Sanırım bu arkadaş vefat eden.
Sanırım bu arkadaş vefat eden.
Allah tahsilatini affetsin, mekani cennet olsun..
Allah rahmet eylesin.2 aydir motosiklet kullanıyorum.ehliyete yeni yazildim öğrenmek için koy yollarinda araclarin geçmediği yerlerde suruyorum 125 cc motor var.toplam tecrubem 1100 km gecende çok büyük bir kaza atlattim micirli ve hafif çamurlu yolda mal gibi 70 le viraji aldım motoru 2 kez topladim 3 de sola yattim 5 10 m suruklendim motorun koruma demiri olmasa altinda ezilecektim.sol dizligim paramparça oldu sol eldivenim in 3 parmak koruyucusu eridi kaskimin koruma cami zemine sürterek suruklendigim icin derin çizikler oluştu montumdada bir kaç bölgede sürtünmenin etkisiyle tahriş oldu hayatimin donum noktasidir bu olay almis olduğum motorun yari parasi kadarini ekipmanlara vermemiş olsaydim belki bugün aranizda Yoktum.dersimi aldim ve ger gün de almaya devam ediyorum.
Allah rahmet eylesin,ailesine sabırlar versin...
Huzur içinde yatsın, keşke 250 cc üstü motorları ülkeye hiç sokmasa idik
Üzüldüm;Allah rahmet etsin.
"Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal isen, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olmalısın"
Motor hacimlerine,motorlara kabahat bulmaktansa önce sürücüyü yani kendimizi,sürüşümüzü sorgulamalıyız,kazanın-ölümün cc ile alakası yok,tabiki büyük ccde risk artıyor o ayrı ancak,kendi yeteneğimize,eğitimimize,sürüş derecemize göre motor almak gerekiyor,yoksa 100 cc ile ölende çok,Allah rahmet eylesin,çok üzücü
Allah rahmet eylesin, toprağı bol olsun... CC/Kaza orantısına katılmıyorum kazayı yapan motosiklet değil sürücüdür.Tek çözüm bilinçli olmak ve eğitim, eğitim, eğitimdir. Çoğumuz yolu bile doğru dürüst okumadan sürüyoruz... Adı üzerinde TRAFİK her an herşey olabilir
Allah Rahmet eylesin , Ailesine sabırlar...
Sevgili Arkadaşlar;
Trafik hoşgörüdür, trafik tecrübedir, trafik bir sonraki olabilecekleri tahmin etmektir, aynı zamanda trafik ciddi bir sabırdır. Burada kazanın sebebini tam olarak hiç bir arkadaşımız bilmiyor, sadece yüksek hacime bağlamak objektif bir yaklaşım olmaz. Motor kazalarının büyük bir çoğu yüksek cc den daha çok az evel anlattığım sebeplerden dolayıdır. Vefat eden arkadaşımıza tanrıdan rahmet, yakınlarına sabır diliyorum. Bütün arkadaşların motosikletlerini biraz daha dikkatli, hoşgörülü, ve sabırlı kullanmalarını rica ediyorum, herkese selamlar.
[QUOTE=ucanteneke5;3374339]Sevgin Mert maalesef dün akşam sinekli silivri arasında kimsenin bilmediği bi şekilde kazadan dolayı hayatını kaybetti
arkadaş acemiydi başlamak için duke 200 istiyodu ama ufak bi farkla MT-07 alabilirim durum müsait demeye başladığından beri yapma etme desekte iki ay önce ABS li bi MT-07 aldı ve ne yazıkı yine bi,zler haklı çıktık ama arkadaşımız maalesef yok artık
Arkadaş en başta yazmış,eline sağlık.Tecrübeli insanların yazdıklarına biraz dikkat edin lütfen arkadaşlar.Unutmayın,en iyi motosikletçi en iyi gaz açan değil;en yaşlı gaz açan,keyfine en uzun varan sürücüdür.Arkadaşımıza Allah'tan rahmet,ailesine sabır diliyorum.
Emniyetin,kademeli motosiklet ehliyeti sistemi uygulamasına bir an önce geçmesi lazım.
aslında ota-boka meclise dilekçe veya benzer ıvır zıvırlar yollamak yerine bunun gibi ciddi işlere yoğunlaşsak nasıl olur mesela kademeli ehliyet olayına geçiş için bir imza kampanyası düzenlense... sınırlandırılmış motosiklet uygulamasına geçilse...
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:37 ----------
motosiklete ilk başlayacağım zaman aklımda CBR250 vardı... hazırlıklarımı yaptım kask, aksesuar, mont, dizlik eldiven hepsini aldım kapalı garajımı yaptım hazırladım arkadaşlarım vs. dalga geçiyorlardı motor almadan bunlar yapılır mı diye.. sonra Honda'nın kursuna gittim... tüm fikrim orada değişti ve daha küçük daha kolay kullanılabilir bir motosiklet almanın mantıklı olacağını düşünüp 150 cc bir commuterin daha mantıklı olacağını düşündüm ilk baştaki aptal kitle bu sefer aaa 150 cc neymiş canım 250 al süper sport al 600 cc al demeye başladılar 30 bin km dir motor kullanıyorum ve şu an aklımda en fazla, o da gelecek sene KTM390 veya gelirse Bajaj Pulsar400 ns almak var daha üstüne çıkmayı düşünmüyorum... yakın çevremde motosiklete heves eden benim de yardım ettiğim elden geldiğince kullanmayı öğrettiğim arkadaşlarım var hepsine eğitim almalarını tavsiye ediyorum ama bir kulaklarından girip diğerinden çıkıyor... hiç biri 150-200 cc makinaya itibar etmiyor 2 hafta önce scooter alan arkadaşım motosikleti ehliyetsiz kullanıyor geçen hafta da 2-3 bira içip atlamış motora bu arkadaşım daha 1000 km yi geçmedi motor üzerinde insanı pişman ediyorlar bazı konularda ... allah sonumuzu hayretsin... ne diyelim öle öle ölmemeyi öğreneceğiz galiba
allah rahmet eylesin
konu hortlasın mt 07 sadece 6500 devirde 600 rr ın 11250 devirde ürettiği torku üretiyor
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
forumda başka biri sıfır tecrubeyle mt07 alıp bakın bişey olmuyo sizde cesaretlenin şeklinde başlık açtı, yani diyor ki ben ölmeye karar verdim siz de ölün, acemiler ölsün zihniyetinde... bazı kişiler de tebrikler kazasız sürüşler dilerim yazıyo foruma...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)