İlk Motorum MT-07 Moto Cage!
Reklamlar
-
Öncelikle motorun hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin. Benimde çok istediğim bir motor ama daha çok pişmem lazım. Bilinçten bahsetmişsin ama insanları yanlış yönlendiriyosun. Düz yolda motoru herkes kaldırır. Bende hiç motor sürmediğim halde ilk binişte kaldırdım gittim tabi küçük cc bir motor. Ama anladım ki motor kullanmak sadece gitmek değil. 150 yle giderken önüne dikkatsiz bi araç sürücüsü kırsa napıcaksın? Çimlerdeki gibi yatırıcak mısın? Eğitim al dostum belliki durumun müsait git honda eğitimlerine çok şey katıcaktır sana. Herkese keyifli sürüşler.
Reklamlar
-
yakında satılık ilanını görürüz malum sitede 300 km de sıfırdan farksız tarz değişikliğinden dolayı satılık faln die
-
Bu konularla başlığı açan arkadaşların atladığı nokta şu oluyor : İnsan tabi ki kendisini kafada sınırlandırabilir ancak gaz koluna ve frenlemeye hakim olmak bol tecrübe gerektirir. Yani insan istese de bazı durumlarda kendisini kontrol edemez. Bir de tabi olayın bilgi gerektiren detayları var. Mesela viraja girmeyi deneyerek öğrenmek büyük risktir. Ben MT-07'yi 3500 km kullandım ve ilk anladığım şey hakkıyla viraja giremediğim oldu. ABS'yi defalarca panik anında devreye soktum. O benim 4. motosikletimdi 30 bin km kadar da tecrübem vardı. Yani diyeceği o ki, dikkatli olun.
-
http://www.motosiklet.net/forum/tazi...n-gitti-2.html
Küçük motosikletle başlamak yerine senin gibi mt07 ile başlayan bir arkadaşımızı kaybetmiştik linki yukarıda.
Onun başına gelen seninde başına gelmez umarım. Gaz koluna hakim ol.
-
Doğru rahmetli arkadaşın altında mt değil de cbr125 olsa ölmezdi. Mt09 olsa daha çok ölürdü zaten.
Burdan çıkaracağımız büyük hacimle başlayın demek değil ama olayı abartmayın.
Yıllarca litrelik alet kullandıktan sonra mt aldım. Hatta hacim küçültmek aklımdan geçtiği zaman büyük bir saçmalık yapıp Megelli aldım ve noterden çıktığım gibi ilan verip sattım. Büyük hacimli bir alet bana göre aklı başında bir adam için daha güvenlidir. Ha aklı başında bir adam değilsen de herkes seçimini yaşar yapacak bbirşey yok.
Arkadaşımıza hayırlı olsun diyorum. Gaz tepkilerine alınıncaya kadar kontrollü kullanmanı tavsiye ederim. Alışmadan kullanırsan zaten cevabını alırsın.Güzel seçim.
-
ucanteneke5 adlı üyeden alıntı
Sevgin Mert maalesef dün akşam sinekli silivri arasında kimsenin bilmediği bi şekilde kazadan dolayı hayatını kaybetti
arkadaş acemiydi başlamak için duke 200 istiyodu ama ufak bi farkla MT-07 alabilirim durum müsait demeye başladığından beri
yapma etme desekte iki ay önce ABS li bi MT-07 aldı
ve ne yazıkı yine bi,zler haklı çıktık ama arkadaşımız maalesef yok artık
burdan yine söyliyorum gaz kolu benim elinde demeyin büyük CC makinanın affı yok iki saniyelik nolucak ya bi açayım gazı demenle allah rahmet eylesin demenin arası sadece bir saniye daha fazla değil...
arkadaş yarın güneşli camiinden öyle namızından sonra defnedilecek...
Bak daha önce yaşanmış kötü örnekler var. Umarım senin kaderin de aynı olmaz.
Daha önce "ben sakin kullanırım" - "Ben bilinçli sürücüyüm" gibi seninle benzer şeyleri söyleyen çok kişinin vefat haberlerini duyduk.
Seni kıskandığımız için falan değil bu eleştiriler, aksine sana değer verildiği için.
Umarım "Bak bu arkadaşta MT-07 ile başladı, şu an aramızda değil" cümleleriyle örnek vereceğimiz kişilerden olmazsınız.
Hayırlı olsun motosikletiniz, tekeriniz düz bassın. Mutlaka eğitim alın.
-
hocam motor koruma takozunu takmadan sürmeni tavsiye etmem. 2 hafta kadar önce işyerindeki arkadaş bina altındaki kapalı garajda parka girerken dönüşte mt07 motoru yatırdı, sonuç sol ayak bilekten döndü, ve ayak kemiğinde kırık. Ayağına sağlı sollu platin taktılar, 45 gün rapor, bir de bunun sonrası fizik tedavisi falan var. Ki ayağında da yds diablo 11.0gtx korumalı çizme de vardı. Bu olay 5km hızla olmuştur en fazla. Koruma takozu olsaydı motor direkt ayağının üstüne çullanmazdı ve daha hafif atlatabilirdi. Düz yolda motoru kaldırmayı geçtim, ondan önce, dururken bile motoru yatırmamaya bakın.
-
http://www.motosiklet.net/forum/taziye/132549-iyi-bi-arkadas-daha-dun-aksam-aramizdan-gitti.html
Şu gönderiyi okursan senin için yararlı olabilir belki...
Tekerin düz bassın ..
-
Arkadaşlar daha bişey yazmayın artık , 'sana değer veriyoruz ' , 'eğitim al ölme yavaş git' falan hiç demeyin. Bu insanlar yarın bigün trafiğe çıkacaklar ve sadece kendilerinin değil , etraftakilerin de hayatını tehlikeye atacaklar bu tecrübesizlikle. Benim tek dileğim başkasına zarar vermeden uygun bir zamanda yapması ilk kazasını. O trafiğe ailemiz , kardeşimiz , anamız babamız çıkıyor ve başka insanları kasten tehlikeye atan bir insana değer verecek değilim.
-
Bu foruma yüksek cc li bir motosiklet aldım diye konu açtığınızda gelecek yorumlar böyledir maalesef. Hep aynı muhabbetler döner. Biraz çekememezlik var. 150cc de alsanız trafikte motosiklet kullanırken nelere dikkat edeceğinizi öğrenene kadar ve bilinçsiz biriysenizde gayet yüksek risk var. Biraz öğrenene kadar gaz açmaktan çekinin. Moralinizi bozmayın Kazasız zevkli sürüşler.
-
kardeş hayırlı uğurlu olsun...foto çekilen yerde lastiğini patlatabilecek bilumum şeyler olabilir...cam çivi vesaire biliyosun o tarz yerlerde bira içilir şişesi kırılır mangal piknik yerlerinde bence asfalttan hiç şaşma...
-
Motorunuz hayırlı olsun umarım kaza belasız sürersiniz ama bence yanlış bir yol tercih etmişsiniz.
-
Ölümlü yada sakat kalmalı bi kaza yapmak için 80-100km/h hızların fazlasıyla yeterli olduğunu biliyoruz, ve bu hızlara 125-150cc grubu "başlangıç motosikleti" denen motosikletlerle çok rahat ulaşıyoruz. Bu hızlar da o motosikletlerin üst noktaları ve bu hızlardaki güvenli frenlemeleri, duruş mesafeleri bi mt07ye göre çok çok kötü.
Benim fikrimce mt07 trafikde herhangi bir başlangıç motorundan frenlemesiyle, trafikde adam yerine konmasıyla, riskli durumlardan gaz açarak uzaklaşmasıyla daha güvenlidir, fakat bu güvenli kullanmayı sağlayabilmek için en azından temel düzeyde motosiklet hakimiyeti olması gerekir. Kendinize hakim olmayı bildiğiniz takdirde sorun yaşayacağınızı sanmıyorum, "ani fren yapmak zorunda kalırsan görürsün", "ilk virajda patlarsın" gibi yorumlara katılmıyorum, bu motosiklet ani frenlemede bi ybr cbf'den kat kat iyidir, 80 ile gireceğin 40 ile gireceğin virajlarda da bu başlangıç motorlarından iyidir, viraja girerken kendi kapasiteni motosikletin kapasitesini bilerek girersen, yavaş girersen bişey olmaz.
Motorunuz hayırlı uğurlu olsun, kendinizi bildiğiniz sürece bu motorun bi ybr cbf'den daha güvenli olduğunu düşünüyorum.
-
Gaz kolu hassastır virajda cg gibi oynayamassın bakışı kaçırman yeter
İlk motorum Mt 07 ünlem işareti diye gözümüze sokması yeni başlayanı özendiriyor çoluk çocukta burda pohpohluyo konu kapatılmalı yeni başlayan alsın 2 el gariban çinli limitlerine kadar kullansın öğrensin zaten senin amacında şekildeğilmi kaç lira kredi çektin faizi ne oldu öm atarsan sevinirim
-
berkay3212 adlı üyeden alıntı
Bu foruma yüksek cc li bir motosiklet aldım diye konu açtığınızda gelecek yorumlar böyledir maalesef. Hep aynı muhabbetler döner. Biraz çekememezlik var. 150cc de alsanız trafikte motosiklet kullanırken nelere dikkat edeceğinizi öğrenene kadar ve bilinçsiz biriysenizde gayet yüksek risk var. Biraz öğrenene kadar gaz açmaktan çekinin. Moralinizi bozmayın Kazasız zevkli sürüşler.
Kusura bakma ama sende aşağılık komplesi var sanırım. 125 cc de tecrübem var Honda GS 2 eğitimi aldım.
Buna rağmen çok güçlü diye Duke 390 alıp almamayı düşüyorum. Parasın da değilim ama Duke 200 daha mantıklı geliyor.
Hava güzel asfalt güzel, lastiklerim iyi deyip gazı açınca düşünmeye fırsat kalmıyor, sürüş tamamen refleks ve otonom kararlara kalıyor.
Bu adam da daha önceden oluşmuş ve kemikleşmiş sürüş tekniği yok. İlk hatasın da ölecek.
Ne içiyorsanız bana da söyleyin de, alkol parasından kurtulayım.
İki şey sonsuzdur insanoğlunun aptallığı ve evren. Albert EINSTEIN
-
Konuyu açan cevap bile yazmamis kaç sayfa olmus herifin tikinde bile değil. Kasımpaşa yani. Bizde aman oyle yapma böyle yap.
admin, sil gitsin su konuyu, ornek olmasin yeni baslayacaklara belki birkaç can kurtaririz !!
-
ya o moto cage tam moto cage değil gibi,sizi dolandırmış olmasınlar,aksesuarların yarısı yok yeredeyse
-
2move adlı üyeden alıntı
Konuyu açan cevap bile yazmamis kaç sayfa olmus herifin tikinde bile değil. Kasımpaşa yani. Bizde aman oyle yapma böyle yap.
admin, sil gitsin su konuyu, ornek olmasin yeni baslayacaklara belki birkaç can kurtaririz !!
yaşıyomu acaba hala tecrübeleri nasıl devam etti çok merak ediyoruz aslında. Beyin yok kafa rahat.
-
MT-07'yi alırken tereddütlerim vardı aslında R6 yada R1 ile başlamayı düşünüyodum ancak bununda torku çok iyi olduğundan araştırmalarım sonucu bunu aldım ve büyük ihtimal sezon sonuna değiştiricem gibime geliyo. Baya alıştım motorun tepkilerine el ayak göz koordinasyonumda baya gelişti. Çevre yolunda biraz deneyim dedim motoru ve hiç zorlanmadan 170 i gördü 4. viteste. 6. viteste kim bilir kaçı görecek
Bir diğer konu ise güvenlik. Acil durumda ABS var zaten sıkıntı yok o konudada. 125 lık motorla başlayıp acil durumda arabaya veya başka bi nesneye vs. girmek mi yoksa ABS ile çok daha iyi frenlemeye sahip bir motorla kaçmak mı? Öğreneceğim diye öldüreceksiniz beni. Gerçi ömür biçenler çok olmuş hepsinde de manidar 150cc ve altı motorlar veya hiç yok
Evet ehliyetim yok zaten ehliyet kullandırmıyor motoru.
Ben deneyimlerimi bir bir buraya yazacağım ve neden insanlar daha güvenlikli bir motor alması gerektiğini anlayacaklar.
-
Sana iQ seviyenle ilgili birkac kelime etmek isterdim fakat allah korusun yarın birgün başına birsey gelirse vicdan azabı çekmek istemem.
not: h2 tavsiye ederim anca keser seni
Daha da yazmam bu başlığa birsey
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler