Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Bildiri: Bir Yeni Yetmeniz Var! Tanışmak ve Aydınlatmak İçin Tıklayın!

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    24 Ocak 2017
    Kusura bakmayın yazmayı unutmuşum.
    Motun bir kaç eksiği var onları halledip 125cc bir motorla takas edicem. A1 alma nedenim hem motorsiklet aşkına kapılmam ve küçük çaplı bir motor sürmek. 125 Cc motorla takas etmek kolay olucak neredeyse herkes cc yükseltmek için uraşıyor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    ModernKovboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ocak 2017
    Şehir
    Denizli
    Alıntı motorcu26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kusura bakmayın yazmayı unutmuşum.
    Motun bir kaç eksiği var onları halledip 125cc bir motorla takas edicem. A1 alma nedenim hem motorsiklet aşkına kapılmam ve küçük çaplı bir motor sürmek. 125 Cc motorla takas etmek kolay olucak neredeyse herkes cc yükseltmek için uraşıyor.
    cc Yükseltmeden önce mevcut cc'nin hakkını vermeyi ihmal ediyorlar ne yazık ki. Motosiklet kazalarının temel sebebinin sürücü olması da bu yüzden. Ben ehliyet, motor ve alet edevat -kask, bot, koruyucular vs.- toplamda 5000 TL, çok çok 6000 TL ayırabileceğim. Haliyle 2. el bir YBR-125 en iyisi olacak benim için.

    Şehir belirtmemişsin fakat İstanbul'daysan alt jenerasyon olarak takılabiliriz. Sanırım yaz sonuna kadar hallederim bu işi.
    Motorcu olmak; hapşıran bir diğer motorcu arkadaşına "Çok sür." demektir.

  3. #23

    Üyelik
    24 Ocak 2017
    Eskişehirdeyim hocam ne yazık ki, hız seven bir insan deilim ekipman çok önemli ne yazıkki senin kadar yüksek bütçe bırakamıyorum ekipmana ama gene kaliteli malzemeler alıcam nasip olursa

  4. #24
    ModernKovboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ocak 2017
    Şehir
    Denizli
    Alıntı motorcu26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eskişehirdeyim hocam ne yazık ki, hız seven bir insan deilim ekipman çok önemli ne yazıkki senin kadar yüksek bütçe bırakamıyorum ekipmana ama gene kaliteli malzemeler alıcam nasip olursa
    Bana kalırsa tamamlayana kadar tedbiri elden bırakmamak koşuluyla, en önem arz edenden az önem arz edene doğru elinize para geçtikçe almanız daha doğru olur. Fiyatları pek bilmiyorum fakat bence kıytırık bir kaskla gezecek kişi artçı olarak bir imam almalı arkasına.

    Bu arada beş-altı binlik bütçem sadece alet edevat değil. Motoru sanırım üç bin civarına hallederim. Geriye iki iki buçuk bin falan kalır. Bunun ehliyete bin lirası gitse, kalan parayla teçhizatımı alırım sanırım.
    Motorcu olmak; hapşıran bir diğer motorcu arkadaşına "Çok sür." demektir.

  5. #25

    Üyelik
    24 Ocak 2017
    Başlangıç olarak LS2 kask düşünüyorum mont ve paltolonlara bakmdaım ama LS2 kask kötü bi kask deil başlanıç için iyi gibi ve fiyatıda uygun. Motorsikleti bende ybr 125 düşünüyorum görünüş olarak da yakışklı ve bildim kadarıyla yakıtı az olan bi motorsiklet
    mandarake bunu beğendi.

  6. #26
    ModernKovboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ocak 2017
    Şehir
    Denizli
    Alıntı motorcu26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Başlangıç olarak LS2 kask düşünüyorum mont ve paltolonlara bakmdaım ama LS2 kask kötü bi kask deil başlanıç için iyi gibi ve fiyatıda uygun. Motorsikleti bende ybr 125 düşünüyorum görünüş olarak da yakışklı ve bildim kadarıyla yakıtı az olan bi motorsiklet
    Yakıtı oldukça az. 100 km / 2.54 lt olarak kayıtlara geçiyor. Benzinin şu an -95 oktan kurşunsuz- 5.39 olduğunu düşünecek olursak; 5.39x2.54'ten 13.69 demek. Bunu da 100 kmye yayacak olursak kilometresi 13 kuruşa denk geliyor.

    13 kr. Benim okulum ve evim arasındaki mesafe 6 km. Minibüs 1.15 TL; Motor 0.82 Kr paha biçilemez

  7. #27

    Üyelik
    30 Mart 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    Mondial cup, Pulsar 200 NS, Dominar, Honda NC750 S
    Bajaj avenger ver. Bayide üstüne oturmuşluğum var ama huyunu suyunu bilmem, fakat şekil şemal güzel. Bide servisi paçası filan öbür muadillere göre açık ara öndedir. İkinci olarak Regal diyecektim ama zaten yazmışsın. 'Nadir liseli' olduğun içinde takdir ettim.
    Sonuçta hepimiz ölecez...!

  8. #28
    ModernKovboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ocak 2017
    Şehir
    Denizli
    Alıntı sheriff87 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bajaj avenger ver. Bayide üstüne oturmuşluğum var ama huyunu suyunu bilmem, fakat şekil şemal güzel. Bide servisi paçası filan öbür muadillere göre açık ara öndedir. İkinci olarak Regal diyecektim ama zaten yazmışsın. 'Nadir liseli' olduğun içinde takdir ettim.
    Bajaj Avenger yanlış bilmiyorsam 150 cc'den başlıyor. Ben en fazla 125cc alabiliyorum şimdilik. YBR-125'te karar kıldım bu arada. Motorun kasasını biraz daha şişik gösterebilirsem her şey çok daha güzel olacak. Yorum ve imla takdiriniz için teşekkür ederim.
    Motorcu olmak; hapşıran bir diğer motorcu arkadaşına "Çok sür." demektir.

  9. #29

    Üyelik
    29 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Benelli TNT 25
    Bajaj Discover 125 ST.
    Hayat her zaman sen tüm olanakları yaşayıp tüketmeden önce biter... W. Faulkner

  10. #30
    ModernKovboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ocak 2017
    Şehir
    Denizli
    Alıntı huduni adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bajaj Discover 125 ST.
    YBR-125 ile kıyasa girebilecek bir motor mudur sizce? Bajaj biraz daha düşük bütçe tavsiyelerinde adını duyuran bir marka sanki.
    Motorcu olmak; hapşıran bir diğer motorcu arkadaşına "Çok sür." demektir.

  11. #31

    Üyelik
    29 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Benelli TNT 25
    Alıntı ModernKovboy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    YBR-125 ile kıyasa girebilecek bir motor mudur sizce? Bajaj biraz daha düşük bütçe tavsiyelerinde adını duyuran bir marka sanki.
    Bence her motor her motorla kıyaslanabilir, hiç bir motor hiç bir motor ile kıyaslanmaz. :D

    Aslında, Ben bir motosiklette arkada çift amortisör gördüğüm an "Bu eski teknojiye mi para vericem?" diyip geçiyorum.
    Hayat her zaman sen tüm olanakları yaşayıp tüketmeden önce biter... W. Faulkner

  12. #32
    berkerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2013
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    bajaj ns 200/bmw r nine T
    Selamlar,

    öncelikle, tebriklerimi sunuyorum. Böyle insanların olduğunu görmek; özellikle gençlerin bazı değerlere sahip çıktığını bilmek insanın hoşuna gidiyor. Aslında, bir nevi kendimi görüyorum sizin gibi gençlerde. Hoş, benim de yaş yirmi yedi ama on sene de az bir zaman sayılmaz, değil mi? Bir dile hakim olmak ve bunu ciddiyetle yapmak, abartmadan söylüyorum ki insanın yaptığı işte de bellidir. Neyse, burası başka bir hikaye. Uzatmanın anlamı yok, bu yolda devam evlat ;)

    Önerime gelecek olursam, hoş karar kılmışsın ama naçizane fikrimi söyleyeyim. Ybr. Bajaj'a pek yanaşmanı tavsiye etmem. Nedeni motor değil, kurum ve servisler. Halihazırda anasayfada da göreceksiniz mevzuyu. Amacım ne bir kurumu karalamak ne de motoru kötülemektir. Lâkin, doğruyu söylemek de bu forumda herkesin görevi olduğu gibi benim de mazifem.

    Kardeşimde Bmw Nine T, ben de Pulsar var. İkimizin motorları arasında neden böylesine bir fark olduğunu ben de kendime sormuyor değilim. O konuya girmeye niyetim de yok. Gördüğüm şu ki -hoş böyle bir kanıya daha önce de varmıştım zaten- hakikaten para konuşuyor. Kardeşimin motorunda şu ana kadar bir sıkıntı olmadı ama servisine gittiğinde gördüğü ilgi alaka ile benim servise gittiğimde gördüğüm ilgi alaka arasında uçurum var. İlgi alaka derken, kırmızı halılardan, viski servislerinden bahsetmiyorum elbette. Bahsettiğim, muhatap bulmadır, yöneltilen bir soruya, soruna verilen cevaptır. Bu cevap, illaki forumda da adı sürekli zikredilen kişinin telefonuyla olmamalı. Ben bir ürün aldıysam, fiyatı ne olursa olsun bir sorunla karşılaştığımda muhatap bulabilmeliyim. Kurumsal olmak budur. Ama işler Türkiye'de öyle değil ne yazık ki. Amazon'dan bir örnek vereyim. 5 dolara aldığınız üründe bile, eğer kusurluysa sorgusuz sualsiz değiştirilir. "Lan zaten 5 dolar neyin tatavasını yapıyorsun" denmez. Ben bu motoru alırken, dört arkadaşıma da aldırdım. Aldırdım derken, tavsiye ettim ve tavsiyeme uyup aldılar. Ama gelin görün ki konu motordan açılınca yüzlerindeki ifade, "Berker seni dinleyen kafamı silkeyim" düşüncesi okunuyor. Belki onlar da arkadaşlarına tavsiye edecekti ama bu tür şeylerden dolayı etmeyecekler, ben de etmeyeceğim. Ybr alın diyorum artık.

    O nedenle, motor alırken bunları da düşünmek lazım. "Kurumsal" bir firmanın motorunu kullanmak her daim iyidir; gerek 50 cc az olsun gerek 3-4 beygir düşük olsun ama muhatap bulabil, birilerini araya sokmadan.

    Benim de ilk vitesli motorumdu ybr, kışın zor çalışırdı ama keyifli aletti. Soğuktan çalışmayan ekran, giderken stop etme gibi SAÇMA SAPAN sorunları yoktu, az giderdi ama üzmezdi. kararınızdan vazgememeniz dileğiyle.
    huduni bunu beğendi.

  13. #33

    Üyelik
    14 Temmuz 2016
    Şehir
    UŞAK
    Motosikleti
    HONDA-CBR125R-KAWASAKİ NİNJA250R
    s.a. dostum aramıza hoşgeldin chopper düşünüyorsan regal raptor derim ideal ve hakimiyet sahibi bir makina ben bizzat racing kullanıcısıyım ama

  14. #34
    ModernKovboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ocak 2017
    Şehir
    Denizli
    Alıntı berkerk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar,

    öncelikle, tebriklerimi sunuyorum. Böyle insanların olduğunu görmek; özellikle gençlerin bazı değerlere sahip çıktığını bilmek insanın hoşuna gidiyor. Aslında, bir nevi kendimi görüyorum sizin gibi gençlerde. Hoş, benim de yaş yirmi yedi ama on sene de az bir zaman sayılmaz, değil mi? Bir dile hakim olmak ve bunu ciddiyetle yapmak, abartmadan söylüyorum ki insanın yaptığı işte de bellidir. Neyse, burası başka bir hikaye. Uzatmanın anlamı yok, bu yolda devam evlat ;)

    Önerime gelecek olursam, hoş karar kılmışsın ama naçizane fikrimi söyleyeyim. Ybr. Bajaj'a pek yanaşmanı tavsiye etmem. Nedeni motor değil, kurum ve servisler. Halihazırda anasayfada da göreceksiniz mevzuyu. Amacım ne bir kurumu karalamak ne de motoru kötülemektir. Lâkin, doğruyu söylemek de bu forumda herkesin görevi olduğu gibi benim de mazifem.

    Kardeşimde Bmw Nine T, ben de Pulsar var. İkimizin motorları arasında neden böylesine bir fark olduğunu ben de kendime sormuyor değilim. O konuya girmeye niyetim de yok. Gördüğüm şu ki -hoş böyle bir kanıya daha önce de varmıştım zaten- hakikaten para konuşuyor. Kardeşimin motorunda şu ana kadar bir sıkıntı olmadı ama servisine gittiğinde gördüğü ilgi alaka ile benim servise gittiğimde gördüğüm ilgi alaka arasında uçurum var. İlgi alaka derken, kırmızı halılardan, viski servislerinden bahsetmiyorum elbette. Bahsettiğim, muhatap bulmadır, yöneltilen bir soruya, soruna verilen cevaptır. Bu cevap, illaki forumda da adı sürekli zikredilen kişinin telefonuyla olmamalı. Ben bir ürün aldıysam, fiyatı ne olursa olsun bir sorunla karşılaştığımda muhatap bulabilmeliyim. Kurumsal olmak budur. Ama işler Türkiye'de öyle değil ne yazık ki. Amazon'dan bir örnek vereyim. 5 dolara aldığınız üründe bile, eğer kusurluysa sorgusuz sualsiz değiştirilir. "Lan zaten 5 dolar neyin tatavasını yapıyorsun" denmez. Ben bu motoru alırken, dört arkadaşıma da aldırdım. Aldırdım derken, tavsiye ettim ve tavsiyeme uyup aldılar. Ama gelin görün ki konu motordan açılınca yüzlerindeki ifade, "Berker seni dinleyen kafamı silkeyim" düşüncesi okunuyor. Belki onlar da arkadaşlarına tavsiye edecekti ama bu tür şeylerden dolayı etmeyecekler, ben de etmeyeceğim. Ybr alın diyorum artık.

    O nedenle, motor alırken bunları da düşünmek lazım. "Kurumsal" bir firmanın motorunu kullanmak her daim iyidir; gerek 50 cc az olsun gerek 3-4 beygir düşük olsun ama muhatap bulabil, birilerini araya sokmadan.

    Benim de ilk vitesli motorumdu ybr, kışın zor çalışırdı ama keyifli aletti. Soğuktan çalışmayan ekran, giderken stop etme gibi SAÇMA SAPAN sorunları yoktu, az giderdi ama üzmezdi. kararınızdan vazgememeniz dileğiyle.
    Çok teşekkür ederim. Başlangıç adına, şimdilik 125cc bir Yamaha YBR ile başlayıp, bir ile iki yıl arası değişken tecrübe kazandıktan sonra Regal Raptor üzerinden Chopper/Cruiser türüne geçmeyi şu an için en uygun yol olarak görüyorum. Araştırmalarım sonucunda ön tecrübe kazanmadan 250cc ve üstü motosikletleri kullananların, en azından deneyenlerin en çok kaza sahibi olduğunu gördükten sonra böyle bir tedbir almaya kalkışacağım.

    Hem, yine araştırıp gözlemledikten sonra YBR-125'in ikinci el piyasasının da epey aktif, hatta belki de sınıfında en aktif olduğunu fark ettim. Yani alıp satım sırasında kaybedeceğim mevla en fazla 500 TL civarında olacak, o da 1-2 yıl gibi bir süre ile yorumlanırsa cep yakmayacak.

    RR konusunda da, Ali Usta'nın adını sıkça duyuyorum. O zamanlar geldiğinde de sorun yaşamayacağım gibi duruyor.

    Tekrardan teşekkür ederim. Servis konusuna bu kadar önem vermemiştim. ^^

    Alıntı BarisBurak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    s.a. dostum aramıza hoşgeldin chopper düşünüyorsan regal raptor derim ideal ve hakimiyet sahibi bir makina ben bizzat racing kullanıcısıyım ama
    Chopper olarak zaten gerek görüntü, gerekse fiyat performans değerlendirerek ikinci el bir RR almayı planlıyorum; zira sıfırını alırsam bir o kadar da masraf yapmam gerekecek. Hyosung GV-250 alıp elektrikli süpürge sesi duymaya niyetim yok.

    Öte yandan, Chopper konusunda karşıma bir diğer marka olarak Kuba/Keeway Superlight çıkmakta. Başlangıç adına 200cc bir Superlight da olabilir gibi sanki.

    Teşekkürler.
    Motorcu olmak; hapşıran bir diğer motorcu arkadaşına "Çok sür." demektir.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)