Anket: BAşlangıç için hangi Motor? (kriterlerimi okuyunuz lütfen)
- Katılımcı sayısı
- 103. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
-
Ninja 250R
-
CBR 250R
-
GT 250R
-
YZF R125
Tamamen Acemi Bir Kullanıcı için Hayati Tavsiyelere İhtiyaç Var
Reklamlar
-
14 Temmuz 2011, 23:33
#41
Reklamlar
-
14 Temmuz 2011, 23:58
#42
Cok sagolun hocam ama aldim bile )
Mesajlarimizi editleyememiz kotu bir durum. Kullanicilar genelde tum mesajlari okumuyor cunku :(
-
15 Temmuz 2011, 00:40
#43
çoğunluğun cbr250 demesine bakma kimsede yok ve motoru birinin deneyip buraya uzun uzun yazmasını bekliyolar. arkadaşımda var 2010 model ninja henüz bitane arıza biyerinden gelsen ses yok ve yaklaşık 15000 oldu 190 basıyo trafikte rahat edilebilcek incelikte. gtr250 kadar olmasada yinede cbr dan daha kalın duruyo. çok az yakıt tüketiyo şöyleki arkadaşım hergün suadiyeden şişlike okula gidiyo akşamlarıda turluyo haftada 1 depo civarı gidiyo o kadar gezmemize rağmen. not: cbr 250 tek silindir ninja 2 silindir.
Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.
-
15 Temmuz 2011, 01:06
#44
ejlover adlı üyeden alıntı
Hocam selamlar,
Kurs almanizi siddetle tavsiye ediyorum, Ulusan'i da sonuna kadar oneririm. 15saati pratikte doldurdum. Bi 6saat daha var ;) 12saat diyorlar ama hoca gercekten icine sinene kadar aceleye getirmeden siz hareketleri mukemmellestirene kadar devam ediyor egitime
8-10 saatlik teorik egitim de oldukca faydali.
Motor+ekipman 15,000TL civari bir sey tutuyor. Euro cok degisken bu aralar..
Ruhsat, plaka v.s. de 350TL.
Kurs 390, ehliyet de 350+masraflar..
Yani duzgun bir ekipman ve kurs ile toplamda 16,500-17,000'yi gozden cikarmak gerekiyor :(
Vaktiniz olursa Ulusan'a ugrayin yarin oglen saatlerinde orada olucam ben de
bilgiler için çok teşekkür ederim.
muhakkak irtibata geçmek isterim fakat henüz bu kadar nakit toplayamam.
en azından motoru alırım ekipmanlar kalır ki buda saçma olur.
maddi anlamdaki sorun çözülünce özelden size ulaşmaya çalışırım
tekrardan teşekkürler.
ha bide unutmadan objektif bakın ama :D siyah - beyaz - yeşil ???
-
15 Temmuz 2011, 15:38
#45
kefeeee adlı üyeden alıntı
çoğunluğun cbr250 demesine bakma kimsede yok ve motoru birinin deneyip buraya uzun uzun yazmasını bekliyolar. arkadaşımda var 2010 model ninja henüz bitane arıza biyerinden gelsen ses yok ve yaklaşık 15000 oldu 190 basıyo trafikte rahat edilebilcek incelikte. gtr250 kadar olmasada yinede cbr dan daha kalın duruyo. çok az yakıt tüketiyo şöyleki arkadaşım hergün suadiyeden şişlike okula gidiyo akşamlarıda turluyo haftada 1 depo civarı gidiyo o kadar gezmemize rağmen. not: cbr 250 tek silindir ninja 2 silindir.
Bunları duymak içimi rahatlattı cidden Teşekkürler ;) Honda hem yok piyasa da hem de çok yeni o nedenle ben de cesaret edemedim :(
gybee adlı üyeden alıntı
bilgiler için çok teşekkür ederim.
muhakkak irtibata geçmek isterim fakat henüz bu kadar nakit toplayamam.
en azından motoru alırım ekipmanlar kalır ki buda saçma olur.
maddi anlamdaki sorun çözülünce özelden size ulaşmaya çalışırım
tekrardan teşekkürler.
ha bide unutmadan objektif bakın ama :D siyah - beyaz - yeşil ???
NE demek Zaten sonbahara fiyatlar düşer biraz ;)
Siyah alacaktım ben de en başta ama siyah motora da siyah ağırlıklı ekipmanla binmek yakışır :p Ama bu sefer de gece falan hayalet gibi olursunuz riskli. Ayrıca sıcaklarda da simsiyah pişer insan.
Yeşil 2011 modellerde ülkemizde yok ne yazik ki. 2010 model alırsanız ancak yeşil alabilirsiniz.
Geriye ne kaldı zaten :D
-
15 Temmuz 2011, 17:03
#46
ejlover adlı üyeden alıntı
NE demek
Zaten sonbahara fiyatlar düşer biraz ;)
Siyah alacaktım ben de en başta ama siyah motora da siyah ağırlıklı ekipmanla binmek yakışır :p Ama bu sefer de gece falan hayalet gibi olursunuz riskli. Ayrıca sıcaklarda da simsiyah pişer insan.
Yeşil 2011 modellerde ülkemizde yok ne yazik ki. 2010 model alırsanız ancak yeşil alabilirsiniz.
Geriye ne kaldı zaten :D
tamam hocam en geç aralığa doğru yollarda olmak ümidiyle.
ilginiz için tekrar teşekkürler.
-
16 Temmuz 2011, 02:32
#47
Hocam siz ehliyeti fslan halledin bu arada sma motoru baharda alin bence tam kis ortasinda yagmurda karda cikmayin bence trafige :(
-
19 Temmuz 2011, 21:31
#48
merhaba arkadaşlar forumu sıkı bir şekilde takip ediyordum, yeni üye oldum herkese selamun aleyküm
Yeni başlık açmadan forum kirliliği yapmak istemedim çünkü başlığı açan arkadaşımla durumum nerdeyse aynı.
Benim bir scooter motorum var otomatik vites, orta halli tecrübem var şehir trafiğinde falan kullanıyorum, arkama 60-70 kg civarında da biri olsada kullanıyorum ancak scooterdan sıkıldım süpersporta geçmeyi düşünüyorum, 14 yıldır araba kullanıyorum, boy 1.84 79 kiloyum.
Benim sorum şu, elimdeki motosiklet 125 lik zaten onun için gidipte cbr125 falan almayı düşünmüyorum, ancak hiç vitesli motosiklet tecrübem yok direk bu motorumdan sonra kaçlık bir motosiklet alayım, eminim 600 lük fazla gelecektir, 250 cc lik motosiklet kullanabilir miyim?
-
19 Temmuz 2011, 21:48
#49
Sevgili acemi arkadaş,
Şimdiden hayırlı olsun. Sadece bir konuda ciddi bir ikaz yapmam gerektiğini, bazı konulardaki bakış açını yeniden ele almanı önermeliyim. ''Bir kaç kez scooter kullandım, onları saymazsak....'' demişsin. 2 tekerlekli ve motorlu araçlara Motosiklet tanımı yapılır ve tamamı aynı derecede riskli, dikkat ve eğitim isteyen makinelerdir. bazı arkadaşlar scooter kullanmayı daha zor bile addederler. Yaklaşık 200 kg ağırlığında ve 140 km sürate çıkan ortalama bir maxi de scooter diye geçer. Yıllarca küçük hacimli scooterları kullanmış biri olarak öncelikle asla bu motorları küçümsememeni, asla hafife almamanı senin güvenliğin için tavsiye ederim. zavallı sayılabilecek bir scooter bile kolaylıkla 50 km süratin üzerine çıkabilir ve 1930 larda bu hıza çıkabilen ilk araç için gazeteler haftalarca manşet atmıştı: ''İlk kez bir makine attan daha hızlı''..... Kazasız belasız sürüşler ve hayırlı bir motosiklet dilerim.
Poturdak
-
19 Temmuz 2011, 22:00
#50
selamlar sevgili hocam size ankaradan GÖKHAN YOLCU'yu tavsiye ederim cep numarasını özelden gönderiyorum
-
19 Temmuz 2011, 22:35
#51
benim soruma da cevap verir misiniz arkadaşlar
-
20 Temmuz 2011, 00:12
#52
ToxiCx adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar forumu sıkı bir şekilde takip ediyordum, yeni üye oldum herkese selamun aleyküm
Yeni başlık açmadan forum kirliliği yapmak istemedim çünkü başlığı açan arkadaşımla durumum nerdeyse aynı.
Benim bir scooter motorum var otomatik vites, orta halli tecrübem var şehir trafiğinde falan kullanıyorum, arkama 60-70 kg civarında da biri olsada kullanıyorum ancak scooterdan sıkıldım süpersporta geçmeyi düşünüyorum, 14 yıldır araba kullanıyorum, boy 1.84 79 kiloyum.
Benim sorum şu, elimdeki motosiklet 125 lik zaten onun için gidipte cbr125 falan almayı düşünmüyorum, ancak hiç vitesli motosiklet tecrübem yok direk bu motorumdan sonra kaçlık bir motosiklet alayım, eminim 600 lük fazla gelecektir, 250 cc lik motosiklet kullanabilir miyim?
Hocam ben bi acemi olarak gorusumu soyleyeyim: ben bile vites olayina 15 dakikada alisip 6saat sonra vitesle ilgili bir sikinti hic kalmayacak bicimde kullanir hale geldiysem sizin sorun yasayacaginizi sanmam. Tecrubeniz ve boyunuzu dusundugumde gerekli egitimi alirsaniz 600lukle bile baslayabilirsiniz gibime geliyor ama en sagliklisi sanirim yine 250lik olacaktir. Ustatlar yorum yapacaktir ;) Size tavsiyem egitime gidin, orada zaten hocalar yol gosteriyor.
---------- Post added at 23:12 ---------- Previous post was at 23:07 ----------
denizcimuzaffer adlı üyeden alıntı
Sevgili acemi arkadaş,
Şimdiden hayırlı olsun. Sadece bir konuda ciddi bir ikaz yapmam gerektiğini, bazı konulardaki bakış açını yeniden ele almanı önermeliyim. ''Bir kaç kez scooter kullandım, onları saymazsak....'' demişsin. 2 tekerlekli ve motorlu araçlara Motosiklet tanımı yapılır ve tamamı aynı derecede riskli, dikkat ve eğitim isteyen makinelerdir. bazı arkadaşlar scooter kullanmayı daha zor bile addederler. Yaklaşık 200 kg ağırlığında ve 140 km sürate çıkan ortalama bir maxi de scooter diye geçer. Yıllarca küçük hacimli scooterları kullanmış biri olarak öncelikle asla bu motorları küçümsememeni, asla hafife almamanı senin güvenliğin için tavsiye ederim. zavallı sayılabilecek bir scooter bile kolaylıkla 50 km süratin üzerine çıkabilir ve 1930 larda bu hıza çıkabilen ilk araç için gazeteler haftalarca manşet atmıştı: ''İlk kez bir makine attan daha hızlı''..... Kazasız belasız sürüşler ve hayırlı bir motosiklet dilerim.
Forum ortamlarinda bu tarz seyler cok oldugu icin bir yonetici olarak aliskinim bu tarz mesajlara o nedenle size kizmiyorum, ama azarlar nitelikteki mesajinizi elestirmeden de gecemeyecegim:
Ben Kesinlikle o cumleleri scooter'lari kucumsedigim icin yazmadim. Cumlenin icinden kelimeleri cimbizla ayiklamak yerine genel icindeki anlama dikkat etseniz bunu cok rahatlikla anlayabilirdiniz. Sadece 2 kez cok kisa sureli bos alanda sirf keyif amacli kullandim. Bu kullanimi da tecrubeden saymiyorum. Bir iki kez litrelik motora da ayni kosullarda binmis olsaydim ayni cumleleri sarfedecektim. Orada anlatmaya calistigim sey benim tecrubemle ilgili olan kisim, motorlarla ilgili bir yorum degil...
-
20 Temmuz 2011, 00:24
#53
ejlover arkadaşım? sizin ilk motorunuz ninja 250r midir?
-
20 Temmuz 2011, 01:29
#54
ToxiCx adlı üyeden alıntı
ejlover arkadaşım? sizin ilk motorunuz ninja 250r midir?
Evet Dedigim gibi daha once hic tecrubem yoktu. Boy 1.78 iki ayak yere rahat basiyor
-
20 Temmuz 2011, 03:24
#55
o zaman sence 600 cc lik bir makina mı almalıyım yoksa önce 250 sonra mı 600 cc ye mi geçmeliyim? 600 cc alsam sıkıntı olur mu ? hani boludayım ben eğitim falan alabilecek yer yok ayrıca şuanki motorum yamaha cygnus 125rs, ağırlığı 109 kg
-
20 Temmuz 2011, 12:59
#56
ToxiCx adlı üyeden alıntı
o zaman sence 600 cc lik bir makina mı almalıyım yoksa önce 250 sonra mı 600 cc ye mi geçmeliyim? 600 cc alsam sıkıntı olur mu ? hani boludayım ben eğitim falan alabilecek yer yok ayrıca şuanki motorum yamaha cygnus 125rs, ağırlığı 109 kg
Dediğim gibi üstatların yorum yapması daha doğru olur ama benim fikrim eğitim alamayacaksanız 600 biraz sıkıntı çıkarır gibi. Eğer çevrenizde 125'lik vitesli bir motoru olan varsa onun yardımıyla bir deneyin vites olayını. Sonra varsa 600'lük sahibi bir tanıdık bir sürüp deneyin derim. Ama ikinci el bir 250lik alıp bir süre kullanıp 600'lüğe geçmeniz benim fikrime göre en doğrusu olacaktır.
-
21 Temmuz 2011, 16:42
#57
Motoru eve götürdüm 2gün önce sonunda adaptosyonu bitirip
Artık hergün ufak ufak rodajı tamamlamaya bakıyorum :D Ama trafikte 50 ile gitmek çok yoruyor insanı :(
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)