Birtek benmi görüyorum bilmiyorum iyi bakarsanız öndeki araç nedensiz birden ani frenle duruyor motosiklet ise çarpmamak için frene basıyor ve yanından sıyarak geçiyor ama motor kaydığı için servisin altında kalıyor bence öndeki araçta suç var
Birtek benmi görüyorum bilmiyorum iyi bakarsanız öndeki araç nedensiz birden ani frenle duruyor motosiklet ise çarpmamak için frene basıyor ve yanından sıyarak geçiyor ama motor kaydığı için servisin altında kalıyor bence öndeki araçta suç var
çok net bilmiyorum ama bundan öncede sanırım motoru vardı aynı okuldayız allah rahmet eylesin nur içinde yatsın orası yokuş biraz öndeki araç sinyalsiz düz çizgide dönmeye çalışıyor az da olsa kayabilirdi arkadaşta arkadan durmak istesede yağmur etken nedenlerden çarpıyor bence öndeki araç suçlu... hepimiz trafikte sadece kendimize değil başkalarınada dikkat edelimm:/
bundan oncede gv 250sı vardı sanırım ve mt nınde uyelerınden dı kendısı
tabiki araç sürücüsü suçlu ama hayatını yitiren 23 yaşındaki çocuk,araç sürücüsüne sinyal vermedi diye 72 lira para cezası kesilir olur biter,türkiyede motosiklet kullandığınızı unutmayın diyorum başkada bişey demiyorum.yavaş gidin daha yavaş daha da yavaş bunun başka çaresi yok.aahhhh ah
Araç ya aniden yavaşlayıp sinyalsiz dönmeye kalkıştı yada niyetini sağa döneceğini belli etmeden bir anda yavaşladıktan sonra sinyal verdi yada başka türlü bir şeyler oldu
Büyük cc ile başlamak pişmanlıktır Ahmedin Mehmedin lafını dinlemeyin yok eğitim veriyorlarmış yok bilmem ne bilmem ne yazdırmayın şimdi bana
Yer ıslaksa ön frenin tehlikeli olduğunu ön frene aniden basılmayacağını fren mesafesinin çok uzayacağını herkes bilir ( tecrübesi olan ) sağındanda geçebilirdi yanından sıyırıpta geçebilirdi ama sanmam yerler ıslak olmasa bile ön frenin kitlemeyeceğini olan oldu al buyur ne oldu sonuç ..
Otobüste tam zamanında geçiyor
Bende zonguldaktayim.annem haberi duyunca tedirgin oldu.tam da bana motor alınacak safhada.Allah rahmet eylesin herkese sabir versin.birde yanilmiyorsam ambulans soforu olay yerine gidiyor ve oğlu olduğunu görüyordu. Ne aci Allahim sen kimseye yasatma
yol arkadaşım canım kardeşim adam gibi adamdı, onun nasıl birisi olduğunu anlatmaya kelimeler yetmez, acemi falan değildi kaç yıldır motosiklete biniyordu, olaydan yarım saat önce görüştük gene her zamanki gibi güler yüzlüydü, yıkıldığım kaldıramadığım, allahın gücüne gitmesin ama ölümü ona yakıştıramadığım bir olay. yağmur yeni başlıyordu çok az ıslaktı yerler, ve orası sıkıntılı bir yer, dönüş yapacak araçlar sığır gibi yol ortasında duruyor sola dönüş yapacak araç sağa doğru yanaşıp beklese geçip gidecek ama malesef bende diğer motorcu arkadaşlarda bunların hatalarını her zaman affedemiyoruz sonuçta olan bize oluyor, gülen yüzü aklımda kalacak hep allah rahmet eylesin mekanın cennet olsun kardeşim
ALLAH cc. Rahmet eylesin ALLAH cc. ailesine sabır versin.
Mertle dün öğlen tanıştım.
Üniversite öğrencisi gencecik çocuk.
Zonguldak da bir barda canlı müzik yapıyor.. Buradan kazandığı parayla arkadaşından veresiye almıs motorunu.
Öncesinde chooper ı ve scooter ı vardı.
Motorun borclarını ödemekte zorlanıyordu, altına lastik bile alamamış.. Kaza anındaki lastikler resmen kabak.
Yağmur yeni yağmaya başlamış yerler çok tehlikeli.
Bir anlık dikkatsizlik sonucu olan bu..
Mertle dün tanıştım.
Akşamında kaybettim.
Arkadaşlar;
Hayatta her konuda edineceğiniz tecrübede sınır yok.. Motosiklet konusunda ne kadar bilgiliyim tecrübeliyim derseniz deyin, milisaniyelik hatalar affetmez.. Lütfen motosikletleri hız yapma, adrenalin atma amacı ile kullanmayalım.. Motosiklet hayatıma girdi gireli ss motorlar hiç ilgimi çekmedi korkuttu beni.. Aramızda bu motorlardan kullanan cok var, üzerine binince hele birde egzoz varsa, kendisini kaybediyor insan.. Yaptıklarını videoya çekse ben ne yaptım diye şaşırırsın.
Binmeyin hız motorlarına arkadaslar, önünüzü görmeden gaza basmayın, lastiğinize güvenmeden yola çıkmayın..
Motosiklet kullanırken malesef bütün sebeplerin bedelinin neredeyse tamamını motosiklet sürücüleri bizler ödüyoruz.Araba hatalıdır motor zarar görür.Asfalt bozuktur motor zarar görür.Yağmur,kar sis olur aynı.O yüzden bari kendimizin belirleyebildiği durumlarda dikkatli olabilsek.Keşke o hava da biraz daha hızı yavaş olsaymış.Zonguldağı bilirim Üniversite zamanı 5 sene kaldım.Özellikle o bölge tünellerin olduğu yerdir.Oralarda biraz daha dikkatli olmak lazım.Çok üzücü:(
Basının yazdıklarına fazla inanmamak lazım. Bizim memlekette bir kaza oldu. Yol çok kalitesiz ve buzlu idi. Şoförü de tanıyoruz. Şoför hatası diye yazdılar. İnternet sitesinde ölmüş adama küfreden bile oldu... :/ Allah rahmet eylesin.
http://www.gunceltrend.com Binicem üstüne... Vurucam kırbacı!
ah be abicim içim parçalandı, nolursunuz yavaş ve dikkatli olalım, oyuncak değil altımızdaki makineler... allah rahmet eylesin :(
Allah rahmet eylesin, geride kalanlara sabırlar versin. Ailesine bu acıyı yaşatmak çok kötü. Saniyelik bir olay,iyi bilmek bilmemek çok önemli değil,memlekette öküz dolu pat diye durur, aniden çıkar, "U" dönüşü yapar,görmez kurtara bilirsen kurtar artık, sonrada sadece pardon der.Senin hayatın ile oynadığının farkında bile değildir. Motorcunun hayatı bu devirde pamuk ipliğine bağlı.
allah rahmet eylesin.. içler acısı bir kaza.. sinir gerici..
yol mühendisleri ve onların başında olanlar kana doymadılar mı halen..
duble yol yaptılar, görsen krallara laik.. sol şeritte gidiyorsun 90, ve birden önündeki araç zınk diye duruyor çünkü dönel kavşak var.. iki şeritli yolun sol şeriti anlamsız sebeblerden dolayı dönüş şeriti haline geliyor.. vay be.. ne güzel yol yaptınız.. "biz hede höde kilometre yol yaptık.." iyi mok ettiniz! göz boyamayın - ondan önce de yol vardı, tek farkı şimdi güzel görünümlü yollarda can veriyoruz!
video yine buna örnek.. acı bir örnek..
böyle kazaya karışmamak için %100 garanti verecek bir yöntem olmayabilir, fakat tedbir amaçlı yapılacak şeyler var..
- Takip mesafesi: hızımıza göre mesafeyi arttırmak şehir içi 2 saniye, şehir dışı 3, otoyol 4 saniye
ha pratikte o trafikte mümkün olmuyor, hemen araya biri giriyor fakat hayatta kalabilmek için buna uymak zorundayız - unutmamak gerekir ki hızımız arttıkça duruş mesafemiz hızımızın karesine göre artar:
lastiklerimiz sağlam, asfalt temiz, yağış yoktur ve zihnimiz yerinde olduğunda, 30 km hız ile duruş mesafemiz 18 metre dir, 50 hız yaptığımızda duruş mesafemiz 54 metreye çıkar, 90 km ile 108 metre dir ki 90 ile gittiğimizde 27 metre yol katederiz saniyede - mesafe şart!!- Ön görüşlü olmak: sadece önümüzdeki araca odaklanma yerine bir kaç araç önündeki durumuda dikkate almak ve araç olmasa bile yola dikkat etmek,
kavşak mı geliyor, tali yolu mu, trafik lambası mı, yaya geçitimi, benzinlik mi, vs..- Güvenli sürüş eğitimi almak: eğitim şart, frenlemeyi öğrenmek şart, engele değil kaçış noktasına odaklanabilmek şart! bunlarıda kaza öncesi uygulayabilmek için sık sık çalışılmalı, tekrarlanmalı.. nasıl ayağımız takıldığında ve yere serilmek üzereyken ellerimiz kollarımız ile iç güdüsel siper alıp korunmaya çalışıyorsak bu frenleme ve odaklanma antrenman ile kaza anında içgüdüsel olarak uygulamaya başlarız.
Allah rahmet eylesin, gencecik çocuğu bu şekilde görünce içim parçalandı. Bazen 120 gibi sürata çıkınca geriliyorum, TEM'de falan bir tedirginlik geliyor, şimdi düşsem aynadaki kamyon üzerimden geçse diye. Yine kendimi onun yerine koydum hem çok üzüldüm hem de korktum.
Yakınlarına baş sağlığı diliyorum.
Mesafe de var aslında arabayla arasında, belki dalgınlığına gelmiştir ya da lastikleri kabak, frenleri sıkıntılıdır. Çok hızlı da gitmiyormuş, gencecik de çocuk yazık olmuş. Çok üzüldüm cidden. Yakınlarına baş sağlığı diliyorum ben de.
Bu hafta kaçıncı ölümlü kaza haberi. Allah rahmet eylesin. Yukarıda bir arkadaşın dediği gibi her an birimizin başına gelebilecek basitlikte bir kaza.
Hep korktuğum bir kaza türü. Her an dikkatli olmakta fayda var. Allah kimsenin başına vermesin.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)