Geçenlerde rastgele karşıma çıkan eğitici bir video...
Sizlerle paylaşmak istedim.
Tamamını dikkatle izlemenizi tavsiye ederim.
Geçenlerde rastgele karşıma çıkan eğitici bir video...
Sizlerle paylaşmak istedim.
Tamamını dikkatle izlemenizi tavsiye ederim.
Motosikletli Kaplumbağa...
Konu onaylandıktan sonra yukarı taşınmamış. O nedenle güncelliyorum...
Motosikletli Kaplumbağa...
"Selam ben Keith Code. Size zamanında Uğur hocadan öğrendiğim teknikleri biraz anlatmaya çalışacağım"
Güzel video :D
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
Muhteşem. Teşekkürler.
tşekkür ederim.
meğerse aşk imiş canın mayası
Süper video güzel hazırlamışlar
Bende ilk zamanlar 1000 km yol yapmıştım ama lastiklerin yanlarındaki çizgiler hala duruyordu
Şimdi biraz işi öğrenmeye başladım herhalde çizgiler silindi ve lastiğin yanları asvalt görmeye başladı
Bu tekniği bulanından da anlalatanın da paylaşanın da karenajı asvalt görmesin
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
Süper
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
güzel bilgiler verilmiş. bu arada bu uğur hoca muhabbeti nedir anlayamadım
Cesaret insanı zafere, kararsızlık tehlikeye, korkaklık da ölüme götürür.Yavuz Sultan Selim
Cesaret on kısımdır, biri korkmamak, dokuzu dikkat ve ihtiyattır. Hz.Ali
Süper tsk ederimm.Cok bilgi verici.
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
Koçum izlediğim en verimli eğitim videosuydu. Daha yukarılarda kalması lazım. arada bir girip güncelleyelim.
Gökhan YAŞDAL
"Gaza sertçe yüklenmek,motorun arkasını yükseltir,yükseldikçe de arka süspansiyon sertleşir"
Bu kısmın mantığını anlayamadım ben?
Youtube linki olsaymış keşke
Arka süspansyonun geometrisinden kaynaklanıyor , zincirle iletilen dönme hareketinin sonucunda arka tekerlek maşayı ileri itiyor ve bu güç arkanın yükselmesine dolayısı ile arka süspasyonun sertleşmesine neden oluyor. Fizik kanunu ,sihir değil.
Bu arada iki itirazım var,
1- Telif hakları ile korunmakta olan bir mülkiyeti yayınlamak (veya yayınlandığı host a ait adresi vermek) forumumuzun başını ağrıtabilir.
2- Bu video aslında çok uzun bir eğitim videosunun baş kısmıdır , geri kalan kısmın tamamı izlenmeden anlatılanlar tam olarak anlaşılmayabilir ve faydadan çok zarar verebilir. İmkanınız var ise bu videonun orijinalini temin edip izleyiniz veya CSS eğitimlerine katılınız .Bu kısa parçada anlatılanları tek başına uygulamaya kalkmayınız.
Sevgilerimle
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
Okan Bey bir çok üyemiz için SuperBike School un eğitimlerine katılma fırsatı ve imkanının sınırlı olduğunu takdir edersiniz. Youtube da yayınlanan bir video zaten topluma çoktan sunulmuş demektir. Gerekirse firma Youtube a başvurup oradan kaldırılmasını talep edebilir. Bize bişiy olmaz yani
Videonun altında uyarı yazısı paylaşmak uygun olacaktır ama. EVDE DENEMEYİN gibi. Aslında videodan izleyip yollarda deneme yapma hadisesini sırf bu video için değil hiç bir eğitim videosu için tavsiye etmiyorum. Video ile olacak iş değildir. Yalnız izleyen arkadaşların yanlış tabularla motosiklete yaklaşmasının önüne geçebilir. Fark ettiyseniz videonun başında herkes gençlere tavsiye verme derdindeydi. Herkes kendi çapında süper sürücü, herkes hoca. Videoyu izleyen üyelerimiz en azından kendilerini bu HOCA ların bilgi kirliliğine karşı eğitmiş olurlar.
Hala her fırsatta ben motoru dizlerimle, kıçımla başımla yatırıyorum gidonla midonla alakası yok diyen bi sürü süper sürücü ile sohbet ediyorum. Bu video en azından onlara cevap niteliği taşır.
Gökhan YAŞDAL
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)