lawyer_16 adlı üyeden alıntı
Hoşgeldin toprağım. Yanlış bilmiyorsam motorun 2 silindir. Kolay arıza çıkartan bir model değil. Memleketim de soğuk olduğu için motorun uzun ömürlü olacaktır. Yalnız motor ve lastikler iyi ısınana kadar sert kullanma derim. Çünkü motor için optimum sıcaklık 80-100 derece, Sivas'ta o dereceye erişmesi için biraz zaman gerekiyor. Isınana kadar düşük devirlerde idare et.
Lastik olarak da iyi bir takım edinirsen senin için iyi olur çünkü kalitesiz lastikler kolay ısınmaz ve yol tutmaz. Sivas'ta bazı kavşaklarda dönüşler ters eğimde kalabiliyor. Onlara dikkat et. Motorun zeminle olan açısını fazla azaltma ters eğimlerde. Çünkü soğuk memleket ve lastik tutuşu çok etkileniyor sıcaklıktan.
Bu kış son gelişimde dikkat ettim de istasyon caddesinde özellikle yayalar yola çok atlıyor. Yaya geçidinde üstünlük muhabbetinden dolayı bakmadan atlayanlar var. Arabalar da bilinçlenmiş yol veriyorlar normal olarak. İlk zamanlarda motora hakimiyete dikkat ederken yaya geçitlerini gözden kaçırabilirsin aman ha dikkat et. Mümkünse haftada 1 boş bir asfalta gidip fren ve keskin manevra çalış, yarım debriyaj ve yavaş yarış çalış, motorun önüne, göstergelere, ellerine bakmadan motoru sürmeye alış.
Son olarak ekipmanların ne kadar tam o kadar güvendesin. Ama en önemli ekipman eğitim, dikkat ve trafik kurallarına uymaktır. Kazasız sürüşler hayırlı uğurlu olsun.