DOĞRU VE YANLIŞ GEÇİŞ ŞEKİLLERİ
DOĞRU VE YANLIŞ GEÇİŞ ŞEKİLLERİ
Merhabalar;
Demiryollarından geçerken dikkat edilmesi gereken bir nokta da şu;
Özellikle herhangi bir engelin olmadığı ve trenin görülmesine rağmen "kolayca geçerim " diyerek demiryolundan geçmek çok sakıncalı diye duydum. Zira tren sürtünmenin etkisiyle demiryolunda elektromıknatıs özelliği yaratıyor ve özellikle amortisörleri korumak için yavaş geçilirse motor stop edebiliyor.
Demir yollarında mühendis olan emekli bir amca bahsetmişti.
Doğruluk payı nedir bilemiyorum...
Hyosung gt250 düşünüyorum.
ewet katılıyorum neden dıye sorulucak olursa babam TCDD de calıstıgı ıcın ıyı bılıyorum.her zaman uyarır herzaman soler anladıgım ıse su cekım kuvvetı uyguluyormus,cok dıkkat edılmesı gereken bır husus.
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
Geçit olmayan bir yerden geçmeye kalkarsanız da şu manzara oluyor.
Yüksek tren raylarının ve aks mesafesinin tren rayı ile uyumsuz olmasından dolayı rayın birinden atlamak kolay, 2. raydan öntekeri atarken arka teker de 1 .raydan atlayacağından kilitleniyor.
Motosiklet elinizde stop ettirmeniz kesin gibi bişey bir de elinizden fırlayıp gidiyor motor geçirirken hiç bulaşmayın, 20 km uzatın yolunuzu!!!!!!!!!!
ewt bencede bu şekil lması mantıklı we bizler sürücüler içn faydalı..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)