Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
5. sayfa BirinciBirinci ... 34567 SonuncuSonuncu

Yeni Motorum cbr 1000rr :)

    REKLAM ALANI
  1. #81
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Alıntı SilentScream adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun. Motor 2008 model demişsiniz doğru çünkü alternatör kapağı kahverengi, yalnız bu renk bildiğim kadarıyla 2010 kasa rengi, grenajları değişmiş veya boyanmış gibi. Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle...
    Saolasın hocam. Evet motor tamamen izmir yükseliş hondada boyandı. Boyanmasının nedeni ise; benden iki önceki sahibi teğmen olduğu için motoru askeri yeşile boyamış. ne akla hizmet boyamış bilmiyorum ama iğrenç bir renk olmuş fotoları elimde mevcut. Bu yüzden motoru aldığım arkadaş şuan ki renge bayıldığı için tekrar şimdiki rengine boyatmış. kazası mazası hiçbir sıkıntısı yok ALLAH a şükür


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    Alıntı s.e.c adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam dikkat edersen ordaki r6 290 küsur hızlara çıkıyor, tamam ibreler gerçek hızdan fazla gösteriyor biliyorum ama stok r6 lar kendi ibresinde dahi bu hızları göremiyor. Ben nerden bileyim o r6 da powercom v.s olmadığını. Aradaki farkı anlayabilmemiz için iki motorunda stok durumda olduğuna emin olmamız gerekir
    öncelikle yazdıklarımı değiştirmişsin olayı saptırma !!!! benim mesajım bu...

    Alıntı extrem_015 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bırakın bu işleri 1000 likmiş ben 1000 likte kullandım 600 lükte kullandım 1000 likte fark tork nedeniyle mutlaka var ama öyle allah uçuyorum aman aman diye bir fark yok....ayrıca 600 lük makinalar virajlarda çok daha kıvrak...litrelik makina ile virajlarda high side olma olasılığı çok daha fazla... 600 lük bu yönlerden orta seviyede bir kullanıcı için çok daha hata affeder.
    sen 600 lüğü kullandım sanıyorsun ama aslında yarısını anca kullanmışsındır küçük gördüğün 600 lük motorlarla neler neler yapanlar var bir bilsen...

    ayrıca küçümsediğin r6s yada 600f4i öyle hafife alınacak motorlar değil. ikiside safkan racing makinalar.
    tr şartlarında 600 lük makina bile fazla ne yollarda hayır var ne sürücülerde sen litrelikten söz ediyorsun..

    motora gelirsek hayırlı olsun ama 08 1000rr larda yağ yakma sorunu debriyaj tas sesi sorunu kronik olarak var bunlar giderilmiş mi? özellikle yağ yakan bloklar komple yenisi ile değişiyordu bunlar ne durumda? bu durumlardan haberin yoksa başın ağrıyabilir o yüzden uyarayım dedim.

    aradaki fark bu kadar http://www.youtube.com/watch?v=hopSUZSJdHc

    600 lük makinanın sonuna kadar hakkını verip artık bana yetmiyor diyen adamın işi litrelik makina o adam sayısıda oldukça az ;)
    yazdıklarına gelirsek verdiğim video rastgele denk gelen bir video bu durumda oradaki R1 inde yüklü olmadığını bilemeyiz öyle değil mi ? ayrıca videoda sadece son hızdan söz etmiyorum ara hızlanmalarda var...birde coq kenan sofuoğlu nun 600 ve 1000 cc pist değerlerini vermiş dünya birincisi bir adam bile 600 lük ile 1000 lik makinaların arasındaki farkı aşırı bir şekilde açamadıysa kimse açamaz...normal bir kullanıcının gelipte 600 lük şöyleydi 1000 lik böyle gidiyor allah uçuyorum dağlar kadar fark varmış gibi olayı anlatması çok yanlış...600lük makinayı yalayıp yutanların işi 1000lik ben başından beri bunu anlatmaya çalışıyorum...birde videolardaki power cmmdr bazzaz vsvs.işlerine pek takılma aşağıdaki değerleri yazılı olan makinaların hem 600lükleri hemde 1000likleri tam bir canavar...sokaktaki gördüğün yarış motorlarıyla alakası yok ve sonuç yine videodaki gibi değerler bu şekilde bir bak bakalım

    işte coq un verdiği değerler;

    Magny cours pisti en iyi tur zamani
    600cc: 1'41.804
    1000cc: 1'41.036

    Nurburgning pisti en iyi tur zamani
    600cc: 1'59.260
    1000cc: 1'59.408

    Bruno pisti en iyi tur zamani
    600cc: 2'03.889
    1000cc: 2'01.094

    Valencia pisti en iyi tur zamani
    600cc: 1'37.566
    1000cc: 1'36.520

    Assen pisti en iyi tur zamani
    600cc: 1'41.375
    1000cc: 1'40.298

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:37 ----------

    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Polemiğe girmeyeceğim, herkesin kullandiği kendine.
    1000 cc litreliktir, 600 cc 600 cc`dir.
    Asıl ben münakaşaya giremeyeceğim.Ama bir kaç şey yazayım 600 cc ve 1000 cc değerlerine bir göz atın sonra ahkam kesin.''1000 cc litreliktir, 600 cc 600 cc`dir.''demişsiniz bende geri kalanını yazayım bu durumda 600 cc altındaki makinalarda bebek oyuncağıdır pardon kız bebek oyuncağıdır.

  3. #83
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Hocam sen beni hiç birşey bilmiyorum sanıyorsun galiba. Demişsin ki videolardaki powercom, bazzaz vsvs işlerine takılma pistlerdeki motorlar canavar falan demişssin de bunu bilmeyecek kadar cahil olduğumu nasıl düşünüyorsun Yeni motor kullanmaya başlayan çocuk olmaktan en uzak insanlardan biriyim, yada hayatında hiç büyük cc motora binmemiş ama parayı bulunca karı kıza hava atmak için ilk yada ikinci motorunu ss almış altındaki motorun beygir gücünden bile bir haber olan genç subay,astsubaylardan da değilim.
    Hata bende daha ilk baştan bilmiş bilmiş konuşup nasıl olsa 1000 cc motorum var artistlik taslasamda yeridir şeklinde tavır alsaydım emin ol bu kadar bilmişlik yapıp karşındaki adamı cahilmiş gibi bellemezdin. Ülkemizde alçak gönüllülük hiçbir zaman iyi değil anasını satıyım biraz alçak gönüllü oldun mu herkes kendini ordinaryus sanıyor.
    Konuya dönecek olursak; tabiki videodaki r1 inde yüklü olup olmadığını bilmiyoruz. O zaman iki motorunda fabrika standardı ayarlarda olduğunu bilip bilmeden. Al sana 600 ile 1000 cc arasındaki fark diye video yüklemenin hiçbir anlamı yok.
    Zaten 600 ve 1000 cc arasında son hızdan ziyade ivmelenme kısmı esas dikkate alınması gerekn noktadır. Birinde ortalama 65nm tork varken diğerinde ortalama 110nm tork var bu azımsanmayacak bir fark,neredeyse 2 kat.
    Videodaki r6 nın 290 küsur hızlara çıktığını ise son hızları kıyaslamak için değil r6 nın dolu olduğunu belirtmek için söyledim. R1 i bilemem ama r6 nın dolu olduğuna emin olduğum için söyledim.
    Bu arada kendim matematikçi olduğum için işin mühenslik kısmınıda oldukça iyi bilirim. Çünkü ilgimi esas o konular çekiyor. Anlatmak istediğim genelede motorcular; daha yüzeysel konuları bilirler. Fakat millet googledan motosiklet fotolarına bakarken ben deli gibi dergiler, teknik kitaplar okurdum, örneğin; ön çatalın yer ile açısı arttığında yada azaldıgında, iki tekerlek arası mesafenin değiştiğinde düz gidiş ve kıvraklık arasındaki değerlerin nasıl değiştiğinden tut, süspansiyon ayarlarına kadar bir çok konuyu emin ol 1000 cc kullanıcılarının yüzde 90 ından daha iyi bilirim. Ben sadece 1000cc daha önce hiç kullanmadım demiştim, bu yüzden çaylakmışım gibi basit basit bilgileri sunup durmayın.

    Senin bana anlatmaya çalıştığın konular inan çok basit, herkesin bildiği şeyler. Kenan sofu oğlunun tur zamanları ise apayrı bir konu; 1000 lik motor düzde avantajlı iken 600 lük virajlarda avantıjlıdır, o yüzden aradaki fark pistte az. Ama dikkat edersen ben; gazı açtığında 1000 liğin çok ürküttüğünden bahsettim pistteki tur zamanları çok farklı bir boyut, pist ortamına girersen olay çok değişir.
    Standart 600 ve 1000 liği al ikisi ilede 100 yada 150 ile giderken gazı birden aç bakalım gör aradaki farkı. Ama motorların ne durumda olduğunu bilmediğimiz videolardan değil

  4. #84
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Alıntı extrem_015 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öncelikle yazdıklarımı değiştirmişsin olayı saptırma !!!! benim mesajım bu...



    yazdıklarına gelirsek verdiğim video rastgele denk gelen bir video bu durumda oradaki R1 inde yüklü olmadığını bilemeyiz öyle değil mi ? ayrıca videoda sadece son hızdan söz etmiyorum ara hızlanmalarda var...birde coq kenan sofuoğlu nun 600 ve 1000 cc pist değerlerini vermiş dünya birincisi bir adam bile 600 lük ile 1000 lik makinaların arasındaki farkı aşırı bir şekilde açamadıysa kimse açamaz...normal bir kullanıcının gelipte 600 lük şöyleydi 1000 lik böyle gidiyor allah uçuyorum dağlar kadar fark varmış gibi olayı anlatması çok yanlış...600lük makinayı yalayıp yutanların işi 1000lik ben başından beri bunu anlatmaya çalışıyorum...birde videolardaki power cmmdr bazzaz vsvs.işlerine pek takılma aşağıdaki değerleri yazılı olan makinaların hem 600lükleri hemde 1000likleri tam bir canavar...sokaktaki gördüğün yarış motorlarıyla alakası yok ve sonuç yine videodaki gibi değerler bu şekilde bir bak bakalım

    işte coq un verdiği değerler;

    Magny cours pisti en iyi tur zamani
    600cc: 1'41.804
    1000cc: 1'41.036

    Nurburgning pisti en iyi tur zamani
    600cc: 1'59.260
    1000cc: 1'59.408

    Bruno pisti en iyi tur zamani
    600cc: 2'03.889
    1000cc: 2'01.094

    Valencia pisti en iyi tur zamani
    600cc: 1'37.566
    1000cc: 1'36.520

    Assen pisti en iyi tur zamani
    600cc: 1'41.375
    1000cc: 1'40.298

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:37 ----------



    Asıl ben münakaşaya giremeyeceğim.Ama bir kaç şey yazayım 600 cc ve 1000 cc değerlerine bir göz atın sonra ahkam kesin.''1000 cc litreliktir, 600 cc 600 cc`dir.''demişsiniz bende geri kalanını yazayım bu durumda 600 cc altındaki makinalarda bebek oyuncağıdır pardon kız bebek oyuncağıdır.
    Coq emmi pist verilerini verdi ya, 400 cc fark ve +50 hp güç boşa çıktı yani? Ben pistte hiç 600 cc ile 1000 cc kiyaslamasi yapmadim, ya siz? 1000 cc sahibi olan korkutucu biz gücü var diyor, 600 cc sahibi olan sen önce 600 cc`nin hakkını var diyor.
    600 cc sahibi oldugunuz icin mi inkar ediyorsunuz bu matematiksel verileri? 1000 cc sahibi olsaydinizsizin 600 cc ile senin motorun arasinda öyle aman aman fark yok, aha bak bu da pist verileri deselerdi nasil bir kahkaha efekti kullanirdiniz?
    s.e.c, tr_select, Gri Duygular ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  5. #85
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    Alıntı s.e.c adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...parayı bulunca karı kıza hava atmak için ilk yada ikinci motorunu ss almış altındaki motorun beygir gücünden bile bir haber olan genç subay,astsubaylardan da değilim.
    buyur burdan yak
    dyavol-77 ve tr_select bunu beğendiler.

  6. #86
    EMREGTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Kasım 2013
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX650F - HYOSUNG GT250R - HONDA CBR600F
    5 sayfadır okuyorum işleri yoluna koyabilmişlermi faydalı yararlanabileceğim bikaç bişey yazmışlarmı diye ama eser yok Allah akıl fikir versin :D

    Dostum motorun hayırlı olsun kazasız belasız yakınlarını üzmeden binersin inşallah ;)
    s.e.c bunu beğendi.

  7. #87
    HELLAS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2008
    Şehir
    izmir (gümülcine. komıtını greece)
    Motosikleti
    VSTROM BEYAZ
    Bence sen bu motoru sat

  8. #88
    tabuzbreaker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2012
    Motosikleti
    CBR125r 2014
    Bazı konuları okuduğumda çok şaşırıyorum. En olmadık konularda takdirler, güzel yorumlar; bazen de tam tersi, sağlam ve güzel üslupla açılmış konularda olmadık yorumlar. Bu konu da biraz öyle olmuş. Siz gazı açtığınız andaki tepkiden bahsetmişsiniz (her ne kadar teorikte bilgimiz olsa da motosikletin üstüne oturunca teorikteki bilgilerden çok farklı olduğunu anlıyoruz), konu nerelere gelmiş.

    Her neyse. Motorun renklerine bayıldım, çok şık, göz alıcı. İlk fotoğraf masaüstü arkaplanımı süsledi Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin.
    s.e.c bunu beğendi.

  9. #89
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Gerçekten konu çok uzadı arkadaşlar, buraya motor ile ilgili bilgi almak isteyip tartışma yazılarımızı okumak zorunda kalanlardanda özür dilerim.
    Bu arada ben kısa dönem askerim 1 haftalık izine gelmiştim yarın iznim doluyor şafak 71 İnşallah terhis olduktan sonra havalarında ısınmasıyla uzun bir geziye çıkıp motor ile ilgili deneyimlerimi paylaşıcam.
    Şimdilik bir kaç şey yazıyım; şehir içi, şehir dışı karışık, sakin ve bazen ara ara biraz performasnlı bir şekilde 100 km de ortalama 7.4 litre yakmışım. Fakat yeni almamdan dolayı acemiliğimden ve kişiliğimin sakin olması nedeni ile yakıt durumu bu. Yoksa daha heyecanlı sürüşler yapılsa 10 lt nin üstüne çıkar

    İkinci bir konuda lastiklerim pist lastiği olduğundan dolayı kolay ısınmıyor ve gazı açtığın an kaliteli asvaltta bile motor yanlıyor ama tadından yenmiyor, lastikler ısındığında ise kafa kaldırmaya çalışıyor, biraz daha yüklensem gök yüzünü seyredicem İnanın alıştıkça bu durumda bile kontrol altında tutmak çok kolay geldi. Litrelik motorların karşılaştırmalı testinde okumuştum 2008 yılında yapılan testte en çabuk hızlanan 1000 cc honda olmasına rağmen en affedici davrananda hondaydı. Sanırım yanlarken kendimi rossi gibi rahat hissetmemin sebebi benim plotajım değil motorun huyu

    Hararet durumuna değinecek olursam 100 dereceyi kolay kolay geçmiyor ama şehir içinde bacaklarıma hissedilir bir ısı geliyor. Sanırım yazın kavrulcam

    Dikkatimi çeken diğer bir özellikte; şanzımanı sanırım biraz gürültülü çalışıyor ama başka 1000 lik kullanmadığımdan kıyaslayamayacağım.

    Son olarak ikinci viteste uzamasına hastayım ''Not: 1. viteste dötüm yemiyo , 2. vitesin üstü viteslerde yüksek hızlara çıkacağı için ben basmıyorum''

  10. #90

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı wolrath adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    buyur burdan yak
    Kumandan-mermi sana gelmiş...zuahahahh....

  11. #91
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Haziran 2013
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    100MFH
    Hayırlı olsun hocam ama sen bana bi r6 yı anlatsana nasıl bi makineydi

  12. #92
    tr_select - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    uǝq ɯıɯɐpɐ sɹǝt
    Alıntı wolrath adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    buyur burdan yak
    Barış görmesin bu yazıyı diyecektim tamda

  13. #93
    Wazaa.35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2012
    Şehir
    Bornova
    Motosikleti
    İnnova 125 (7.000km) 07
    Litrelik makinanın 600cc ile arasında pek fark yoksa 1000cc niye var yav?
    R6>65nm torq
    R1 115nm torq
    Beygir olayını geç.
    Ninja 250 top speed:190kmh
    Er5 top speed 200kmh
    Çıkar ikisini 50kmh roll yapsınlar görelim.

  14. #94
    Espaniole - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda cb650F - cb125E
    Yazdıklarınızdan motor tecrübenizin yeterli olduğunu sezdim. Sanırım değinmek istediğiniz şey de alışkın olmadığınız hacim farkı ve ben burada tartışılacak bir şey göremedim.

    Hayırlı olsun motorunuz gerçekten çok şık. Tekeriniz düz bassın.

  15. #95
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Coq emmi pist verilerini verdi ya, 400 cc fark ve +50 hp güç boşa çıktı yani? Ben pistte hiç 600 cc ile 1000 cc kiyaslamasi yapmadim, ya siz? 1000 cc sahibi olan korkutucu biz gücü var diyor, 600 cc sahibi olan sen önce 600 cc`nin hakkını var diyor.
    600 cc sahibi oldugunuz icin mi inkar ediyorsunuz bu matematiksel verileri? 1000 cc sahibi olsaydinizsizin 600 cc ile senin motorun arasinda öyle aman aman fark yok, aha bak bu da pist verileri deselerdi nasil bir kahkaha efekti kullanirdiniz?
    coq ile alakası yok ben baştan beri bunu anlatmaya çalışıyorum..seviye düşmeye başladı hadi hayırlısı 600cc fanlığı yaptığım yok.. hiç merak etme zamanında litrelik 1000cc makinada kullandım (rn19 R1)bunun yanında racing değil ama litrelik fzs 1000 kullandım şimdide 600 cc racing kullanıyorum aradaki farkı ilk mesajımdan beri anlatıyorum fark mutlaka var diyorum ama allahım uçuyorum nasıl zaptederim ben bunu diye bir fark yok onu demeye çalışıyorum...heleki türkiye şartların 600 cc bile fazla sizler 1000ccden söz ediyorsunuz ama mesajlarımı anlamak istediğin gibi anladığından anlaşamıyoruz.şimdi size ağlama efekti ihtiyaç oldu...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:22 ----------

    Alıntı s.e.c adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam sen beni hiç birşey bilmiyorum sanıyorsun galiba. Demişsin ki videolardaki powercom, bazzaz vsvs işlerine takılma pistlerdeki motorlar canavar falan demişssin de bunu bilmeyecek kadar cahil olduğumu nasıl düşünüyorsun Yeni motor kullanmaya başlayan çocuk olmaktan en uzak insanlardan biriyim, yada hayatında hiç büyük cc motora binmemiş ama parayı bulunca karı kıza hava atmak için ilk yada ikinci motorunu ss almış altındaki motorun beygir gücünden bile bir haber olan genç subay,astsubaylardan da değilim.
    Hata bende daha ilk baştan bilmiş bilmiş konuşup nasıl olsa 1000 cc motorum var artistlik taslasamda yeridir şeklinde tavır alsaydım emin ol bu kadar bilmişlik yapıp karşındaki adamı cahilmiş gibi bellemezdin. Ülkemizde alçak gönüllülük hiçbir zaman iyi değil anasını satıyım biraz alçak gönüllü oldun mu herkes kendini ordinaryus sanıyor.
    Konuya dönecek olursak; tabiki videodaki r1 inde yüklü olup olmadığını bilmiyoruz. O zaman iki motorunda fabrika standardı ayarlarda olduğunu bilip bilmeden. Al sana 600 ile 1000 cc arasındaki fark diye video yüklemenin hiçbir anlamı yok.
    Zaten 600 ve 1000 cc arasında son hızdan ziyade ivmelenme kısmı esas dikkate alınması gerekn noktadır. Birinde ortalama 65nm tork varken diğerinde ortalama 110nm tork var bu azımsanmayacak bir fark,neredeyse 2 kat.
    Videodaki r6 nın 290 küsur hızlara çıktığını ise son hızları kıyaslamak için değil r6 nın dolu olduğunu belirtmek için söyledim. R1 i bilemem ama r6 nın dolu olduğuna emin olduğum için söyledim.
    Bu arada kendim matematikçi olduğum için işin mühenslik kısmınıda oldukça iyi bilirim. Çünkü ilgimi esas o konular çekiyor. Anlatmak istediğim genelede motorcular; daha yüzeysel konuları bilirler. Fakat millet googledan motosiklet fotolarına bakarken ben deli gibi dergiler, teknik kitaplar okurdum, örneğin; ön çatalın yer ile açısı arttığında yada azaldıgında, iki tekerlek arası mesafenin değiştiğinde düz gidiş ve kıvraklık arasındaki değerlerin nasıl değiştiğinden tut, süspansiyon ayarlarına kadar bir çok konuyu emin ol 1000 cc kullanıcılarının yüzde 90 ından daha iyi bilirim. Ben sadece 1000cc daha önce hiç kullanmadım demiştim, bu yüzden çaylakmışım gibi basit basit bilgileri sunup durmayın.

    Senin bana anlatmaya çalıştığın konular inan çok basit, herkesin bildiği şeyler. Kenan sofu oğlunun tur zamanları ise apayrı bir konu; 1000 lik motor düzde avantajlı iken 600 lük virajlarda avantıjlıdır, o yüzden aradaki fark pistte az. Ama dikkat edersen ben; gazı açtığında 1000 liğin çok ürküttüğünden bahsettim pistteki tur zamanları çok farklı bir boyut, pist ortamına girersen olay çok değişir.
    Standart 600 ve 1000 liği al ikisi ilede 100 yada 150 ile giderken gazı birden aç bakalım gör aradaki farkı. Ama motorların ne durumda olduğunu bilmediğimiz videolardan değil
    sonradan durumu toparlamaya çalışıp bilgiçlik havalarına giriyorsunuz...

    boş işlerle uğraşamayacağım tamam mutlu olacaksanız siz şampiyonsunuz bilgilisiniz matematik profesörüsünüz muhteşemsiniz pist şampiyonusunuz 600cc leri yalayıp yutmuşsunuz atmodferik 1000cc bile size yetmez,biz ise bişey bilmeyiz rölantide gariban gariban takılırız.. hadi iyi forumlar....

  16. #96
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Alıntı extrem_015 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    coq ile alakası yok ben baştan beri bunu anlatmaya çalışıyorum..seviye düşmeye başladı hadi hayırlısı 600cc fanlığı yaptığım yok.. hiç merak etme zamanında litrelik 1000cc makinada kullandım (rn19 R1)bunun yanında racing değil ama litrelik fzs 1000 kullandım şimdide 600 cc racing kullanıyorum aradaki farkı ilk mesajımdan beri anlatıyorum fark mutlaka var diyorum ama allahım uçuyorum nasıl zaptederim ben bunu diye bir fark yok onu demeye çalışıyorum...heleki türkiye şartların 600 cc bile fazla sizler 1000ccden söz ediyorsunuz ama mesajlarımı anlamak istediğin gibi anladığından anlaşamıyoruz.şimdi size ağlama efekti ihtiyaç oldu...
    Peki, size göre neredeyse birbuçuk katı farkın (tork ve hp olarak) bir kıymeti yoksa başkaca diyecek birşeyim yoktur.
    Ağlam efektine gelince, Allah herkesin yüzünü güldürsün inşallah
    tr_select bunu beğendi.

  17. #97
    Wazaa.35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2012
    Şehir
    Bornova
    Motosikleti
    İnnova 125 (7.000km) 07
    Bu arada hayırlısı olsun Allah kazasız kullanmayı nasip etsin.Böyle görünce imreniyor insan tabi bizede nasip olurmu bilemeyiz kedi ulaşamadığı ciğere mundar der misali aldırış etmemek gerekir kimseye,limitlerde kullanmadığın sürece yag falan yaktığı yok.Ha yakıyormu yakıyor ama normal miktarda.Burda bi abimde var yağı değiştirdikten sonra deneme yapalım dedik 2000km geneli sert kullanım 400gram yağ eksiltmiş.Motor 25binde.
    Bu saatten sonra başına gelebilecek arızalar belli amortisör keçelerinle yağlarını değiştirmeni öneririm 2008 model motorun zamanı gelmiş demektir keçeler sertleştiği için ummadık zamanda kaçırabilir.Birde DİD gold zincir taktınmı tadından yenmez.

  18. #98
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Vay laa muhabbetlere bak :D Kenan 600 cc yi bitiremediyse biz de 125 cc den büyük almayalım o zaman. Ne de olsa hepimiz pistlerde yarışıyoruz ve tek derdimiz limitlerde viraj alıp fren yapmak. Öve öve bitiremediğiniz r6 alt devirde gaz açsın bakalım ne oluyo
    600 ile virajda 1000 de delersin, hatta düzde bile önüne geçebilirsin. cbr125 ile düzlükleri az olan yolda 600 de kovaladım.
    Ama boş yere tribe girmeye, sidik yarıştırmaya gerek yok. Herkesi yarışıyor gibi görmemek lazım.

  19. #99
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    Alıntı tr_select adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Barış görmesin bu yazıyı diyecektim tamda
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kumandan-mermi sana gelmiş...zuahahahh....


    kardeşimiz askerdeymiş.niye rutbelılere gereksız yere gıydırme ıstegı ıcınde oldugunu anladık yani.yol verelim gitsin...biz de hata.baskaları gıbı asagılayacagımıza adam yerıne koyup duzgun cevap yazıyoruz...

  20. #100
    tr_select - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    uǝq ɯıɯɐpɐ sɹǝt
    Alıntı wolrath adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    kardeşimiz askerdeymiş.niye rutbelılere gereksız yere gıydırme ıstegı ıcınde oldugunu anladık yani.yol verelim gitsin...biz de hata.baskaları gıbı asagılayacagımıza adam yerıne koyup duzgun cevap yazıyoruz...
    Çavuş 4-6 kitlemiştir, arkadaşta mevzide uyumuştur... Silahını almıştır askerlerde. Sabahta bunu rütbeli öpmüştür kesin... Veya tuvalet temizliyorda olabilir. Tamam senaryoyuda yazdık

    Neyse, bu cümleleri kuran birisinden mantıklı... Yazmiyim en iyisi


5. sayfa BirinciBirinci ... 34567 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)