Bu iki motir arasinda tercih yapamiyorum. Ilk motor olarak dovru tercihler mi. Boyun 1.92 bu motorlar bana uygun mudur. Sehir ici kullanicam.
Simdiden tesekkyr ederim.
Bu iki motir arasinda tercih yapamiyorum. Ilk motor olarak dovru tercihler mi. Boyun 1.92 bu motorlar bana uygun mudur. Sehir ici kullanicam.
Simdiden tesekkyr ederim.
İlk motor olarak bunları mı seçtin ?
listeyi biraz daha genişlet bence.. mesela;cbf 150,ybr 125,tvs 150 apache yi felanda yaz, o zaman daha fazla yorum gelecektir.bu iki motorla başlamak,başlamadan bitirmek gibi bir şey olur heralde...
Ben şuan o motorları sürmeyi bile düşünmüyorum . Sen daha 0 dan bahsettiğin motorlara bak . Biraz araştırsanız böyle konular açmayacaksınız ...
z750 ve ilk motor ölmeyi bayılmak sanmayalım lütfen.
ruhsatsız bir silah bul, sık kafana zaman kazanırsın
Arkadaslar ben motordan hic anlamiyorum. Neyin pesindesiniz anlamadim. Yorumlariniz cok kabaca.
Serdar 1547 tesekkur ederim.
Eger ne alacagimi bilsem burdan neden yazim. Ayrica 31 yasindayim. Kanim okadar da deli akmiyor artik. Hiz yapacagimi cok zannetmiyorum. Motor buyuk olunca direk hiz mi yapiliyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:25 ----------
Neden ruhsatsiz silah bulim. Ruhsatliyla cabuk ölunmuyor mu?
z 750 109 hp----er6 72 hp çok fazla senin için max 250cc bak kendine(orn. cbr 250-ninja 250 yada gw 250 inazuma)......
The Power of The Dreams.
ben z750 tercih ederdim. tork bakımından daha güçlü. al bak burda incelemesi de var http://www.youtube.com/watch?v=IFW6rsjUl6E
2014 Salcano Wolf 125 > 2017 Bajaj Pulsar 200NS ABS > 2020 YAMAHA YZF-R25
Kardeşim bazen öyle konular açılıyor ki dalga geçiliyor zannediyor insan. Konu başlığını ilk gören şöyle düşünür "Er6n ve Z750'yi düşündüğüne göre motosiklet konusunda demek ki tecrübeli bu iki model hakkında bilgi sahibi olmak istiyor." Bu yüzden yorum yapan arkadaşları suçlama.
Senin bu konuda samimi olduğunu ve otomobil kullanmayı bildiğini düşünüyorum. Şöyle düşün otomobil kullanmayı ilk öğrendiğin zamanlarda 350 Bg gücünde bir aracın direksiyonuna oturduğunu bir hayal et! Z750 ve Er6n bu durumdan mübalağasız 10 kat daha tehlikeli. Bu yüzden motosiklete alışıp kullanmayı iyice öğreninceye kadar küçük hacimli motosikletler tavsiye edilir. Allah kolaylık versin.
Burası tanışma başlığı önce seni tanıyalım, ne tür motor seçeceğini de moto sohbet bölümünde tartışalım ne dersin ?
Yüksek cc araba ile yüksek cc motorla başlamak aynı şey değil kesinlikle . V- stromun üzerine oturdum ileri geri yaptım , baktım ki daha çok yol katetmem gerekiyor . Sadece gaza basmam demekle olmuyor . En ufak çukurda acemilikle gazı çevirirseniz takla bile atarsınız . O motorlara oturdunuz mu hiç ? Bisiklet sanmayın bunları ! Oturun üstüne , öyle konuşalım , ağırlığını hissedeceksiniz ve korkacaksınız ...
dostum hızlı kullanma isteğin olamyabilir ölmen için illa hızlıda gitmen gerekmiyor bahsettiğin makineler yanlış bi gaz açımında tek tekere kalkacak ve seni üstünden atabilecek potansiyelde makineler en basidi sen bu motoru bi bayırda azcık fazla bi gazla kaldırsano motor seni altına katacak sonra bizde gazetede orada burada duyup yinemi ya demicez evet yorumlar kaba çünkü buradaki insanlar bıktı artık bisiklet binen her motora biner mantığıyla parası varsa her motora binebileceğini düşünen insanlardan
oturduğum muhidin hastahanesinin baş hekimi prof. adam 2 yıldır önce cbf150 ile 1 yılda 15 bin km şimdi cbr250 ile 24 bininde ve hala arzuladığı fazer için 40 bin km yapmayı bekliyor bu adam neden bekliyor bi düşün ? bi forumları araştır lütfen kimse senin kötülüğünü düşünmüyor ama illa karalıyım diyorsan bence hayabusa alen azından adın kalır hayabusayayla başlangıç yaptı derler sonrasını söyleyemezler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:08 ----------
bu arada nedne küçük dersen ? en başta tehlikeli bi duruma istesende zor düşersin kolay tekere gelmez üstünden atmaz düşsen kalksan canın acımaz hem maddi hem manevi hemde kullanımı kolay bu motorların tavsiye edilmesindeki ana sebep şunları öğrenmen
trafikte nerede durman gerekiyor
viraja ne açıyla nereden girip nereden çıkacaksın
nerede gaz açıp nerede gaz kapatacak nerede debriyaj kullanacaksın
nerede hangi durumda hangi freni kullanacaksın
trafiği nasıl okuyacaksın
bunlar gibi en az 20 sebep daha sayılabilir
saygılarımla
Güçte kalabilmek için beygir gücünde hata yapma.
Herkesten hızlı sürmen,yalnız süreceğinin garantisidir...
Cok tesekkur ederim. 250lik bir makina bakmam lazim anladim
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:33 ----------
Cok cok tesekkur ederim. Iste benim ogrenmek istediklerim bunlardi. Buna gore iyi bir baslangic yapabilcem. Basligi da yanlis bir yerde actiysam ozur dilerim. Tanisma yerinde kendimi tanitmistim.
Tükürüp atar o makinalar seni.
İyi bir eğitimle Z750 için bir şey diyemem ama ER6'yı kullanabilirsin. ER6 öyle öldürücü bir motosiklet değildir. Fakat gerçekten iyi bir yerden eğitimlerin tümünü almalısın.
evet eğitim alınarak er6 belki kullanılabilir ancak bu bahsedilen eğitim temel sürüş eğitimi değil mesela honda eğitimlerinin tümünü almanız lazım ki böyle bi makineye kayıtsız şarsız hakim olun o size hakim olmasın
http://www.honda.com.tr/m_takvim.aspx
yolculu sürüş hariç almalısın ve orada sana kullandıracakları cbf 600 e hükmedebildiğini hissediyorsan hocalarda sana onay veriyorsa alabilirisin ancak benim tavsiyem 2 bin bu eğitimlere verip aylarca beklemek yerine çin malıda olsa 150-125 lik bi motor al bol bol gez bol bol internetten eğitim videoları izleyim buradaki koşulları uygula tekrar la refleks geliştir eğitim sadece kursta verilmiyor internette çok yararlı bilgiler var forumda bile bi çok bilgi var yıllardır motor kullanan biri bile araştırdıkça belki bi gün canını kurtaracak birşeyler öğrenebilir
gis akademiyede bakabilirsin ancak büyük motorla eğitimleri yok sanırım ama rahmi barutçudan eğitim alabilirisiniz
http://www.rahmibarutcu.com/egitimlerimiz.html
saygılarımla
1,92 boyun varsa git yzf r125 al onunla başla. Motorda yüksek cc demek sadece son hız demek değil. Fazla ağırlık demek, daha fazla tecrübe demek, daha fazla kontrol demek, daha profesyonel frenaj demek, daha dikkatli olmak demektir. En iyi başlangıç 125 cc viteslidir. Boyuna göre en iyi makine yamaha yzf r125 olur. Eğitimlede değil 600 cc, 100 cc kullanamazsın. Çünkü pistte sürmeyeceksin bu motoru trafikte olacaksın. Kim ne kadar derse desin motosiklet tecrübesi zamanla kullanımla öğrenilir. Herşey trafikte olur ve daha fazla kullanarak daha yüksek cc lere geçersin.
Eğitim aldıktan sonra ER-6 çok zevk verir. Her ikisini de kullandım. Z-750 pek şakası olacak makine değil. er-6 çok daha uysal ve çoooook daha az yakan bir motosiklet. Tavsiye ederim.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)