Yeni Motorum Dragstar 650 ve Buruk Tecrübeler..
Reklamlar
-
Ah be kardeşim, sen daha kazayı yeni yeni yaptığın zaman buluşup bakmıştık ya cruiser işine hatırladın mı? O zaman demiştim sana emin misin cruiser dan diye, bu alet seri değildir, çok araya girmez, devamlı temizlik ister mutlu olcak mısın diye. Hatta daha o gece sana en güzel süpermoto ya da enduro olur diye karar almıştın. Ne oldu da gene cruisera döndün sen yav Neyse umarım zarara uğramadan hallolur bu değişim işi.
Reklamlar
-
Merdo adlı üyeden alıntı
Genel cruiser/chopper mentalitesi budur zaten hocam yani genis sokaklar, dumduz ovalar icin degil mi zaten? Suburbanda bir garajli ev, orda da kesip bicip custom muhabbeti donuyor iste. Sonrasi da itlik serserilik
Custom muhabbeti doğru ama diğerleri hep film, kahvehane hikayeleri
Dragstar ile en sıkıldığım yol Konya ovası, en zevk aldığım yer Şile Ağva orman yolu.
Garaj her motor sahibi için şart, kesme biçme, performans muhabbeti her tip motor için var zaten.
Ben motorumla Türkiye turu da yaptım, 8 senedir de İstanbul da en yoğun trafik dahil kullanıyorum.
Benzin tüketimim 5 lt yi geçmez, vergisi 33 TL, sigortası 125 TL.. E daha ne olsun..
-
YouSuffer adlı üyeden alıntı
klx wr gibi makınalar kross motordur enduro değil, keşke birinden cruiser alıp sürseydiniz satın almadan önce kötü olmus sızın ıcın
Evet belki enduro değiller, ama cross da hiçbir şekilde değiller. Bu cbr 125 e süpersport demek gibi bir şey sanırım
Thracian adlı üyeden alıntı
Önceki kazanın için geçmiş olsun.Ama bu olay için geçmiş olsunluk bir durum yok.Sadece yanlış tercih.Aslında ne sizde ne motosiklette herhangi bir sorun yok.Sadece pek uyumlu bir ikili olmamışsınız.Hayattan beklentileriniz farklı.Zaten zorlasanız da bu evlilik yürümezdi.
Benden daha iyilere layiksin de sat başkasına çokta kalbini kırma zavallının.
Şaka bir yana cruiser-chopper tarzı motosikletler çok ayrı bir dünya.Teknik açıdan bakıldıklarında aslında rezil aletler ama seven için teknik veri,teknoloji ve yakıt tüketiminden çok bir aşk,bir hayat tarzı.Normal motosikletleri sürüşünden zevk aldığın için seversin,bunları sevdiğin için sürüşünden zevk alırsın.
Bende de cruiser hastalığı yıllardır var ama tarz değiştirmeye karar verdim.Türkiye kesinlikle cruiser kullanılacak yer değil özellikle yüksek cc cruiser.Ülkemizdeki yakıt fiyatları,hem 2.el hem de 0 km cruiserlardaki abuk subuk fiyatlar,fazla seçenek olmaması,yedek parçanın sıkıntı olması,2.el alış satışının zor olması ve en önemlisi biricik aşkım XVS 950 Midnight Star'ın artık Türkiye'de 0 km satılmıyor olması nedeniyle sanırım nakeda geçiç yapacağım ama ne zaman yapacağımı bilmiyorum.Ama kalbim hep cruiserlarda olacak çünkü onlarda bulduğum ruhu,rahatlığı sıcaklığı hiç bir motosiklette bulamadım.
İyi niyetin için sağol hocam. Umarım kendini bulabildiğin bir motor alırsın
sarph35 adlı üyeden alıntı
Evet dostum sanırım seninde benim gibi motosiklet çevren olmadığı için böyle yanlış bir seçim yapmışsın. Bende ilk regal raptor almıştım. Bir süre sonra Harley Davidson Sportster akabinde askerliğe gidip gelince Fazer 6 aldım daha önce hiç üzerine binmemiştim ve ne tekim süratli oluşu Harleydeki oturaklılığın olmayışı motoru bana geri sattırdı. Aldığım kişilere geri sattım daha doğrusu onlarda pişman olmuşlar sattıklarına
Baya bir süredir motorsuzdum ve yine tak ettim tamam motor alacam tekrar ama ne? Tekrar chopper bakmaya başladım çünkü asıl ondan zevk alıyordum galiba. Yokki motorcu kankalarım biraz enduro deneyeyim biraz ss. Neyse açtığım konulardanda görüleceği üzere önce Dragstar la ilgili bi başlık açtım. Sanki motoru almışımda ön lastiğini genişletmeye çalışıyorum
Artından m800 rüyalarımı süsledi. Almak üzere gittiğim galeride motorun satılmış olduğunu gördüm hop bi baktım orda 1600kmde fz8 çıplak. Fiyatsa 22,500 tamam dedim alıyorum bunu. Alamadım tabiki satışında problemler çıktı galeri çok ilgisiz alakasızdı falan derken Moto Guzzi Grisoyu gördüm. Onunla ilgili de bir konu açtım. Rüyalarıma giriyor falan derken o ilanda yayından kalktı artık kredi çekmiş parasını cebine koymuş ve taksitlerini ödemeye başlamış yayan dolaşan bir adamdım. Ne alacaktım ben? Derken yine Griso yayınlanmaya başladı ve nerdeyse pazarlık bile yapmadan aldım. 70 kilometre kadar binebildim ve İstanbul'a geldim motorum hala İzmir'de. İlk izlenimlerim, çok yakışıklı, karizma, çok ender ulunan çok özel bir model ama çok yakıyor. 100kmde 10,5 litre
Eğer o tüketimi düşüremezsem belki bende senin gibi bir başlık açıcam
Tabiki bazı zevklerin ücreti yoktur. Onuda zaman gösterecek. Umarım üzerinde kendini güçlü hissedeceğin motoru bulursun. Kazasız belasız dostum.
Teşekkür ederim, hayalinizdeki motoru aldığınıza sevindim. Bir şeyi merak ettim, aldığınız grizo karamanlarda mı duruyordu hep?
capozzz adlı üyeden alıntı
Ah be kardeşim, sen daha kazayı yeni yeni yaptığın zaman buluşup bakmıştık ya cruiser işine hatırladın mı? O zaman demiştim sana emin misin cruiser dan diye, bu alet seri değildir, çok araya girmez, devamlı temizlik ister mutlu olcak mısın diye. Hatta daha o gece sana en güzel süpermoto ya da enduro olur diye karar almıştın. Ne oldu da gene cruisera döndün sen yav
Neyse umarım zarara uğramadan hallolur bu değişim işi.
Abi sorma hiç, konuşuruz özelden
-
gönlüne göre bir makina bulursun inşllh..
tüketimin yüksek olması açık egzos ve çok kısa mesafe kullanmandan kaynaklanıyor..
bu makinalar sakin karakterlidir 250 lik r25 den az tüketir normalde..
-
Yaşadığın olayın hemen hemen aynısını ben de yaşadım.
Motora GV250 ile başladım sonra shadow'a geçtim. Shadow'u yaklaşık 1,5 yıl kadar kullandıktan sonra içimde bir vfr800 aşkı doğdu anlamsızca.
Sattım shadow'umu ve arayışa koyuldum. Tabi ben sattıktan sonra VFR800'ün fiyatları aldı yürüdü 2.elde. Aradığımı bulamayınca V-Strom'lara yöneldim.
Gittim nispeten temiz bir V-Storm 1000 aldım.
O kadar konforluydu ki anlatamam. Gazlaması, frenlemesi, manevraları oldukça güvenliydi.
Gavur gibi yüklüyordum, bana mısın demiyordu.
200 kmlik yolda boynu beli ağrıyan kız arkadaşımla, sadece benzin molası vererek Çanakkale'ye gittik, bana mısın demedi.
Ama gel gelelim ki ben bir türlü ısınamadım. Cruiser'ın verdiği, hele hele shadow'umun verdiği o tadı asla vermiyordu.
Hantallığa alışmış bünye. Motor, kamyon gibi olsun istiyor. Pata küte sesler duymak istiyor kulaklarım. Ayaklarımdan kıçıma, başıma kadar titremek istiyorum. Ama olmuyor.
Hal böyle olunca V Strom'u da sattım bi çırpıda. Sonra shadow'u sattığım arkadaşa ulaştım ve kendisiyle anlaşarak sattığım fiyattan motorumu geri aldım Şimdi çok mutluyum. Konfor yok ama huzur var.
Diyeceğim o ki, sevemediysen sat gitsin. Ruhunu dinle. En doğru kararı o veriyor.
-
seni anlıyorum. ben de yllarca 600f kullandıktan sonra shadow 750'ye geçmiş ve bu cruiser olayının bana göre olmadığına karar vermiştim. senin ihityacın wr250 falan değil ama bence. aradığın motor sana hem chopperdaki klasik havasını verecek hem de naked yapısıyla kullanımı kolay olacak hem de biraz hızlanmak istediğinde fazla gaza gelmene izin vermeden tatmin edecek bir modeldir. bu da modern cafe racerlardır. triump thurxton mot guzzi v7 serilerine bi bak derim. aradığın kan orada.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)