Merhabalr ben kayseriden ibrahim hyosung 250r ile aranıza girmeyi düşünüyorum. İyi forumlar herkese... :D
Merhabalr ben kayseriden ibrahim hyosung 250r ile aranıza girmeyi düşünüyorum. İyi forumlar herkese... :D
2 aya dagılır paranda boşuna gider yürümüyo o motor azıcık daha biriktir kawsaki al
Hosgeldin hemserim bende kayseriliyim oyle hemen alma arastir bakimini yaparsan kaya gibidir gt250r hatta kayserideki bumoto bayisinin onunde var bi tane kirmizi istersen bi incele
başlangıç motoru olarak hyosung alıyosan eyvah eyvah!
Hoş geldin aramıza. abecimotorcu nun da dediği gibi yeni başlayacaksan (tecrüben yoksa ya da çok az ise) tavsiye edilecek bir motor değil. Sağlamlığına falan diyecek söz yok güzel motor.
Tabiki açıklık getirirrirm ilk başlangıç motorum hyo du ben yere hafif bi yan yatırmada granaj dahil heryer çatladı elcikler parçalandı farları kırıldı ayak freni bile koptu oldugu yerde bırakmak zorunda kaldık üstüne üstelik ayak tarak kemigim 4 yerınden çıktı ve burnum kırıldı Arkadaşım da hız yaptıgı sırada zorlamış heralde yavaş gidiyor diye krank kırıldı motorun Şimdi de 600cc kulanıyorum
Sanırım hyosung kullandın ve 2 ay sonra elinde kaldı motor. Yorumu buna dayanarakmı yaptın merak ettim ? İnsanların hevesini kursağında bırakmakta üstünüze yok.
İş motoru almak la bitmiyor. Bunun servisi yedek parçası var. Bunları düşünerek benim tercihimde hyosung dan yana olurdu.
Birde ben genel anlamda birilerine cevap yazarken terbiye sınırlarını aşmamak gerektiğini savunuyorum. Ama bir şekilde hitap edilecekse bayana şöyle erkeğe böyle diye bişey yok. Yeri geldiğinde hepimiz eşitiz diyoruz dimi ozaman sanada farklı muamele yapılmaması lazım. Eğer öyle bişey varsa anlatın öğrenelim bir erkeğe nasıl bir bayana nasıl hitap edilmeli ?
------------------------
Şimdiden hayırlı olsun diyelim ozaman.
Edit yuakarıdaki mesajın bir soruma cevap niteliğinde ama anlattığın şey biraz garip geldi bana . Hafif bir yana yatırmada bahsettiğin şeyler mümkün değil. Tamamen senden kaynaklanan bi hata gibi görünüyo.
öncelikle geçmiş olsun. hyo benim yakından takip ettiğim ve arzuladığım bir motor türü. hyo ların 2008 model öncesinde kesici bulunmuyor. ve biz türklerin 250cc makinada ibrede 200km yi görmeyi çok istediğimizden lrankda çıkarsa normaldir başka bişeyde çıkarsa normaldir. 2008 ve sonrası modellerinde hyo larda kesici bulunmaktadır. grenaj olayına gelince haliyle cc makinaların hepsi zaten plastik grenaj. hyo ların grenajları yakından izlediğim kadarı ile çok kötü değiller tabi bu düştüğün yerdeki asfalt kaldırım olayına göre değişir. sonuç itibari ile hyo lar bakımını yapıp ibrede 200 görmeyi istemediğin sürece 250cc klasmanında alınası motorlar listesinin 3 sırasında yerini almaktadır. saygılarımla.
kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...
Kusura bakmayın nasıl bir ufak düşüşmüş o anlamadım. Karenajın çatlaması olası bir durum boş ağırlığı 170 kilo olan bir motordan bahsediyoruz. Bir ikincisi düşürdüğünüz zemine ve darbenin geldiği bölgelere göre hasarlar değişebilir, ki forumda bir abimizin er-6f sinin 30-40km lerde bir hız da motorunun ne hale geldiğini görmenizi tavsiye ederim. Krank kırma problemi herkesin dilinde zaten ne hikmetse kimse kendinde suç bulmuyor hep suç motorda. Anlamadıkları nokta sanırım motorun kalıbıyla motor gücü eşit orantılı değil. Kasa büyük ama cc 250 bizim millette 600 cc kafasında kullanırsa sonuç kaçınılmazdır.
Hyo alirsan ustadan ve kendi yaptıkalarından cekersin onun dışında sorun yaşamazsın 25.000 kmdir kullanıyorum motor sebepli bir sorun yasamadım ama gt250r bence kendi kendine yapılan bir eziyettir :D rahat bir motor degil ben comet cidiyim :D oylede 2-3 aya falan dağılmıyor kullanıcı hatası yoksa, aynı koşullarla kullanılırsa aynı sorunlar Honda ve Kawa icinde gecerlidir ön yargılı olmamak lazım.
http://www.facebook.com/groups/gt250Turkiye/
Bilmeyipte bilgi edinmek isteyen inceleyebilir.
Racing motorda da rahatlık aramamak lazım o kadar bence Sabit hocam
Ben kaldırıma düşürdüm evet çok haklısınız 250cc lik motoru görünüş itibariyle 600cc gibi kullandıkları için bunlar oluyor krankı kran ben degildim arkadaşımdı kendi motoruda aynıydı o kırmıştı benimkini zaten önceki sahibi kırmış sağ olsun yaptırmıştık onuda degiştirince bi sorun kalmamıştı ama ilk başlangıc motoru olarak önermiyorum ben hem 600cc görünümünde oldugu için kullanımı pek rahat degil hemde yeni başlandıgı için tecrübe az sorun oluyor bilen adam alıp kullandıgında çok hoş görünen bi motor ama başlangıç için pek kullanışlı degil bana göre
Başlangıç motoru olarak hiç bir 250cc iyi değildir hele ki karenajlı bir motor. Düşme esnasında yeni başlayan birisi için çok büyük külfiyatlar çıkarır.
commuter tarzı motor alın başlangıç olarak racing nedir arkadaşım, deli gibi benzin yer, rahatsızdır, pişman olacaksınız benden demesi.
http://www.youtube.com/watch?v=Hvunr0meJt0
izlemeni tavsiye ederim
Eee güzel kardeşim azıcık hızlıyım demişsin ayak tarak kemiğini 4 yerinden kırmışsın.. Grenaj, elcik, far...vb bunlar plastik aksamdır (bak plastik diyorum) ve en ufak darbede bile kırılma çatlama yapabilirler.. Kawasaki de aynı, triumph da.. Sonuçta plastik.. Biri daha sert plastiktir biri daha yumuşak ama sonuçta plastiktir.. Arkadaşın zorlamış heralde evet zorlamış, 2008 öncesi Hyosung motorlarda kesici yoktur sıkıntı olması normal lakin yeni modellerde böyle bir sorun yok.. Ama bunda suç hyosung un değil, altındaki motoru tanımayan sınırlarını bilmeyen CAHİL kullanıcılarındır!! Bu 250 cc lik motoru ha babam ağlatan şehir eşkiyaları yüzünden markanın adı çıkması normaldir..
Son söz olarak turkmen38 kardeşim.. Güzel bir motor alacaksın.. Allah kaza bela vermesin..
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
Zaten arkadaşların da dediği gibi 2008 öncesi Hyosunglarda devir kesici olmadığı için bu motosikletleri sürekli redline da kullananlarda da beyin olmadığı için bu motosikler bol bol krank kırdı.Bunların dışında Hyosungların farkı modellerin ve faklı model yıllarında ufak tefek kronik elektirik aksam sorunları çıkabiliyor ama kolayca giderilebiliyor.Bunların dışında ben Hyosunglarda ciddi bir sorun olduğunu duymadım görmedim.Kısacası Hyosunglar fiyatlarına güzel motosikletlerdir.Ama daha önce hiç motosiklet deneyiminiz yoksa ilk kez motorlu bir iki teker sürecekseniz açıkçası Hyosung GT 250 R yerine 125 cc lik birşeylerden başlamanızı öneririm.250cc Hyosunglar ortalama bir motosiklet deneyimi olan birisi için kullanımı son derece kolaydır ama 0 dan başlayacak biri bu motosikletleri bir kaç kere asfalta yapıştırabilir.Bunların dışında GT250 R oturuş pozisyonu biraz rahatsız çok uzun yolda eziyet olabilir.Benim sadece 45 dakika sürüş sonunda bacaklarım kasılmıştı.
hyo almayın krank kırıyor çok kalitesiz, cbr alın cbr iyidir.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)