Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

KYMCO SUPER 8 :)

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    09 Nisan 2008
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    KYMCO SUPER 8
    Herkese Merhaba... 2010 dan beri üstünden inmiyorum. şu anda 50 000 e yaklaştı. sorusu olan arkadaslara tecrübem dahilinden elimden geldigi kadar yardımcı olmaya çalışırım.
    hasanrs ve Mesh bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ilkerabi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2007
    Motosikleti
    YOK Şimdi.. Corsa 05
    Değiştirdiğin parçalar nelerdir?
    Keyfi veya zaruri olarak...

  3. #3

    Üyelik
    09 Nisan 2008
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    KYMCO SUPER 8
    kayış, buji, hava filtresi ve lastik değiştirdim. tamamını yanlış hatırlamıyorsam 24 binde değiştirmiştim. parçaların tamamını kendim değiştirdim. kayış değiştirirken babamın yardımlarını unutmadan kendisine teşekkürü bir borç bilirim bu güne kadar hiç bahsedilen kronik arızalarını yasamadım. sadece orta ayaklıktaki kaucuk parça düştü. onu bizim fabrikada hallettiler sağ olsunlar. bu aralar çekiş balatalarım çok zayıfladı. sürüşten ciddi hissedilir fark var onu değiştircez. sonrada yola devam

  4. #4
    tahsins - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2012
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    bajaj boxer 2015 + doblo safeline 1.3mjet 2012
    maşallah yenileride sizinki gibi sağlammıdır acaba ?
    bide yakıt ne alemde ? 100km/?litre
    parçalarının pahalı olduğunu okumuştum..ne alemde
    yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
    salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
    bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?

  5. #5

    Üyelik
    09 Nisan 2008
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    KYMCO SUPER 8
    parçaları cidden pahalı ama hangi marka ve modele göre pahalı oldugu tartışılır. ben pek cok sorunumu kendim çözdüğüm için şimdilik bir sorun yok. durdugu yerde müdürüm motoruma çarptı ve devirdi. sağ yan grenajlarımda çizik ve çatlaklar vardı. değiştirmek yerine arkalarını perçinleyip çelik macun çektim. sonrada boyattım. yenileri hic bilmiyorum ama benim motorumda ben o sayılan kronik sorunların hicbirini yasamadım. yakıt konusuna gelince 80 km sabit hızla yaklasık 3 ile 3.2 litre arası yaktım.

  6. #6
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    çok yakması hariç bence herşeyi ile güzel bir scooter.


    zatem 50bin kmde kendini amorti etmiştir.

  7. #7

    Üyelik
    09 Nisan 2008
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    KYMCO SUPER 8
    şehir içinde gercekten yakıyor ama mekanik aksam olarak kesinlikle sorunsuz.

  8. #8
    ilkerabi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2007
    Motosikleti
    YOK Şimdi.. Corsa 05
    Kış sezonunda kullanmadınız sanırım..

  9. #9
    Mustafa ÖZEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2008
    Şehir
    BOLU
    Motosikleti
    YAMAHA X MAX 250 2020
    3 yilda ben kullandim.en kucuk bir sikinti yasamadan sattim.

  10. #10

    Üyelik
    09 Nisan 2008
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    KYMCO SUPER 8
    kışın da kullanıyorum ama yazın işe yazlıktan gidip geldiğim icin yaz aylarında günlük sadece iş için 115 km yapıyorum.

  11. #11
    ilkerabi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2007
    Motosikleti
    YOK Şimdi.. Corsa 05
    Hee İzmir.. Her tarafı kış olsa ne olur...
    Sizin değiştirdiğiniz kadar benim değiştirmediğim parça var..
    Başka bir deyişle değişmeyeni yazmak daha kısa tutar.
    Çan çin çon markalar parçalarda sürümden kazanıyorlar.
    Hele arka disk balataları... Sabundan yapmışlar sanki.. Hava durumunda yağmurlu dese, yarısı kendinden bitiyor mübareğin..

  12. #12

    Üyelik
    09 Nisan 2008
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    KYMCO SUPER 8
    ben genelde uzun sayılabilecek yol yaptıgım için o parçaları değiştirme gereği şimdiye kadar duymadım. mümkün olduğu kadar ön frenle destekli fren yapıyorum o yüzden kampanam bu zamana kadar idare etti. ama genel bir agır bakım zamanı geldi. önümüzdeki ay arka balataları çaktırıp debriyajla kayışı değiştircez. ayda bir sefer varyatör kapagını acıp hava tutuyorum. kayışta sorun yok görünüyor ama debriyaj bitik. bu değişimde komple hepsini değiştircem. orjinal debriyaj balataları 200 lira dediler ama bakalım daha henüz sipariş vermedik.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:34 ----------

    bu arada çin malı motorlarla ilgili cok fazla kötü yorum duyuyorum ama 2005ten 2009a kadar kanuni hussar kullandım. grenajlarının çabuk gevşeyip ses yapması veya amortisörlerin sert ve dayanıksız olması gibi sürüş kanforunu etkileyen sorunları haricinde o da bana ciddi bir sıkıntı yaşatmamıştı. motorun mekanik ömrü evet kaliteli olarak bildiğimiz markalara göre daha kısaydı ama zamanında yapılan bakım ve müdehale ile hic beni üzmemişti. zaten bakım ve onarım için hussar bana mükemmel hocalık etti. şu anki tecrübemi ona borçluyum bu sezon nasipse super 8 imle son yazım. önümüzdeki yaz yeni bir scooter düşünüyorum.
    hasanrs bunu beğendi.

  13. #13

    Üyelik
    22 Şubat 2014
    Peki sence super 8 , ikinci el, kaç km ye kadar alınmalı

  14. #14
    TheArcheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Aralık 2012
    kale gibi saglam. dusmekle kalkmakla dagilmayan
    .kusursuz gazlayan . mukemmel farlari olan .
    iscilik ve malzeme kalitesi yuksek .
    kazik gibi amortisorleri ve selesi sayesinde
    siddetli kic agrisina sebep olan bir acayip motor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:39 ----------

    bol bol kayilan dusulen bi motor oldugunuda eklemeden birakmayalim

  15. #15
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Kardeş maşallahın var. Ben de 8bine yaklaşmak üzereyim. Umarım ben de 50bini deviririm kazasız belasız.

    Geç de olsa ön freni kullanarak durabileceğimi anladım. Şu an tek şikayetim lastikler. Fabrika malı Kenda duruyo üzerinde. Yüksek hızda, ıslak zeminde, virajda tedirgin oluyorum. Amortisörler yüzünden de bel fıtığı olacağım yakında Ama makina aksamı arkadaşın dediği gibi mükemmel. Hiç üzmedi beni. Benzin koy git dediklerinden.

    Sana sorum hangi lastikleri aldınız ? Ben de bütçe ayırıp değiştirmeyi düşünüyorum.

  16. #16

    Üyelik
    09 Nisan 2008
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    KYMCO SUPER 8
    Lastikleri city grip ile değiştirmenizi tavsiye ederim. bir miktar amortisör sertliğini gideriyor. ben izmir foçada kullanıyorum. yollar berbat. kic ağrısına çözümü 5 mm viskosite sünger kaplayarak buldum. amortisör sertliğini isterseniz değiştirebilirsiniz. ammaa kesinlikle denemeyin.

  17. #17
    MeHMeTK. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2012
    Şehir
    Seyhan/ADANA
    Motosikleti
    Kymco Agility City 125
    Alıntı kosullu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastikleri city grip ile değiştirmenizi tavsiye ederim. bir miktar amortisör sertliğini gideriyor. ben izmir foçada kullanıyorum. yollar berbat. kic ağrısına çözümü 5 mm viskosite sünger kaplayarak buldum. amortisör sertliğini isterseniz değiştirebilirsiniz. ammaa kesinlikle denemeyin.
    Arka amortisör ve kanca anahtarla değiştirilebilen ayardan mı bahsediyorsunuz?

    Kesinlikle denemeyin dediğiniz amortisör ayarı sanırım... Neden?
    KYMCO Agility City 125
    01 BUG 66

  18. #18

    Üyelik
    09 Nisan 2008
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    KYMCO SUPER 8
    Hayır amortisör kancasını sona kadar gevşetseniz de sertlik çok fazla değişmiyor. ben amortisör yağlarının miktarıyla sertlik değiştirilebilir demek istemiştim. +/- 5mm bile değiştirebilir. ancak motor şasesinin hesaplanan süspansiyon sertlik derecesini daha konforlu olsun diye değiştirmek cok ciddi sonuçlar doğurabilir. ben hepsini denedim. yağı azalttığımda daha da sertleşmişti. çoğaltınca esnemenin daha gec durduğunu fark ettim. o yüzden eski miktarına geri döndüm. eğer yeterli tecrübeniz yoksa böyle bir oynama hayatınıza mal olabilir. yapılacak en güzel çözüm laztiklerin kaliteli seçimi olacaktır. seleye yapacağınız takviye de çözüm olabilir bir miktar ancak çok ince yapın yüksekte kalırsınız. motor zaten yüksek. sele tasarımında bir hata olduğu kanısındayım. o yüzden boş bi vaktimde sele açısını biraz daha indircem. ayrıca bu motora sahip olan yada olmak isteyen arkadasların mutlaka ihmal etmemesi gereken bakımları var. onu da müsait bi zamanda tecrübem kadarıyla anlatmaya çalışırım.

  19. #19

    Üyelik
    10 Mayıs 2014
    Selamlar, 3 gün önce 11000 km de super 8 aldim. Yalniz arka kamp anadan ıslık sesi geliyor aldığımda yoktu ya da ben farketmedim. Balatalar yan sanayi olabilir mi? Kosullu kardeşim pazartesi günü motorumu servise götüreceğîm değerli bilgilerinden faydalanmak istiyorum. Teşekkürler.

  20. #20
    MeHMeTK. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2012
    Şehir
    Seyhan/ADANA
    Motosikleti
    Kymco Agility City 125
    Alıntı kosullu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayır amortisör kancasını sona kadar gevşetseniz de sertlik çok fazla değişmiyor. ben amortisör yağlarının miktarıyla sertlik değiştirilebilir demek istemiştim. +/- 5mm bile değiştirebilir. ancak motor şasesinin hesaplanan süspansiyon sertlik derecesini daha konforlu olsun diye değiştirmek cok ciddi sonuçlar doğurabilir. ben hepsini denedim. yağı azalttığımda daha da sertleşmişti. çoğaltınca esnemenin daha gec durduğunu fark ettim. o yüzden eski miktarına geri döndüm. eğer yeterli tecrübeniz yoksa böyle bir oynama hayatınıza mal olabilir. yapılacak en güzel çözüm laztiklerin kaliteli seçimi olacaktır. seleye yapacağınız takviye de çözüm olabilir bir miktar ancak çok ince yapın yüksekte kalırsınız. motor zaten yüksek. sele tasarımında bir hata olduğu kanısındayım. o yüzden boş bi vaktimde sele açısını biraz daha indircem. ayrıca bu motora sahip olan yada olmak isteyen arkadasların mutlaka ihmal etmemesi gereken bakımları var. onu da müsait bi zamanda tecrübem kadarıyla anlatmaya çalışırım.
    Amortisörlerin yağ miktarının azaltılıp çoğaltılması ile değil de; yağın inceltilmesi ile yumuşama sağlanabilir diye biliyordum. Yanılıyor muyum?
    KYMCO Agility City 125
    01 BUG 66


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)