yeni motorum bisan lifan 250cc V motor
Reklamlar
-
Hayırlı olsun allah kaza bela ve parça masrafı vermesin !!!Motor gerçekten temiz görünüyo ve tavsiye edermisin 2-3 sene daha kullanıla bilirmi (2005-2006) motor masraf açmadan???ve 100km ye kaç lt yakıyo?? teknik bilgilerini de yazarmısın???bu arada motor almak istiyorum aklım da bir cok motor var ve benim için görüntüsü güzel olan ve fazla masraf çıkartmayacak bir motor arıyorum inşallah bulabilirim!!!şimdiye kadar senin motor hariç hiç çinli bir motora bakmıyordum bende çinli kullandığım için
Reklamlar
-
hayırlı uğurlu olsunn ALLAH kaza bela vermesin
-
Hayırlı uğurlu olsun kardeş. Allah tekerini düz bastırsın. Yakışıklı duruyor ;)
-
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
Allah razı olsun arkadaşlar çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için
lobomoto adlı üyeden alıntı
öncelikle aramıza hoşgeldiniz. motorunuz hayırlı, kazasız ve dostunuz olsun. arka lastiğe dikkat edin. artçı olmadan sürüşlerde arka frene sert davranıldığında kuru asfaltta bile kayma yapıyor. zaten lastik dantik ve 2006 yılında üretilmiş neticede 6 yılda çürümüştür. (diş derinliğine aldanmayın) ayrıca bir arkadaşımız arka çamurluğun yüksekliğinden bahsetmiş. bisanların arka amortisörlerin ABCDE diye 5 kademeli sertlik ayarı var. ben C de kullanıyorum. seninki belki biraz daha yüksekte olabilir. iyi seçim yapmışsınız. bakımları devam ettiği sürece yolda bırakmaz. baba gibi motor izmir-ankara gittim geldim tık demedi. bence çinlinin en iyisi.
saygılar.
eyvallahh hoşbulduk toprağım ne bileyim herkez arka lastikten şikayetçi deneme yaptım aksine benim hoşuma gitti dibine kadar basınca kaydırıyor buda normaldir ama uyarınızı değerlendireceğim birazcık maddi durumum elvermiyor en kısa zamanda arka lastikte değişiklik şart gibi gözüküyor
bu kawasaki bir başka dostummm
-
Hayırlı olsun, çok temiz ve güzel motor
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
-
mehmet eren adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun allah kaza bela ve parça masrafı vermesin
!!!Motor gerçekten temiz görünüyo ve tavsiye edermisin 2-3 sene daha kullanıla bilirmi (2005-2006) motor masraf açmadan???ve 100km ye kaç lt yakıyo?? teknik bilgilerini de yazarmısın???bu arada motor almak istiyorum aklım da bir cok motor var ve benim için görüntüsü güzel olan ve fazla masraf çıkartmayacak bir motor arıyorum inşallah bulabilirim!!!şimdiye kadar senin motor hariç hiç çinli bir motora bakmıyordum bende çinli kullandığım için
tavsiye ederim 2 gün oldu alalı çok seri motor daha fazla detaylı bilgi vermem doğru olmaz tam olarak bende inceleyemedim 105 km oldu biraz yakıt sarfiyatı fazla geldi oda yüksek süratlerde yüksek devirlerde (120- 130 km) kullandım sınırları zorladım ona bağlıyorum sonuçta 250cc motor var bu kadar yakması bile doğal düzgün kullanımda dahada uzun yol yapacağına inanıyorum
bu kawasaki bir başka dostummm
-
ileriki günlerde motorla ilgili inceleme sonuçlarını bekliyoruz!!!yani o tür motorlar yakıt alt limit 3,5 lt ise çok iyi ama 4,5 6lt arası ise çok fena yakıyordur!kanuni mct 250 öyleymiş dur bende bir teknik bilgilerini araştırayım bakalım!kazasız sürüşler!!!
---------- Post added at 16:20 ---------- Previous post was at 16:15 ----------
• Tipi
Hava soğutmalı,4 zamanlı, Çift Silindir,SOHC
• Hacim
233,8 cc
• Azami Güç
8800 dev/dk. 13.9 kW (18.6 BG)
• Yağlama sistemi
Yağ basınçlı karter
• Marş sistemi
Elektrikli
• Debriyaj tipi
Yağlı, çok diskli
• Şanzıman sistemi
Sıralı, 5 vites
ŞASİ
• Şasi
Boru tipi
• Ön süspansiyon
Teleskobik çatal
• Arka süspansiyon
Salıncak
• Ön fren
Disk
• Arka fren
Kampana
• Ön lastik
İç Lastikli 110/90-16
• Arka lastik
İç Lastikli 130/90-15
BOYUTLAR
• Tekerlekler arası mesafe
1450 mm
• Toplam uzunluk
2225 mm
• Toplam genişlik
840 mm
• Toplam yükseklik
1140 mm
• Sele Yüksekliği
720 mm
• Maksimum Yük Kapasitesi
150 kg (Yük=Sürücü / Bagaj Yükünün Top. Ağ.)
• Ağırlık ( Yakıt Dolu )
173 kg
• Yakıt kapasitesi
10.0 litre
---------- Post added at 16:25 ---------- Previous post was at 16:20 ----------
Birde bunu buldum
Bisan Roadstar 250 TEKNİK ÖZELLİKLERİ
Ebatları (BxExY) : 2215x780x1140 mm
Brüt Ağırlığı :142 kg
Min. Yerden Yükseklik (mm) : 150
Ekonomik yakıt tüketimi (L/100 km) : 2,4
Dönme Çapı (mm) : 5600 Egzost emisyonları CO (%);
HC (ppm) : CO 4,5; HC=1200
Tekerlek eksen arası mesafe (mm) : 1495
Tırmanma açısı (°) : 20
Net Ağırlık (kg) : 137
Ön lastik ebadı ve hava basıncı : 3.00-18-4PR/200KPa
Fren Performansı : 7m/30 km/h
Arka lastik ebadı ve hava basıncı : 130/90-18-4PR/225KPa
Max. Ses (dB (A)) : 83
Yakıt Deposu : 13 L
Max. Hız (km/h) : 100
Yağlama : Basınçlı sıçrama
-
güle güle kullan makına temizmiş
-
Hayırlı uğurlu olsun. Güzel görünüyor..
Kim olduğumu biliyormusun ? O zaman sus dalgana bak !
-
05 Temmuz 2012, 17:34
#51
güle güle kullan motorunu. Bende 1 sene içerisinde bir roadstar almak istiyorum. Aklıma takılan bir soru var. Yedek parça durumu nasıl motorun? aynı zamanda motoru biraz değiştirmek istiyorm (bobber yapıp arka lastiği genişletmek) motor bunlar için uygunmudur?
-
05 Temmuz 2012, 18:18
#52
alpaslan umreye gitti şu an cevap yazamaz yedek parça lazım olmadı ama sahibinden de kazalı motoru parça olarak satıyorlar ve bazı parçaları ustalar temin ediyor mutlaka bulunmayan parçası vardır ama çözüm bulunur
-
08 Temmuz 2012, 22:37
#53
hayırlı uğurlu olsun birader.bu tarzları da severim chooper vs. ilk olarak 90 ların yamaha virago V-Twin 250 liğini gördüm ve bu küçük hacimliler arasında en iyi sese sahip formattaki motosiklet çeşidi..kağıt üzerinde modelllerin torku da gücü de değişkenlik gösterir ve birbirine yakındır ama sürerken deli gibi kaçıyorsa keyfe geliyorsan uzun bir süre kullan derim bu makinayı
"Koruma ekipmanlarım tam sıra kısmette varsa motosiklet satın almak."
-
09 Temmuz 2012, 00:02
#54
güzel motora benziyor. lifanın ilk ortagı olan bisan'da servisler bakımından tatsız tecrübelerim varsada. sanırım lifanın kendi servis ağı daha oturaklıdır.
Allah güle güle kullanmayı nasip etsin.
-
09 Temmuz 2012, 00:23
#55
savaskayan adlı üyeden alıntı
Roadstar'ın orijinal arka lastiğine pek güvenme,ön lastik iş görür ancak arka lastik kaymaya çok müsaittir Pirelli ya da Metzeler takmanı öneririm.Bulabilirsen Mitas da olabilir.
Merhaba Alp Bey,
Lastik tavsiyesi ile ilgili birşey soracağım. Ön-Arka lastik seçimi bağımsız olabilir mi? Kaymadan bahsetmişsiniz ama aklıma şu geliyor; Arka lastik Metzeler veya Pirelli, kayma sorunu ok. ama viraja girildiğinde ön tekerinde sağlam basması için ve ıslak zeminlerde ön-arka iz tamamlaması / etkin su tahliyesi için takım lastik çok daha iyi diye biliyorum. Ama bu takım olayı bozulduğunda bunun negatif etkisi vazgeçilecek noktada mı olur? Kısaca çok şey kaybetmiş olur muyuz takım bozulduğunda?
Teşekkürler.
[COLOR="#000000"][B]We believe in the sky, and we don’t believe in the sunroof.[/B][/COLOR]
-
09 Temmuz 2012, 00:46
#56
hayılı olsun allah tekerine taş degdirmesin..hep neşeyle bin neşeyle inmek nasip etsin yaradan.
-
09 Temmuz 2012, 21:11
#57
alpaslanın en samimi arkadaşlarından biri olarak cevap yazayım
amin cümlemizi allah kazalardan korusun
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)