Uzun zamandır hayalini kurduğum makineye sahip oldum en sonunda
Allah hepinize çok daha güzel hayallerinizi nasıp etsın.
2010
10000 km de
İlk sahibinden aldık
Mv Agusta
F4 1078 RR 312 diye geçiyor.Tr de tek.Normal F4 1000'lerle den biraz daha güçlü ve torklu. 190bg 124nm standardı. Ozellıkle torku 8500dd vermesi en sevdiğim yanı. Üzerinde komple arrow egzoz ve power commander var. Ayrıca orjınal MV Agusta performance katlanır manet ve ayaklık seti var aksesuar olarak.
Tek maşa olması ve baştan aşagı estetık kokmasının yanında , sıra-dışı sıra-lı 4 sılındır melodısıne de sahıp...
Oturus pozısyonu GP tadında. Ozellıkle tulum ıle kullanırken baslarda alısana kadar kramp gırıyor oranıza buranıza
Yakıt olarak benım gıbı 10000dd pek gormeyen bır rookıe ıle 7.5-11 arası yakıyor. Muhtemel hak-kını verenler 15 goruyordur
200+bg bır yaratık ıcın son derece normal degıl mı ?
Servısımız korlas 3 adet cbr ımda ortalama 200-250 tl ye hallettıgım yag degısımı ıcın 450 talep ettı. Yagı vs kendınız goturup bu fıyatı asagı da cekebılırsınız. (Ki oyle yaptım MOTUL 10-60 ile.) Tr de tek olmanın elbette bazı gıderlerı olacak
Sonuc olarak tecrubesız olmama bınaen alma olum ölürsün dıyenlere ve alma olum cok sorun cıkarır dıyenlere ınat askıma yenık dusup sahıbı oldum bu canavarın. Kendımden yana şüphem yok. Ilk gunden ıtıbaren korlasla da dırsek temasında oldugum surece pek de benı uzecegını dusunmuyorum.
Aklımda birkaç ufak detay var.Onları halledınce prof cekım yapacagım.Sımdılık tel cekımlerıyle idare edin
Iyı seyırler...
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.n...e31cb007c20157
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.n...a025284554887b
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.n...fc38a87d939098
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/...30&oe=54B8F609
https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/...0f&oe=54BC2B4F
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/...c7&oe=54C2EA2C
https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/...a9&oe=54C7B60A