Kanuni hussar sahibiyim. Aldığımdan beri sürekli çekiş performans düşüyor. Saten 125cc demeye utanıyorum.
Kanuni hussar sahibiyim. Aldığımdan beri sürekli çekiş performans düşüyor. Saten 125cc demeye utanıyorum.
egzost ne durumda orjinalmi artı yağ düzenli değişiyormu ön arka varyatör bagalar yada kayış en son ne zaman değişti karbüratör en son ne zaman temizlendi
Hocam ustaya eletiyorum, gittiği yere kadar gitsin diyo. Allah belasını versin birgün yolda kalırsam. Yakıt arttı çekiş düştü. Yağını değiştirdim biraz daha çekişi düştü sanırım. Ama sesi daha az çıkmaya başladı. Hava filtresini kirlenmese bile değiştiriyorum. Etrafını bile yıkarım. Eksoz ne gibi sorun yaratabilir ki? Orjinal eksoz 6700kmde normal sessiz bi eksoz. Kalburatör temizletsem mi ki acaba ne kadar para alırlar bu dediklerinize?
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:57 ----------
Kayış içinse şunu dediler bilmiyorum artık uğraşmanak için midir. Ayak marşıyla çalışıyorsa kayış sağlamdır
Seninkine benzer bir sorunu bende yaşamıştım. Bujiyi degistirince düzeldi. Egzos kokusundan anlamistik.
Yaklaşık 2.500 km önce değişti tekrar değişmesine gerek var midir?
ben uzun süre hussar kullandım. kronik olarak verdiği sorunlardan biri ateşleme tertibatıyla ilgiliydi. motor buji yakıyordu. kablolar filan değişmişti o dönemde. epey oldu yapılan işlemi tam hatırlamıyorum. ama bujiyi söküp bi baktırabilirsin ne durumda olduğunu anlamak için.
Tamam o zaman. Ama benim ateşleme sorunum yok hatta mükemmel. Tek marşta rahat alıyor. Kışın 2 marşta almıştı sadece. Ama söküp ustaya göstereyim bi.
uzun yıllar hussar kullandım. sizi biraz üzmüş sanırım. umarım sorununuz en kısa zamanda hallolur.
Allaha şükür beni yarı yolda koymadi. Çok ıssız yerlere gidiyorum. Benim sorunum çekişin düşmesi. Aldığımda 70le çıktığım yeri şu an 60 la zor. Önceden Yaylaya 2 kişi çıkardık kartal şahin sollardim. Şu an tek kişi zorlanıyor.
Bujiyi ustaya götürdüm. Sağlam dedi. Başka bi sebep var. 6800km daha.
kusura bakma geç cevap yazdım ama kayış ayak marşıyla çalışıyorsa sağlam gibi duruyordur ama aşındıysa istediğin kadar ayakla çalıştır performansı düşer yeni ve orjinal ölçülerinde bir kayış alman lazım artı olarak ön arka varyatörüde değiştirmen çekişini etkiliyecektir arada karbüratöürde temizlemen iyi olur yeğı değiştirirkende filtresini de değiştir
Hocam bu söylediğiniz şeyler ne kadara çıkar? Çok pahalı midir? Bide şıkır şıkır bazen sesler geliyor.
şıkır şıkır ses subaplardan geliyor olabilir. subap ayarını kontrol ettirin
Bujiyi taktım geriye çıkardığım gibi, nerde hata yaptım bilmiyorum. Motor çalışmıyor. Ne sorumlu motorum varmış. Bide ben buna güvenip günde 100-200 km yol yapıyorum ya. İn cin olmayan dağ yollarına giriyorum. Ah ah.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)