
    Alıntı hknzrdm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Huy derken? Bajaj ve motor stop etme yüzdesine bakalım, veya başka markalarda "huy" dediklerimizin oluşma yüzdesine. Sonra da KTM'deki yüzdeye bakınca bu blok patlatma meselesine "huy" demek biraz insafsızlık oluyor. Ki yetkili servisle konuştuğumda oluşan blok patlama sorunlarının çoğunun kullanıcı hatası olduğunu, gayet makul ve mantıklı çerçevede izah edebildiler. (Bu başlıkta bağlantısı verilen hadiseyi kastetmediğimi de ekleyeyim.)

    PcK0PaT, teşekkürler. Satın almaya karar vermeden önce 250 klasmanında çok motora baktım. KTM 390 biraz gözümü korkutuyordu ama korkunun da ecele faydası yok. Eğitimi tam bitirmeden, işin içine tam girmeden de binesim yok aslına bakarsan. Ek olarak daha seleye oturmadan çevremden bahsettiğin tarzda tepkiler almaya başladım bile. Yine de "mütevazı" kalmaya devam edeyim ben.

    velizrsln, makinenin üstünde pek oynama yapasım yok, belki powerparts serisinden bazı eklentiler zaman içinde olabilir. Plaka katlamayı da pek düşünmüyorum. Kullandığım araçta kurallara uymayı başarabiliyorum sanırım. Son 10 senede ceza yemişliğim 3 kez var. Umarım benzer bir yüzdeyi motosiklet ile de yakalarım.
    @larnon üyesinin tabiri yanlış. Böyle bir kanıya varmak, söyleyebilmek için resmi belgelerle konuşuyor olmanız gerekiyor bence.

    Bahsedilen blok patlatma olayını yaşayan ve güncel konu sahibi kullanıcı da benim bu arada.

    @hknzrdm Benim yaşadığım sorun benden kaynaklı değil ve firma onarımı garantiden yapabileceklerini de söylediler, belirtmeden geçemeyeceğim.

    Motosikletiniz hayırlı olsun, güzel günlerde kullanmanız dileğiyle.

  3. #23
    hknzrdm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2016
    Şehir
    Antalya <-> İstanbul
    Motosikleti
    Honda NT700V Deauville
    @*Heka öncelikle çok geçmiş olsun. Başlığı baştan sona okudum, kullanıcı hatası olmadığı her halinden belli oluyor, dikkat etmişsindir senin başlıkla ilgili durumu da ayrı tutmuştum iletimde. Garantiden çözülebilecek olmasına da gerçekten sevindim. Olur da iş hukuki sürece girerse en azından akıl fikir alabileceğin avukat arkadaşlarım var, bir kenarda dursun bu teklifim. Umarım ihtiyacın kalmaz.

    Ayrıca çok teşekkür ederim. Umarım bir yerlerde yollarımız kesişir.
    *Heka bunu beğendi.

  4. #24
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Bu motor bana baya titreşimli gelmişti (rc390). Hala düşünüyorum ancak boy 190 kilo 125 motora göre iri dururum diye düşünüyorum. Ancak tez zamanda canlı test etmeye çalışacağım.

    Hayırlı olsun Allah kaza göstermesin.

  5. #25
    hknzrdm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2016
    Şehir
    Antalya <-> İstanbul
    Motosikleti
    Honda NT700V Deauville
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motor bana baya titreşimli gelmişti (rc390). Hala düşünüyorum ancak boy 190 kilo 125 motora göre iri dururum diye düşünüyorum. Ancak tez zamanda canlı test etmeye çalışacağım.

    Hayırlı olsun Allah kaza göstermesin.
    Sağolasın kardeşim. Cümlemiz kazasız belasız sürüşlerde görüşelim inşallah.

    Motor önce bana da küçük geldi, fakat binince hiç de küçük hissetmiyor insan. Bir de altında her santimetrekaresine motor sıkıştırılmış ufak bir psikopat olması keyifli. Tabii en önemlisi onu kontrol edebilmek.
    Analogue at birth, digital by design. The fat on my body is the designer and the brain is trying to be the coder.

  6. #26
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı hknzrdm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sağolasın kardeşim. Cümlemiz kazasız belasız sürüşlerde görüşelim inşallah.

    Motor önce bana da küçük geldi, fakat binince hiç de küçük hissetmiyor insan. Bir de altında her santimetrekaresine motor sıkıştırılmış ufak bir psikopat olması keyifli. Tabii en önemlisi onu kontrol edebilmek.
    Konusuna yazdım ancak kimse cevap vermedi titreşim ne durumda ?

  7. #27
    nalpergok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Aralık 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Triumph Tiger 660 Sport
    Hayırlı olsun.. KTM candır.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)