Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
5. sayfa BirinciBirinci ... 345

TT Custom Choppers Ailesinden Herkese Merhaba

    REKLAM ALANI
  1. #81
    AYBERK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    TTCC... haber yok,ses yok,çıt yok.... ama hayranları çok,kaile alan yine yok!!!
    bakalım birdaha bu konu ne zaman hortlayacak...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82

    Üyelik
    26 Şubat 2010
    Şehir
    İzmir
    İyi birşey için gelmiş olan bir insana bu kadar mı geyik karşılama olur. Hocam iyi ki varsınız teşekkür ederiz.

  3. #83
    sularseller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Nexus 500
    Mecidiyeköydeki dükkanı kapatmışlar herhalde yada bana öyle geldi artık motosikletleri sergilenmiyor ve kepenkler var.
    yes, i'm falling... how much longer till i hit the ground? i can't tell you why i'm breaking down.do you wonder why i prefer to be alone? have i really lost control? i'm coming to an end.

  4. #84
    AYBERK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    hımmmm.....

    yeni tartışma konusu...

    bildiğim kadarıyla onlarda zaten aksini iddia etmiyorlar... yani; ''büküyoruz-kesiyoruz-biz yapıyoruz vs '' demiyorlar...

    yurt dışındaki firmalardan temsilcilik almışlar,farklı markalardan ürünleri birleştiriyorlar sonuçta...

    O.C.C gibi yapmıyorlar tabi-yapamıyorlar

    umarım TT CUSTOM'dan bi yetkili okurda cevaplar... ama zor gibi.....

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:34 ----------

    kendi web sayfalarından alınmıştır...

    TT Motor A.Ş.

    2005 yılında Tarhan Telli tarafından İstanbul'da kurulan TT İthalat İhracat Sanayi Limited Şirketi aynı yıl içinde Global Motor Company'nin distribütörlüğünü almış, 2006 yılında TT olarak Custom Chrome firmasinin Türkiye temsilcisi olmuştur.

    Bu dönemden sonrada Avrupa ve Amerika'nın önde gelen motosiklet parça üreticilerinden Arlen Ness, Performance Machine, Thunderbike, American Suspension ve Fred Kodlin Motorcycles gibi markaların da Türkiye distribütörü olmuştur. 2005 senesinde meydana getirdikleri ilk Türk tasarım ve üretimi olan motosikletlerinin 1 yıl boyunca "2002-24-EC" Vehicle Type Approval direktifleri doğrultusunda testlere tabi tutulmasından sonra (emisyon, darbe, yol, fren)

    Avrupa üretici belgesini almıştır. 2006 senesinde satış ve trafik tescil için gerekli olan yeterlilik belgesini; araç, imal, tadil ve montaj haklarını alıp yönetmelik gereği

    Tip onay belgelerini
    "37.A.I.T.M/M.O.T.O.Y. 2006/0214/00",
    "37.A.I.T.M/M.O.T.O.Y. 2006/0212/00",
    "37.A.I.T.M/M.O.T.O.Y. 2006/0213/00",
    "37.A.I.T.M/M.O.T.O.Y. 2006/0211/00"
    alıp satış sonrası yeterlilik ve garanti belgelerini ekleyerek üretime başlamıştır. 2006 senesinde ilk modelini tescillemiştir.

    Firma Türkiye'de üretilen ilk motosiklet modellerini 2006 yazında; 4 ayrı model,(Custom-Hunter-Hardcore-Chopper) 3 farklı motor varyantıyla,(1442cc-1638cc-1802cc) piyasaya sunmuştur. Bugün TT Motor A.Ş. lisansı altında 1000cc motosiklet üretimine devam eden firma, başta Avrupa Birliği ülkeleri olmak üzere dünyanın her noktasına ihracat yapabilecek pozisyona gelmiştir. Firmanın dünya çapında hayranlık uyandıran ve her gün binlerce tebrik e-maili almasını sağlayan tasarımlarının tümünü firmanın kurucusu olan Tarhan Telli bizzat dizayn etmektedir.

    TT Motor A.Ş. bütün modellerinin kaporta, şase ve karoser’leri kendi bünyesinde üretmekte olup, montaj ve üretim bandını Mecidiyeköy’deki genel merkezine toplamıştır. Bu doğrultuda modern bir boya ve üretim kompleksi kurarak motosiklet üretimine hız vermiştir.

    2008 senesinde iş adamı Emin Ali Çakırkaya’nın firmaya ortaklığıyla TT Motor A.Ş. adını almıştır. 2009 senesine 4 yeni model; (Irnes, Oldschool, Newage, Nasty) her modelin 3 farklı motor varyantını kendi bünyesine katarak model sayısını 8’e çıkartıp, dünya çapında farklı modelleri üretim hakkına sahip olan çok özel bir firma haline gelmiştir. Türkiye'de ve Avrupa'da motosiklet üretim haklarını elinde bulunduran TT Motor A.Ş, 2 modelinin fiyat politikasını aşağı çekerek seri üretime geçmeyi planlamaktadır ve bu doğrultuda Türkiye'den ihraç edilebilecek ilk motosiklet markasını oluşturmak için çalışmalarına devam etmektedir.

    TT Motor A.Ş., Türkiye'ye döviz getirmeyi ve istihdam oluşturmayı hedefleyen %100 bir Türk firmasıdır. 2500 m2 kapalı alan içerisinde pres atölyesi, karoser, montaj işlem üniteleri, İstanbul’un merkezindeki showroomu ve üretim bandıyla bir ilk olmaya devam etmektedir. 2009 senesinde Avrupa'dan Custom Chrome firmasi tarafindan "Best Business Performance in Growing Markets" ödülünü alarak sektörel çok iyi bir pozisyon elde etmiştir.

    Kurulduğu günden itibaren büyüyen ve üretimlerini hızlandıran firma Harley Davidson kullanıcılarını da unutmamış, onların hayalleri doğrultusunda servisinde Harley Davidson'a özel yedek parça ve aksesuar çeşitlilikleri sunarak Harley sahiplerine hızlı ve profesyonel servis imkanları sağlamıştır. 48 takım arkadaşıyla meydana getirdiği uzman kadrosuyla geçmiş yıllarda olduğu gibi 2009 yılında da çok başarılı günlere imza atan TT AİLESİ, motor severlere daha birçok ilki yaşatmak için atılımlarına tüm gücüyle devam edecektir.


    Teşekkürler


    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:37 ----------

    şahsen TT CUSTOM'ın yerinde olsa yapım aşamasının video'larınıda eklerdim...

  5. #85

    Üyelik
    14 Ağustos 2009
    Şehir
    MaTrİx
    Motosikleti
    2 teker olsun da tahtadan olsun
    kuştepedeki yer,orayı biliyorum,adamlar discovery channel a bile çıktılar,motorların sergilemiyorlar galiba o da kış sebebiyle,ama süper işçilik var,biraz destek çıksalar daha neler yaparlar,orda çalışanları tanımıyorum ama çok samimi davranıyorlar,Allah işlerini artırsırn

  6. #86

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    adamların motorları iyi ona bir laf yok birinci kalite iş yapıyorlar ama ne yazık ki türkiye realitesinden uzak.. fiyatlar uçuk kaçık burası california değil kimsenin geliride ayda 20 bin dolar değil kimsede villarda yaşamıyor deposunu 5 dolara dolduramıyor..

    dünyanın en pahalı benzinin olduğu vergilerin en pahalı olduğu bir ülkede custom yapıcaksan bu bilinçde yapıcaksın yoksa gazete dergilere çıkıp türkiyede olmayan bir kesme boş reklam yapmakdan öteye gidemessiniz...

    burası türkiye vergi dilimi belli benzin fiyatı belli insanların gelir düzeyi belli ona rağmen motoru seven çok insan var ve imkanlarını zorlayıp motor alıyorlar.. sende bu kesme satmak istiyorsan getir birinci sınıf 150cc 20bg lik 250cclik 30bg lik kalite motorlar yap gene heybetli customlarını bol çeşitte fiyatlarıda koy 7 nin tl 12 bin tl arası.. bak bakalım insanlar kapında nasıl kuyruk oluyor nasıl peynir ekmek gibi yok satıyorsun türkiyede efsane olursun harley gibi bir kültür oluşturursun onu bırak 70 ilde şube açarsın müşteriye gene yetişemessin...

    neticede o fiyatlarla o şekille bana göre zor extrem bir marka olmadan öteye gidemezler gibime geliyor...


5. sayfa BirinciBirinci ... 345

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler