Hayırlı olsun Engin.
Maaşallahhh, hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız, tekerine taş değmeden kullan Engin, senin yolundan ilerleme ihtimalim var, sonunda benim ER6 yı sattım, ben de bir Hornet bakıyorum, ön cam iyiymiş cidden, markası ne biliyo musun?
Er6 kullanıcısı olarak şöyle ufak bir karşılaştırma yaz yaw, aletin gidişi, duruşu Er6 ya göre nasıl, tork mevzusu olumsuz etkiledi mi seni kullanırken, aklına ne geliyosa işte yaz da bilelim, öğrenelim,bize de sürpriz olmasın.
Teşekkürler guven abi...
Bülent abi şimdi karşılaştırma yapmak icin biraz erken ama. Elimden geldiğince biseyler karalamak isterim.
Frenler er 6 ya gore tartisilmaz. Abs olmasi gercekten cok iyi hornetin.
Birde tork bakimindan er 6 yi arayacagimi düşünmüştüm baslarda. Ama hicte öyle değilmiş. Tork ivmelenme horneti 1 adim one cikarir bence.
Hizlanmasi icin henuz cok bisi diyemicem cunku daha aman aman cevirmedim gaz kolunu. Ama gidisi cok iyi .
En onemli +larindan biride vites gecisleri. Er 6 nin vites gecisleri cok kemikliydi. Hornetin vites gecisleri mükemmel. Cok yumuşak.
Boyut olarak hornet daha iri.
Ters masa on amortisorler. Buda virajda horneti daha iyi kiliyor.
Gostergeler er 6 dan daha ayrintili.
Görünüş olarakta hornetin kuyrugunu begenmiyorum ben. Er 6 nin kuyrugu daha iyi görünüyordu.
Yakit olarak henüz bisi diyemem. Ama motorun sahibi yakin bir tanidigim oldugu icin. Kendisinin bu konuda verdigi degerler. Sehirici ortalama 23 kurus. Uzun yolda 19 kuruşa kadar yaktığını söylüyor.
Aklima gelenler bunlar. Sizlerin sormak istediği birseyler varsa. Elimden geldigince cewaplamaya çalışirim
Bir içim su
Hayırlı olsun. Tekeriniz düz bassın.
Yalnız o korumalarla olucak iş değil . Madem hornet ozaman ls2 olmaması gerekiyor o karede . Umarım yakın zamanda Shoei , agv gibi kaskları tercih edersiniz.
hayırlı uğurlu olsun
koruma konusunda sadece kaskın yetersiz olduğunu düşünüyorum bende. en yakın zamanda üst seviye 1 kask edinicem işlh.
İYİ DİLEKLERİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:29 ----------
bu arada arkadaşlar, motorumun lastik ihtiyacı var, uygun fiyatlı m5 veya mıchelin 190 ebat lastik arıyorum.
önerebiliceğiniz bir yer varmıdır acaba ?
nette fiyatlar çok değişken
Maşallah hocam hayırlı olsun kazasız belasız
hayırlı olsun. fotografların cekildigi agaclı mekan neresei acaba?
Hornet güzel motordur, Grenajın olmaması dizlerini biraz rahatsız edebilir. Ama 4 silindir fenadır. Hayırlı uğurlu olsun.
hornet hoş motor güle güle kullanın
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
Hayırlı olsun, keyifli sürüşler...
motor çok harika renk de o biçim
bende inaşşah bi 4 silindirin tadını alacağım bende cbr 600f alacağım inşallah =)
keyifli sürüşlerr
Güzel Motor, hayırlı uğurlu olsun..
Kazasız, güzel günlerde kullanman dileğiyle...
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
Engin öncelikle eşşek arın hayırlı olsun Kazasız, belasız, virajların tadını çıkarman dilegiyle...
Bu arada hornet 600'ün orjinal lastik ebatı 180 diye hatırlıyorum fakat yukarda 190 arıyorum demişssin. Bunu yapmanı tavsiye etmem. Orjinal ebatın üstüne çıkmak ilk başta motorun viraj kabiliyetini olumsuz etkileyecektir buna ek olarak yakıt tüketimide artacaktır. Yakıtı geçte viraj kabiliyetinin olumsuz etkilenmesi, böylesine bir viraj makinasına yapılacak en büyük kötülüklerden olur
Hayırlısı olsun fazer derken hornet'de güzel seçim
hayırlı olsun. fotograflar nerede cekildi?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)