Selam arkadaşlar aşşağıdaki konulardan aldıgım motorları detaylı yazdıgım bir konu daha motor serüvenimin xj6dan sonra devamı olan motor 2006 model Honda Cbr 600 f
Motoru 2006 yılında istanbuldaki bir Honda bayisinden 0 olarak almış ve gözü gibi bakmış birinden satın aldım orj hiç bozmamış hiç kaza hasar kaydı vs bulunmamış ve güzel bakmıştı bende inceledim vs aldım zaten baya iyi bir ınsandı kendiside.
Motoru anlatmaya gelirsek, eski bir efsane son yılların teknolojisinde değil onu hissediyosunuz ama çoook zevkli. Aldığımda en çok duydugum yorum ' karakteri olan bir motor ' gerçektende öyle. SS gibi gidiyor, öyle gözüküyor zaten vırajı vsde o şekilde fakat oturuşu nispeten rahat (kronik bel ve omurilik sorunum var ama ufak agrı çektim sadece oturuşa tam alışınca belki oda olmaz. Orta sehpası var çok güzel orta sehpası olması gerçekten birsürü işi kolaylaştırıyor 104 dereceyi geçmiyor ve bacakları yakmıyor trafikte fakat trafik yoruyor. 170 kg olmasına rağmen gunumuzun 220 kg motorlarına denk bir dengelenmesi var (malum 2006 model olmasından dolayı)
- yönlenrini söylerken en sinir oldugum şey ise benzin göstergesi yok, 3.5 litre kalınca resv göstergesi oluyor gözüküyor sadece, vites göstergesi zaten beklemiyordum (2013 r6 bilem yok)
Aldığımda göze çarpanlar:
- Lastikler bitikti
- Balatalarda aynı şekilde bitikti
- Zincir dişli takozları değişmesi gerekli (bu ufak bir ayrıntı bunu yaptıracagım)
- Benzin kapagının çevresi kamera aparatını yabancı birinin çekmesi sonucu kırılmış kaynak yapılmış biraz kirli duruyor belki ebayden kapagı alır değiştiririm
- Sağ sinyalin içindeki yay biraz esnemiş gerdim belki sağ sinyal alırım
Atladığım şeyler olursa eklerim yada sorabilirsiniz, zaten yenilikleri buraya gene anlatıcam blog gibi..
Orj egzozu vardı, xj6 dan söktüğüm akroyu 600f taktırmak için solugu Ferik Egzozda aldım
Tankpad, alarm ve mstech f1 çakarımız takıldı
Lastikler bitikti, hasanpaşa Zenn Motorda pilot road 4 ve ebc organik balata taktırdım ön arka (frenler organik balata ile hayvan gibi oldu)
Akra videosu