Allah rahmet eylesin.
Allah rahmet eylesin.
Ne kadar yazarsanız yazın, ne kadar söylerseniz söyleyin, ne kadar gösterirseniz gösterin, ne yazık ki bir şey ifade etmiyor... Biz toplum olarak bilinçsiz bir toplumuz, neden mi..? Çünkü aklımızı, düşünce gücümüzü ve beynimizi kullanmıyoruz (üç kağıtçılık hariç..), iç güdüsel olarak ve bildiklerimizle yaşamayı seçiyoruz... Gençlerin aileleri ile aralarında büyük sorunlar var... Yüzde doksanı anne ve babasını dinlemiyor, onların haklı olduğunu anladığında ise, zaten giden gitmiş oluyor... Bu konu böyle uzar gider...
Bir genç daha, çok basit bir yanlışlık yüzünden aramızdan ayrıldı, tabi ki önce Allah'ın takdiri ama tedbirli ve dikkatli olmak bu kadar zor mu..?
Allah ailesine sabırlar versin, makamı cennet olsun....
Yavaş gitmek lazım ama altımızda hızlı makine olunca yahu ben niye aldım bunu tabiki hızlı gidicem hava yapacam formatından çıkılamıyor malesef, o yüzden ister acemi olun ister usta olun eğer yarış pistine çıkmayacaksanız 250cc nin üstüne çıkmayın, kendinize güvenmeyin her an şımarıklık yapabilirsiniz sonuçları vahim olabilir, genç kardeşimize Allah rahmet eylesin.
Allah rahmet eylesin,yakınlarına sabır versin...
Allah gani gani rahmet eylesin...uyarılara önem verelim, fiyat analizi yaparak küçük motor almak varken büyük motor alıyım bu paraya dememek gerek, cc ve silindir sayısı takıntısını bi kenara bırakmamız lazım daha doğrusu bu mantaliteyi bırakmamız gerek..
...Bir acaip Mühendis.....3 aşağı 5 yukarı yok...1 aşağı...2..3..4..5..6 yukarı
Allah rahmet eylesin.
Arkadaşlar koca yolda köpek motoru nasıl bulur demişler ama benim başıma daha zoru geldi. İki kişi sokak arasında çok düşük süratte skuter ile giderken kedi iki lastik arasına girdi ve arka lastiğin altında kaldı. Çok şükür ne bize ne kediye birşey olmadı ama ondan sonra bu buluşmanın çok zor olmadığına inandım.
İnşallah tecrübeli tecrübesiz kimse bir daha böyle bir durumla karşılaşmaz ama genede söylemeden olmaz biraz tecrübeli bir arkadaş en azından daha kontrollü bir düşüş ile bu tehlikeden ölmeden kurtulabilirdi diye düşünüyorum. Birkaç aydır yaşanan tecrübesiz arkadaşların yüksek cc li motosikletler ile yaptığı kazalarda bunu destekler nitelikte.
Allah rahmet eylesin.
Hepimizin başına küçük ya da büyük birşey ya da bir sürü şey gelecek.
Koruma ekipmanında ucuza kaçmayarak
Eğtim alarak
Küçük cc ile başlayıp sabırla büyüterek
Bol bol antreman yaparak
Bu riskleri azaltabiliyoruz. Ancak sıfırlamak hiç bir zaman mümkün olmuyor işte.
MT serisi gibi yüksek torklu ve agresif makineleri kullanırken çok dikkat etmemiz gerekiyor.
Çok üzüldüm.
Dünyaya şahit olmanın yolu, maceranın kendisinden başka bir şey değildir. Çünkü dünyadaki en büyük mutluluk, bu dünyanın şahidi olmaktır.
öncelikle Allah rahmet eylesin. bu yamaha fiyatı güzel yapmakla iyimi yaptı kötümü yaptı anlamadım bu duyduğum 3 mt07 kazası. Allah geride kalanlara sabır versin
Allah rahmet eylesin. Kullanıcı adı neydi arkadaşın..
Allah rahmet eylesin..
Benim için 125cc bile şu an fazla.. korkutmaya yetiyor.. Ama bazı gençler yanıma gelip, küçük cc ve yavaş olduğunu bilinçsizce söyleyebiliyorlar..
Motosikletlerdeki A2 Ehliyet sınıfının derecelendirilmesinin mantıklı olacağını düşünüyorum. Ehliyetini alan bırakın 600 cc yi 250 cc bile alamamalı.. 20 yaş üstü için 100 cc başlangıç olmalı.. 17 yaş üstüne 50 cc yeter de artar...
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
Allah rahmet eylesin... Arkadaş ben bir acemiyim Cbr 125 ile başladım daha 800 km şehir içi kullanımım var öncesinde hiç motora binmedim. okudum araştırdım sordum soruşturdum 125cc ile başladım ben bilmiyormuyum 600cc almayı? iyi ki de 125cc ile başlamışım neden mi okadar çok hatamı tölere ettiki... eğer yüksek cc bir motor alsaydım kesin kaza yapardım... Kendini bil nefsine hakim ol, bu can bu hayat sana boşuna verilmedi, seni yaratanı tanı, görevlerini bil boş heveslerle eli boş diğer tarafa gitme!!
gecen hafta salı günü Ankara Kazan girişinde yola düşmüş bir kamyon cadırı yüzünden otomobil ile kaza yaptım evet kamyon çadırı 1,5 m uzunluğunda yerden 40 cm yüksekliğinde silindir şeklinde rulolanmış. sağda araç oldu için sola doğru kaçtım ama nafile sağ önden girdim verilmiş sadakamız varmış aracı devirmedim. Yani olacak ise gelir başa araç ile 2 defa köpeğe, kediye, tavşana, tilkiye ve ata (şaka gibi evet ata çarptım) son olarak ta Çadır rulosuna. şimdi düşünüyorum da eğer altımda motor olsaydı halim vahim.. Tedbirini al sonra tevekkül edersin hiç bir zaman güneş gözlüğü kasktan daha iyi korumaz.. (semtteki CBR ci arkadaşlar öyle zannediyor sanırım)
allah rahmet eylesin mekanı cennet olur inşşalah
keşke elimizden bir şey gelse
yapabileceğmiz en iyi şey tecribelerimzi paylaşıp yeni tanıştığımız arkdaşlara bilgilerimizi aktarmak
kimse bilgi ve tecrübe olmasınn
YAZIK... bizlerde arkamızdakileri düşünmeden hareket etmiyor muyuz bazen? Ne kadar tecrübeli olursak olalım arkamızdakileri düşünerek binelim şu şeytan icadına
Allah rahmet eğlesin, bende bu motordan almayı düşünüyordum absli diye ama acaba durmasında sıkıntı mı var diye düşünmeye başladım. yoksa kullanan arkadaşlar yüksek cc tecrübesi olmayan arkadaşlar mı bilemedim. Allah hepimizi kazalardan korusun birşey olmaz demeye gelmiyor bu iş.
Allah rahmet eylesin.Az önce bu haberi okudum bu kaza olabilir mi acaba
http://m.hurriyet.com.tr/Haber?id=26619468
Bu haber de çok fena, nasıl almış altına nasıl gitmiş 3 km anlamak mümkün değil, aynı olay mı bilmiyorum.
Allah rahmet eylesin
Allah rahmet eylesin burdan biton yazılcak şey varda , neye yararki bu saatten sonra..
Acemi olduğunu bilip neden yüksek cc lere özen olur.. Bu konuda arkadaşlarımız daha duyarlı olur inşallah.. Mekanı cennet olsun..
Allah rahmet eylesin ve ailesine sabırlar versin...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)