Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Yeni başlıyorum

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Gani Cırık - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1290 SAS
    Herkese iyi forumlar. Ankara'da A ehliyet kursuna devam ediyorum. 58 yaşındayım. Henüz bir motosikletim yok. Yeni başlayanlara küçük cc öneriliyor ama, yaş, otomobil ve yol bisikleti tecrübelerimden dolayı nispeten güçlü motorları kullanabilirim diye düşünüyorum. Motosiklet önerisinde bulunacak arkadaşlar için yardımı olur belki, boyum 178, kilom 72. Şehir içi ve daha çok da şehirlerarası uzun turlar düşünüyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    shadowmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    Hayırlı olsun, aklınızdaki tarz nedir peki ? Touring vb düşünüyorsanız düşük CC tavsiyeleri doğrudur. Düşük CC aynı zamanda hafif demektir ve başlangıçta yaşanacak hataları telafi eder. Herşeyden önce iki ayağınız yere sağlam basmalı. Scooter vb bir düşünceniz varsa 400 CC yamahalar sizi hem şehir içi hem uzun yolda rahatça götürür. Ben 100-1200 CC arası 8 farklı tarz ve güçte motor kullandım 30 yıldır. Şu an 200 CC bir cruser'ım var. Geçen bayram 4.000 km gezdim. Nasıl gezmek istediğiniz de önemli yani
    SAZMAN bunu beğendi.

  3. #3
    Gani Cırık - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1290 SAS
    İlginize teşekkür ederim. Scooter pek düşünmüyorum. Uzun yol motorları daha güçlü olur diye biliyordum, eksik/yanlış bilgi miymiş? Ankara'dan kalkıp İzmir'e İstanbul'a, Malatya'ya, Adana'ya gideceğim, birkaç gün kalıp geri döneceğim,... bunun gibi. Yamaha Diversion XJ6, BMW F700 GS gibi bir motorda gözüm var.

  4. #4
    shadowmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    Söylediğiniz motorlarla uzun yol rahat rahat yapılır. Öncelikle iyi eğitim almanızı öneririm. Dediğim gibi başkangıç seviyesinde saydığınız motorlar ağırlık ve güçleri gereği, acemilik dönemindeki hataları telafi etmez. Sizin gibi ileri yaşlarda motora yüksek cc ile başlayıp 1-2 ayda vaz geçen arkadaşlarım oldu. Her halikarda ciddi bir eğitim almalısınız. Genç birinin refleks ve sürüş adaptasyonu ile bizim yaşlardaki aynı olmuyor. Her motor uzun yola gider sonuçta. Biri ile 2 saatte diğeri ile 3 saatte gidersiniz. Önceliği sağlıklı bir ekipman ve eğitime verin derim. Dediğim gibi ben 200 CC ile, İstanbul-Kars yaptım.
    Gani Cırık bunu beğendi.

  5. #5
    oxus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2014
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    BMW F 650 - Yuki Scrambler - Kymco Downtown
    yapmayın hocam. hayatınızı riske atmayın, diğer araç deneyimlerinizi bahsettiğiniz marka/model motorlarla kıyaslamayın.

    bu forumda da bir arkadaş vardı, "600 cc ile motora başladım hiç sorun yaşamadım" türünde yorumlar ve videolar paylaşıyordu bir kaç ay sonra vefat etti.

  6. #6
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    R 1200 GS Adventure
    Hoşgeldiniz

    Tamam yaş ileri, kanın vücutta dolaşması daha sakin, bilinç yerinde vs. ama yüksek hacimli motosiklet kullanmak aynı zamanda donanım ve tecrübe gerektirir. Sadece kanın yavaşlamış olması yeterli değildir. Ama bu durum yetenek keşfedildikten kısa bir süre sonra upgrade edilebilir, bu sizin için avantaj olabilir. (daha genç arkadaşlara nazaran)

    Sanıyorum bu dönem gelecek olan 300cc sport touring modellerden başlamanız doğru olacaktır.
    Gani Cırık bunu beğendi.

  7. #7

    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Ankara
    Alıntı Gani Cırık adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yaş, otomobil ve yol bisikleti tecrübelerimden dolayı nispeten güçlü motorları kullanabilirim diye düşünüyorum.
    Lakin ki öyle değildir. Ehliyet kursu eğitimi ile motosiklete başlayan herhangi bir bireyin 250 cc'den daha güçlü bir motosiklet ile makul ölçüde güvenli olduğunu iddia etmek zor.

    Eğer eğitim motoru ile alınacak başlangıç eğitiminin ötesinde, Motto Akademi, Kaan Tuna, ART veya benzeri bir yerden özellikle kişinin kendi motoruyla alacağı profesyonel bir eğitim alınırsa o zaman Honda CB500F, tek silindirli F650GS veya 390 Duke gibi 47 beygir civarında bir motosiklet göze alınabilir.

    Haa, zamanım var imkanım var Motto Akademi'den başlangıç sonrası verilen adaptasyon eğitimi alırım deniyorsa (Ankara'da o imkanları var mı bilmiyorum) o zaman kişi canının istediği motorla başlar. 1 ay boyunca kapalı alan pratiğini hocalar gözetiminde yapar. Böylece Versys 650, MT-07, CBF 600, ER-6n/Z650 gibi orta segment bir motorla başlanması makul olur.

    Hangi koşul altında olursa olsun 90 beygir üzeri bir motosiklet ile başlamak akıllıca olmaz.

    ABS iyi bi'şey. ABS'li motor tercih edilirse daha iyi.

    Kaan Tuna'ya bir danışılabilir. Belki de ondan bir eğitim alınıp, nasıl bir motosiklete hakimiyetin yetebileceği hakkında profesyonel bir görüş istenebilir.

    Şöyle 250 cc ABS'li oturaklı bir motor olsaydı da önerseydik. Benim bildiğim 250 Duke veya 200 Duke'ün ABS'li olanları var.

    Yeni başlayan başlığına yazmışken şuna link vermezsem için rahat etmez.
    Gani Cırık bunu beğendi.

  8. #8
    Gani Cırık - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1290 SAS
    Değerli arkadaşlar, hepinize teşekkür ederim. Anlattıklarınızın çoğu benim de bildiğim, kafamda canlandırabildiğim tespitler, dediğiniz gibi olması gerektiğini düşünebiliyorum. Büyük, güçlü motorun kontrolü zordur, dolayısıyla tehlikelidir alışmayanlar (yeni başlayanlar) için. Bu çok açık ve anlaşılır. Buna rağmen hep kafama takılıyor: ben 600'lük bir motoru altımda 125'lik bir motor varmış gibi uysal ve sakin kullanamaz mıyım? İşte bu sorunun cevabını arıyorum. Bir önceki mesajımda 600 cc civarında motorlarda gözüm olduğunu söyledim ama, korkuyorum da. Bunun için 125 lik bir ikinci el alayım diye ciddi olarak düşünüyorum. Görebildiğim 125'likler hava soğutmalı, bu da beni düşündürüyor. Su soğutmalı olsa uzun yolda da rahat ederim diye düşünüyorum... Su soğutmalı küçük cc' li ne var?

  9. #9
    watercolours - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Coruscant
    Motosikleti
    speederbike
    Hava soğutmalılar uzun yol yapamaz diye birşey yok, çok da güzel yaparlar. Hava soğutmalıların sıkıntı yaşayacağı yer sıcak havada dur-kalkı bol olan trafikte gitmektir. Püfür püfür hava aldığı sürece -ki şehirler arası yol bunun en güzel ortamı- sorunsuz giderler.
    Öte yandan, 600cc'lik bir motoru uslu sakin 125cc gibi kullanabilirsiniz. Ama panik anında -ki ülkemiz trafiğinde bunlardan bolca yaşanıyor- yanlış bir hareket 125cc gibi sürdüğünüz 600'lük canavarın özüne dönmesine sebep olabilir.
    Gani Cırık bunu beğendi.

  10. #10
    Gani Cırık - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1290 SAS
    Alıntı zaferce adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lakin ki öyle değildir. Ehliyet kursu eğitimi ile motosiklete başlayan herhangi bir bireyin 250 cc'den daha güçlü bir motosiklet ile makul ölçüde güvenli olduğunu iddia etmek zor.

    Eğer eğitim motoru ile alınacak başlangıç eğitiminin ötesinde, Motto Akademi, Kaan Tuna, ART veya benzeri bir yerden özellikle kişinin kendi motoruyla alacağı profesyonel bir eğitim alınırsa o zaman Honda CB500F, tek silindirli F650GS veya 390 Duke gibi 47 beygir civarında bir motosiklet göze alınabilir.

    Haa, zamanım var imkanım var Motto Akademi'den başlangıç sonrası verilen adaptasyon eğitimi alırım deniyorsa (Ankara'da o imkanları var mı bilmiyorum) o zaman kişi canının istediği motorla başlar. 1 ay boyunca kapalı alan pratiğini hocalar gözetiminde yapar. Böylece Versys 650, MT-07, CBF 600, ER-6n/Z650 gibi orta segment bir motorla başlanması makul olur.

    Hangi koşul altında olursa olsun 90 beygir üzeri bir motosiklet ile başlamak akıllıca olmaz.

    ABS iyi bi'şey. ABS'li motor tercih edilirse daha iyi.

    Kaan Tuna'ya bir danışılabilir. Belki de ondan bir eğitim alınıp, nasıl bir motosiklete hakimiyetin yetebileceği hakkında profesyonel bir görüş istenebilir.

    Şöyle 250 cc ABS'li oturaklı bir motor olsaydı da önerseydik. Benim bildiğim 250 Duke veya 200 Duke'ün ABS'li olanları var.

    Yeni başlayan başlığına yazmışken şuna link vermezsem için rahat etmez.
    Verdiğiniz linkteki yazılarınızı okudum, videoları izledim. Teşekkür ederim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:39 ----------

    Ankara'da eğitimi alabileceğim kim(ler)i önerirsiniz?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:40 ----------

    Alıntı watercolours adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hava soğutmalılar uzun yol yapamaz diye birşey yok, çok da güzel yaparlar. Hava soğutmalıların sıkıntı yaşayacağı yer sıcak havada dur-kalkı bol olan trafikte gitmektir. Püfür püfür hava aldığı sürece -ki şehirler arası yol bunun en güzel ortamı- sorunsuz giderler.
    Öte yandan, 600cc'lik bir motoru uslu sakin 125cc gibi kullanabilirsiniz. Ama panik anında -ki ülkemiz trafiğinde bunlardan bolca yaşanıyor- yanlış bir hareket 125cc gibi sürdüğünüz 600'lük canavarın özüne dönmesine sebep olabilir.
    Anladım. Teşekkür ederim.

  11. #11

    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Ankara
    Alıntı Gani Cırık adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ankara'da eğitimi alabileceğim kim(ler)i önerirsiniz?
    Kaan Tuna yazmıştım. Ben de kendisinden eğitimler aldım. Başka yerlerden eğitimler de aldım ama size onu öneririm. https://www.facebook.com/anutnaak?fref=ts veya https://www.facebook.com/AlphaMotosi...emisi/?fref=ts

  12. #12
    Gani Cırık - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1290 SAS
    Ankara'da eğitim için forumda ilgili yerleri buldum...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:03 ----------

    Teşekkür ederim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:04 ----------

    Sayfasını inceliyorum. Teşekkür ederim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:07 ----------

    Alıntı shadowmaster adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun, aklınızdaki tarz nedir peki ? Touring vb düşünüyorsanız düşük CC tavsiyeleri doğrudur. Düşük CC aynı zamanda hafif demektir ve başlangıçta yaşanacak hataları telafi eder. Herşeyden önce iki ayağınız yere sağlam basmalı. Scooter vb bir düşünceniz varsa 400 CC yamahalar sizi hem şehir içi hem uzun yolda rahatça götürür. Ben 100-1200 CC arası 8 farklı tarz ve güçte motor kullandım 30 yıldır. Şu an 200 CC bir cruser'ım var. Geçen bayram 4.000 km gezdim. Nasıl gezmek istediğiniz de önemli yani
    Memnun musunuz Kuba SL 200'den?
    zaferce bunu beğendi.

  13. #13
    Lazasker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ocak 2017
    Motosikleti
    CRF 250 Rally
    Gani ağabey, motosikletin o gaz elciği varya, o bambaşka bir şey... Ne araba kullanmaya, ne bisiklet kullanmaya benziyor. 7 yıllık aktif araç sürücüsüyüm, 4-5 yaşımdan beri bisiklet sürerim ama motosiklete binip o gaza dokununca, motosikletin çok farklı bir dünya olduğunu anladım. Gaz elciğini başlayanların kontrol etmesi bir hayli güç. Tamam düz yolda sorun yok gibi görünüyor ama virajlar, şehir içi derken iş zorlaşıyor. Yüksek CC'de gaz tepkileri çok daha hassas oluyor. Gaza hafif bir dokunuş ile uçuşa geçmen arasında çok az bir zaman kalıyor yani. Düşük CC'de durum böyle değil. Gaz tepkileri daha yumuşak. Yanlışlıkla gazı açsan bile gidebileceğin hız belli çünkü, motor gücü üstüne çıkmana izin vermiyor. Kendimden şöyle bir örnek vereyim. Ben de yeni başladım. 150 CC'lik naked motosikletim var. 150 km'lik de bir tecrübem var. Geçen arkadaşımın 250 CC'lik racing motoruna bineyim dedim, inan 10 metre gidemedim. 250 değil de 600 lük bir şey olsaydı herhalde 10 metrede bir yere toslardım. Durum böyle, naçizane fikirlerim... Lütfen en fazla 250 CC'lik bir motosiklet ile başla derim ben.

  14. #14

    Üyelik
    05 Eylül 2016
    Honda nc 750 x DCT. Tam size göre.

  15. #15

    Üyelik
    19 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Hocam ben de bu işe yeni başladım. Sizin gibi otomobil ve bisiklet tecrübelerim vardı. Ama ilk kez ehliyet kursunun 150 cc lik motoruna bindiğimde, buranın bambaşka bir dünya olduğunu anladım. 1-2 saatlik 150 cc idmanıyla acemiliğimin bir kısmını attıktan sonra kendi 250 cc lik X City'me geçtim. 150 ve 250 cc arasında bile oldukça fazla bir güç ve ağırlık farkı varken 700 cc lik makinelerden başlamanızı kesinlikle tavsiye etmem.

    Acemilikte en çok yaşanan durum, fren yapılmak istendiğinde gaz kolunu tam kapatmamak oluyor. Bahsettiğiniz makineler 4-5 saniyede 100 km hıza çıkabiliyor. Refleksleriniz ne durumda bilmiyorum ama bu makinelerde gaz kolunu 1 saniye geç bırakmak ölüm demektir.

    250 cc lik bir motorun, şehir içinde ve uzun yolda sizi üzmeyeceğini düşünüyorum. Neden scooter düşünmüyorsunuz?

  16. #16

    Üyelik
    03 Aralık 2016
    Hocam bir rx3i evo yakışır sana hem 250 cc hemde touring

  17. #17
    Ergün Er. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ocak 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Araştırıyor..
    Alıntı Gani Cırık adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese iyi forumlar. Ankara'da A ehliyet kursuna devam ediyorum. 58 yaşındayım. Henüz bir motosikletim yok. Yeni başlayanlara küçük cc öneriliyor ama, yaş, otomobil ve yol bisikleti tecrübelerimden dolayı nispeten güçlü motorları kullanabilirim diye düşünüyorum. Motosiklet önerisinde bulunacak arkadaşlar için yardımı olur belki, boyum 178, kilom 72. Şehir içi ve daha çok da şehirlerarası uzun turlar düşünüyorum.
    Gani abi merhaba ,

    Ne kadar bir bütçe ayırdınız bilmiyorum , genel yorum yapacağım o nedenle . İlk başta max. 150cc bir motor ile başlamak mantıklıdır aslında ancak eğitim alırım ve dikkatli kullanırım diyorsanız uzun yol için 250cc su soğutmalı ve oturma pozisyonu rahat konforlu bir motosiklet almanızı tavsiye ederim. Touring ,sport touring , naked ve cruiser tarzı motorlar uygun olacaktır.

  18. #18
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    ''Cırık'' kelimesi ilgimi çekti, o sebepten yazayım dedim. Babaanne tarafımın lakabıdır.
    Şimdi abi, babam 62 yaşında, halen aktif motosiklet sürücüsü. Babam, korkmadan artçılık yapabildiğim nadir kişilerdendir. Fakat son zamanlarda aynı güveni pek hissetmiyorum. Yaşın ve zamanında yaptığı ihmallerin sonucu olarak, bacaklarda sıkıntı var, belinde zaten uzun yıllardır bir sorun var.Ani fren gerektiren yerlerde eskisi kadar hızlı reflekslere sahip değil,manevra kabiliyeti azalmış, hatta ışıkta dururken bazen motorun dengesini sağlamakta bile sıkıntılar çıkabiliyor.
    Şimdi nasıl bir kondisyona sahipsin onu bilmiyoruz, fakat eğer daha öncesinden motosiklet tecrüben olsa bu kondisyon meselesini biraz es geçebilirdik.
    Demem o ki sen Rx3i gibi bir motorla, yok japon olsun dersen (pek tavsiye etmem ama, o kadar da masum değil) Honda Nc serisi bir motosikletle başla. Bunların gaz tepkisi nispeten daha uysal. Ha para gani, azıcıkta beklerim dersen, Versys 300 ü bekle, ver 28 kağıtı tadını çıkar.

  19. #19

    Üyelik
    14 Temmuz 2016
    Şehir
    UŞAK
    Motosikleti
    HONDA-CBR125R-KAWASAKİ NİNJA250R
    s.a. hocam yeni başlıorsun ama vol kullandım diye tecübeli olduğunu savunmayn 2 tekere ne kadar değer verirseniz o da size verir yok es geçersenizo sizi yola çıkmadan öldürür ben 6 yıllık tecrübemle diyorum en fazla 250 cc ile başlayın o da zor gelicek belki ama en ideal 250 cc bir makina bence ekipmanınızı kesinlikle alın ama dediğim gibi 2 tekeri es geçerseniz o sizi yola çıkmadan düşürür gardınızı..
    Cihan53 bunu beğendi.

  20. #20
    Gani Cırık - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1290 SAS
    Arkadaşlar, farkına varmamışım, epey cevap vermişsiniz. Hepinize teşekkür ederim. Genel tavsiye/öneri maksimum 250 cc. Bir tanıdık daha NC750X önermişti. Tam karar vermedim ama, aklımda KTM 250 var, Duke ya da RC. ABS'li olması ve yakıt tüketimi beni cezbediyor. Tabi eğitim aldıktan sonra ve eğitmenin görüşlerini de dikkate alarak karar vereceğim. Motora 30 K'ya kadar ayırabilirim. Ekipman da alacağım tabi, en az ortalama.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:43 ----------

    "Cırık" bizim özgün soyadımızdır. Elbistan'lıyım. Babam arkadaşları dalga geçtiği için değiştirmiş. Cırık, ardıç kuşudur, güzel öter.
    Alıntı Metehan07-70 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ''Cırık'' kelimesi ilgimi çekti, o sebepten yazayım dedim. Babaanne tarafımın lakabıdır.
    Şimdi abi, babam 62 yaşında, halen aktif motosiklet sürücüsü. Babam, korkmadan artçılık yapabildiğim nadir kişilerdendir. Fakat son zamanlarda aynı güveni pek hissetmiyorum. Yaşın ve zamanında yaptığı ihmallerin sonucu olarak, bacaklarda sıkıntı var, belinde zaten uzun yıllardır bir sorun var.Ani fren gerektiren yerlerde eskisi kadar hızlı reflekslere sahip değil,manevra kabiliyeti azalmış, hatta ışıkta dururken bazen motorun dengesini sağlamakta bile sıkıntılar çıkabiliyor.
    Şimdi nasıl bir kondisyona sahipsin onu bilmiyoruz, fakat eğer daha öncesinden motosiklet tecrüben olsa bu kondisyon meselesini biraz es geçebilirdik.
    Demem o ki sen Rx3i gibi bir motorla, yok japon olsun dersen (pek tavsiye etmem ama, o kadar da masum değil) Honda Nc serisi bir motosikletle başla. Bunların gaz tepkisi nispeten daha uysal. Ha para gani, azıcıkta beklerim dersen, Versys 300 ü bekle, ver 28 kağıtı tadını çıkar.


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:45 ----------

    Neden scooter düşünmüyorum? Tam açıklayamam, bana motor gibi gelmiyor, bilmiyorum, ısınamadım.
    Alıntı Cihan53 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam ben de bu işe yeni başladım. Sizin gibi otomobil ve bisiklet tecrübelerim vardı. Ama ilk kez ehliyet kursunun 150 cc lik motoruna bindiğimde, buranın bambaşka bir dünya olduğunu anladım. 1-2 saatlik 150 cc idmanıyla acemiliğimin bir kısmını attıktan sonra kendi 250 cc lik X City'me geçtim. 150 ve 250 cc arasında bile oldukça fazla bir güç ve ağırlık farkı varken 700 cc lik makinelerden başlamanızı kesinlikle tavsiye etmem.

    Acemilikte en çok yaşanan durum, fren yapılmak istendiğinde gaz kolunu tam kapatmamak oluyor. Bahsettiğiniz makineler 4-5 saniyede 100 km hıza çıkabiliyor. Refleksleriniz ne durumda bilmiyorum ama bu makinelerde gaz kolunu 1 saniye geç bırakmak ölüm demektir.

    250 cc lik bir motorun, şehir içinde ve uzun yolda sizi üzmeyeceğini düşünüyorum. Neden scooter düşünmüyorsunuz?


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)