Adem abi R1 aldıgını duyurmustu.Foruma asmıs bende ilk kutlamayı yapmak istedim.
Abi kazasız belasız.. tekerine tas gelmesin
Adem abi R1 aldıgını duyurmustu.Foruma asmıs bende ilk kutlamayı yapmak istedim.
Abi kazasız belasız.. tekerine tas gelmesin
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
hayırlı ugurlu olur inş,
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
teşekürler tatlı birader ve ben aldık. 2002 model, 2003 trafiğe çıkışlı, 55 bin km de. Bugün gezdim biraz. Datlı wolf sayfasında R1 hakkında uzun bi yazı yazmıştım bu sayfaya yapıştırıversene bi zahmet o yazıyı. İşteyim cepten yazıyorum.
selam arkadaşlar. R1 deneyimlerimi yazacam. Öncelikle yolda altındaki motora göre muamele yapan motorcu arkadaşlar, siz insanmısınız? Yolda gördüğüm motorların % 95 i bana korna yapıp selam verdi. Bu oran benim wolfta tam tersi % 5. En çok buna şaşırdım. Ve çoğuna selam bile vermedim. Bana göre motoruna göre muamele
gelelim sürüş deneyimime. Sürmeyen bilemez 165-170 hp nin gücünü. Gazı kesinlikle 4/1 den fazla açamıyosun. O halde bile 3 te asfaltta pati atıyor. Konfor yok.kollarım, omuzlarım, ellerim ağrıdı. 20 km kadar sürdüm zaten. Öne çok yatık sürdüğünden kafayı daima kaldırmak lazım geliyor yolu görebilmek için. Boynumda ağrıdı. Takımlar depoyla aranda eziliyor. Ne yaparsan yap bundan kurtuluş yok.konfor yok. Adneralin çok. Yer uçağı gibi bişey. Gaza ufaktan dokunmakla 2-3 sn yede 100 ü görüyosun. Beğendinmi derseniz, benim wolfe binince uzun bi ooohh çektim. Bu arada pek basmadım. En fazla 130, 140 falan. İlk sürüş için fazla bile. Pek binmem heralde buna. Ben basarım duramam. 250 cc bana ideal. Motor 2002 model, 55 binde. Bunu 1 yıla kalmaz satarız. Sürerken pek zorlandığım söylenemez. Ama kesinlikle çok güçlü. Tecrübesiz adam binemez. Binerse düşer. Soracağınız bişeyler olursa sorabilirsiniz.
buydu sanırım adem abi
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
"TOKATÇI" hayırlı uğurlu olsun.Rabbim kaza bela vermesin.
Bir insanın gerçek zenginliği, onun bu dünyada yaptığı iyilikleridir. (Hz. Muhammed(s.a.v))Bizim dinimiz, akla en uygun ve en doğal bir dindir. Ve ancak bu nedenledir ki son din olmuştur.(M.K.Atatürk)
sağol izzet oydu.
Serkan ustam teşekürler
time_shift motorda cc önemli değil, tecrübe önemlidir. Adrenalini bol bi motor. Datlı benim msji kopyalamış. Okuyun.
Haojin arkadaşım teşekürler.
Kazasız belasız inşallah
"CaRPe DieM"
Hayırlı olsun, kazasız belasız insallah
Senin olayın bi motosikleti limitlerinde kullanmaktan keyif duymak abi, sarmaz seni R1, limitlerini zorlayabileceğin yol yok
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Adem abi son merdiven basamagınada geldi artık,2 Tekerde daha üstü yok bence.Gene bilincli davranmıs ama ben tatlısam. adem abi gazlar bunla 300 ü görmek için..dahada basmaz
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
sağol koray kankim. Zaten bu motoru sırf apaçi f54 fatihi tokatlamak için aldım. Beni elaleme rezil etmişti (düzde) şimdi yandın fatih benzin olmuş 5 tl bunu almak akıl karı değil ama birader çok istedi. Ta zonguldaktan denızliye pikapla getirdi, denizliden bodruma binerek getirdi radar cezasıyla beraber yazmayam şimdi kaç yaptığını ayıp olmasın. bunu yaz sonuna satıp, parayı 2 ye bölüp 1 er tane 250 cc alabiliriz. Birader kros düşünüyor, ben wolf 250, cbr 250, inzuma 250 arasında kararsızım. Tabi allah kaza bela vermezse.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------
teşekürler arkadaşım
Kac yaptı söylesene ya
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
Hayırlı olsun, güle güle binin, kazasız belasız inşallah
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
hayırlı olsun..
aman gaza gelme...sen buradaki arkadaşlara lazımsın...
Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...
datlı 20 km kadar sürdüm burda basacak yol pek yok. 140 ı geçmedim pek. 125 likten litreliğe geçince 140 kesiyor. Birader 300 diyo ama ben görmedim
sepetçioglu teşekürler.
Samet arkadaşım sağol.
hayırlı uğurlu olsun diyeceğim ama sen zaten fazla hızı ve konforsuzluğu beğenmeyip satacakmışsın kardeşim, o zaman seneye alacağın 250cclik motorun şimdiden hayırlı olsun diyeyim
Sevmek güzeldir sevmeyi biliyorsan motosiklet güzeldir sürmeyi biliyorsan...
görür abi..böcek kasamı bu ?... cok benzemiyor ama..
abi alısmıssın artık 125 cc 130 kilo motora 1000 cc 250 kiloyu görünce insan tedirgin oluyor.. 140 cok geliyor.. gerek yok hızlı gidicen cok yicen..
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
birader çok istedi. Ben arada bi turlarım. Hevesini bi alsın satacam. Benim büyük makineye o kadar hevesim yok. Konforu severim ben. 250 lik yeter bana. Herşeyin çoğu zarar. Teşekürler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:17 ----------
ağırlığı problem değil, gücü problem. 4/1 den fazla çeviremiyosun. 6 vites dahil. Tam gaz için otoban veya hava alanı lazım.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)