mükemmel motor, ileride böyle bir şeye geçebilirim.
mükemmel motor, ileride böyle bir şeye geçebilirim.
orjinal hali de inanılmaz ama şu videoda inanılmaz bir hal almış, http://www.youtube.com/watch?v=EDqTKRzYAUE
kazasız belasız.
Anaaa ben bu 2 motoru beraber gezerlerken gördüm geçen gün. Etiler taraflarında yanılmıyorsam. ( moda da olabilir ) Bileydim keserdim önünüzü
Onlar başkası olabilir veya motoguzzili arkadaşta olabilir, ben karşıya geçmedim şu sıralar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:27 ----------
acayüp, bu arada Ducati Scrambler gelecek yakında 400cc harika birşey ve monster kadar satacağını umuyorum.
Bu motorlar olduğuna eminim . Öyle baktımki gözlerimle yidim motorları karıştırmış olamam
Geçen sene temmuzda haberi vardı , şimdi bi bakim dedim benimle dalga geçtiler
Banner i yıkla
http://www.ducati.com/index.do
Fork brace yapma ihtimalimiz var. Yapıcak olursak size haber veririm. ( blok alüminyum cnc de işlenerek yapılıcak renk te ne isterseniz )
Bakalım bu hoşuna gidicekmi
Hava filtre kutusu iptal edildi açık hava filtresi takılı şuanda.
Şu motoguzzi beni deli ediyor.
Ducati 400 CC scrambler iyiymiş.
acayüp, çok güzel yapmışsınız, elinize sağlık... Thruxton'ın bu rengi çok güzel zaten, arka amortisörler güzel olmuş, egzosu merak ettim. Sesi nasıl acaba? bu arada arka ledde hoş
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:43 ----------
acayüp; fikir edinme açısından link vereyim.
http://www.british-customs.com/british-customs-solid-fork-brace.html
Sevgili glock
Eksozun sesi fena felaket gümbürdüyor.
Bugün önde farın altındaki regülatörüde braket vasıtasıyla kornanın üstüne aldık.( ön taraf boşaldı daha hoş oldu) kontak ahahtarınıda solda daha aşşağıya şasi bağlantı vidalarının oraya braket takarak bağladık. değişimi devam ediyor . Taktığımız braketlerin kalıplarını alıyoruz. İleride ihtiyacı olana yapmak amacındayız. aklında olsun.
Hatta birgün sizi davet edicem , şuanda elimizde bir savage var , vahşice bir cafe race projesine başlamak üzereyiz. Biraz şekillensin gelip bir çayımızı içersiniz.
Kurban bu
Hayırlısı olsun, teşekkür ederim. Mutlaka görüşmek üzere
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:06 ----------
european bobber tarzıda olabilir bu şasi üzerine.
Projeyi çıakrdık , kesinlikle cafe race olucak ama elimizden geldiğince hakkını vererek yapma maksadındayız.
Bundan sonra bir r 60 yada r80 düşüncemiz var. Hatta bir jawa 350 iki zamanlı bile olabilir.
Onuda zaman göstericek artık .
Dün gece brace sıparişi verdim bende, superbrace.com'dan...
https://superbrace.com/shop/7002-triumph-bonneville-t100-gaiters/
bundan sonra bir gidon amortisörü koymayı düşünüyorum, 120km'den sonra sallantı oluşuyor. Acaba işe yarayacak mı bilmiyorum
Acayüp; rica etsem sende incelersen sevinirim. link vereyim;
http://www.british-customs.com/norman-hyde-steering-dampener-kit.html
Gidon amortisöründe, gidonun ortasından bağlanan modeli mi daha iyi yoksa çataldan bağlanan mı?
Brace modeli çok güzel ben satine mat daha çok seviyorum bu parlak sanırım.
Amortisör gidondaki sallantıyı bir ihtimal giderebilir. Daha doğrusu hissedilirliğini azaltabilir fakat sebebini bulup onun üzerine birşey yapmak daha mantıklı olur.
Aslında 200-500 gr arası gidon topuzu takarak denemekte fayda var. Bu gibi durumlarda işe yarıyor.
Tabi bundan önce ön jantta bir balans problemi yada ön lastikte bir sıkıntı olmadığından emin olmak lazım.
Ortadan mı çataldanmı demişsiniz ama bu konuda yorum yapıcak kadar bir bilgim yok maalesef. Aradaki farkı anlayacak kadar kullanmışlığım yok.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
brace'in rengi parlak siyah, çamurluğun boyasıyla uyumlu... Gidon topuzlarını iyi akıl ettin, ufak ama önemli bir ayrıntı, onuda deneyeceğim.
Jantta veya lastikte bir sorun olduğunu düşünmüyorum, karakteristik bir olay fakat iyileştirmeler yapılabilir. Gidon amortisörünüde sıpariş verdim, gelince deneyip bakarım, sonucu size sana söylerim, tavsiye etmen gerekirse fikir olmuş olur...
bugün konuyu biraz tartıştık kendi aramızda , thruxton da en ufak sorun yok yüksek hızlarda. Acaba oturuş pozisyonu ile alakalı olabilirmi. thruxton daha öne doğru yatık bir oturumu var. Siz daha diksiniz ağırlık arkaya yakın ve rüzgarın göğsünüzde yelken etkisi yaratması vs olabilirmi.
200 km gibi hızlarda sorun olunca ayaklarımı arka yolcu peglerine koyup öne yatarakhallediyordum meseleyi bir deneyin derim. Bu motorda olmayan aerodinamiğin bir etkisi olabilir.
Bu arada motoru karböratöre çevirme fikri var sanırım yaparsak ilk olucaz.
5.00 - 16 firestone lastiklerde yolda , cafe race bir adım daha yaklaştık
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)