Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

başlangıç için derbi gpr 125 r ?

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    04 Aralık 2009
    Arkadaşlar merhaba bende aranıza yeni katıldım
    motor konusunda daha hiç tecrübem yok tabiki ehliyetimde yok ve mutlaka temel eğitim ve ehliyet alacagım ilk motorum olarak derbi gpr 125 r düşünüyorum bu konuda bilgili abi ve kardeşleriminde fikrini almak istedim
    sizin fikirleriniz nedir doğru bir tercih olur mu ilk motor için gpr 125 r ?

    ve arkadaşlar şunuda söyleyim ;
    benim için motorun cok yakması önemli değil, motor ömrüde cok önemli değil zaten hobi amaçlı kullanacağım kışın garajda yatacak diğer zamanlar vakit buldukça kullanacağım


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Kasa durumu ve ağırlığıyla baslangıca uygun bir motordur. Fakat 125 liklere göre daha seridir. Yalnız eğitimini alacağım diyorsan sorun kalmıyor!

    Hadi hayırlı olsun !
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  3. #3

    Üyelik
    04 Aralık 2009
    teşekkür ederim cakalaz
    kasası ve agırlığıda benim için belirleyici faktörlerden biri olmustu zaten
    kendimde biraz zayıf oldugum için hafif bir motorla başlamak daha iyi olacağını düşünmüştüm

  4. #4
    .Mhmt. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul Büyükçekmece
    Motosikleti
    Yamaha MT25
    Bence güzel bir motor başlangıç için yeterli . Bir dergide motorlarının sınırlandırılmış

    olduğunu duymuştum sınırlamayı kaldırınca motor maksimum devrine ve gücüne

    ulaşabiliyormuş.Bu olay Aprilla RS125 için de geçerli olabilir.Tam hatırlayamadım.
    Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu

  5. #5

    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    var.
    Sınırlandırma olayı sadece yurtdışındaki ilk motor kısıtlamaları yüzünden konulmuş bir olay.Türkiye'ye gelen tüm iki zamanlı race motorlar standart güçleri ile geliyor.

    İki zamanlı motor konusuna gelirsek,GPR125R hiç kullanmadım,ama RS125'den bildiğim şekilde anlatırsam,bu tür motorlar gazlamadan önce iyi bir ısınma devresi isterler,yaklaşık 500-600km'de 1lt yağ yakarlar,ve 100km'de 5lt civarı bir yakıt tüketimi vardır.Bunların altından kalkabilirseniz,çok atik,seri ve zevkli bir sürüşü olan motorlardır.Dört zamanlı sınıfındaki racinglerle karşılaştırırsam,250cc'lik motorlara bile kafa tutabilecek bir motordur.

  6. #6

    Üyelik
    04 Aralık 2009
    verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim arkadaşlar


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler