Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Hoşbuldum

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    04 Mart 2022
    Motosikleti
    Honda Forza 250
    Alıntı GoGi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar;

    2 teker ile yeni hayatımın halen giriş bölümünü yaşarken, ara ara gelişme bölümüne geçebilmek için çabalar sarfediyorum. Bu zamana kadar sadece sokak aralarında yaptığım deneme sürüşlerime bu hafta ilk defa TEM' e çıkarak yeni bir sayfa açtım. Amacım Ataşehir' den Yavuz Sultan Selim köprüsüne bağlanıp Avrupa yakasına geçmek ve tekrar geri dönmekti.

    Yola çıkarken tedirginliğim biraz daha azdı. Bu durum motosikletimle olan ciddi ve seviyeli birlikteliğim için güzel bir aşamaydı. Arabayla sürekli geçtiğim yollar olduğu için ve motosikletimi aldıktan sonra aynı yollardan geçerken beynimde simülasyon yaratarak "şimdi motosiklet ile olsaydım şu şeritten şu hızda geçerdim vs" gibi senaryolar yaşardım. Bu senaryoları gerçek hayata vurduğumda fazla yabancılık çekmedim açıkçası. Safarideki yaban hayvanlarının nereden çıkacağını az çok tahmin edebiliyordum. Ancak beni zorlayan bir durum oluştu. O da rüzgar. Aşırı rüzgar ara sıra dengemin şaşmasına neden oldu. Ama büyütülecek bir problem yaşatmadı. Yavuz Sultan Selim ayrımına daha girmeden burada bu rüzgar varsa köprüde ne halt yerim diye düşündüm ve rotamı değiştirerek Kavacık kavşağına kadar gittim. kavşaktan tekrar ters istikamete doğru gidip, Kozyatağı' ndan minibüs caddesine çıktım. Kadıköy yapıp sonra yine ters istikamet kartal. Oradan da tekrar Ataşehir.

    Kısaca notlarım şu şekilde;
    1) Motosikletler tehlikeli değil, motorcular tehlikelidir. Yaşadığım 2 gerginlikte hep başrolde farklı motorcular vardı. Bunlara kendimce hain sincaplar dedim.
    2) Trafikte en tedirgin edici yabaniler filler ve gergedanlar (otobüs ve kamyonlar) ne hikmetse çok kibarlardı. Acemi olduğumu anladıkları için mi yoksa kendilerine kibar davranılınca onlar da aynı reaksiyonu mu verdi bilemedim. Ama tabi yaban hayatta kimseye güven olmaz.
    3) Aralardan geçmek tedirginlik veriyor. Bunu hala aşamadım. Aralık genişse geçiyorum ama başka motorcuların geçtiği dar yerlerden geçemiyorum. Bilmiyorum belki de geçmemek doğrusudur.
    4) Korna ve sinyal düğmelerine artık alışıyorum. Geçen haftaya kadar düğmenin yerine bakmadan bulamazdım. Şimdi buluyorum. sırada selektör düğmesinde.
    5) Sürüş esnasında, özellikle minibüs yolunda kulağımda sürekli Zafer Akçay hocanın sesi geliyordu. İnşallah tüm sürüşlerimde aynı sesi duymaya devam ederim.
    6) Aldığım hakimiyet eğitimi olmasaydı bu tecrübeyi yaşamam zordu ve eğer eğitim olmasaydı kaç ay sonra ve hangi acı tecrübeler sonunda bu deneyimi yaşardım bilmiyorum.
    7) Motosikletim Forza 250. Biraz da kendisiyle ilgi bilgiler vereyim. Efendim ilk motorum olduğu için kıyaslama yapabileceğim bir durum yok. Ancak bana güven veriyor. Ama hala "acaba vespa mı alsaydım" diye içimden geçirmiyor değilim. Bunun da sebebi vespa nın daha hafif olması. TEM de hızımı 100 'e de çıkardım, sakin de sürdüm, sokak aralarında yürüme hızında da sürdüm. Sonuçta 3.3 lt yaktı. İyi mi kötü mü tabi ki de sizler daha iyi bilirsiniz.
    8) TEM 'deki yolculuğumda yolda gördüğüm diğer motorculara korna ile selam vermek çok mu abesti bilmiyorum ama bu dünya ile tanışmadan önce sanki herkes birbirine selam verir diye biliyordum. Öyle değilmiş Bir iki motorcular selam verdi o kadar.
    9) Son olarak üstatlardan, özellikle TEM de motosiklet kullanmanın inceliklerini ve kendi tecrübelerini aktarmasını rica etsem de benim gibi ihtiyacı olan herkes nasiplense.

    Kazasız belasız sürüşler. Herkesin kurallara uymasını dilerim..

    Güneş kendini mayıs ayında olmamıza rağmen minnet rica kendini gösterdiği şu günlerde ben de artık yavaş yavaş kendimi yollarda göstermeye başladım.

    5 gündür günde 80 km ye yakın yol yapmaktayım. Bunun da hemen hemen tamamı İstanbul Anadolu Yakası TEM ve E5 te geçti. Yine farklı deneyimler gözlemledim ve tecrübem 600 km yi geçti. Rodaj bakımına da bir şey kalmadı.

    600 km lik çaylaklık döneminde her gün yeni şeyler öğreniyorum ve minimum risk ile yol alıyorum. Başta aldığım hakimiyet eğitimi ve sonrasında Zafer Akçay videoları çok işime yaradı. Yeni başlayacaklar için tek bir öneri hakkım olsa kesinlikle eğitim alınmasını öneririm.

    Yine yeni başlayacaklar için belki kılavuz olur diye aşağıda bir kaç notumu paylaşmak isterim;

    - Önce kendinize ne kadar güvendiğinizi tespit edin. Fikrim şudur ki eğer aklınızda kendiniz ile ilgili en ufak bir tereddüt varsa başlamayın.
    - En büyük sorun ülkemizin ortak derdi olan ekonomi. Ayırdığınız bütçeyi en efektif şekilde harcayın lütfen. 100.000 TL bütçeniz varsa lütfen 90.000 TL
    sini motosiklete ayırmayın. Farklı kalem başlıkları oluşturun ve önem derecenize göre değerlendirin.
    - Trafikte en büyük sıkıntıları diğer motosikletliler bana yaşattı. Sıkışık trafikte 70 - 80 KM hız ile ilerlerken vınnn diye yanınızda uçup giden
    türdeşlerimiz oluyor. Yanlışım varsa çaylaklığıma verin lütfen, bana doğru olan arkadan bir selektör ya da korna ile uyarıp yol istemesi daha doğru
    olur gibime geliyor. Bunun gibi daha çok örnek var.
    - Akan trafikte giderken takip mesafemi sürekli korudum. Ama insanımız takip mesafesinin ne olduğunu bilmediğini sakın unutmayın. Araya illaki birileri
    girer. Bunlara dikkat edilmeli.
    - Alacağınız ekipmanları seçerken bir çok bilene mutlaka danışın. Farklı fikirler kafa karıştırmaz tam tersi düşünemediğinizi düşünmenizi sağlayabilir.
    Örneğin aldığım eldiven mevsimine göre çok güzel ve rahat bir eldiven ama 14 15 derece hava sıcaklığında ellerimi üşüttü. Keşke bunun yerine daha
    ucuz bir eldiven alıp, 3 mevsim için bir eldiven için bütçe ayırsaydım. Botlarım gündelik bağcıklı sneaker tarzında. Tamam ayakta güzel duruyor ama
    önceliğimiz güvenlik olduğu için daha motosiklete uygun bir bot seçseydim. 2 tane pantolon aldım ama afadersiniz kendi mallığım! yüzünden içime
    sinmedi. Birincisinin paça boyunu çok kısa yaptırmışım. Çok kötü değil ama uzun kalmalıydı. İkincisi ise çok ufak büyük gibi geldi beli. İnternetten
    aldığım için iade ile uğraşmak istemedim. İyi bir terzi bulabilirsem belki küçültebilirim. (hiç sanmıyorum ama belki de zayıfladım).
    - Bir kere ufak bir düşüş yaşamak iyi gelir. Bir musibet bin nasihatten daha tesirli olduğu için hafif acılı Adana dürüm kıvamında bir ders oluyor. Ama
    tabi gidip bilerek düşün demiyorum yanlış anlaşılmasın. İnsanı yaşadığı acılar olgunlaştırdığı için bunu söylüyorum.

    Bundan sonra artık tecrübem 1.500 KM ye ulaştığında yazacağım bu konu ile ilgili.

    Kurallara uymak hem kendinize hem başkalarına hayat bağışlayabilir. Bağışlamasa bile hem kendinize hem başkalarına saygı göstergesidir.
    espresso bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    04 Mart 2022
    Motosikleti
    Honda Forza 250
    Alıntı GoGi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar;

    2 teker ile yeni hayatımın halen giriş bölümünü yaşarken, ara ara gelişme bölümüne geçebilmek için çabalar sarfediyorum. Bu zamana kadar sadece sokak aralarında yaptığım deneme sürüşlerime bu hafta ilk defa TEM' e çıkarak yeni bir sayfa açtım. Amacım Ataşehir' den Yavuz Sultan Selim köprüsüne bağlanıp Avrupa yakasına geçmek ve tekrar geri dönmekti.

    Yola çıkarken tedirginliğim biraz daha azdı. Bu durum motosikletimle olan ciddi ve seviyeli birlikteliğim için güzel bir aşamaydı. Arabayla sürekli geçtiğim yollar olduğu için ve motosikletimi aldıktan sonra aynı yollardan geçerken beynimde simülasyon yaratarak "şimdi motosiklet ile olsaydım şu şeritten şu hızda geçerdim vs" gibi senaryolar yaşardım. Bu senaryoları gerçek hayata vurduğumda fazla yabancılık çekmedim açıkçası. Safarideki yaban hayvanlarının nereden çıkacağını az çok tahmin edebiliyordum. Ancak beni zorlayan bir durum oluştu. O da rüzgar. Aşırı rüzgar ara sıra dengemin şaşmasına neden oldu. Ama büyütülecek bir problem yaşatmadı. Yavuz Sultan Selim ayrımına daha girmeden burada bu rüzgar varsa köprüde ne halt yerim diye düşündüm ve rotamı değiştirerek Kavacık kavşağına kadar gittim. kavşaktan tekrar ters istikamete doğru gidip, Kozyatağı' ndan minibüs caddesine çıktım. Kadıköy yapıp sonra yine ters istikamet kartal. Oradan da tekrar Ataşehir.

    Kısaca notlarım şu şekilde;
    1) Motosikletler tehlikeli değil, motorcular tehlikelidir. Yaşadığım 2 gerginlikte hep başrolde farklı motorcular vardı. Bunlara kendimce hain sincaplar dedim.
    2) Trafikte en tedirgin edici yabaniler filler ve gergedanlar (otobüs ve kamyonlar) ne hikmetse çok kibarlardı. Acemi olduğumu anladıkları için mi yoksa kendilerine kibar davranılınca onlar da aynı reaksiyonu mu verdi bilemedim. Ama tabi yaban hayatta kimseye güven olmaz.
    3) Aralardan geçmek tedirginlik veriyor. Bunu hala aşamadım. Aralık genişse geçiyorum ama başka motorcuların geçtiği dar yerlerden geçemiyorum. Bilmiyorum belki de geçmemek doğrusudur.
    4) Korna ve sinyal düğmelerine artık alışıyorum. Geçen haftaya kadar düğmenin yerine bakmadan bulamazdım. Şimdi buluyorum. sırada selektör düğmesinde.
    5) Sürüş esnasında, özellikle minibüs yolunda kulağımda sürekli Zafer Akçay hocanın sesi geliyordu. İnşallah tüm sürüşlerimde aynı sesi duymaya devam ederim.
    6) Aldığım hakimiyet eğitimi olmasaydı bu tecrübeyi yaşamam zordu ve eğer eğitim olmasaydı kaç ay sonra ve hangi acı tecrübeler sonunda bu deneyimi yaşardım bilmiyorum.
    7) Motosikletim Forza 250. Biraz da kendisiyle ilgi bilgiler vereyim. Efendim ilk motorum olduğu için kıyaslama yapabileceğim bir durum yok. Ancak bana güven veriyor. Ama hala "acaba vespa mı alsaydım" diye içimden geçirmiyor değilim. Bunun da sebebi vespa nın daha hafif olması. TEM de hızımı 100 'e de çıkardım, sakin de sürdüm, sokak aralarında yürüme hızında da sürdüm. Sonuçta 3.3 lt yaktı. İyi mi kötü mü tabi ki de sizler daha iyi bilirsiniz.
    8) TEM 'deki yolculuğumda yolda gördüğüm diğer motorculara korna ile selam vermek çok mu abesti bilmiyorum ama bu dünya ile tanışmadan önce sanki herkes birbirine selam verir diye biliyordum. Öyle değilmiş Bir iki motorcular selam verdi o kadar.
    9) Son olarak üstatlardan, özellikle TEM de motosiklet kullanmanın inceliklerini ve kendi tecrübelerini aktarmasını rica etsem de benim gibi ihtiyacı olan herkes nasiplense.

    Kazasız belasız sürüşler. Herkesin kurallara uymasını dilerim..


    100, 500, 1000 derken geldim 1.600 KM' ye. Adım adım gelişimimi gördükçe ne yalan söyleyeyim neden daha önce bu dünyaya girmemişim diye pişmanlık duyuyorum. Trafikte çekindiğim tüm detayları üzerimden attım diyebilirim. Artık kendime güvenim geldi ama bu hiç bir zaman agresif ve hızlı sürüş yaptım anlamına gelmesin. Kurallara uyarak, risklerden uzak, trafiğin akışını aksatmadan, yeri geldiğinde ivmelenen sakin sürüşlerimi gerçekleştiriyorum. Sinyal, hayat kurtaran bakışı, ayna kontrolleri tastamam. Her gün TEM üzerinden 40+40=80 KM yol yapıyorum. İki sefer Şile - Riva - Garipçe turları yaptım. Trafikte aralardan derelerden daha rahat geçmeye başladım. En önemlisi de daha az sinirlenmeye başladım artık.

    Motorumun ise 1.000 km rodaj bakımını Mutluhan' da yaptırdım. O konuda da herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Gayet ilgili ve diğer servislere göre daha uygun fiyata yaptırdım.

    Yakıt tüketimi konusuna gelecek olursak aldığım günden beri Trip A yı hiç resetlemedim. Verdiği değer şu ana kadar 2,7. Çoğu yerde Forza 'ların bu değerlerinin yanlış olduğu ve üzerine 0,5 daha eklenmesi gerektiği söyleniyor. Bu durumda da 3,2 gibi bir değere ulaşıyorum. Bu da tatmin edici ancak her gün uzun yol yaptığım düşünülecek olursa hemen hemen 10 günde bir bizim Forza efendinin karnını doyurmak zorunda kalıyoruz. Benzin olmuş 26... neyse bu konularda çok şey yazıp sonra siliyorum.

    Şu aralar şehir dışına bir tur organize etme planlarım var. Acaba 250 cc motorla yapılır mı? (tabiki de şaka) Rotalar oluşturuyorum kısa kısa. Tekirdağ tarafına doğru 2 ya da 3 günlük bir tur yapacağım. Sonraki hedefim ise Artvin olacak. Giderken Amasra, Sinop, Trabzon, Artvin ve dönüşte Erzurum, Sivas, Kastamonu, Bolu ve İstanbul gibi rota planlayacağım. Ama öncesinde bir eğitim daha alacağım. Bu da büyük ihtimalle Yamaha Akademinin Scooter+ eğitimi olacak.

    Son olarak hayatlarımız black mirror gibi. Ben artık motosiklet ile yaşadığımı hissetmeye başladığımı söyleyebilirim. Sabah olsun da motoruma bineyim ya da akşam olsun da rüzgarla dans edeyim diye sabırsızlanıyorum. Araba kullandığım zamanlar ise içime kasvet düşüyor. Fanusa sıkışmış balık gibi oluyorum. 2 gün kullanmadığım zamanlar ise çok özlüyorum. Sanırım artık ateş bacayı sardı ve güzel bir aşk başladı. Ayrıca beni hayata da bağladı. Özgürüm dediğim anlar sadece motosiklet üzerinde oluyor.

    Bu yayın dizisini artık burada bitiriyorum. Tecrübelerinden faydalandığım herkese çok teşekkür ederim.
    espresso bunu beğendi.

  3. #23
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı GoGi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    100, 500, 1000 derken geldim 1.600 KM' ye. Adım adım gelişimimi gördükçe ne yalan söyleyeyim neden daha önce bu dünyaya girmemişim diye pişmanlık duyuyorum. Trafikte çekindiğim tüm detayları üzerimden attım diyebilirim. Artık kendime güvenim geldi ama bu hiç bir zaman agresif ve hızlı sürüş yaptım anlamına gelmesin. Kurallara uyarak, risklerden uzak, trafiğin akışını aksatmadan, yeri geldiğinde ivmelenen sakin sürüşlerimi gerçekleştiriyorum. Sinyal, hayat kurtaran bakışı, ayna kontrolleri tastamam. Her gün TEM üzerinden 40+40=80 KM yol yapıyorum. İki sefer Şile - Riva - Garipçe turları yaptım. Trafikte aralardan derelerden daha rahat geçmeye başladım. En önemlisi de daha az sinirlenmeye başladım artık.

    Motorumun ise 1.000 km rodaj bakımını Mutluhan' da yaptırdım. O konuda da herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Gayet ilgili ve diğer servislere göre daha uygun fiyata yaptırdım.

    Yakıt tüketimi konusuna gelecek olursak aldığım günden beri Trip A yı hiç resetlemedim. Verdiği değer şu ana kadar 2,7. Çoğu yerde Forza 'ların bu değerlerinin yanlış olduğu ve üzerine 0,5 daha eklenmesi gerektiği söyleniyor. Bu durumda da 3,2 gibi bir değere ulaşıyorum. Bu da tatmin edici ancak her gün uzun yol yaptığım düşünülecek olursa hemen hemen 10 günde bir bizim Forza efendinin karnını doyurmak zorunda kalıyoruz. Benzin olmuş 26... neyse bu konularda çok şey yazıp sonra siliyorum.

    Şu aralar şehir dışına bir tur organize etme planlarım var. Acaba 250 cc motorla yapılır mı? (tabiki de şaka) Rotalar oluşturuyorum kısa kısa. Tekirdağ tarafına doğru 2 ya da 3 günlük bir tur yapacağım. Sonraki hedefim ise Artvin olacak. Giderken Amasra, Sinop, Trabzon, Artvin ve dönüşte Erzurum, Sivas, Kastamonu, Bolu ve İstanbul gibi rota planlayacağım. Ama öncesinde bir eğitim daha alacağım. Bu da büyük ihtimalle Yamaha Akademinin Scooter+ eğitimi olacak.

    Son olarak hayatlarımız black mirror gibi. Ben artık motosiklet ile yaşadığımı hissetmeye başladığımı söyleyebilirim. Sabah olsun da motoruma bineyim ya da akşam olsun da rüzgarla dans edeyim diye sabırsızlanıyorum. Araba kullandığım zamanlar ise içime kasvet düşüyor. Fanusa sıkışmış balık gibi oluyorum. 2 gün kullanmadığım zamanlar ise çok özlüyorum. Sanırım artık ateş bacayı sardı ve güzel bir aşk başladı. Ayrıca beni hayata da bağladı. Özgürüm dediğim anlar sadece motosiklet üzerinde oluyor.

    Bu yayın dizisini artık burada bitiriyorum. Tecrübelerinden faydalandığım herkese çok teşekkür ederim.
    Yamaha'nın scooter eğitimi aldığınızda izlenimlerinizi de buraya yazarsanız çok sevinirim. Ben de benim xmax ile 10bin km yaptım, son 2 yıldır evden çalıştığım için haftada 110km falan anca yol yapabiliyorum, ama ilk fırsatta benim de eğitim alma niyetim var. Yamaha'nın kendi eğitimleri nasıldır, fiyatları nedir vb. hiç bilgim yok, eğitimi almış birinden yorum almak faydalı olacak.

    Uzun yol konusuna gelince, forumda Gürcan arkadaş forza ile ege akdeniz ne kadar tarihi yer ver gayet güzel geziyor, burada konularını görmüşsünüzdür, o geziler yapılabildiğine göre her yere gidilir, sadece köy yollarında bozuk yollarda küfür ettiriyomuş anladığım kadarı ile. Gürcan'ı yazılarından fikir alabilirsiniz.

  4. #24
    gurcanozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2018
    Şehir
    Almanya
    Alıntı GoGi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    100, 500, 1000 derken geldim 1.600 KM' ye. Adım adım gelişimimi gördükçe ne yalan söyleyeyim neden daha önce bu dünyaya girmemişim diye pişmanlık duyuyorum. Trafikte çekindiğim tüm detayları üzerimden attım diyebilirim. Artık kendime güvenim geldi ama bu hiç bir zaman agresif ve hızlı sürüş yaptım anlamına gelmesin. Kurallara uyarak, risklerden uzak, trafiğin akışını aksatmadan, yeri geldiğinde ivmelenen sakin sürüşlerimi gerçekleştiriyorum. Sinyal, hayat kurtaran bakışı, ayna kontrolleri tastamam. Her gün TEM üzerinden 40+40=80 KM yol yapıyorum. İki sefer Şile - Riva - Garipçe turları yaptım. Trafikte aralardan derelerden daha rahat geçmeye başladım. En önemlisi de daha az sinirlenmeye başladım artık.

    Motorumun ise 1.000 km rodaj bakımını Mutluhan' da yaptırdım. O konuda da herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Gayet ilgili ve diğer servislere göre daha uygun fiyata yaptırdım.

    Yakıt tüketimi konusuna gelecek olursak aldığım günden beri Trip A yı hiç resetlemedim. Verdiği değer şu ana kadar 2,7. Çoğu yerde Forza 'ların bu değerlerinin yanlış olduğu ve üzerine 0,5 daha eklenmesi gerektiği söyleniyor. Bu durumda da 3,2 gibi bir değere ulaşıyorum. Bu da tatmin edici ancak her gün uzun yol yaptığım düşünülecek olursa hemen hemen 10 günde bir bizim Forza efendinin karnını doyurmak zorunda kalıyoruz. Benzin olmuş 26... neyse bu konularda çok şey yazıp sonra siliyorum.

    Şu aralar şehir dışına bir tur organize etme planlarım var. Acaba 250 cc motorla yapılır mı? (tabiki de şaka) Rotalar oluşturuyorum kısa kısa. Tekirdağ tarafına doğru 2 ya da 3 günlük bir tur yapacağım. Sonraki hedefim ise Artvin olacak. Giderken Amasra, Sinop, Trabzon, Artvin ve dönüşte Erzurum, Sivas, Kastamonu, Bolu ve İstanbul gibi rota planlayacağım. Ama öncesinde bir eğitim daha alacağım. Bu da büyük ihtimalle Yamaha Akademinin Scooter+ eğitimi olacak.

    Son olarak hayatlarımız black mirror gibi. Ben artık motosiklet ile yaşadığımı hissetmeye başladığımı söyleyebilirim. Sabah olsun da motoruma bineyim ya da akşam olsun da rüzgarla dans edeyim diye sabırsızlanıyorum. Araba kullandığım zamanlar ise içime kasvet düşüyor. Fanusa sıkışmış balık gibi oluyorum. 2 gün kullanmadığım zamanlar ise çok özlüyorum. Sanırım artık ateş bacayı sardı ve güzel bir aşk başladı. Ayrıca beni hayata da bağladı. Özgürüm dediğim anlar sadece motosiklet üzerinde oluyor.

    Bu yayın dizisini artık burada bitiriyorum. Tecrübelerinden faydalandığım herkese çok teşekkür ederim.
    Selamlar,

    Ben de Forza 250 sahibiyim, hatta bu 2. forzam, 4 yildir motosiklet kullaniyorum, Forza ile toplamda 25.000km civarinda gezmisligim var, bunlarin 18.000km civari uzun yol olmali. Akdeniz / Antik Kentler gezisinden doneli 2 hafta oldu.

    Tecrubenizin gelisimine bagli olarak, mesafeleri kademeli olarak arttirabilirsiniz. Once Riva, sonra Sile, sonra Agva, sonra Kilyos, sonra Karaburun, sonra Igneada, Sonra Edirne. Bir bakmissiniz benim gibi sabahin korunde cikip kendinizi Canakkale'de bulmussunuz.

    Forumda motosiklet gelisimimi okuyabilirsiniz, gezi yazilarimi da okuyabilirsiniz. Sorunuz olursa istediginiz zaman mesaj atabilirsiniz, ben de Mutluhan'a gidiyorum genelde.
    espresso, GoGi ve tommygun bunu beğendiler.

  5. #25
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    04 Mart 2022
    Motosikleti
    Honda Forza 250
    Alıntı gurcanozturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar,

    Ben de Forza 250 sahibiyim, hatta bu 2. forzam, 4 yildir motosiklet kullaniyorum, Forza ile toplamda 25.000km civarinda gezmisligim var, bunlarin 18.000km civari uzun yol olmali. Akdeniz / Antik Kentler gezisinden doneli 2 hafta oldu.

    Tecrubenizin gelisimine bagli olarak, mesafeleri kademeli olarak arttirabilirsiniz. Once Riva, sonra Sile, sonra Agva, sonra Kilyos, sonra Karaburun, sonra Igneada, Sonra Edirne. Bir bakmissiniz benim gibi sabahin korunde cikip kendinizi Canakkale'de bulmussunuz.

    Forumda motosiklet gelisimimi okuyabilirsiniz, gezi yazilarimi da okuyabilirsiniz. Sorunuz olursa istediginiz zaman mesaj atabilirsiniz, ben de Mutluhan'a gidiyorum genelde.

    Merhaba

    Yazdıklarınızın hepsini keyifle okudum. Çok güzel bir deneyim olmuş ve bu deneyimleri çok güzel anlatmışsınız. Hatta çadırda kalma konusunda bana cesaret verdiniz. Decathlon 'dan çadır bakıyorum. Youtube dan inceleme videolarını takip etmeye de başladım.

    Dediğiniz gibi öncelikle kısa mesafeli başlamayı düşünüyorum. Daha önce gitme şansım olmadığı Amasra, Kastamonu, Sinop ve en doğuda Artvin' e gitmeyi çok istiyorum.

    Forza 250' den de çok memnunum. Yarı yolda bırakacak bir makinaya benzemediği için de bana güven veriyor açıkçası. Ama eğer ben de kendimi tanıyorsam kesinlikle CC yükseltmek için bir yıl içinde girişimlere başlayacağım Şimdi bile Kymco DT X360 'a geçsem mi diye düşünüyorum.

    Kesinlikle size soracaklarım olacaktır. Ben de Mutluhan' a giderim diye düşünüyorum bundan sonra açıkçası. Bir gün denk getirebiliriz umarım.

  6. #26
    gurcanozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2018
    Şehir
    Almanya
    Alıntı GoGi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba

    Yazdıklarınızın hepsini keyifle okudum. Çok güzel bir deneyim olmuş ve bu deneyimleri çok güzel anlatmışsınız. Hatta çadırda kalma konusunda bana cesaret verdiniz. Decathlon 'dan çadır bakıyorum. Youtube dan inceleme videolarını takip etmeye de başladım.

    Dediğiniz gibi öncelikle kısa mesafeli başlamayı düşünüyorum. Daha önce gitme şansım olmadığı Amasra, Kastamonu, Sinop ve en doğuda Artvin' e gitmeyi çok istiyorum.

    Forza 250' den de çok memnunum. Yarı yolda bırakacak bir makinaya benzemediği için de bana güven veriyor açıkçası. Ama eğer ben de kendimi tanıyorsam kesinlikle CC yükseltmek için bir yıl içinde girişimlere başlayacağım Şimdi bile Kymco DT X360 'a geçsem mi diye düşünüyorum.

    Kesinlikle size soracaklarım olacaktır. Ben de Mutluhan' a giderim diye düşünüyorum bundan sonra açıkçası. Bir gün denk getirebiliriz umarım.
    Tesekkurler.

    Benzer bir geziyi gecen sene yapmistim, tecrubenize dusunerek Sinop - Cide arasini sahilden gecmemenizi oneririm.

    http://www.motosiklet.net/forum/etki...ara-sinop.html
    http://www.motosiklet.net/forum/etki...de-amasra.html
    http://www.motosiklet.net/forum/etki...olu-iznik.html

    Forza sonrasi Kymco size sadece guc verecektir, kalite olarak cok kotu degil. Ekrani cok guzel, on cami oldukca yetersiz, lastikler disli gibi ama bozuk yolda nasil bilemiyorum. Honda ADV 360 bekleyebilirsiniz, gelecek yil Turkiye'ye gelmesi bekleniyor. Benim aklimda ADV 360 veya X-ADV var.

    Anadolu Yakası'ndayım ben, eger siz de bu yakada iseniz çadır vs için Kadikoy PTT'nin karsisindaki Kadikoy Carsisi'nin en alt katinda asker ve kamp malzemeleri satan dukkana da bakabilirsiniz, daha kaliteli ama uygun urunler cikabiliyor.
    GoGi ve espresso bunu beğendiler.

  7. #27
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    04 Mart 2022
    Motosikleti
    Honda Forza 250
    Alıntı gurcanozturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tesekkurler.

    Benzer bir geziyi gecen sene yapmistim, tecrubenize dusunerek Sinop - Cide arasini sahilden gecmemenizi oneririm.

    http://www.motosiklet.net/forum/etki...ara-sinop.html
    http://www.motosiklet.net/forum/etki...de-amasra.html
    http://www.motosiklet.net/forum/etki...olu-iznik.html

    Forza sonrasi Kymco size sadece guc verecektir, kalite olarak cok kotu degil. Ekrani cok guzel, on cami oldukca yetersiz, lastikler disli gibi ama bozuk yolda nasil bilemiyorum. Honda ADV 360 bekleyebilirsiniz, gelecek yil Turkiye'ye gelmesi bekleniyor. Benim aklimda ADV 360 veya X-ADV var.

    Anadolu Yakası'ndayım ben, eger siz de bu yakada iseniz çadır vs için Kadikoy PTT'nin karsisindaki Kadikoy Carsisi'nin en alt katinda asker ve kamp malzemeleri satan dukkana da bakabilirsiniz, daha kaliteli ama uygun urunler cikabiliyor.


    X-ADV hayallerimi süslüyor ama olması çoooooook zor maalesef. ADV 350 yi de 100 Oktan TV de ön incelemesini izledim. Tam biçilmiş kaftan. Ama ne zaman geleceği hala bilinmiyormuş.

    Tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)