Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

honda VFR 800 kullanıcıları

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Motosikleti
    honda vfr 800 2005
    Honda VFR 800 kullanan arkadaşlara bazı sorularım olacak


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    mostwanted_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2006
    Şehir
    İst./Bostancı
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 ABS
    Hoşgeldin




  3. #3
    crato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC idi, calindi.
    hoşgeldin
    Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
    Ben, crato’yum.

  4. #4
    _CrazYDriveR81_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2006
    Şehir
    "-.Düzc£.-"
    Motosikleti
    HoNDa CBR 125R(RepsoL)
    sor sen ne soracaksan

  5. #5
    PHAETONW12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2005
    Şehir
    izmir/tire
    ben bir kere kullandım,hoşgeldin

  6. #6

    Üyelik
    02 Şubat 2009
    Arkadaşlar Merhaba. Honda Vfr800 Kullanıcıların Dikkatine..... Allah Nasip Ederse Bi Motor Alacam. Fakat Honda Vfr800 Ile Fazer S2 Arasında Kararsız Kaldım.duyduğum Kadarıyla Fazer S2 Nin Sürüş Güvenliği Pek Yokmuş.honda Daha Güvenliymiş ..... Bu Iki Mtor Hakkında Bilgisi Olan Arkadaşlardan Ricam Bana Yardımcı Olsunlar . Bide Vfr800 ün Max Hızı Nedir . Teşekkürler

  7. #7
    n-aim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda CBF 1000
    vfr 800 biraz daha spor bir makinadır fazera göre son hızıda ibrede 260 gören var
    -SeyyaH RiderS-

  8. #8

    Üyelik
    02 Şubat 2009
    Arkadaşlar Herkesinde Bildiği Gibi Herşeyden önce Can Güvenliği Olmalı.benim Için Güvenlik ön Planda Olmalı.fezer S2 Ve Honda Vfr800 ün Artı Ve Eksilerini Yazarsanız Sevinirim. Allaha Emanet Olun

  9. #9
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    şimdi 2 motoru karşılaştırmak gerekirse biri naked bir motor diğeri sport toirng bir motosiklet
    fazer'ın ağırlık merkezi vfr'a göre daha yukarda dolayısıyla virajı vfr kadar hızlı alamazsın virajda motosiklet racing gibi yatırıldığında arka kısmın savrulduğunu söyleyenler oluyor seri bir motoru var diğer motosikletlere göre dikkat edilmesi gerekir e 200km/h'lara yaklaşıldığında motosikletin yolda gidişide biraz dengesizleşebiliyor sonuçta aero racing makina gibi değil grenaj yok rüzgar için

    vfr'a gelince bi kere v4 motoru bulunuyor bu sıralı 4 piston motora göre avantajlıdır motoru daha uzun ömürlü olur çünkü daha fazla tork olduğu içinde düşük devirlerdeki hızlanmasıda güzeldir ve doğal olarak azda yakar ağırlık merkezinin bazı race makinalara göre alcak olması ve ağır olması yolda daha güvenli bir sürüş sağlar aynı zamanda rahat bir sürüş pozisyonu dışında motorun üstüne yatıp gitmeyide mümkün kılması açısından güzel bi motosiklet

    güçlü makina deneyiminiz varsa tavsiye edilebilir bir motor
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  10. #10
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Şubat 2009

    hii

    Alıntı n-aim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vfr 800 biraz daha spor bir makinadır fazera göre son hızıda ibrede 260 gören var
    bende duydum katılıyorum arkadasa

  11. #11
    bathu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2006
    Şehir
    SİNOP
    Motosikleti
    var 636
    bira önce hayabusayla roll-on videosunu izledim
    http://videos.streetfire.net/video/H...uki_210128.htm
    Yeşil Peri..tıtanıum Yüküm ağır geride kalırsın! Bulaşma avlayamazsın! Sakın deneme öldüremezsin! Vargeç ciddiyim

  12. #12
    thedentist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2006
    Şehir
    antalya /finike
    Motosikleti
    yamaha cygnusX ve honda VFR 800
    bir vfr800 kullanıcısı olarak ve 2006 fazer600 kullanmış biri olarak söylüyorum.vfr ile arasında dünya kadar fark var.frenlerinden başlayalım.vfr de combine frensistemine ek olarak abs de var.yani arka fren pedalına bastığınızda 1 sn kadar sonra otomatik olarak ön frende frenlemeye başlıyo.aynı durum ön içinde geçerli .ön frenlere basıldığında arkada 3 kaliperli fren balatasından sadece biri çalışıyo.abs müthiş bişey.her türlü yol durumunda frenleri kitleyemezsiniz.çakıl,yağmur,çamur...aırlık olarak vfr oldukça ağır bi motor.240 kilo.benzinle birlikte 250 kilo civarında.bu ağırlıktan dolayı fazer kadar çevik değil.direksiyonuda fazer kadar fazla dönmediğinden manevra kabiliyeti biraz kısıtlı.uzun yol için yapılmış bi motor. ben 9 saatte 800 km yaptım.herhangi bi ağrı hissetmedim.ama fazerla 1 saat sonunda bileklerimde feci şekilde ağrılar oluşuyodu.gelelim motoruna.vfr de 782 cc lik v4 motor var.v motorun avantajı titreşim diye bişey yok motorda.fazerda ise düz 4 silindir 7-8000 devirden sonra bileklerinize öyle vibrasyon veriyoki elektrik çarpmış gibi hissediyosunuz.ağırlığından dolayı vfr biraz ağır kalıyo.diğer 600 cc sportlar kadar atik değil.ama düzde 270 kmyi gören olmuş.109 beygir ve 80nm torku olan bu makine çogu 600 lüğe kafa tutar diyorlar ama farklı kalsmanda motor olduklarından bana göre pek mantıklı bi iş değil bu.artçı için konforu oldukça yüksek.fazera göre daha düz olan arka koltuğu oldukça rahat.hatta arka koltuk sürücünün oturduğu yere göre daha rahat ...motorda bişey demeyi unuttum.normalde 16 sübaplı olan bi motor sakin kullanımda 8 subaplı olarak çalışıyo.6800 devire kadar silindir başına 2 subap çalışırken bu devirden sonra geri kalan 8 sübapta açılıyor ve motorun karakteri bi anda değişiyo.6800 devire kadar yakıt konusunda oldukça cimri olan motor 6800 den sonra raceler kadar yakmaya başlıyo.ama 6. viteste 6800 devire geldiğinde yani vtec açılmadan önce gösterge 158 falan oluyo. yani hem hızlı hem ekonomik olarak sayılabilcek bi değer.vtec konusunda dikkat edilecek bi konu var küçük viteslerde yani 1-2-3 gibi mesela.virajlarda vtec açmamaya dikkat etmek lazım. arka tekerin atma riski olabilir...

  13. #13

    Üyelik
    21 Ocak 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    05 ' CbR 6oo RR
    bu arada arkadasım fazer s2 demissin..sanırım naked değil çnkü s2 lern nakedı henüz tr ye giris yapmadı diye biliyorum..
    bahsettiiğin s2 lerin bide opsiyonel olarak abs si mevcut..tam olarak fazerın düşündüğün modelini söylersen karşılaştırma daha sağlıklı olur..
    '
    [COLOR="Blue"]
    JustBe..[/COLOR]

  14. #14

    Üyelik
    21 Ocak 2009
    Şehir
    adana
    çok makina kullandım hayabusa dahil ama şu an vfr 800 kulanmaktayım sürüş keyfi viraj fren yakıt bunların hepsi var.keyifli bir sürüş sakinleştirici diyebilirim.kullanan kardeşlerimiz de umarım aynı fikirdedir iyi geceler.

  15. #15
    overrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2008
    Şehir
    istanbul/beylikdüzü
    Motosikleti
    Honda wave 110i
    Kullanıyorum, gayet memnunum.

  16. #16

    Üyelik
    14 Kasım 2016
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    HONDA VFR800X CROSSRUNNER
    Merhaba arkadaslar, yeni bir vfr800x crossrunner (2014) kullanıcısıyım. Herseyden memnunum ama su on gosterge panelinin sallanmasını nasıl engelleyebılırız? On amortısorler cok sert gıbı gelıyor bana. Ozellıkle guzel asfalt olmayan yollarda bıraz zorlanıyorum. Sımdılık yenı olusuma verıyorum ama kontrol edebılecegım bısey var mı?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler