bu sabah işe motosikletle gittik, akşam yağmura yakalandık. aklıma skullhunter'ın yazdıkları geldi. yolun iyicene ıslanması bekledim. sonra yola çıkıp 60 ı geçmeden devam ettim. yalnız aklıma takılan birşey var: tekerlek kalınlığı önemli mi kaygan zeminde? kalın lastiğin bir avantajı var mı? diğer farkettiğim şey ise, dur-kalklarda ayağın kayma ihtimalinin çok fazla olması. az kalsın deviriyordum motoru bugün öyle değil midir zaten, en usta motorcular bile, sırf ayak kayması yüzünden motorlarını devirmemiş midir?
herneyse, bu yazıyı yazarken, maksadım, herkes yağmurlu havada başına gelenleri, uyguladığı taktikleri, dikkat ettikleri püf noktalarını anlatırsa, eminim benim gibi birçok aceminin, yağmurlu havalarda güneş duasına çıkmasına gerek kalmaz