Aynı süreçten taze çıkmış; gelecekte 650 cc bir Cruiser ya da Enduro hedefi olan birisiyim.
Geldiğim son durum şu;
1)Araba konforu istiyorsan scooter, nasıl olsa değiştireceğim ve vitesli ile devam edeceğim diyorsan tecrübe edinmek için vitesli al...
2)Japon ve diğer kaliteli türevlerini alamıyorsan ne aldığının çok da farkı yok (hint de dahil), ha bisiklet almışsın ha motorlu bisiklet...
3)Servis ve motordan anlayabilecek usta mevzusu, yedek parça bulunabilirliği ve temininin kolaylığı, nolur nolmaz düşse de kalksa da maddi olarak seni yormayacak bir seçenek üzerinde dur...
4)Sonuçta geldiğim nokta şu... Tek silindir olmasına rağmen titreşimi az olan, sele konforu daha iyi gibi konuşulan, 150-250 cc aralığında, kaporta kalitesi muadillerine göre 1 tık daha iyi, muadillerine göre daha tatmin edermiş gibi görünen bir çinli ile başlamak...
vee neredeyse 6 aylık git-gellerden ya da gel-gitlerden sonra
RKS Titanic 150 S'te karar kıldım ve siparişimi geçtim, sabırsızlıkla bana ulaşmasını bekliyorum...
Malum kur durumlarından dolayı elini çabuk tut derim.
Tecrübeli arkadaşlar daha da yardımcı olabilirler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:38 ----------
Hint veya Kore mallarını asla kötülemiyorum, ama bizim gibi arabadan sonra 2 tekere gönlünü kaptıran orta yaşlı kesimin servis mantalitesi; minimum Honda ve Yamaha'nın verdiği servis hizmeti ile başlar ha keza araçların kalitesi de. Buna en yakın Hintli Bajaj'dır gördüğüm kadarı ile... ama malum sıkıntıları; gerek akü kaynaklı gösterge resetlenmesi, gerek arka diskteki vidanın gevşeyip tekeri kitleme problemi gibi... bu gibi problemleri yaşatma ihtimali, lastiklerin değiştirilme mecburiyeti, "elektronik şans işidir" tabirinin bu tip motorlarda da var olması sebebiyle... bu kadar fiyat farkına değmez gibi geliyor...