Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
Ben, crato’yum.
Geçmiş olsun veya hayırlı olsun. InşAllah buna birşey olmaz da hayırlı bir şekilde kullanmak nasip olur.
Hayırlı olsun bu arada arkadaki alette fena değil hani
bizim memlekette çalısın sigorta üzerine para alır "çaldırmasaydın kardeşim" diye
Hayırlı olsun,çok güzel. Demek,orada da hırsızlık yaygın.
Sermayesi din olanın rehberi şeytan olur.
Valla burada 60 gun boyunca aradigim icin bu kadar "cabuk" sonuclandi. Ellerinden gelse daha da uzatmak icin ellerinden geleni yapiyorlardi da Allah'tan sozlesme detaylarini tekrar okuyup, hatalarini bulup gozlerine sokunca daha fazla uzatamadi hiyarlar.
Bir de tabi burada sigortanin bir tane oldugunu ve onun da zorunlu oldugunu soylemek, fiyatinin atla deve (£1.700) oldugunun da altini cizmek lazim.
Tesekkurler, Ozellikle Londra'da inanilmaz yaygin.
hahah, evet ya ben parkettikten sonra gelip sirnasti iste :p
Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
Ben, crato’yum.
3 gün önce Batundan Motor Suzukı de bu modeli incelediğimde depo üzerinde stıcker şeklinde rodaj detayına fikkat ettim..ilk kilometrelerde motor sürünerek gidecek galiba...tam bir çile...
Nedense Bu Tiger a kendimi hep yaın hissetmişimdir. Alsam Ne Yapar Bana Bu ?
hem geçmiş olsun hem hayırlı olsun Bİ S1000RR GÖRDÜM SANKİ :DDDDD
Hayırlı olsun , arkadaki s1000rr mı tiger mı deseler tiger ı tercih ederim . O derece enduro severim tekrar hayırlı olsun ,kazasız belasız binin İnşallah.
Yine güle güle kullan o zaman
Bunun kaderi eskisinden farklı olur umarım... Geçenlerde o taraftayken test sürüşü için sırnaşsam mı diyordum da vakit bulamamıştım İyi olmuş, yaraya tuz basmamışım bari.
Bir sonrakinde bir daha düşünürüm artık
Eyvallah Olcan, sagolasin. Valla sinirden dovebilirdim o zaman ama buyur gel, basimin uzerinde yerin var. Test surusu icin de trafige kapali alan buluruz :p
s1000rr ve ducati 1099 bence en iyi ss modelleri ama yine enduro yine enduro ;)
evet mete_han, ilk 1000 mil boyunca maksimum deviri kademeli olarak arttirmak gerekiyor. Ilk 300 mil maks. 5000 devir yapmalisin diyor mesela ama o 5000 devir ile 100 mil (160km/h) hiza rahatlikla ulasabiliyorsun. Inan bana pek surunmuyor o sirada ;)
Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
Ben, crato’yum.
hayırlı olsun. yalnız 800cc motosiklet 5000devir 160km/h mümkün mü?
Ben de ona takıldım. Bilhassa; şu aralar rodaj yüzünden tırnaklarımı yemeye başlamışken :'(
Maksimum tork ve beygir kaç devirde gelir belli olursa, elbette açıklaması kolay.
Mesela NC700'ler 4500 devirlerde ulaşabiliyor maksimum gücüne ;)
Bu makina için 3 silindir 800cc'de
Power: 94.00 HP (68.6 kW)) @ 9300 RPM
Torque: 78.65 Nm (8.0 kgf-m or 58.0 ft.lbs) @ 7850 RPM
gibi değerler gördüm. Demek ki, 5000 devir fena bir nokta değil gerçekten de...
Eger dusuk devirli kullanip, kalkisin hemen ardindan 2, 3-4bin devir civarinda 3, 4-5bin civarinda 5 ve yine 5bin civarinda 6. vitese atinca 70-80 mil arasina cikiyor hiz.
Yuksek devirli (yuksek devir derken her viteste maksimum 5-6bin devirden bahsediyorum elbette) kullanimda iste yol durumuna da bagli olarak 90-100 mil arasinda bir hiza ulasabiliyorum. Dusuk devirli baslayip, 4. vitesten sonra her viteste 7-8bin devire kadar cikartilirsa yine 6. viteste 100 mph civarina cikabiliyor hiz.
Ama 50 mph ile de giderken 100 mph ile de giderken gidilen hiz ancak gidilen yolun durumuna gore muhim oluyor ya da olmuyor. Londra icerisinde 30 mph'den hizli kullanmak pek mumkun degil. Her yerde kamera/radar yakalamak icin bekliyor. Gerci sehir icinde o kadar trafik isigi ve yaya gecidiyle beraber daha hizli kullanmak pek mantikli da gelmiyor.
Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
Ben, crato’yum.
Sorun çözülmüş çok güzel Şimdi sıra keyilfle tadını çıkarmakta.Harika bir motor.İcon reklamı var bilir misin?
Oralarda sigorta-kasko karışık bişey sanırsam. Bizdeki sigorta çalınmayı karşılamıyor çünkü.
Bu triumphlara hastayım cidden.
Size bir soru sorsam; XC modeli ile standart modeli arasında amortisör yüzünden frenleme ve yol tutuş olarak ciddi farklar var mı? Bir arkadaşımın araştırmasına göre standart modellerde amortisörün çok yumuşak olduğundan şikayet ediliyormuş ve özellikle frenlemelerde tehlikeye sebep oluyormuş. Bana pek mantıklı gelmedi ama belki siz bişeyler biliyorsunuzdur
Buradan görülüyor ki 5.000 d/d de 50~55hp güç yapıyor. Bu güç de bu ebatlardaki bir motosikleti ~160 kmh hıza çıkartabilir. Çok iyi değil mi
#sürenadam
Syanur arkadaşımın sorusunun cevabını ben de merak ediyorum
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)