cbr 250 r den xj 600 diversion f e geçtim ve ilk izlenimlerimi paylaşıyorum .
Reklamlar
-
26 Temmuz 2013, 09:01
#21
KAzasız belasız cezasız sürüşler. Hayırlı olsun çok güzel makinaymış.
250 den 600 e geçiş aynı oranda sadakanızı da artırın ki belalara kefaret olsun
Allah kaza bela vermesin. Güle güle kullanın..
Reklamlar
-
26 Temmuz 2013, 09:46
#22
DEISIS adlı üyeden alıntı
KAzasız belasız cezasız sürüşler. Hayırlı olsun çok güzel makinaymış.
250 den 600 e geçiş aynı oranda sadakanızı da artırın ki belalara kefaret olsun
Allah kaza bela vermesin. Güle güle kullanın..
teşekkürler evet zaten artık elim dahada açık dünden beri
-
26 Temmuz 2013, 09:57
#23
DEISIS adlı üyeden alıntı
KAzasız belasız cezasız sürüşler. Hayırlı olsun çok güzel makinaymış.
250 den 600 e geçiş aynı oranda sadakanızı da artırın ki belalara kefaret olsun
Allah kaza bela vermesin. Güle güle kullanın..
öyle şey mi olur la
250 varken sadaka 10 tl olsa;
600/250 = 2,6
2,6*10 = 26
kardeş önceden 10 tl lik sadaka veriyosan şimdi 26 tl vermen lazım aynı oranda artır çünkü.. diğer bir ifadeyle tarife 250 den 600 e geçiş için 2,6 kat, 1000 cc ye geçiş için 4 kat...bu senenin sadaka oranları
ne güldüm sabah sabah yaw..
-
26 Temmuz 2013, 10:07
#24
Çok güzel bir tercih.Şu sıralar ben de 2 veya 4 silindir touring makinalara yan gözle bakıyorum bu yazki uzun menzilli rota planlarım sebebi ile
-
26 Temmuz 2013, 10:14
#25
Hayırlı olsun Orhan. Kazasız belasız kullanman dilegiyle.
-
26 Temmuz 2013, 10:17
#26
erro adlı üyeden alıntı
öyle şey mi olur la
250 varken sadaka 10 tl olsa;
600/250 = 2,6
2,6*10 = 26
kardeş önceden 10 tl lik sadaka veriyosan şimdi 26 tl vermen lazım aynı oranda artır çünkü..
diğer bir ifadeyle tarife 250 den 600 e geçiş için 2,6 kat, 1000 cc ye geçiş için 4 kat...bu senenin sadaka oranları
ne güldüm sabah sabah yaw..
Usta risk artıyo Daha fazla koruma kalkanına ihtiyaç var
Hesap güzelmiş sevdim Benim kafa okadar basmadı oran hesaplamaya
Fikrin ne fahişesi oldum ne zamparası-Bir vicdanın bilemem kaçtır hava parası..
Yollar boşaldı artık yolcular buldu vaha, -Yolcular gitmese de yollar gider Allah'a..
DIŞI SÜKÛN İLE ZAHİR, DERUNU MAHŞERDİR DERUNU MAHŞER..
-
26 Temmuz 2013, 10:22
#27
hayırlı olsun kazasız belasız keyifli günlerde kullanman dileklerimle..
-
26 Temmuz 2013, 10:24
#28
TAYFUNBORA adlı üyeden alıntı
Çok güzel bir tercih.Şu sıralar ben de 2 veya 4 silindir touring makinalara yan gözle bakıyorum bu yazki uzun menzilli rota planlarım sebebi ile
mesela?
4 silindirli aletlerin neredeyse tamamının girebileceği yollar kısıtlı...sen hangilerine bakıyoruz sadece asfalt mı düşünüyosun..?
-
26 Temmuz 2013, 10:34
#29
erro adlı üyeden alıntı
öyle şey mi olur la
250 varken sadaka 10 tl olsa;
600/250 = 2,6
2,6*10 = 26
kardeş önceden 10 tl lik sadaka veriyosan şimdi 26 tl vermen lazım aynı oranda artır çünkü..
diğer bir ifadeyle tarife 250 den 600 e geçiş için 2,6 kat, 1000 cc ye geçiş için 4 kat...bu senenin sadaka oranları
ne güldüm sabah sabah yaw..
Hocam, sadaka hesaplamanda hata var :D Şöyleki;
10TL / 250cc = 0,04TL (1cc sadakası)
0,04TL x 600cc = 24TL (600cc sadakası)
İşin şakası bir yana, ben motoru aldığımda ihtiyaç sahibi bir tanıdığa iyi bir sadaka vermiştim.
-
26 Temmuz 2013, 10:49
#30
fabrisio adlı üyeden alıntı
Hocam, sadaka hesaplamanda hata var :D Şöyleki;
10TL / 250cc = 0,04TL (1cc sadakası)
0,04TL x 600cc = 24TL (600cc sadakası)
İşin şakası bir yana, ben motoru aldığımda ihtiyaç sahibi bir tanıdığa iyi bir sadaka vermiştim.
üstad cc başına sadaka miktarları diyanet tarafından açıklanmadı henüz
onun için ilk başta verdiğin sadaka neyse cc artış oranına göre onu da artırıyoz...yeni sistemde cc başı miktar verilirse ordan hesaplanır artık...diyanet bu işe bir el atsın...
-
26 Temmuz 2013, 11:13
#31
Evet 4 silindir dusunuyorum ama senin de dedigin gibi bazi kisitlamalardan dolayi kararsizim.Fazer 8 ve Kle 650 versys arasinda kaldim su an.Gecen arkadasimin fazer 6 sini kullandim hosuma gitti diyebilirim.Yarin gidip Daytona motorda ikisine de bakacagim ve karar verecegim.Muhtemelen yuksek olmasi ve oturus pozisyonundan dolayi Kle 650 de karar kilacagim
erro adlı üyeden alıntı
mesela?
4 silindirli aletlerin neredeyse tamamının girebileceği yollar kısıtlı...sen hangilerine bakıyoruz sadece asfalt mı düşünüyosun..?
https://www.youtube.com/user/funtay34
http://instagram.com/tayfunboralegend/
https://www.facebook.com/tayfun.bora
-
26 Temmuz 2013, 11:25
#32
wolrath adlı üyeden alıntı
cbr'ın en ozledıgım seyı olmayan hararetıydı...rr'la sımdı, hele bu sıcaklarda...of yani
degerını bılın.
2 km yol gidiyorum gidonu tutan şasi demirlerine kadar ateş oluyor heryer.motoru yıkamak içinde bi 3 saat falan beklemek gerekiyor neredeyse
hayırlı olsun yamaha iyidirsenin 250likten daha küçük cc den, büyük cc ye atlamış biri olarak aynı duyguları paylaşıyorum
-
26 Temmuz 2013, 11:35
#33
barodi adlı üyeden alıntı
makinaya dik oturuş pozisyonu ve cbr den katça yüksek torku oluşu sayesinde frenlemeside bir okadar iyi kontroller süper demek istediğim sanki cbr den daha çok güven verdi kontrol olsun hız olsun konfor olsun şimdilik aklıma bunlar geliyor.
Hocam affınıza sığınarak ben bu kısmını anlamadım.. Yüksek tork sayesinde frenlemeside bir o kadar iyi ne demek?
Hayırlı olsun yeni motorunuz Allah kaza bela vermesin...
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
-
26 Temmuz 2013, 11:46
#34
TAYFUNBORA adlı üyeden alıntı
Evet 4 silindir dusunuyorum ama senin de dedigin gibi bazi kisitlamalardan dolayi kararsizim.Fazer 8 ve Kle 650 versys arasinda kaldim su an.Gecen arkadasimin fazer 6 sini kullandim hosuma gitti diyebilirim.Yarin gidip Daytona motorda ikisine de bakacagim ve karar verecegim.Muhtemelen yuksek olmasi ve oturus pozisyonundan dolayi Kle 650 de karar kilacagim
yolculuğun geneli için eğer rotan bilmediğin yolları içeriyosa versys doğru bi seçim olur...fazer 8 hakkını vermedikten sonra yani yüksek süratlere çıkmadıktan gereksiz ki ben fazerın hakkını vermedim aldığımdan veri..
dreamkiller adlı üyeden alıntı
Hocam affınıza sığınarak ben bu kısmını anlamadım.. Yüksek tork sayesinde frenlemeside bir o kadar iyi ne demek?
Hayırlı olsun yeni motorunuz Allah kaza bela vermesin...
kardeş benim anladığım kompresyona ilişkin..yani gazı kestiğinde güçlü bir yavaşlaması var demek istemiş olabilir...
-
26 Temmuz 2013, 11:50
#35
-
26 Temmuz 2013, 11:50
#36
Hakkını hiç veremem o zaman Genel de asfaltta gideceğim ama bazen yol nereye götürür bilinmez.Biraz değişiklik arıyorum sanırım o yüzden kararsızım.
erro adlı üyeden alıntı
yolculuğun geneli için eğer rotan bilmediğin yolları içeriyosa versys doğru bi seçim olur...fazer 8 hakkını vermedikten sonra yani yüksek süratlere çıkmadıktan gereksiz ki ben fazerın hakkını vermedim aldığımdan veri..
kardeş benim anladığım kompresyona ilişkin..yani gazı kestiğinde güçlü bir yavaşlaması var demek istemiş olabilir...
https://www.youtube.com/user/funtay34
http://instagram.com/tayfunboralegend/
https://www.facebook.com/tayfun.bora
-
26 Temmuz 2013, 17:02
#37
dreamkiller adlı üyeden alıntı
Hocam affınıza sığınarak ben bu kısmını anlamadım.. Yüksek tork sayesinde frenlemeside bir o kadar iyi ne demek?
Hayırlı olsun yeni motorunuz Allah kaza bela vermesin...
orda yazım hatası yaptım tork ile frenlemenin alakası yok çok uykusuz olduğum için birde düzeltemeye üşendiğim için yorgunluktan dolayı orası öyle kaldı
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:58 ----------
erro adlı üyeden alıntı
yolculuğun geneli için eğer rotan bilmediğin yolları içeriyosa versys doğru bi seçim olur...fazer 8 hakkını vermedikten sonra yani yüksek süratlere çıkmadıktan gereksiz ki ben fazerın hakkını vermedim aldığımdan veri..
kardeş benim anladığım kompresyona ilişkin..yani gazı kestiğinde güçlü bir yavaşlaması var demek istemiş olabilir...
öylede demiş olabilirim bilmeden )
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:00 ----------
tüm iyi dilek ve dualarınız için herkese tekrardan teşekkür ediyorum amin diyor ve darısı hayalindeki motosikleti almak isteyenlerin başına
-
26 Temmuz 2013, 18:06
#38
Moderatör
Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız kullan
-
26 Temmuz 2013, 18:32
#39
Hayırlı olsun kazasız belasız kullanın. Yamaha güzel makinedir, sıkıntı çıkarmadığı gibi keyfide yüz güldürür. Beyazıda çok yakışıklıymış
-
26 Temmuz 2013, 18:38
#40
çok güzel bir tercih olmuş hayırlı olsun
Allah diğer isteyenlerede bi gün kısmet etsin
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)