İlk Motorum MT-07 Moto Cage!
Reklamlar
-
Daha yeni 1 senelik motor tecrübesine zx6 ile basşlayan bi arkadaşımızı kaybettik.
İnsanlar anca başlarına gelince anlıyorlar.
Motosikletin hayırlı olsun, Dikkatli değil ( Çok dikkatli sür.)
Motor hacmi ne kadar büyük olursa, ölüm riski o kadar çok oluyor.
Reklamlar
-
Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin. Ancak ben bilinç namına bir şey göremedim. Daha çok bütçe adına bişeyler var gibi
Aman hocam bir heves uğruna kimseyi üzmeyin dikkat edin, deneme yanılmayla motor öğrenmek çok çok riskli. Mt07 olunca yazmadan edemedim.
-
İnşallah olmaz da bence ilki lowside olacak.
-
Kardeş oncelikle hayirli olsun moto gace en begendigim tasarimidir mt nin fakat sana kardeşçe birkaç tavsiyem olacak;
Motorunu bir garaja çek
Motor botu ve sirtlik sipariş et
iyi bir eğitim al
Anlasilan bütçe sorunun yok 1000 liralık çinli motorlardan alıp parçalayan kadar sur ve öğren ekipmanların tam olsun yat kalk düş!
Sonra 100 euro verip motorunun beygirini kisitlattir 20-30.000 km boyle sürdükten ve üzerine eğitimlerini ekledikten sonra artik istediğin gibi takılabilirsin.
Aksi durumda üzücü şeyler olmaması için mucizelere ihtiyaç duyabilirsiniz.
-
Hayırlı olsun öncelikle, kazasız belasız.
Söylenecek bir çok şey söylenmiş zaten. "Sığınmacı" tavır hayatta kalma ihtimalini arttırır, önemli olan budur. Hiç kimse motosiklet kullanmaya daha yüksek bir anlam yüklememeli. Özgürlük, rüzgarı hissetmek vs. olayı ilginçleştiren, zevk katan söylemler sadece. Özgüven de bu işin olmazsa olmazı ancak bir temeli olmalı bu güvenin de.
Mutlaka eğitim almanızı, bol bol kaza videosu izlemenizi ve alttaki konuyu okumanızı öneririm.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...kunc-sonu.html
-
Hayırlı olsun. Güle güle kullanın.
-
Bende yüksek cc ile başladım. Hiç yüksek cc den başlanmaz gibi şeyler söylemeyeceğim bu bir risktir ve kişinin kendini ne kadar tanıdığıyla ilgili bir seçimdir. Bu riski göze alabiliyorsan istersen 1000cc ile başla...Ben er5 ile başlamistim. Şu ana kadar kazam yok çok şükür inşallah da olmaz. Motosikleti alip 300km uzun yola çıktım hatta. Tabi hatri sayılır miktarda trafik tecrübem vardı ve risk almaktan kaçındım uzunca bir sure.
-
güle güle binin tekeriniz düz bassın. bu tarz bir motorla başlamakla iyi yapmışsınız. küçük cc kullanıcısıyım ve aldığımın 200. km'sinde naptım ben dedim. düşük cc her ne kadar hata affedebilir bir motosiklet olsa da; bazı yerlerde gereken hıza kısa sürede ulaşmazsanız diğer sürüceler o hatayı affetmez. çarpıverir. bu yüzden orta seviye fakat oldukça yeterli gücü olan bir motosikletle başlamanız hiç kötü olmamış. hayırlı olsun allah kaza bela vermesin.
naptın seen öyle bir motorla başlanır mı ölürsüüün ilk virajda patlarsıııın diye felaket tellallığı yapan arkadaşları görmezden gelmenizi ve bilinçi bir şekilde motosiklet kullanmanızı yani ''kesinlikle gaza gelmemenizi'' 'tavsiye ederim'. yüksek cc ile başlayıp ölenlerin çoğunluğu bana bişey olmaz yeaa kafasında veya aşırı özgüven yüklü arkadaşlar(dı). aman siz onlardan olmayın hayatın tadını çıkarın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:17 ----------
resimlerde birşey kafama takıldı. kırmızı radyatör koruması, kırmızı y şeklinde şasıi ortasındaki demir parça, elcik koruması, gri rüzgarlık yok ve artçı koltuğu moto cage modelindeki gibi değil. neden böyle acaba bir sebebi var mıdır
-
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız güle güle kullanın sizden ufak bir ricam var, "power restrictor"ler var, sizin motosikletiniz içinde var hatırımız içün aksesuar almayıp bundan taktırır mısınız, gücünü 46 beygire düşürüyor ;) maşallah güle güle kullanmanız temenilerimle..
-
-ZERO- adlı üyeden alıntı
resimlerde birşey kafama takıldı. kırmızı radyatör koruması, kırmızı y şeklinde şasıi ortasındaki demir parça, elcik koruması, gri rüzgarlık yok ve artçı koltuğu moto cage modelindeki gibi değil. neden böyle acaba bir sebebi var mıdır
"Aksesuarları gelecek, takılacak" demiş ya arkadaş, gerçekten de son dönemde gelen Moto Cage'ler böyle aksesuarsız gelmiş, üzerinde olması gerekenler yoldaymış, onları herhalde bila-bedel sonra takacaklar.
Benim bir arkadaşım almış, sonradan takmaz-makmazlar diye motoru bayiden teslim almıyor.
-
sanausbe adlı üyeden alıntı
"Aksesuarları gelecek, takılacak" demiş ya arkadaş, gerçekten de son dönemde gelen Moto Cage'ler böyle aksesuarsız gelmiş, üzerinde olması gerekenler yoldaymış, onları herhalde bila-bedel sonra takacaklar.
Benim bir arkadaşım almış, sonradan takmaz-makmazlar diye motoru bayiden teslim almıyor.
ben arkadaşın aksesuardan kastettiği şeyin kendi alacağı aksesuarlar sanmıştım. siz böyle deyince anladım. motorların böyle gelmesi garipmiş ne diyim
-
Öncelikle iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Diğer ölürsün, çok gömdük, sıfırdan mezara tarzı konuşan arkadaşlar için ise bir takım sorular sormak istiyorum:
-Motor güçlü diye sınırlarında kullanmak zorunda mıyız?
-Bu makina böyle gidiyor ise kendimizi sınırlamak yerine makinayı neden sınırlıyoruz?
-Kendimizi alıştıkça sınırlama durumu olamaz mı? Olamaz ise beni tanıyor musunuz da karar verebiliyorsunuz?
Bence tavsiyeler diğer arkadaşların dediği gibi "riskli" söyleminin önüne geçmemelidir. Son olarak evet hayat tercihlerden oluşur ve kişi kendini gerçekten tanıma olgunluğuna erişmiş ise diğer söylemler artık teferruata girer. Teşekkür ederim.
-ZERO- adlı üyeden alıntı
resimlerde birşey kafama takıldı. kırmızı radyatör koruması, kırmızı y şeklinde şasıi ortasındaki demir parça, elcik koruması, gri rüzgarlık yok ve artçı koltuğu moto cage modelindeki gibi değil. neden böyle acaba bir sebebi var mıdır
Aksesuarlar ayrıca sipariş ediliyor ve haftaya hepsi gelecek.
-
Sanırım motoru böyle çıplak getirerek modelin baz fiyatını düşürüyorlar. Motora %37 ÖTV ve üzerine KDV ödendiği için, aksesuarlı halinin fiyatı yüksek olduğu için, bu aksesuarlar %37 ÖTV yiyor. Böyle olunca yemiyor, sadece %18 KDV ile geliyor. Böylece motora zam yapmadan ucuza sunabiliyor olmalılar.
Hiç fena değil.
S.
-
sanausbe adlı üyeden alıntı
Sanırım motoru böyle çıplak getirerek modelin baz fiyatını düşürüyorlar. Motora %37 ÖTV ve üzerine KDV ödendiği için, aksesuarlı halinin fiyatı yüksek olduğu için, bu aksesuarlar %37 ÖTV yiyor. Böyle olunca yemiyor, sadece %18 KDV ile geliyor. Böylece motora zam yapmadan ucuza sunabiliyor olmalılar.
Hiç fena değil.
S.
ooo tüccar kafası. alırım bi dal
-
İlk motosiklete 20 bin kredi çekerek almak ne kadar mantıklı bilemedim umarım olduğu yerde bile düşürmezsiniz,artık alınmış hayırlısı olsun.
-
Para varsa hemen;
http://honda.com.tr/motosiklet/motosiklet-egitim-merkezi
-
7 8 ay önce ilk motor olarak ZX12R kullanan biriyle tanıştım. Hemde alette power commander var Bir yıl kadar kazasız kullanmış.
GS2 den son gün CBF 1000 ile tur attık, birde Nc750x vardı. Özellikle CBF 1000 nin gaza tepkisi ürkütücü boyutlarda.
Bileğine hakim olursan commuter gibi gezip toza bilirsin ama gaza gelip, gaz açarsan o tecrübe ile işin var demektir.
Maden o kadar açıldın 300 500 tl daha masraf yap git bir eğitim al. En azından işini garantiye al.
İki şey sonsuzdur insanoğlunun aptallığı ve evren. Albert EINSTEIN
-
Hemen oldurdunuz adamı.
Biladerim, o cimlik varya orada biraz takıl sen. Sonra bol bol uzun yol yap. Virajı çok olan Dağlı yollarda usul usul git. Öleceğin varsa orada olursun zaten. Yok allah alacak nefesin var derse sonra şehir içine karış.
-
kardesim
oncelikle buyuk cesaret...
ilk motor olarak boyle bir model, bu kadar tutara ...hem de kredi ile...
boyle bir motor ile baslamanin risk-getiri durumunu bir kez daha gozden gecir derim
bence yanlis karar.
ama tabii ki can, para, karar senin...
bize hayirli olsun...demek duser...
-
Bu arada kasko yaptırmayı sakin ihmal etme genelde ilk motorlar hırsızların gazabına ugrayabiliyor aman diyelim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler