Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

Hayalimi Yaşıyorum

    REKLAM ALANI
  1. #41
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Rutherford,Nj - United States
    Motosikleti
    Searching.
    Hayırlı olsun, kaza bela göstermesin allah. Nazar boncuğu gibi alet.. Ama bazı önemli detaylar var, altındaki alet öyle bir güç üretiyor ki arka lastikte 160 beygir.

    Kısaca lastiğin zemine tutunacak zamanı bile olmaz elinin ayarı kaçarsa.. Tümsekten geçerken altından fırlatabilirsin makineyi. Özen göster, hiç bir zaman önünü görmeden açma gazı ve ufak ufak hız algını geliştir. Ne kadar açarsan ne kadar zamanda duruyor, ne kadar fren mesafesi gerekiyor gibi algılarını yükseltmeye çalış. İlk önceliğin bu olsun. Bu tip makinelere yeni geçen insanların bir çoğu bu algıyı yakalayamıyor ve maalesef acı haberler alıyoruz.

    Makine bir şekilde kullanılır, kaldırdıktan sonra zaten herhangi bir cc motosiklet kullanmaktan cok da farklı değil, insan ulan bu muymuş binlik o kadar abratıyorlar bi halt yok bunda" der ve son sözleri de olabilir genelde..

    O yüzden 160 tane beygire sahip bir aletin üzerinde olduğunu hiç unutma.

    Sevgiler.
    OğuzÖztürk, nefretxx ve sinansari_fb bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    05 Aralık 2015
    Hayırlı olsun, oradaki ikinci motor boş mu duruyor? Bana verebilirsin
    nefretxx bunu beğendi.

  3. #43
    isfa67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2014
    Şehir
    ZONGULDAK
    Motosikleti
    DRAGSTAR 650
    Alıntı nefretxx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anlamadığım olay şu daha önceden tecrübem var 4 yılımı motor üzerinde geçirmiş biri olarak şuna açıklık getirmemde bir sakınca olduğunu sanmıyorum.Şu litrelik ve 600cc motosikletleri hakkını vererek kullananlar ana karnındamı öğreniyor bu işi bunu açıklık getirin.1.Derseniz hayır km zaman ve eğitimle oluyor.Bunların hepsi bende var.2. beni tanımadan motor üzerindeki hal ve hareketlerimi sürüş tarzımı bilmeden kendimi kontrol edip edemediğimi bilmeden böyle bir yorum yapmak veya eleştiride bulunmak nedir.Yinede yorumunuz için teşekkür ederim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:09 ----------



    Yorumunuz için teşekkür ediyorum.Hayat kısa kuşlar uçuyor kalın sağlıcakla
    cevap hakkı doğmuş cevaplayayım.hiç bir genç yoktur ki altındaki makinenin sınırlarını zorlamasın.ya bi deneyeyim bakam kaça kadar çıkıyor.bi iki selfii km nin fotosu.emin ol herkes iyiliğiniz için yazıyor.neden birden 1000liğe karşı çıkıyoruz? sen emeklemeden ayakta durmaya çalışmadan yürümeyi es geçerek direk koşmaya başlayan bebek gördün mü?
    nefretxx bunu beğendi.
    2007 GV 250 SATILDI
    2008 DRAGSTAR 650

  4. #44

    Üyelik
    05 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    SUZUKI gsx r 1000
    Hayırlı olsun kardeşim,bu motorun şakası yok lütfen dikkatli kullan.Şehir içinde gaz açma,otoyolda da fazla gazlama .Sevenlerini üzme.
    nefretxx bunu beğendi.

  5. #45
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela vermesin.

    Bir çok arkadaşın söylediklerini tekrarlamak istemem ama lütfen çok dikkatli kullan. Çünkü altındaki makine hata kabul edebilecek bir güçte değil.

    Pistte kullanmak için üretilmiş bir aracı trafikte kullanmaya çalışmanın mantıksızlığından girip bir çok benzetme ve örnekler ile sana neden dikkatli olman gerektiğini uzun uzun anlatırdım, ama 1o yıldır söylemekten/yazmaktan yoruldum.

    Olayın ciddiyetini şöyle özetlemek isterim;

    Önemli bir çok motosiklet yarış organizasyonunda faaliyet gösteren bir çok yarış takımı ve marka, yarışcılarının trafikte motosiklet kullanmasını istemezler. Hatta bununla ilgili sözleşmeler yaparlar.

    Sence neden? Yarıştırdıkları adamın tecrübesine güvenmedikleri için mi
    isfa67, Thracian ve nefretxx bunu beğendiler.
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  6. #46
    RedCBR125 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2016
    Şehir
    İZMİR. Karşıyaka.
    Motosikleti
    z-ones180 CBR125 CBR250 CBF150 YZFR125 YZFR25
    Öncelikle İnşallah motorunuz hayırlı olur.
    Toplam 20.000 km 180 cc ve 125 cc motosiklet tecrübem var.cbr 125 ten inip R25 e binince bile o basit gücün ve dengenin verdiği güven farkından dolayı insanın keyifle gaza asılası virajlara dalası geliyor ....

    Siz 250 cc den 1000 cc ye geçmişsiniz, tecrübelerinizi yeteneğinizi hiçbirimiz tam bilmiyoruz ama bu sitede gördüğümüz haberlerden dolayı bu yüksek cc ye geçiş muhabbetlerinde hepimiz ister istemez tedirgin oluyoruz.Genciz ve her ne kadar kişisel olarak olgun olsakta 30-35 yaşındaki olgunluğa sahip değiliz biraz bundan biraz da ivmelenmesi gücü bakımından hata telefi edilebilirliği açısından bu konu beni endişelendirdi.

    Kazasız belasız hayırlı günlerde sürmeniz dileğiyle.
    nefretxx bunu beğendi.

  7. #47
    MoKo777 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Fuarda görüp aşık olmuştum makineye, bir de üstünde hatıra fotoğrafı çektirmiştim Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız dikkatli sürmeler.
    nefretxx bunu beğendi.


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)