arkadaslar 125 cc den 600 ye geçiş yapmk istiyorum yardm
-
arkadaşlar geçen yaz başında 40 gün cbr125 2500 km,
yaz ortasından sonra 4 ay gt250r 2000 km,
son 40 gündürde 600f kullanıyorum.
aldığımda sağlam bir bakıma soktum. daha bugüne kadar hiç tamirci yüzü görmedi motor. 1800 km yol gittim ve hepsi şehir içinde. oldukça memnunum...
sana tek birşey söyleyeyim. dediğim gibi 4 aylık gt250r tecrübem var.
600f sahibi ile anlaştık. arkadaşım bindi bir tur attı geldi. motorun sahibi ve arkadaşım benim bir tur atmam için ısrar etti.
zar zor oturdum, çalıştırdım. olduğu yerde az bişey gaz verdim 7000 devire çıktı motor. akşam akşam başımıza iş açmayalım dedim ve sürmedim. (çünkü motor hala benim değil) birazda cesaret edemedim. ertesi gün noterden sonra boş biyerde biraz tur attım ve problem kalmadı..
gt250r'ın bana katkısı oldukça büyük.
ben, arada bir kaç ay gt250r ile tecrübe edinmeni öneririm.
Reklamlar
-
bence 10.000 kemeyi devir ben 10 binden sonra 600 cc ye geçtim sorun yaşamadım ama benim motorum enduro bu arada recer ona göre daha tehlikeli
-
qenc_motorcu adlı üyeden alıntı
akgun kardeşim öncelikle hoşgeldin bende denizliliyim aynı konuyu bende açmıştım '' 125 cc den 600 cc ye geçilir mi '' diye ordanda bilgi alabilirsin. ben kawasaki ninja alıyorum inş. bu yaza sanada tavsiye ederim. sonra 600 cc ye beraber geçeriz. sen 600 rr a geçersin bende r6 ya
genç motorcu kardesim evt açtıgn konuya baktm okudm yormları ama kawa 250 beni kesip kesmcgndn endslym 600rr olmsa bile light modeli 600f olur bnm içn en azındn ama hayallrmi süsleyen tabiki 600rr ama bakıcz artk hem simdi almıyorum daha yaz ortasında falan ehliyetide alalım önce bi sonra dedgn gbi 600 lük racing bakmaya berabr giderz inş
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:37 ----------
gkhnkzy adlı üyeden alıntı
arkadaşlar geçen yaz başında 40 gün cbr125 2500 km,
yaz ortasından sonra 4 ay gt250r 2000 km,
son 40 gündürde 600f kullanıyorum.
aldığımda sağlam bir bakıma soktum. daha bugüne kadar hiç tamirci yüzü görmedi motor. 1800 km yol gittim ve hepsi şehir içinde. oldukça memnunum...
sana tek birşey söyleyeyim. dediğim gibi 4 aylık gt250r tecrübem var.
600f sahibi ile anlaştık. arkadaşım bindi bir tur attı geldi. motorun sahibi ve arkadaşım benim bir tur atmam için ısrar etti.
zar zor oturdum, çalıştırdım. olduğu yerde az bişey gaz verdim 7000 devire çıktı motor. akşam akşam başımıza iş açmayalım dedim ve sürmedim. (çünkü motor hala benim değil) birazda cesaret edemedim. ertesi gün noterden sonra boş biyerde biraz tur attım ve problem kalmadı..
gt250r'ın bana katkısı oldukça büyük.
ben, arada bir kaç ay gt250r ile tecrübe edinmeni öneririm.
evt söylediğinz gibi basit makinalar değil ama bn başarabileceğime inanıyorm 600 cc yi hayırlısı artk
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:41 ----------
moto-x adlı üyeden alıntı
bence 10.000 kemeyi devir ben 10 binden sonra 600 cc ye geçtim sorun yaşamadım ama benim motorum enduro bu arada recer ona göre daha tehlikeli
bu yaz ortasında almayı düsünüyorum ozamana kadr 8.000-10.000 km olur artk 600 ccde bnde sorun yaşamam inş.
-
valla kardeşim beni de kesmeyecek ama bu işler dıştan göründüğü gibi değil bende sen gibi 600 rr a yada r6 ya atlayıp 6000 devirden sonraki hayatı yaşamak istiyorum ama en ufak dikkatsizlik yada bilinçsizlik ölüme götürebilir keşke hemen ölüp kurtulsak ama allah korusun sakat kalma oranı çok yüksek söylememe gerek yok. ninja 250r da rahat 160-170 i görüyo ama 600 lük racing gibi olması mümkün değil
-
pek çok arkadaş aynı şeyi söylemiş,bana görede yarışcı olmayacaksan birden 450 cc büyütüp R makinaya geçmek hata olur.Yaşın genç ve basamakları ağır adımlarla çıkmanı tavsiye ederim,ayrıca makinanın gücünden ürküp keyif alarak kullanamama durumuda var.Şahsen 3,5-4 yılda 65bin km yol yapmama rağmen öyle bir makina için kendimi hala yeterli görmüyorum ancak "yok, bende bağdat caddesi gençleri (istisnalar hariç) gibi kaskı kafama değil koluma takıp gazlamak istiyorum" diyosan (böyle düşünmediğini umuyorum) sen bilirsin.
-
ozmn ben buna biraz daha binym kendmi birz daha gelstrym artk ama şunuda göz önünde bulundurrsak 600 cc ile başlayanlrı göz önünde bulundurursak sorun olmz herlde ama bi 10.000 i devrym öle geçym diyorm hayırlısı artk
-
O motoru kullanırsın kullanmaya ama , bi gün ne olur 140km giderken ani fren yapman gerekir arka frene asılırsın yere düşer ölürsün sonra buralara haber olursun inşallah olmaz ama , böyle bi sürü senaryo üretirim sana..Motoru düz yolda 260 300km çıkarmak marifet değil..
Tekerlekli sandalyede olsan yanında olurmuydu fiyakalı...
-
akgun dostum gecelir gecilmeye ama altindakinin bir silah oldugunu unutmadigin sürece..
Güzel bir egitim alirsan gecilir ama egitim almadan gecerim diyorsan is cok sakat..Kesinlikle sonun hüsran olucak...
Okulda hocamin bana ders vermeye baslamadan ilk dedigi neydi biliyormusun?
-Bu altindaki bir silah sakin unutma-...
Hayatin icin bir saniyeni harca.
Hayatini bir saniye icin harcama.
-
Mrb,
Ben senin ailen olsaydım, senin gibi 18 yaşında birine o motoru almazdım. O makinayı illa ki istediğini ispat etseydin Seni kros a yollardım, orada hem adrenalin atardın (deyim az bile cılkın çıkardı) hem de hayatta kalmayı-kaza yapmayı hafif kazalarda bile neler olduğunu görürdün üstelik dağda taşta, asfaltta neler olabilecceğini görmüş olurudn, hem de her türlü moto zevkini doyasıya hem de güvenli hem de daha eğlenceli ortamda yaşardın üstelik motor üstünde tam hakimiyeti öğrenirdin. Şimdi maddi durum vs diyenlere de yaşam-ölüm farkını sunarım... yoksa da rüyanda görürdün )
-
10 bin km VE en az 2 yıl yeterli olur kanımca. 4 bin km çok az.
-
her zaman derim kabiliyet + irade tavsiye 10bin daha yap sağlıklı olsun
-
arkasdlr çok yaknda r6 ile test sürüsüne çıkıyrm bi arkdsn arkadasynn motorunu kullancm boş bi alanda ilk racing deneyimimi yaşıcm baklm artk bana şans dileyin inş hatasız ve başarılı olurm ve 600 rr almm için önümü açmş olucam dualarınızı eksik etmeyin
-
03 Haziran 2010, 11:11
#33
600 lük racing makinenin tepkileri çok farklı olur, ben önce gt 250 r yada illede 600 lük diyosan honda cbr 600 f öneririm, sonra 600rr, gsx r 600, zx6 r yada r6..
-
11 Haziran 2010, 13:47
#34
Geçilir kardeşim 600rr ye geçilir kendine güveniyorsan sürersin ilk motor kullanıp cbr 600 alan çok var hepside çok güzel motor kullanıyor ...
-
11 Haziran 2010, 14:58
#35
aslında ne 10 bin ne de 40 bin tecrübedir bana göre.
arkadaşımın babası 50 yaşında 14 yaşından beri motor kullanıyor.geçen hesapladık babasıyla 200 binden sonrasını hesaplayamadık.noldu şimdi bu adam çok mu tecrübeli?adam ömründe motorla ilçelere bile gitmemiş.17-18 yaşında bende tecrübeliyim zannediyordum.ama öyle şehir içinde gezmekle.günü birlik şehir dışına çıkmakla olmuyor bu iş.vitesli kullanan hemen her gence versen litrelik makina yı şehir içinde işine-okula gider.ama mesele adam gibi uzun yolda anlaşıyor.hava değişimleri,yol şartları,yöre insanlarının araç kullanım biçimleri vs.işte budur bana göre tecrübe.kendimi artık o kadar beğeniyordum ki şehir içinde yada gezilerde uzun yol bana vız gelir diyordum.mersin-eskişehir arasındaki yolu 3-4 kere gidip gelince benim tecrübe yalan oldu.ve şimdi belki bende litrelik makinaya binebilirim.yani bakın 800*4 yani 3200 km insana nasıl bir tecrübe kazandırıyor.ama şehir içinde ki 4000 ne kadar boş.
bu arada konu sahibi arkadaşta 600 lük makina falan almayacak.olağan mt haftalık konuşarından.ama olur ya biri kıstas alacak bu konuyu.faydamız olsun.
Orgazma Dudak Büktürür
-
13 Haziran 2010, 20:33
#36
arkadaşım 4,000 çok az ben 25,000 kadar cbr 125 bindm bi 7,000 bnde yzf 125deyim her motorumda ayrı tecrube kazanıorm r6 denicem dmişsin sonra 600rr alıcam diosn r6 nın nasıl bi tepki vereceğini bn bile anlayamadım dayımda var sürmeye çekiniyorum ama 600 rr r6 göre çok daaha yumuşaktr bnce honda alıcaksan hondayla test etmelisn yamaha agresiftir atar
-
13 Haziran 2010, 20:48
#37
yorumlar çok sert kimisi direkt olarak 600 cc ile başlıyor. 4000 km uzun bir yol sayılmaz benim şahsi fikrim motorunla 10000 km yap ve boş bir alana git motoru sınırlarda kullan kontra basmaya falan çalış ön fren kullanımda kendini baya bir geliştir baktın yapabiliyorsun bence geç
-
15 Haziran 2010, 16:54
#38
sonunda bi racin makinanın selesine otudm ve onu kullandm oda 2003 model bir r6 ydı:D heycandn uyuyamdm zatn dün aksam :D boş bi yerde bi soğuk hava deposunun önünde kullandm nerdn baksnz bi 5 bin metrekare vardr kullandgm alan cok fazla zorluk cekmdm ama dur kalk olylrnda faln hiç zorlanmdm ama sadece u dönüşlrnde zorlndm birz :D zatn kullanmdn önce arkds arkasnda gezdrdi birz bn öyle hızlanan bi makına görmdm daha ya anlatlmz yaşanır derlr ya işte bu olsa gerek aşık oldm resmen :D :D ilk binerkn birz korktm ama arkds birz tiyo verdi ne yapıp yapmcgmı anlattı yaa böyle bisy olamz gaza bi dokunuyorm elim debriyjdayken devir 8000 rpm ye geliyo korkuyrm ister istmz :D:D ama ilk deneyimimi yasadm su an yazarken bile heycnlnyrm ::D aslnda cok zor degl önmli olan iradeyms
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:50 ----------
blackcbr125 adlı üyeden alıntı
arkadaşım 4,000 çok az ben 25,000 kadar cbr 125 bindm bi 7,000 bnde yzf 125deyim her motorumda ayrı tecrube kazanıorm r6 denicem dmişsin sonra 600rr alıcam diosn r6 nın nasıl bi tepki vereceğini bn bile anlayamadım dayımda var sürmeye çekiniyorum ama 600 rr r6 göre çok daaha yumuşaktr bnce honda alıcaksan hondayla test etmelisn yamaha agresiftir
atar
arkadasım honda da test et demissn ama herks motorunu vermiyo öyle r6yıda arkasımın hatrındn verdi 5 10 dk hem yamaha agresiftr demssn zatn gaza basamadmki ama arkasına otrdgmda bile mtorun gücünden korktm :D
-
15 Haziran 2010, 17:02
#39
Dogrusunu istersen 10bin km de cok az bir rakam.
Kendine guvenmen cok guzel bisey suan sana 1000lik makine verseler emin ol 1 hafta sonunda rahat bir sekilde kullanırsın. Ama duz yolda. Yuksek suratlaqrda makinenin kontrolu veya ani olaylarda kazadan kurtulman icin kullanacagın reflekslerin yeterli kalmayacagından seni olume surukleye bilir. Gene senin takdirindir.
-
15 Haziran 2010, 18:26
#40
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)