Honda VFR 800 kullanan arkadaşlara bazı sorularım olacak
Honda VFR 800 kullanan arkadaşlara bazı sorularım olacak
hoşgeldin
Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
Ben, crato’yum.
Arkadaşlar Merhaba. Honda Vfr800 Kullanıcıların Dikkatine..... Allah Nasip Ederse Bi Motor Alacam. Fakat Honda Vfr800 Ile Fazer S2 Arasında Kararsız Kaldım.duyduğum Kadarıyla Fazer S2 Nin Sürüş Güvenliği Pek Yokmuş.honda Daha Güvenliymiş ..... Bu Iki Mtor Hakkında Bilgisi Olan Arkadaşlardan Ricam Bana Yardımcı Olsunlar . Bide Vfr800 ün Max Hızı Nedir . Teşekkürler
vfr 800 biraz daha spor bir makinadır fazera göre son hızıda ibrede 260 gören var
-SeyyaH RiderS-
Arkadaşlar Herkesinde Bildiği Gibi Herşeyden önce Can Güvenliği Olmalı.benim Için Güvenlik ön Planda Olmalı.fezer S2 Ve Honda Vfr800 ün Artı Ve Eksilerini Yazarsanız Sevinirim. Allaha Emanet Olun
şimdi 2 motoru karşılaştırmak gerekirse biri naked bir motor diğeri sport toirng bir motosiklet
fazer'ın ağırlık merkezi vfr'a göre daha yukarda dolayısıyla virajı vfr kadar hızlı alamazsın virajda motosiklet racing gibi yatırıldığında arka kısmın savrulduğunu söyleyenler oluyor seri bir motoru var diğer motosikletlere göre dikkat edilmesi gerekir e 200km/h'lara yaklaşıldığında motosikletin yolda gidişide biraz dengesizleşebiliyor sonuçta aero racing makina gibi değil grenaj yok rüzgar için
vfr'a gelince bi kere v4 motoru bulunuyor bu sıralı 4 piston motora göre avantajlıdır motoru daha uzun ömürlü olur çünkü daha fazla tork olduğu içinde düşük devirlerdeki hızlanmasıda güzeldir ve doğal olarak azda yakar ağırlık merkezinin bazı race makinalara göre alcak olması ve ağır olması yolda daha güvenli bir sürüş sağlar aynı zamanda rahat bir sürüş pozisyonu dışında motorun üstüne yatıp gitmeyide mümkün kılması açısından güzel bi motosiklet
güçlü makina deneyiminiz varsa tavsiye edilebilir bir motor
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
bira önce hayabusayla roll-on videosunu izledim
http://videos.streetfire.net/video/H...uki_210128.htm
Yeşil Peri..tıtanıum Yüküm ağır geride kalırsın! Bulaşma avlayamazsın! Sakın deneme öldüremezsin! Vargeç ciddiyim
bir vfr800 kullanıcısı olarak ve 2006 fazer600 kullanmış biri olarak söylüyorum.vfr ile arasında dünya kadar fark var.frenlerinden başlayalım.vfr de combine frensistemine ek olarak abs de var.yani arka fren pedalına bastığınızda 1 sn kadar sonra otomatik olarak ön frende frenlemeye başlıyo.aynı durum ön içinde geçerli .ön frenlere basıldığında arkada 3 kaliperli fren balatasından sadece biri çalışıyo.abs müthiş bişey.her türlü yol durumunda frenleri kitleyemezsiniz.çakıl,yağmur,çamur...aırlık olarak vfr oldukça ağır bi motor.240 kilo.benzinle birlikte 250 kilo civarında.bu ağırlıktan dolayı fazer kadar çevik değil.direksiyonuda fazer kadar fazla dönmediğinden manevra kabiliyeti biraz kısıtlı.uzun yol için yapılmış bi motor. ben 9 saatte 800 km yaptım.herhangi bi ağrı hissetmedim.ama fazerla 1 saat sonunda bileklerimde feci şekilde ağrılar oluşuyodu.gelelim motoruna.vfr de 782 cc lik v4 motor var.v motorun avantajı titreşim diye bişey yok motorda.fazerda ise düz 4 silindir 7-8000 devirden sonra bileklerinize öyle vibrasyon veriyoki elektrik çarpmış gibi hissediyosunuz.ağırlığından dolayı vfr biraz ağır kalıyo.diğer 600 cc sportlar kadar atik değil.ama düzde 270 kmyi gören olmuş.109 beygir ve 80nm torku olan bu makine çogu 600 lüğe kafa tutar diyorlar ama farklı kalsmanda motor olduklarından bana göre pek mantıklı bi iş değil bu.artçı için konforu oldukça yüksek.fazera göre daha düz olan arka koltuğu oldukça rahat.hatta arka koltuk sürücünün oturduğu yere göre daha rahat ...motorda bişey demeyi unuttum.normalde 16 sübaplı olan bi motor sakin kullanımda 8 subaplı olarak çalışıyo.6800 devire kadar silindir başına 2 subap çalışırken bu devirden sonra geri kalan 8 sübapta açılıyor ve motorun karakteri bi anda değişiyo.6800 devire kadar yakıt konusunda oldukça cimri olan motor 6800 den sonra raceler kadar yakmaya başlıyo.ama 6. viteste 6800 devire geldiğinde yani vtec açılmadan önce gösterge 158 falan oluyo. yani hem hızlı hem ekonomik olarak sayılabilcek bi değer.vtec konusunda dikkat edilecek bi konu var küçük viteslerde yani 1-2-3 gibi mesela.virajlarda vtec açmamaya dikkat etmek lazım. arka tekerin atma riski olabilir...
bu arada arkadasım fazer s2 demissin..sanırım naked değil çnkü s2 lern nakedı henüz tr ye giris yapmadı diye biliyorum..
bahsettiiğin s2 lerin bide opsiyonel olarak abs si mevcut..tam olarak fazerın düşündüğün modelini söylersen karşılaştırma daha sağlıklı olur..
'
[COLOR="Blue"]
JustBe..[/COLOR]
çok makina kullandım hayabusa dahil ama şu an vfr 800 kulanmaktayım sürüş keyfi viraj fren yakıt bunların hepsi var.keyifli bir sürüş sakinleştirici diyebilirim.kullanan kardeşlerimiz de umarım aynı fikirdedir iyi geceler.
Kullanıyorum, gayet memnunum.
Merhaba arkadaslar, yeni bir vfr800x crossrunner (2014) kullanıcısıyım. Herseyden memnunum ama su on gosterge panelinin sallanmasını nasıl engelleyebılırız? On amortısorler cok sert gıbı gelıyor bana. Ozellıkle guzel asfalt olmayan yollarda bıraz zorlanıyorum. Sımdılık yenı olusuma verıyorum ama kontrol edebılecegım bısey var mı?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)